Watte!?quote:
Als ik dat ga aanschaffen (Adobe dan he) dan kan ik een maand geen rekeningen/school/andere zaken betalen. Dat is namelijk het volledige bedrag wat ik van IBG leenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Via mijn werk heb ik deze deal ook kunnen maken.
Heb het al maanden in huis, alleen nog niet geïnstalleerd...
Als ik het nog aanschaf, zal ik aan je denkenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Watte!?![]()
kun je niet zo'n pakket voor mij bietsen?![]()
500 pleuro's !? Teringquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Student zijn heeft toch nog voordelen![]()
Iets voor jou LB? Je kunt nu nog goedkoop/goedkoper aan software kopen. Want het Adobe CS4 pakket is wel zo'n 500 euro
Dank je.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:49 schreef Etcetera het volgende:
Als ik het nog aanschaf, zal ik aan je denkenGeen idee hoe het verder werkt, geloof dat ik het dan kan/moet downloaden ofzo
Ben niet zo bekend met Surfspot aangezien ik alle programma's download
Ik heb, nadat ik via een website besteld had, gewoon het pakket thuis gestuurd gekregen op schijf (zal wel een DVD zijn). Heb toen ook de Office-versie voor de Mac aangeschaft, er waren geen limieten.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:49 schreef Etcetera het volgende:
Als ik het nog aanschaf, zal ik aan je denkenGeen idee hoe het verder werkt, geloof dat ik het dan kan/moet downloaden ofzo
Ben niet zo bekend met Surfspot aangezien ik alle programma's download
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:57 schreef Etcetera het volgende:Goed, vergelijk:
Adobe CS4 Master Collectie voor studenten via Surfspot.nl: ¤ 564, 75
Adobe CS4 Master Collectie via Adobe.com: ¤ 3,568.81![]()
![]()
En dan lopen die bedrijven te janken dat men zo veel aan het downloaden is.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:59 schreef Etcetera het volgende:
[url=Adobe link]https://store2.adobe.com/cfusion/store/html/index.cfm?store=OLS-NL&event=displayProduct&categoryPath=/Applications/CSMasterCollection&distributionMethod=FULL[/url] Jawel
Verschil is te verwaarlozen...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:57 schreef Etcetera het volgende:Goed, vergelijk:
![]()
En dat heb je braaf beloofd natuurlijkquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb, nadat ik via een website besteld had, gewoon het pakket thuis gestuurd gekregen op schijf (zal wel een DVD zijn). Heb toen ook de Office-versie voor de Mac aangeschaft, er waren geen limieten.
Je moest alleen beloven dat het voor persoonlijk gebruik was en dat je geen kopieën zou maken...
Nou zit er natuurlijk een hoop ontwikkeling in zo'n collectie van programma's (want je hebt álles he, van After Effects tot en met Photoshop en alles wat Adobe nog meer maakt) maar ik vind het echt asociaal duurquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan lopen die bedrijven te janken dat men zo veel aan het downloaden is.
Ontwikkelkosten ok, maar zo veel geld er voor vragen? Da's krankzinnig!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:02 schreef Etcetera het volgende:
Nou zit er natuurlijk een hoop ontwikkeling in zo'n collectie van programma's (want je hebt álles he, van After Effects tot en met Photoshop en alles wat Adobe nog meer maakt) maar ik vind het echt asociaal duurIk vind die 564 euro al een smak geld
Ze vragen er ook om, met prijsafspraken en kartelvorming.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan lopen die bedrijven te janken dat men zo veel aan het downloaden is.
Truequote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ontwikkelkosten ok, maar zo veel geld er voor vragen? Da's krankzinnig!
Dus de nacht doorhalen en bezopen in de kapperstoel zitten?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:16 schreef TradeMarkie het volgende:
morgenavond heb ik een bruiloft en zaterdag moet ik om 8.15 uur bij de kapper zitten
en daarna oud papier ophalen voor de voetbalvereniging, dan maar weer een paar uur slapen, want zaterdagavond alweer een feestjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus de nacht doorhalen en bezopen in de kapperstoel zitten?
Ha! Ik heb een werkende versie van Creative Suite, wel nr 3 maar oké, en ik ben nog lang niet zo rijk dat ik 500+ euro aan een nieuwere versie uit ga gevenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:57 schreef Etcetera het volgende:
Goed, vergelijk:
![]()
Oh maar ik werk ook met CS3quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ha! Ik heb een werkende versie van Creative Suite, wel nr 3 maar oké, en ik ben nog lang niet zo rijk dat ik 500+ euro aan een nieuwere versie uit ga geven![]()
Lijkt me welquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:42 schreef Etcetera het volgende:Of het heeft er wel mee te maken
* Etcetera zoekt verder naar een oplossing
Het was wel echt een stelletjes Lowlandsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa precies, dat bedoelde ik, goeie vuurdoop dusEn samen concertjes kijken is inderdaad romantisch... en samen in een tentje natuurlijk ook
Ga je de 6 weken vieren?alles is een reden voor feest toch, of een lekker candle-lit dinner for two
Dat is een mooi vooruitzichtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is een goede start, zo hebben Peaceman en ik dat ook gedaan... na ong. 8 weken samen naar Rock Werchter, 4 dagen in een tentje en samen festivalvieren, ging ook goed. Je ziet wat ervan gekomen is.
Hmm schijn het gefikst te hebben, maar die encoding die ik aanklikte stond ook al aanquote:
Nope, moet om half 8quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, inderdaad
Ben je terug van de bloedbank?
beter vééél te vroeg dan 5 minuten te laat hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, moet om half 8ben weer eens veel te vroeg dus zit nu de tijd te doden
Ik kan me anders best herinneren dat je de bus mist en daardoor te laat bentquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, moet om half 8ben weer eens veel te vroeg dus zit nu de tijd te doden
En ik ben hier komen posten.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:29 schreef Cobra4 het volgende:
Hoi MM
Heel kort; PS is vandaag vertrokken naar de US en MaJo heeft een vriendje.
Laatkomen, altijd een doodzonde.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
beter vééél te vroeg dan 5 minuten te laat hoor
Eet smakelijk.Ik weet nog wel een leuke site met leuke babyfoto'squote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ben maar even een boterham met kaas aan het eten, dan voel ik me misschien wat beter
en topics in OUD aan het scannen op babyplaatjes
Precies, en anders doen de babyplaatjes vast wel goed.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ben maar even een boterham met kaas aan het eten, dan voel ik me misschien wat beter
en topics in OUD aan het scannen op babyplaatjes
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eet smakelijk.Ik weet nog wel een leuke site met leuke babyfoto's![]()
![]()
Leuke babyfoto's
Ja dat gebeurd ook wel eensquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan me anders best herinneren dat je de bus mist en daardoor te laat bent
Het is hier zo dat als ik bloed heb gegeven, moet ik erna even gaan zitten en een beschuitje eten en wat drinken. En dat is maar goed ook. De laatste keer werd ik een beetje licht in mn hoofd toen ik thuiskwam na het bloedgeven.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:08 schreef MaJo het volgende:
En weer terugging allemaal prima, mijn HB is 8 en bloeddruk 70 over 120. Die mensen zijn vet schattig trouwens
ze hadden een paar buisjes bloed afgenomen en vroegen wat ik wilde drinken. Ik zei dat dat niet nodig was, ik moet zo vaak bloed laten prikken en ga dan ook meteen naar huis. Maar die mevrouw stond erop dat ik een pakje drinken meenam
echt schattig
volgende week hoor ik de uitslag en dan mag ik pas in mei bloed gaan geven als alles goed is
Ik heb net zelf januari weer even bekeken.. . waar is mn kleine mopje gebleven.quote:
Voorbeeldigquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:08 schreef MaJo het volgende:
En weer terugging allemaal prima, mijn HB is 8 en bloeddruk 70 over 120. Die mensen zijn vet schattig trouwens
ze hadden een paar buisjes bloed afgenomen en vroegen wat ik wilde drinken. Ik zei dat dat niet nodig was, ik moet zo vaak bloed laten prikken en ga dan ook meteen naar huis. Maar die mevrouw stond erop dat ik een pakje drinken meenam
echt schattig
volgende week hoor ik de uitslag en dan mag ik pas in mei bloed gaan geven als alles goed is
Ik zie GRIP 1.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:28 schreef Etcetera het volgende:
Grote brand in loods stoomtrein STAR Da's hier dusHoop dat ze niet te veel schade hebben, STAR is wel tof
Nuhuh, niet als er iemand met negatief tussen zit. Die verdragen positief niet, andersom wel. Overigens heb i k ook 0+quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kreeg het te horen op mijn 17de tijdens mijn dienstplichtkeuring. O pos.
Ik mag dus aan iedereen van jullie bloed geven mocht dat nodig zijn.
Gisteren al.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:50 schreef Nesle het volgende:
Mensen
Ik had deze week Intro week van mn opleiding, was echt superchill! Erg leuke mensen ontmoet en heb een leuke klasErg blij mee. En Fok! is ondertussen ff gehacked heb ik gemerkt
Is PS al weg trouwens?
Ach, je bent toch maar in een (slaap)kamer tegelijk, wat moet je met drie?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:15 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een huisje gevonden wat we kunnen betalen met drie slaapkamers!![]()
OMGOMGOMG
En, wat vond je van Noa?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:50 schreef Nesle het volgende:
Mensen
Ik had deze week Intro week van mn opleiding, was echt superchill! Erg leuke mensen ontmoet en heb een leuke klasErg blij mee. En Fok! is ondertussen ff gehacked heb ik gemerkt
Is PS al weg trouwens?
1 x slapenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach, je bent toch maar in een (slaap)kamer tegelijk, wat moet je met drie?
Zeer chillquote:
Volgens mij wel dan, beterschap Nem, en niet vlak na mij posten he nuquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:26 schreef Soempie het volgende:
Nem heeft Mexicaanse griep. Dat is dan de eerste sc-er toch?
Geloof het welquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:26 schreef Soempie het volgende:
Nem heeft Mexicaanse griep. Dat is dan de eerste sc-er toch?
Dat zijn andere virussen Markquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Volgens mij wel dan, beterschap Nem, en niet vlak na mij posten he nu
Zeker niet als je met je tong uit je mond zit.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Volgens mij wel dan, beterschap Nem, en niet vlak na mij posten he nu
dan zul je zien dat Nem het in het rond gaat zwaaienquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeker niet als je met je tong uit je mond zit.
Ik snap em nietquote:
Mayo is een soort saus, Johma maakt salades. Ander voedselproduct, maar ook bijna te maken uit je usernamequote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap em niet
trouwens als nem de mexicaanse griep heeft dan loop ik ook aardig risico
Hey Nemquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
*kuch* *pruttel*
Ik wilde net gaan posten, is mijn griep al zijn reputatie vooruit gesneld
De afgelopen 3 dagen heel veel op bed gelegen, flinke koorts, spierpijn, hoofdpijn, keelpijn, hoesten.
7 mensen van onze groep van 15 zijn geveld. Bij mij is het bijna over dus ik denk dat ik over 2 dagen weer helemaal de oude ben.
Het gaat ook al een stuk beter(anders zat ik niet nu op Fokquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:14 schreef Etcetera het volgende:
http://store.saddlebackleather.com Omg omg omg kwijlMaar die prijzen
![]()
![]()
![]()
[..]
Hey NemHoop dat je je snel beter voelt
Ga je ook voor een FP-bericht zorgen over dat je met de tacohoest op Lowlands was?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
*kuch* *pruttel*
Ik wilde net gaan posten, is mijn griep al zijn reputatie vooruit gesneld
De afgelopen 3 dagen heel veel op bed gelegen, flinke koorts, spierpijn, hoofdpijn, keelpijn, hoesten.
7 mensen van onze groep van 15 zijn geveld. Bij mij is het bijna over dus ik denk dat ik over 2 dagen weer helemaal de oude ben.
`quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ga je ook voor een FP-bericht zorgen over dat je met de tacohoest op Lowlands was?
Kan ik me ook wel weer voorstellen van die doktersquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
`
Nee?
Ik ben erna pas ziek geworden en de rest ook
Overigens is het doktersadvies op dit moment:
"Niet meer bellen. Heb je griep? Dat is het waarschijnlijk Mexicaanse maar die is nu zo normaal, ga maar lekker op bed liggen en uitzoeken. Toedels"
Nou, ik heb al heel snel geroepen, en ik verval nu echt in herhalingquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel weer voorstellen van die dokters
Schrik die jongen nou niet afquote:
3422,- Koop ik hem voor in op mn werk. Laten we in het midden gaan zitten, krijg je van mij 73,40 euro korting op de adobe prijsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:57 schreef Etcetera het volgende:Goed, vergelijk:
![]()
Als je er zo'n vertrouwen in hebt...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik heb al heel snel geroepen, en ik verval nu echt in herhaling, dat het een griep is en dat echt niet iedereen spontaan dood neervalt. Maar zo werd het wel gebracht in de media.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen vrienden, Pattaya, Thaise vriendin. Dit zaakje stinkt naar mosselen.quote:Blut en brodeloos in Bangkok
Machiel Scholten dacht na zijn 65ste rustig te kunnen gaan leven in Thailand van zijn AOW. Maar plots neemt de deurwaarder zijn hele uitkering in beslag.
In een sloppenwijk in Bangkok zit oud-fietsenhandelaar Machiel Scholten gedesillusioneerd onder een stuk spaanplaat dat als dak fungeert. Volledig platzak. Een faillissement en een mislukt huwelijk deden Scholten in juni dit jaar naar Thailand vertrekken, het land dat hij kende van eerdere zakelijke reizen. Hij zou in Pattaya gaan wonen, een feestelijke kustplaats onder Bangkok. Samen met zijn Thaise vriendin, die hij al een paar jaar kent.
Maar het liep anders. Na een maand bekeek Scholten zijn afschriften en zag tot zijn schrik dat er over juni niks was binnengekomen. Zijn AOW-uitkering, ruim 870 euro, was in beslag genomen ter afbetaling van z’n schulden. Normaal geldt een beslagvrije voet, zodat iemand een minimumbedrag overhoudt voor het eerste levensonderhoud. Die geldt echter niet voor wie zich uitschrijft uit Nederland.
,,Gelukkig had ik nog kennissen, bij wie ik op de grond kan slapen,’’ zegt Scholten door de telefoon. ,,Het is een krot vlak bij het spoor, maar ik heb in elk geval een dak boven mijn hoofd.’’ Scholten kan geregeld mee-eten en heeft ook een paar honderd Thaise baht geleend, ongeveer een tientje. Meer geld heeft hij niet.
Afbetalen schuld makkelijk in Thailand
De reden is een oude schuld van ongeveer 10.000 euro, een restant van het persoonlijk faillissement van Scholten in 2005. ,,Ik had een eenmanszaak en handelde in fietsen.’’ Een strop van twee ton deed Scholten de das om. De perikelen zetten zijn huwelijk onder druk. Hij scheidde en moest weer bij zijn moeder gaan wonen.
Toen Scholtens moeder, korte tijd voor hij zelf 65 werd, overleed werd het allemaal te duur. „Neem 900 euro AOW. Daar gaat 100 euro verzekering af, 500 euro huur, gas water licht, dan blijft er niet veel over.’’ Van de woningbouwvereniging mocht hij bovendien niet langer blijven wonen in het huis van zijn moeder. Het waren allemaal redenen om de AOW mee te nemen naar Thailand. ,,Het dagelijks levensonderhoud is er 2 euro. Dan kan ik nog eens wat afbetalen, in Nederland lukt dat niet.’’
Geen goede vrienden
Om weer geld te krijgen, moet Scholten zich dus opnieuw inschrijven op een Nederlands adres. ,,Ik had nog wel kennissen waar dat kon.’’ Zoiets moet echter aan de balie bij de gemeente gebeuren en Scholten had geen geld voor een terugvlucht. Hij was immers op een enkeltje gereisd.
Zonder inkomen zit hij nu vast in Thailand. ,,De ambassade kan niet helpen, de inschrijving moet in Nederland worden geregeld. En ik kon ook geen geld lenen. Nee, ook niet bij Nederlandse vrienden, niemand wil geld voor een ticket lenen. Dus zulke goede vrienden zijn het ook niet.’’
Backpacken
Scholten baalt ervan dat niemand hem vertelde dat deze consequentie verbonden is aan het uitschrijven uit de burgerlijke stand. ,,Terwijl ik wel bij de gemeente en de sociale verzekeringsbank ben langsgeweest voor informatie.’’ Achteraf had hij zich beter niet kunnen uitschrijven. ,,Er zijn genoeg mensen die een jaar gaan backpacken en ingeschreven blijven staan in Nederland. Dat controleert niemand.’’
Hoe lang de situatie nog duurt is onduidelijk. Een beroep op politici, de ambassade en kennissen helpen niet. ..De mensen hier beschouwen me inmiddels als een soort familie. Maar ik moet nu van straatarme mensen verlangen dat ze me onderhouden,’’ zegt Scholten. ,,Dat kan niet eeuwig duren!’’
http://www.geldenrecht.nl(...)ok.html?pageNumber=3
[ Bericht 6% gewijzigd door Whiteguy op 28-08-2009 01:29:50 ]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Aangekomen in hotel. Moe. Afscheid op Schiphol was heel verdrietig. Weet niet of ik het nog wel wil voor zo'n lange tijd.
naar mijn idee die gedachte snel proberen van je af te zetten. Je zit qua ervaringen nu op een dieptepunt. Alleen negatief en nog niets positiefs. En hotels zijn niet leuk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Aangekomen in hotel. Moe. Afscheid op Schiphol was heel verdrietig. Weet niet of ik het nog wel wil voor zo'n lange tijd.
Zwaar he? Maar dat gaat helemaal goed komen hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat filmpje was het eerste dat door mijn hoofd schootquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Schrik die jongen nou niet af
Maar doet me wel altijd aan jochem denken dit
Kop op meisie, het begin is altijd moeilijk. Je bent nu moe, emotioneel, maar dat gaat echt wel goedkomenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |