verkrachtenquote:
Dan moet je wel de nieuwe TT, die oude heeft veel te bolle lijnenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tuurlijk gaan wij geld verdienen..
Ik heb mijn autoidee al bijgesteld, ik wilde eerst een TT én een mini![]()
Klopt helemaal, maar dat scheelt je ook wel een bom duitenquote:
Vakantietijd is voorbij hèquote:
En niet zomaar een auto!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Staat daar nou een auto tussen de reclame?
Een RS6 C6 is geen verkrachtingquote:
Dohquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan moet je wel de nieuwe TT, die oude heeft veel te bolle lijnen. Een van de Mini moet je minimaal een Coopertje S, anders is er niks aan.
[..]
Is ze nog vrijgezel?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:21 schreef SLP_ het volgende:
Een vriendin van mij heeft een witte cabrio gekregen van dr pa. Terwijl ze nog geen eens 18 is
Heeft ook wel iets, maar een GT2 is meer circuitminded dan echt een daily drive. Minder praktisch ook. Meer een echte sportwagen dan de genoemde Audi's. Heeft ook wel wat, maar daar moet je dus wel nog iets anders bij hebbenquote:
Eerder opstaan of zeg ik nu iets heeeel stoms?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:25 schreef LastRequest het volgende:
Ik zit in tijdnood vandaag.. irritant is dat.
Ontbijt is nu bijna klaar en dan even knallen
Had niks uitgemaakt, m'n afspraken zijn vanaf 12u en die volgen elkaar gewoon te snel opquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:29 schreef royjn het volgende:
[..]
Eerder opstaan of zeg ik nu iets heeeel stoms?
Ik ken hetquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:25 schreef LastRequest het volgende:
Ik zit in tijdnood vandaag.. irritant is dat.
Ontbijt is nu bijna klaar en dan even knallen
Ach ben ik wel mooi op tijd om nog wat te regelen @ uni!quote:
HBOquote:
Iets mis met HBO?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
HBO![]()
Zo, ook weer gehad voor dit schooljaar.
HBO bashen origineel hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
HBO![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
HBO![]()
Morgen 'hoer!quote:
Al die HBO-scholieren die zo hard roepen dat ze 'studenten' zijn.quote:
Pro. Je zit er toch niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:00 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet m'n plaats nu niet zo goed na m'n grote overstap![]()
Moet ik nu pro- of antiHBObashing zijn
Zij is telefoniste, dus op zich heeft ze een punt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
En net ook van ja dat is jouw probleem, of iig iets in die trant.
Deed jij zelf niet een LOI cursus SPW of zoiets softs?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Al die HBO-scholieren die zo hard roepen dat ze 'studenten' zijn.
Plebs.
*eens*quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:00 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet m'n plaats nu niet zo goed na m'n grote overstap![]()
Moet ik nu pro- of antiHBObashing zijn
Die was nog te dom voor het HBO, moet je nagaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zij is telefoniste, dus op zich heeft ze een punt.
Kleuterleid(st)er, jwtzquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Deed jij zelf niet een LOI cursus SPW of zoiets softs?
En dan nog andere studies bashen ook? Was een echte studie te moeilijk voor je?quote:
Ga jij even 3 jaar HBO elektro studeren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Al die HBO-scholieren die zo hard roepen dat ze 'studenten' zijn.
Plebs.
Hij doet anders ook een straffe studie...... SPW of zoietsquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:11 schreef royjn het volgende:
[..]
Ga jij even 3 jaar HBO elektro studeren.
Dan praten we wel verder
is het zulk mooi weer danquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:12 schreef Dupje het volgende:
Zow, even omkleden en dan naar het waalstrand!
doe het gordijn eens openen en kom achter je computer vandaan... in de echte wereld is het best mooi weerquote:
ik ben net wakker, lig nog in bedquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:13 schreef Californium het volgende:
[..]
doe het gordijn eens openen en kom achter je computer vandaan... in de echte wereld is het best mooi weer
Het blijft gewoon HBO hoor, kun je wel tof lopen doenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:11 schreef royjn het volgende:
[..]
Ga jij even 3 jaar HBO elektro studeren.
Dan praten we wel verder
Hoe lang ben jij ook alweer aan het studeren?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan nog andere studies bashen ook? Was een echte studie te moeilijk voor je?
Lamlulquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ben net wakker, lig nog in bed
11 jaar. Hoeveel bachelors heb jij ook alweer?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het blijft gewoon HBO hoor, kun je wel tof lopen doen.
[..]
Hoe lang ben jij ook alweer aan het studeren?
4 jaar en 1 (bijna)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
11 jaar. Hoeveel bachelors heb jij ook alweer?
Iets zegt me dat die studiegenoten knetter spannende beta's zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:18 schreef Californium het volgende:
gisteren gingen studiegenoten een lijstjes opstellen qua rangordes(disclaimer: ik zeg niet dat ik het ermee eens ben)
Scheikunde
MLW
Natuurkunde
Wiskunde
Kakkerlakken
Biologie
alle andere studies
Het kantoor was vandaag dicht en ik wilde het even navragen.. Anders ga ik morgen nog wel alsnog langs.. Maar heb ik iig nu al iets doorgegeven..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Welke debiel belt er dan ook de IBG. Gewoon langs dat kantoor gaan en een bewijs vragen van wat ze veranderd hebben. Dan heb je nog een poot om op te staan mocht het IBG naderhand gaan lopen fokken.
Nooit uitgeschreven in Nijmegenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het kantoor was vandaag dicht en ik wilde het even navragen.. Anders ga ik morgen nog wel alsnog langs.. Maar heb ik iig nu al iets doorgegeven..
Cali hoe heb jij dat toen gedaan? wel gewoon bij je moeder ingeschreven gebleven of?
Dat zeggen alle beta's over zichzelf. Het zijn altijd die anderen die suf zijn zeker?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:21 schreef Californium het volgende:
ze zijn wel echt super awesome en gezellig en niet echt nerdy
tis niet mijn lijstjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het hier duidelijk is dat relevante, en belangrijke studies onderaan staan?
So true, btwquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zeggen alle beta's over zichzelf. Het zijn altijd die anderen die suf zijn zeker?
Jahquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zeggen alle beta's over zichzelf. Het zijn altijd die anderen die suf zijn zeker?
Ja dat heb ik nu gedaan, maar krijg ik niet de post van de belastingdienst e.d. dan op het adres van Nijmegen? En daar woon ik dus niet meer.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Nooit uitgeschreven in Nijmegenmaar je kan je adres in italie doorgeven (dat moet volgens mij zelfs )
iig iets nuttigsquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
Kakkerlakken klinkt leuk, misschien dat ik dat ga doen als ik later groot ben
je kan je niet bij bijvoorbeeld IB inschrijven dat hij de post krijgt....? dingen van IB-groep enzo kon ik laten sturen naar mams... maar hoe dat met belsting zit weet ik nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu gedaan, maar krijg ik niet de post van de belastingdienst e.d. dan op het adres van Nijmegen? En daar woon ik dus niet meer.
Je werkt niet?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:26 schreef Californium het volgende:
[..]
je kan je niet bij bijvoorbeeld IB inschrijven dat hij de post krijgt....? dingen van IB-groep enzo kon ik laten sturen naar mams... maar hoe dat met belsting zit weet ik nietheb ik vrij weinig mee te maken
op het moment niet maar dan alsnog loonheffingskorting dus terug vragen hoeft toch nietquote:
weirdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee want daar moet je contract voor hebben.. Naja die vrouw heeft me gegarandeerd dat ik dan toch gewoon uitwonende stufie krijg, want je hebt het adres volgens de gemeente, en je woonadres.. En ze zei letterlijk dat het zodra je in het buitenland woont niet boeit waar je in nederland ingeschreven staat.
aftrekposten, zoals studie materiaal, computers , ziekenfonds etcquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:28 schreef Californium het volgende:
[..]
op het moment niet maar dan alsnog loonheffingskorting dus terug vragen hoeft toch niet
Wietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:34 schreef royjn het volgende:
[..]
aftrekposten, zoals studie materiaal, computers , ziekenfonds etc
Alleen als het voorgeschreven is door een dokterquote:
En gekocht is bij een apotheekquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:35 schreef royjn het volgende:
[..]
Alleen als het voorgeschreven is door een dokter
niet zolang je stufi krijgtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:34 schreef royjn het volgende:
[..]
aftrekposten, zoals studie materiaal, computers , ziekenfonds etc
Niet werken, maar wel loonheffingskorting terugvragenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:28 schreef Californium het volgende:
[..]
op het moment niet maar dan alsnog loonheffingskorting dus terug vragen hoeft toch niet
Toen heb ik wel nog een gedeelte van het jaar gewerktquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet werken, maar wel loonheffingskorting terugvragen
norrit FTW!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
o hairauw vlees
BBQ
buikpijn en spetterpoep
ik zelf ook niet, m'n buik welquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:38 schreef IrishBastard het volgende:
Heul geen problemen met die BBQ gehad
de krampfrequentie is al lager dan vanochtend, maar toch ga ik na het overleg van vanmiddag lekker naar bed toequote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:26 schreef IrishBastard het volgende:
Woei, dat tentamen dat vorige week verzet was, met de aparte regeling, heb ik gehaaldVolgens de docent was het wel lastig, en heeft hij naar boven afgerond om het tot een 6 te maken
Nouja, gehaald is gehaald toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:00 schreef swarmahoer het volgende:
gefeliciteerd cali, en als je hulp nodig hebt bij t natmaken van je borsten hoor ik t wel
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:47 schreef Californium het volgende:
Hoi! Californium, Bachelor of Applied sciences
Ja, ik vond dat altijd zo'n vreemd cijfer. Een zeven voor wat? Stage, scriptie? Gehaald is gehaald..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht meer aan de natte borsten van Cali eigenlijk.quote:
quote:
Vast niet. Ik ga eerst met familie naar de bios en daarna ligt iedereen vast al te knorren!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:22 schreef swarmahoer het volgende:
maar ff centraal: wordt er nog gezopen vanavond
Wie was Yashi ook al weer?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
ja, het zou de yashi afscheids-meet worden, maar dat gaat nu niet meer door vrees ik
Kan ie je borsten toch mooi even inzepenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:34 schreef Californium het volgende:
haha.... met z'n 2-enbeetje weinig he
vind je dat jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:34 schreef Californium het volgende:
haha.... met z'n 2-enbeetje weinig he
Zie twee posts boven jequote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:34 schreef swarmahoer het volgende:
yas vanavond de stad in ? en slp?
Ik op t Waalstrand en in de stadquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:53 schreef HostiMeister het volgende:
zo, hele middag in de stad gehangen
No moneyquote:
duidelijkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:48 schreef swarmahoer het volgende:
maargoed, niemand die mee de stad in wil?
Ja ik ookquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:59 schreef swarmahoer het volgende:
snap ik niks van, ik ben blij met mijn 2 resterende weken vakantie
whatever floats your boat zullen we maar zeggen (of zoietsquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah, hierboven is een gozer met zijn hele vriendengroep aan het PESSEN..
Als ze dan scoren gaat de lamp hier flink op en neerEn het is net alsof ze een echte voetbalwedstrijd aant kijken zijn
met alle oooeeeehs en aaaaahs en gejuich enzo
Verders heb ik mij net goed vermaakt met googlecalendar te ontdekken
?? geen idee, iets van bier en eindfeest en bier denk ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:55 schreef Californium het volgende:
jo! wat is de plan voor vrijdag hosti?
Oke.....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
?? geen idee, iets van bier en eindfeest en bier denk ik.
Goeie vraag... hij is al betaald?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:34 schreef swarmahoer het volgende:
hej mikkiehoe is t met de boete ondertussen
?
Dat het geen probleem was. vervolgens ging de muziek en het praten zachter. maar het juichen nog net zo hard. nu zijn er nog wat mensen en heb ik er eigenlijk nog last van. maar geen zin om naar boven te lopen. ben ook klaar wakker. te irritantquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:47 schreef swarmahoer het volgende:
en wat zeiden ze toen je vroeg of t wat zachter kon omdat je moest slapen ?
Voetbal kijkenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja ze zijn voetbal of zo aan het kijken.. iedere keer oh en ah.. maar wel op gedempte toon. maar behoorlijk gehoorig hier.
Al zin in je eerste collegesquote:
Die sites worden hier geblokkeerdquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Al zin in je eerste colleges?
mogguh
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:42 schreef royjn het volgende:
BNW - Samenzwering, verborgen agenda's en geheime geschiedenis. De zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
Nee dank je, zodrek wordt ik door een obscure overheidsinstantie opgepakt
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:45 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar..maar...dan voel ik me zo overbodig
Nee, er is ook een tegengeluid. (Daar val ik grotendeels ook onder en daarom ben ik ook erg geliefd bij de wat extremere usersquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:59 schreef Mikkie het volgende:
In BNW komen toch alleen maar users met van die aluminium hoedjes?
Jij bent hier toch ook geliefdquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:19 schreef Mikkie het volgende:
Geliefd?
Het gaat nog steeds over Fok hè?
Boek lenen was geen optie?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:31 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, dikke tentamen faalOpen boek tentamen, waarvoor ik niet geleerd had, en precies het juiste dictaat niet meegenomen
Was dus met 20 min weer buiten
Iedereen doet alsofquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij bent hier toch ook geliefd.
Bier zuipen? What else ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:42 schreef Mikkie het volgende:
Dit is wel even schrikken trouwens.
Geen bachelorscriptie te schrijven, geen hertentamens meer, ik heb gewoon écht vrij vandaag. Mên, zo'n dag is lang geleden. En nu heb ik geen flauw idee wat ik er mee moet doen![]()
quote:
te vroeg gejuichd.. nou ja.. ik heb het wel gevonden, maar nu nog de boel configurerenquote:
inglorious bastardsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
welke fillum?
uitschrijven bij watquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik word helemaal gek van al die instanties hier.. En van mezelf, want ik had het eerder moeten regelen.. Maar ik was in de ontkenning..
Officieel moet je je uitschrijven als je langer dan 8 maanden weggaat, maar het is nog niet zeker of ik langer dan 8 maanden wegga. En ik hoor overal dat terug inscrhijven nog wel eens voor problemen kan zorgen. Dus eigenlijk denk ik dat ik me maar niet uitschrijf :s Ze controleren daar toch amper op.
heb ik gister op tv gezien, is die die in de bios is een remake ervan? vond hem wel leuk iigquote:
op tv?? remake??quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb ik gister op tv gezien, is die die in de bios is een remake ervan? vond hem wel leuk iig
Nee dat is Reservoir Dogs, ook een geniale film. Inglourious Basterds (met spelfouten expres) is ook van de hand van de meester.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb ik gister op tv gezien, is die die in de bios is een remake ervan? vond hem wel leuk iig
Gemeente, sorryquote:
deservoir dogs kwam daarnaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:20 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee dat is Reservoir Dogs, ook een geniale film. Inglourious Basterds (met spelfouten expres) is ook van de hand van de meester.
zit je dan niet raar met stufi en beurzen enzo?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gemeente, sorry![]()
maar: http://www.aroundtheglobe(...)en-uit-gba-t667.html
Denk dat ik dat gewoon doe.. En als ik in Firenze problemen krijg met inschrijven me dan pas uitschrijf..
Ik zou gewoon gaan en de hele supermarkt kapot hoestenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:21 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb misschien mex griep.. maar nu durf ik het huis niet echt uit tot ik iets meer weet. En ik heb honger
de Super de Boer bij voorkeurquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou gewoon gaan en de hele supermarkt kapot hoesten
ik zou ze aanklagen !quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:17 schreef HostiMeister het volgende:
is de chesterfield op bij de c1000
Alles wat op mijn gebaseerd is in de wondere wereld der computers is pure baasheidquote:
Zelfs automatisch bij 't afsluiten, maar dat zal wel moeilijk zijn of zoquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:35 schreef SLP_ het volgende:
Ja had ik ook gelezen![]()
Je kan toch privegeschiedenis verwijderen
Ja, je krijgt een basisbeurs (= 0) en de OV. De enige reden waarom je nog met de IBgroep te maken hebtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:20 schreef LastRequest het volgende:
Cali, weet jij toevallig iets over OV enzo?
Mijn stufi is al afgelopen, dus ben nu aan het lenen.. maar mag je dan nog een OV?
Ik word niet wijs uit ib-groep.nl daar staan m.i. tegenstrijdige dingen op...
jah! Als je leent krijg je OV idd...maar die moet je dan achteraf wel terugbetalen ook... Krijg jij dan geen jaar extra stufi? ik krijg een jaar extra ivm doorstuderenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:20 schreef LastRequest het volgende:
Cali, weet jij toevallig iets over OV enzo?
Mijn stufi is al afgelopen, dus ben nu aan het lenen.. maar mag je dan nog een OV?
Ik word niet wijs uit ib-groep.nl daar staan m.i. tegenstrijdige dingen op...
2jarige master?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:24 schreef Californium het volgende:
ik krijg een jaar extra ivm doorstuderen
zag m net voorbij komen, kende m nog nietquote:
doorstroomjaar eerst... maar ben dus hier in Nijmegen op het kantoor geweest en allemaal uitgelegd en na gevraagd en kreeg gewoon automatisch een jaar doorbetaaldquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:34 schreef LastRequest het volgende:
Ja het is me dus niet duidelijk.. de ene keer vind ik dat het kan, maar dat je em moet terugbetalen.. de andere keer hoef je em niet terug te betalen.. en ergens anders staat dat het helemaal niet kan.
En ja ik weet dat ik moet bellen, maar ik ben m'n stem vrijwel kwijt.
Overigens kan ik wel een jaar extra stufi krijgen maar das nog niet dit jaar, das de master niet de pre-master.. voor zover ik begrepen heb..
quote:doorstroomjaar eerst... maar ben dus hier in Nijmegen op het kantoor geweest en allemaal uitgelegd en na gevraagd en kreeg gewoon automatisch een jaar doorbetaaldDus niet alleen een master jaar.... ik sta officieel ingeschreven als bachelor namelijk
smilie overkillquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:19 schreef Californium het volgende:
jah hoiEn ik was niets van plan hosti... Maar na 3 weken verslag werken en na 1,5 week introductie en 5 dagen wiskunde vond ik het tijd om mijn vrienden weer eens even te zien
![]()
dus vroeg me af waar iedereen hen ging dus
maar hoorde vandaag op school al dat het HLO introfeest daar was dus daar ga ik dan maar naartoe
ja maar grote kans dat ik niet op die diploma uitreiking ben... Ik ben namelijk eerst en ik kan het mijn moeder niet aandoen om nog langer op die harde stoelen te gaan zitten voor een 2e zitquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
smilie overkill
Maarre, eerst diploma uitreiking en vanaf daar worden dan grote kans plannen gesmeed, dus komt wel goed denk ik zo
alsof er niemand jouw uitreiking komt kijkenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:42 schreef Californium het volgende:
[..]
ja maar grote kans dat ik niet op die diploma uitreiking ben... Ik ben namelijk eerst en ik kan het mijn moeder niet aandoen om nog langer op die harde stoelen te gaan zitten voor een 2e zitmaar goed.... Ik bel / sms wel
ik heb Nick en dees al geregeld.... voor de rest weet ik nietquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
alsof er niemand jouw uitreiking komt kijken
Deed jij er drie danquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
@Cali/Hosti: Wanneer is de diploma-uitreiking van het HLO dan?
Drie studies zijn rooster technisch niet te combineren dit jaar. Dus houd ik er nog maar 2 over.
Drie jaar, maar verder heb je gelijkquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:22 schreef swarmahoer het volgende:
ik dacht dat je als je een 0 lening afsloot dat je dan ook na de 4 jaren nog een ov kon hebben
Wat een kutstreek van dat andere kereltje. Die had ik er head-first ingetieft.quote:
jij vergelijkt je met dat dikke ventjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat een kutstreek van dat andere kereltje. Die had ik er head-first ingetieft.
Hell yeah, die dunne had mooi een boomstam kunnen koppen bij mijquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij vergelijkt je met dat dikke ventje![]()
wat talkpoeder gebruikenquote:
vaseline smeren, trek je het makkelijker aanquote:
k heb ook geen idee waar je t in godsnaam over hebtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
ja, grappig, maar ik wilde voor het uit eten gaan het beleidsplan af hebben en gemailed naar de adviescommissie, en nu werkt die klote editor niet mee
lol moet niet erger wordenquote:
TeX, LaTeX text editorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:54 schreef swarmahoer het volgende:
i
[..]
k heb ook geen idee waar je t in godsnaam over hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |