verkrachtenquote:
Dan moet je wel de nieuwe TT, die oude heeft veel te bolle lijnenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tuurlijk gaan wij geld verdienen..
Ik heb mijn autoidee al bijgesteld, ik wilde eerst een TT én een mini![]()
Klopt helemaal, maar dat scheelt je ook wel een bom duitenquote:
Vakantietijd is voorbij hèquote:
En niet zomaar een auto!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Staat daar nou een auto tussen de reclame?
Een RS6 C6 is geen verkrachtingquote:
Dohquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan moet je wel de nieuwe TT, die oude heeft veel te bolle lijnen. Een van de Mini moet je minimaal een Coopertje S, anders is er niks aan.
[..]
Is ze nog vrijgezel?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:21 schreef SLP_ het volgende:
Een vriendin van mij heeft een witte cabrio gekregen van dr pa. Terwijl ze nog geen eens 18 is
Heeft ook wel iets, maar een GT2 is meer circuitminded dan echt een daily drive. Minder praktisch ook. Meer een echte sportwagen dan de genoemde Audi's. Heeft ook wel wat, maar daar moet je dus wel nog iets anders bij hebbenquote:
Eerder opstaan of zeg ik nu iets heeeel stoms?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:25 schreef LastRequest het volgende:
Ik zit in tijdnood vandaag.. irritant is dat.
Ontbijt is nu bijna klaar en dan even knallen
Had niks uitgemaakt, m'n afspraken zijn vanaf 12u en die volgen elkaar gewoon te snel opquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:29 schreef royjn het volgende:
[..]
Eerder opstaan of zeg ik nu iets heeeel stoms?
Ik ken hetquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:25 schreef LastRequest het volgende:
Ik zit in tijdnood vandaag.. irritant is dat.
Ontbijt is nu bijna klaar en dan even knallen
Ach ben ik wel mooi op tijd om nog wat te regelen @ uni!quote:
HBOquote:
Iets mis met HBO?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
HBO![]()
Zo, ook weer gehad voor dit schooljaar.
HBO bashen origineel hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
HBO![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
HBO![]()
Morgen 'hoer!quote:
Al die HBO-scholieren die zo hard roepen dat ze 'studenten' zijn.quote:
Pro. Je zit er toch niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:00 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet m'n plaats nu niet zo goed na m'n grote overstap![]()
Moet ik nu pro- of antiHBObashing zijn
Zij is telefoniste, dus op zich heeft ze een punt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
En net ook van ja dat is jouw probleem, of iig iets in die trant.
Deed jij zelf niet een LOI cursus SPW of zoiets softs?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Al die HBO-scholieren die zo hard roepen dat ze 'studenten' zijn.
Plebs.
*eens*quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:00 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet m'n plaats nu niet zo goed na m'n grote overstap![]()
Moet ik nu pro- of antiHBObashing zijn
Die was nog te dom voor het HBO, moet je nagaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zij is telefoniste, dus op zich heeft ze een punt.
Kleuterleid(st)er, jwtzquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Deed jij zelf niet een LOI cursus SPW of zoiets softs?
En dan nog andere studies bashen ook? Was een echte studie te moeilijk voor je?quote:
Ga jij even 3 jaar HBO elektro studeren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Al die HBO-scholieren die zo hard roepen dat ze 'studenten' zijn.
Plebs.
Hij doet anders ook een straffe studie...... SPW of zoietsquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:11 schreef royjn het volgende:
[..]
Ga jij even 3 jaar HBO elektro studeren.
Dan praten we wel verder
is het zulk mooi weer danquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:12 schreef Dupje het volgende:
Zow, even omkleden en dan naar het waalstrand!
doe het gordijn eens openen en kom achter je computer vandaan... in de echte wereld is het best mooi weerquote:
ik ben net wakker, lig nog in bedquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:13 schreef Californium het volgende:
[..]
doe het gordijn eens openen en kom achter je computer vandaan... in de echte wereld is het best mooi weer
Het blijft gewoon HBO hoor, kun je wel tof lopen doenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:11 schreef royjn het volgende:
[..]
Ga jij even 3 jaar HBO elektro studeren.
Dan praten we wel verder
Hoe lang ben jij ook alweer aan het studeren?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan nog andere studies bashen ook? Was een echte studie te moeilijk voor je?
Lamlulquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ben net wakker, lig nog in bed
11 jaar. Hoeveel bachelors heb jij ook alweer?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het blijft gewoon HBO hoor, kun je wel tof lopen doen.
[..]
Hoe lang ben jij ook alweer aan het studeren?
4 jaar en 1 (bijna)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
11 jaar. Hoeveel bachelors heb jij ook alweer?
Iets zegt me dat die studiegenoten knetter spannende beta's zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:18 schreef Californium het volgende:
gisteren gingen studiegenoten een lijstjes opstellen qua rangordes(disclaimer: ik zeg niet dat ik het ermee eens ben)
Scheikunde
MLW
Natuurkunde
Wiskunde
Kakkerlakken
Biologie
alle andere studies
Het kantoor was vandaag dicht en ik wilde het even navragen.. Anders ga ik morgen nog wel alsnog langs.. Maar heb ik iig nu al iets doorgegeven..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Welke debiel belt er dan ook de IBG. Gewoon langs dat kantoor gaan en een bewijs vragen van wat ze veranderd hebben. Dan heb je nog een poot om op te staan mocht het IBG naderhand gaan lopen fokken.
Nooit uitgeschreven in Nijmegenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het kantoor was vandaag dicht en ik wilde het even navragen.. Anders ga ik morgen nog wel alsnog langs.. Maar heb ik iig nu al iets doorgegeven..
Cali hoe heb jij dat toen gedaan? wel gewoon bij je moeder ingeschreven gebleven of?
Dat zeggen alle beta's over zichzelf. Het zijn altijd die anderen die suf zijn zeker?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:21 schreef Californium het volgende:
ze zijn wel echt super awesome en gezellig en niet echt nerdy
tis niet mijn lijstjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het hier duidelijk is dat relevante, en belangrijke studies onderaan staan?
So true, btwquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zeggen alle beta's over zichzelf. Het zijn altijd die anderen die suf zijn zeker?
Jahquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zeggen alle beta's over zichzelf. Het zijn altijd die anderen die suf zijn zeker?
Ja dat heb ik nu gedaan, maar krijg ik niet de post van de belastingdienst e.d. dan op het adres van Nijmegen? En daar woon ik dus niet meer.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Nooit uitgeschreven in Nijmegenmaar je kan je adres in italie doorgeven (dat moet volgens mij zelfs )
iig iets nuttigsquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
Kakkerlakken klinkt leuk, misschien dat ik dat ga doen als ik later groot ben
je kan je niet bij bijvoorbeeld IB inschrijven dat hij de post krijgt....? dingen van IB-groep enzo kon ik laten sturen naar mams... maar hoe dat met belsting zit weet ik nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu gedaan, maar krijg ik niet de post van de belastingdienst e.d. dan op het adres van Nijmegen? En daar woon ik dus niet meer.
Je werkt niet?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:26 schreef Californium het volgende:
[..]
je kan je niet bij bijvoorbeeld IB inschrijven dat hij de post krijgt....? dingen van IB-groep enzo kon ik laten sturen naar mams... maar hoe dat met belsting zit weet ik nietheb ik vrij weinig mee te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |