Je moeder is een kankerTTquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:52 schreef Allure_ het volgende:
Waarom altijd kanker TT's. Ik vind dat daar best wel notes voor mogen worden uitgedeeld.
Ik zit te kijken, maar zie je niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:54 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben best vaak in beeld bij Beirut
Ligt eraan in welke context, als in topic daarvoor "je moeder" een welbesproken onderwerp was, zou het best een goede TT kunnen zijn. Ik dank echter wel dat "je moeder" meestal een kankerTT is.quote:
Ik heb eergisteren Eternal Sunshine of the Spotless Mind nog gekeken, je ondertitel deed me herinneren aan die blonde muts. "Pope Alexander!".quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:54 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben best vaak in beeld bij Beirut
Als wij dat doen krijgen we er een note bij.quote:
op 5.29 sta ik rechts, er half opquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zit te kijken, maar zie je niet.Noem eens tijden.
Schuine pony en een bruine bril.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:57 schreef Maisnon het volgende:
wd heb je zo'n pony over je voorhoofd en een zwarte bril
BdGquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:56 schreef Allure_ het volgende:
Armmmm kind, 16 lentes zooo prillll. Ach, wat lig je hier stil, langs de kant van de weg.
quote:
Ik zou het ook serieus nemen idd!quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:55 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren Eternal Sunshine of the Spotless Mind nog gekeken
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:56 schreef Allure_ het volgende:
Armmmm kind, 16 lentes zooo prillll. Ach, wat lig je hier stil, langs de kant van de weg.
Kijk die huppelheld gaan!!!quote:
Google?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:00 schreef Maisnon het volgende:
Misschien is het nou eindelijk een keer duidelijk wat de tekst is van dat nummer
Klopt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:59 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Hey, jij luisterde toch geen Boudewijn?
Je moet meer Boudewijn luisteren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik was net even 'ik heb stiekem met je gedanst' aan het luisteren, en toen kwam ineens 'meisje van 16' voorbij. Dus moest ik even klikken.
Hier? Hou op manquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als wij dat doen krijgen we er een note bij.
Anyway:
[ afbeelding ]
Daar was het lang niet duidelijkquote:
De otto buiten zetten?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je weet wat je daarvoor moet doen.
Oh, hell yeah I know.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je weet wat je daarvoor moet doen.
Is dat zo'n guidoquote:
Gisteren kreeg er nog iemand een note voor een fipoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hier? Hou op manJullie doen niet anders
Trustenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:09 schreef wolvendagen het volgende:
Even een note to self voor als ik morgen wakker word: school bellen.
En nu ga ik slapen. Doei.
Jiiiiiiimmmmmmmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
Bij de beschrijving staat er in caps lock geschreven dat dit om het stereotype guido gaat, dus ik denk van wel.quote:
Had het filmpje nog niet bekekenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Bij de beschrijving staat er in caps lock geschreven dat dit om het stereotype guido gaat, dus ik denk van wel.
Ik vind echt bijna alles leuk wat jij leuk vindt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jiiiiiiimmmmmmmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Boyz, Galang, Chicken Flu, iets met Mango, en Untitled dinges die na Galang komt vind ik tof van haar
Dat deuntjequote:
Hier?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gisteren kreeg er nog iemand een note voor een fipo
Ik heb het net gekeken, ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:21 schreef Maisnon het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/tv/#/41128679/42378350/38
Fakkelbrigade
Dat vraag ik niet volgens mij. Ik heb hier nog nooit genote voor dat soort geneuzel. Het is een bagger SCquote:
Maar dat zeg ik wel.quote:
Ik vind het jammer dat jij deze SC zo ziet. Ik beschouw dit als een SC bedoelt om goede, interessante discussies te herbergen en op gang te houden.quote:Ik heb hier nog nooit genote voor dat soort geneuzel. Het is een bagger SC
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik wel.
[..]
Ik vind het jammer dat jij deze SC zo ziet. Ik beschouw dit als een SC bedoelt om goede, interessante discussies te herbergen en op gang te houden.
Ja, misschien scheelt dat. Maar ik vind de teksten meestal te diepgaand om ze zo te schreeuwen ofzoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:29 schreef Maisnon het volgende:
Live vind ik ook wel vet... als ik er zelf bij ben
Ik krijg altijd een kater 10 minuten nadat ik stop met drinkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, misschien scheelt dat. Maar ik vind de teksten meestal te diepgaand om ze zo te schreeuwen ofzo. Nouja, wind waait klonk wel leuk live
.
Tevens ga ik slapen, want ik krijg altijd een onverklaarbare hoofdpijn door het drinken van bier.
Dat heb ik dus alleen met bier. Na 1 of 2 uurtjes krijg ik knallende hoofdpijn, terwijl ik dan eigenlijk pas net op dreef komquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een kater 10 minuten nadat ik stop met drinken
I know what you meanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:38 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan als ik veel gedronken heb echt niet slapen. Koppijn, duizelig, misselijk, ik krijg bijna geen adem meer
En veel gedronken is zeg maar.. niet veel bij mij
Ik drink ook heel sneldus ik zit binnen no time aan mn limiet en dan schakel ik op cola over ofzo
Je post leuke liedjes vandaag.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind dat Hooooooooooooooooooooooooo zo mooi he tegelijk met als hij het eerste couplet begint
Trusten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
I know what you mean.
Ik ben weg, goodnight my loves.
Dat hele album is echt een dikke aanraderquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je post leuke liedjes vandaag.
Eerst mijne afluisterenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat hele album is echt een dikke aanrader
Deze is misschien niet meteen catchy, maar na 2:00 wel haha
Nee.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:50 schreef Quir het volgende:
Wel verdomme. De nachtelijke idioten domineren de nieuwe topics, kan ik hier onderdak krijgen?
Je weet toch dat iedereen in de KLB SC altijd elk youtubefilmpje dat wordt gelinkt helemaal afluistert?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh dat liedje dat ik postte, moet geluisterd worden!!!!!
Subtiel.quote:
Ik wel vaak.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je weet toch dat iedereen in de KLB SC altijd elk youtubefilmpje dat wordt gelinkt helemaal afluistert?
OMG!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je weet toch dat iedereen in de KLB SC altijd elk youtubefilmpje dat wordt gelinkt helemaal afluistert?
Alleen als jij mijn filmpjes ook afluistertquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMG!
Dus als ik iets verschrikkelijks post, ga jij dat helemaal afluisteren?
Ik heb je weinig filmpjes zien posten, vandaag.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Alleen als jij mijn filmpjes ook afluistert
Die heb ik ook afgeluisterd en vond ik ook goed.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:55 schreef Siniti het volgende:
Ik heb hierboven 1tje gepost, postnummer 67![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die heb ik ook afgeluisterd en vond ik ook goed.
Wat een tof stadjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:55 schreef Maisnon het volgende:
Die violen waren wel tofdaar hou ik wel van
Violen-held: Ed Alleyne-Johnson, die met behulp van zo'n sampler in z'n eentje geweldige liedjes maakt, live
Begin deed me even aan Clannad denkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:59 schreef Maisnon het volgende:
Hier nog iets
Refrein vind ik zo tof van deze
Als een verhit mes door een pakje boter, wat een waarnemingsvermogen.quote:
Ik spot Rory. Splendid.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dank u, dank u. Er ging een intensief onderzoek aan vooraf.
Schijnt dat ie ook tijdens treinreizen, wanneer de trein langs zijn huis kwam, hij z'n koffer uit het raam gooide zodat ie die niet mee hoefde te nemen vanaf het stationquote:
9euro teveel betaaldquote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:05 schreef Quir het volgende:
Ik kocht laatst voor 9 euro The Best of Joy Division. Een dubbel CD.
Ik begin hem een steeds grotere held te vindenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Schijnt dat ie ook tijdens treinreizen, wanneer de trein langs zijn huis kwam, hij z'n koffer uit het raam gooide zodat ie die niet mee hoefde te nemen vanaf het station![]()
"[KLB] Führer" samengenomen met de posts die ik van jou gelezen heb vertellen mij dat het geen zin heeft ook maar iets inhoudelijks op je af te vuren.quote:
quote:
Joah ik kom net thuis. En haha dat valt vast wel mee johquote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]Jij ook nog zo laat
Ik kijk al een paar uur op tegen wat ik moet doen, m'n studentenmail checken. Maar dat heb ik al superlang niet gedaandoor de vakantie.
En nu ben ik bang dat er allemaal enge mailtjes in staan
Net thuis? en dat op een dinsdagquote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah ik kom net thuis. En haha dat valt vast wel mee johdoe het nu, dan slaap je vannacht wat rustiger!
In vakanties zijn alle dagen toch feitelijk hetzelfdequote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Net thuis? en dat op een dinsdag
Wat was je doen dan
Ja ik moet het stiekem echt wel doen
Nieuw herworvenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In vakanties zijn alle dagen toch feitelijk hetzelfdeik weet niet eens meer wanneer het weekend is, makes no difference at all.
Ik was chillen bij m'n nieuw herworven (ik dacht dat dat een woord was maar Safari zegt van niet, hoe zit dat?)vrienden!
En doe het, nuhoe eerder hoe beter!
Neequote:Op woensdag 26 augustus 2009 04:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nieuw herworven
Dus je hebt ze ooit gewerft () en toen opnieuw gewerft (herworven) en toen dat nog eens opnieuw gedaan
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:08 schreef Quir het volgende:
[..]
"[KLB] Führer" samengenomen met de posts die ik van jou gelezen heb vertellen mij dat het geen zin heeft ook maar iets inhoudelijks op je af te vuren.
Wanneer de rest?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:52 schreef jordeeeh het volgende:
joj, bovenkant van mn beugel eruit \o/
Verworven.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 04:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neemaar ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden
!
Hee maar ik ga slapenmoet jij ook doen gek! Welterusten
![]()
!
Ik vind die PI kut. Dus als je iets tegen me wil zeggen met die PI kun je net zo goed niets zeggen want ik vind het bij voorbaat al stom.quote:
Ik wíst dat je nog niet sliep.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind die PI kut. Dus als je iets tegen me wil zeggen met die PI kun je net zo goed niets zeggen want ik vind het bij voorbaat al stom.
Ik probeerde het maar het lukte niet. Toen ging ik tv kijken in bed, maar toen kreeg ik dorst en toen ging ik wat drinken pakken en nouja toen ik toch al stond enzo.quote:
Je hebt het nog niet eens een kwartier geprobeerd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik probeerde het maar het lukte niet.
Fap ze.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:23 schreef Ploertendoder het volgende:
MoggeEn nu ga ik de huiskamer witten
Jij rukt in de huiskamer?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:23 schreef Ploertendoder het volgende:
MoggeEn nu ga ik de huiskamer witten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij rukt in de huiskamer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorspelbare breezerreactiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y![]()
Soms weet je gewoon dat iets niet gaat werken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Je hebt het nog niet eens een kwartier geprobeerd.![]()
Dat sowieso. Maar ze was te mooi om te laten liggen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[..]
Voorspelbare breezerreactiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hihi, je gebruikte die ene PI.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Soms weet je gewoon dat iets niet gaat werken.![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar ze was te mooi om te laten liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij valt op 50+?
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar ze was te mooi om te laten liggen.IQM houdt van GILF'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
HYPOCRIETE HOER!!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jasoms doet me dat denken aan Sackboy.
![]()
Mijn moeder is geen oma, dus dat lijkt me sterk, maar IQM valt blijkbaar op 50 +quote:![]()
![]()
Ik ben illegaal!
Ik ook van jou schatjequote:!
Suske&Wiske gebrabbel.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:31 schreef IQM het volgende:
Blijft een mooie stijlfiguur, die alliteratie.![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:31 schreef IQM het volgende:
Blijft een mooie stijlfiguur, die alliteratie.
Ik ben illegaal!
Ooh en BT: goedemorgen![]()
Ik ben illegaal!
Ja same for mequote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:45 schreef jordeeeh het volgende:
Lang geleden dat ik zo vroeg wakker was!
![]()
Sorry dat ik je wakker maaktequote:
Ik ben illegaal!
Links, langharig, werkschuw tuigquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:45 schreef jordeeeh het volgende:
Lang geleden dat ik zo vroeg wakker was![]()
![]()
Vakantie broeder, vakantie.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Links, langharig, werkschuw tuigIn Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja ja, heet een uitkering trekken tegenwoordig vakantie?
Morgen weer school
En daarnaast, hiervoor heb ik zo'n 30 weken lang 7 dagen per week gewerkt
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Ja ja ja, zit maar excuses te bedenkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Morgen weer school
En daarnaast, hiervoor heb ik zo'n 30 weken lang 7 dagen per week gewerkt![]()
![]()
Ja want Fok!ken onder werktijd is een bijdrage aan de maatschappij wil je zeggen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja ja ja, zit maar excuses te bedenken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2009 11:01:45 ]![]()
Haphap.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja want Fok!ken onder werktijd is een bijdrage aan de maatschappij wil je zeggen.![]()
En in welke post ben ik dat aan het beweren?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja want Fok!ken onder werktijd is een bijdrage aan de maatschappij wil je zeggen.![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja ja ja, zit maar excuses te bedenken
Een willekeurige selectie uit de eerste honderd posts van het feyenoord topicquote:quote:quote:quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:01 schreef Happel het volgende:
Was er al gezegd dat dit topic een Joodse TT bevat. Weg ermee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:05 schreef Happel het volgende:
Tuurlijk, alleen joden gedragen zich zo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:10 schreef Happel het volgende:
Ey, maar als sommigen zich hier graag profileren als joden, mij best.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Doet hij wel als hij niet vertrekt deze zomer.
En ik ga pas juichen om het bericht over Landzaat als die jood ook echt is opgetyft.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nu de Cler en Biseswar nog, ruimt lekker op, bijna weer jood vrij.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:41 schreef gitaarsnaar het volgende:
volgens de telejood is Feyenoord nu echt bezig met het binnenhalen van die Servier><(({°>![]()
Het bewijs dat het allemaal achterlijk kankervolk is
Ja absoluutquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:06 schreef jitzzzze het volgende:
BT is duidelijk met het verkeerde eierstokje uit bed gestapt![]()
![]()
Heeft iemand niet toevallig die foto van Van der Vaart nadat hij die wereldgoal met z'n hak maakte? Dat hij aan het juichen is en dat je op de achtergrond al dat tuig op de tribune met opgestoken middelvinger ziet.
><(({°>![]()
Ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:20 schreef Smart_ass het volgende:
Als je een brief stuurt naar een postbusnummer, moet er dan een postzegel op? Ja toch?
Alleen bij een antwoordnummer hoeft dat niet. Of bij zo'n Port Betaald ding.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Zag ik laatst langskomen in het Ajax topic geloof ik, even zoeken!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:20 schreef BigKahuna het volgende:
Heeft iemand niet toevallig die foto van Van der Vaart nadat hij die wereldgoal met z'n hak maakte? Dat hij aan het juichen is en dat je op de achtergrond al dat tuig op de tribune met opgestoken middelvinger ziet.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Val dood!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je zit hier te happen en een partij chagrijnig te doen, niet normaal![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:20 schreef BigKahuna het volgende:
?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Zou knap zijn, aangezien Ajax toen tegen Feyenoord in het thuisshirt speelde en Van der Vaart met nummer 10.quote:![]()
Lol briljant!!quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ja I know, maar het ging iig om die fotoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Zou knap zijn, aangezien Ajax toen tegen Feyenoord in het thuisshirt speelde en Van der Vaart met nummer 10.
BK weet gewoon niet wat 'ie wil.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja I know, maar het ging iig om die foto![]()
Oh ik bedoelde wel die foto, ik dacht dat het na die goal wasquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Zou knap zijn, aangezien Ajax toen tegen Feyenoord in het thuisshirt speelde en Van der Vaart met nummer 10..
><(({°>![]()
Ik luister Real Things van Joe Nichols. Jeweettochquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:32 schreef IQM het volgende:
Ik luister Foo Fighters - Skin and Bones.
Omdat het kan..
><(({°>![]()
Ik luister Toploader - Dancing in the moonlightquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik luister Real Things van Joe Nichols. Jeweettoch.
![]()
![]()
Nou, ik ga fijn naar de uithof om mijn propedeuse op te halen, en om er daarna nooit van m'n leven weer terug te keren.
Joeeeeee.![]()
![]()
DOEI!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:39 schreef Smart_ass het volgende:
Nou, ik ga fijn naar de uithof om mijn propedeuse op te halen, en om er daarna nooit van m'n leven weer terug te keren.
Joeeeeee.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Ah je kunt 'm eindelijk halenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:39 schreef Smart_ass het volgende:
Joeeeeee.? Good luck
!
![]()
Ik keek net in bed naar The Pretender en ik luisterde naar Over and Out, ipod touchquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:32 schreef IQM het volgende:
Ik luister Foo Fighters - Skin and Bones.
Omdat het kan..
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
EEN MIJLPAAL IN JE LEVEN! GENIET ERVAN, MEID!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:39 schreef Smart_ass het volgende:
Joeeeeee.![]()
![]()
Vansquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:40 schreef Smart_ass het volgende:
Tevens ga ik in Utrecht maar gelijk op zoek naar deze blitse stappers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze.
><(({°>![]()
Een man stapt op het vliegtuig naar Timboekistan en zijn mond valt open van verbazing als achter hem de Paus instapt. De Paus is één van de idolen van de man en hij hoopt vurig dat hij naast hem komt te zitten. Na ongeveer vier minuten neemt de Paus plaats in de stoel naast de man. Hij pakt zijn puzzelboek met kruiswoordraadsels en zijn potlood uit zijn heilige tas en begint aan een puzzel. De man is nog verrukter dan eerst: "Het oplossen van kruiswoordraadsels is één van mijn favoriete bezigheden. Als hij zometeen een woord niet weet kan ik hem helpen en raken we in gesprek!" Na ongeveer 3 minuten kijkt de Paus op en vraagt aan de man: "Excuseert u mij, weet u soms een ander woord voor vrouw 4 letters eindigend op o e r ?" De man kijkt verschrikt en denkt "Mijn god, ik weet wel een woord, maar dat kan ik toch niet tegen hem gaan zeggen?". Hij denkt nog enkele minuten langer en zegt vervolgens: "m o e r want dat is een ander woord voor moeder de vrouw." "Aaaah", zegt de Paus, "ik dacht eigenlijk aan iets anders. Heeft u een gum?"![]()
One sick bastard, bitch. One sick DJ, DJ. One sick saturday, hardcore. One sick hit, just begun.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
You don't stop, you don't stop DJ. You don't stop, you don't stop, bitch.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
Een man stapt op het vliegtuig naar Timboekistan en zijn mond valt open van verbazing als achter hem de Paus instapt. De Paus is één van de idolen van de man en hij hoopt vurig dat hij naast hem komt te zitten. Na ongeveer vier minuten neemt de Paus plaats in de stoel naast de man. Hij pakt zijn puzzelboek met kruiswoordraadsels en zijn potlood uit zijn heilige tas en begint aan een puzzel. De man is nog verrukter dan eerst: "Het oplossen van kruiswoordraadsels is één van mijn favoriete bezigheden. Als hij zometeen een woord niet weet kan ik hem helpen en raken we in gesprek!" Na ongeveer 3 minuten kijkt de Paus op en vraagt aan de man: "Excuseert u mij, weet u soms een ander woord voor vrouw 4 letters eindigend op o e r ?" De man kijkt verschrikt en denkt "Mijn god, ik weet wel een woord, maar dat kan ik toch niet tegen hem gaan zeggen?". Hij denkt nog enkele minuten langer en zegt vervolgens: "m o e r want dat is een ander woord voor moeder de vrouw." "Aaaah", zegt de Paus, "ik dacht eigenlijk aan iets anders. Heeft u een gum?"![]()
![]()
Ik keek niet eens.
Welke mongool gaat nou zo'n lap tekst lezen?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:49 schreef jordeeeh het volgende:
Ik keek niet eens.
Welke mongool gaat nou zo'n lap tekst lezen?![]()
![]()
![]()
Oké, jij wint.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vond het zelfs niet eens de moeite waard om erop te reageren.![]()
Trouwens heAssistente van de ortho (die tevens redelijk
was) zat steeds met dr borsten in m'n gezicht te duwen toen k in de stoel lag
![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:52 schreef jordeeeh het volgende:
Trouwens heAssistente van de ortho (die tevens redelijk
was) zat steeds met dr borsten in m'n gezicht te duwen toen k in de stoel lach
![]()
![]()
![]()
Wat zit je m'n quotes te veranderen johquote:Ik moest inderdaad wel lachen ja.
mensenOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Waar ga je ze zien?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Je daalt gigantisch in m'n achting. Ik vraag me af of je dat nog goed weet te maken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat zit je m'n quotes te veranderen johIk moest inderdaad wel lachen ja.
![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:05 schreef jitzzzze het volgende:
Acda en de Munnik - De stad Amsterdam
![]()
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Oh noes, zelfs Jordy kan een fout maken!1!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Je daalt gigantisch in m'n achting. Ik vraag me af of je dat nog goed weet te maken.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Lachen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
JA, MAAR TOCH NIET ZO'N FOUT, JONGEN!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh noes, zelfs Jordy kan een fout maken!1!!![]()
![]()
Dat type ik toch onbewust jongequote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:13 schreef IQM het volgende:
[..]
JA, MAAR TOCH NIET ZO'N FOUT, JONGEN!
Alsof ik het verschil tussen lach en lag niet weet
JUIST DÁÁROM!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat type ik toch onbewust jonge
Alsof ik het verschil tussen lach en lag niet weet![]()
![]()
Dio was hier gister bij een studentenverenigingfeestdingesquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Weet niet eigenlijk, studentenfeestje ofzo. Zal het even navragen.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Ban!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ach, krijg toch iets terminaals jonge![]()
Ik ga stofzuigen, gras maaien, was vouwen, tas inpakken, naar de bus, naar de trein, naar amsterdam, naar mn kamer, naar de supermarkt, naar de coffeeshop, naar mn maten en dan heb ik het wel weer gehad voor vandaag
Wolvendagen
Ik ben illegaal!
Heb je wel genoeg seeds?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:11 schreef wolvendagen het volgende:
Bitlord start mn downloads niet meer...
Ik ben illegaal!
Moeilijk hè? Normaal reageren als iemand je probeert te helpenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Denk je dat ik kankerdom ben of zo?
Ik ben illegaal!
Ja kom op hoor, of ik genoeg seeds heb... dat is toch het eerste waar je naar kijkt als je een torrent wil downloadenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Moeilijk hè? Normaal reageren als iemand je probeert te helpen
Dat dus.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Moeilijk hè? Normaal reageren als iemand je probeert te helpen![]()
Ik ken genoeg mensen die dat dus niet doen. Het is inderdaad logisch, maar ik kan niet zien wat jij achter je pc doet hequote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja kom op hoor, of ik genoeg seeds heb... dat is toch het eerste waar je naar kijkt als je een torrent wil downloaden
Ik ben illegaal!
Eens.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Moeilijk hè? Normaal reageren als iemand je probeert te helpen![]()
Niet elke vrouw wordt daar chagerijnig vanquote:
Ik ben illegaal!
Blijkbaar wel diegene die hier komen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Niet elke vrouw wordt daar chagerijnig van![]()
Ik slik de pil en over twee weken is mijn period pas.
True true.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:26 schreef jitzzzze het volgende:
Hoewel WD wel vaker zo achterlijk reageert.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
![]()
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Oeh, de vrolijkheid.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Mijn kopf doet schmerzen :<Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.![]()
Und das tut mir leid
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.![]()
Gelukkig habe ich wel lekker tuc
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
hivOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
ik kom eventjes gedag zeggenOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: