abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 augustus 2009 @ 10:12:26 #121
177948 Daskaar
cake or death?
pi_72274579
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:11 schreef Pro_Shifty het volgende:
komt er nog een deel uit van deze film?

Ook omdat ik in de trailer stukjes film zag die niet in de film zelf terug kwamen

(het stukje dat iemand met een groot machine geweest (mg42?) door een gang al schietend rent. VOlgens mij kwam dat niet terug in de film?
dat verwijst niet naar een vervolg per se, maar eerder dat QT andere opnames heeft gebruikt voor de uiteindelijke scene. het moment wat je noemt hoort thuis in de scene waar de basterds hugo stiglitz bevrijden.
zo is de het gesprek tussen von hammersmark en raine ook duidelijk anders in elkaar gezet dan de trailer impliceerde.

was ik trouwens de enige die met zeer gemengde gevoelens keek naar de uiteindelijke slachting in de bioscoop? ergens tussen euforie en walging..
pi_72275626
Echte Tarantino film weer. Maar dan met erg veel suspense en opbouw.
Dat maakt deze film krachtig. Die lange dialogen die, zonder dat er al te veel gebeurt, ontzettend spannend blijven. Vooral die openingscene.. 20 minuten duurt 'ie ofzo. Erg sterk.

En dan die onvermijdelijke Tarantino-climax. Alles aan gort knallen. Heerlijk.
pi_72276420
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 10:12 schreef Daskaar het volgende:

[..]

dat verwijst niet naar een vervolg per se, maar eerder dat QT andere opnames heeft gebruikt voor de uiteindelijke scene. het moment wat je noemt hoort thuis in de scene waar de basterds hugo stiglitz bevrijden.
zo is de het gesprek tussen von hammersmark en raine ook duidelijk anders in elkaar gezet dan de trailer impliceerde.

was ik trouwens de enige die met zeer gemengde gevoelens keek naar de uiteindelijke slachting in de bioscoop? ergens tussen euforie en walging..
Nee
  zondag 30 augustus 2009 @ 12:41:51 #124
177948 Daskaar
cake or death?
pi_72276979
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:14 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

Nee
dus jij had dat ook?
pi_72277239
@Daskaar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 30 augustus 2009 @ 13:33:31 #126
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_72278273
Gisteren in de bioscoop:

Inglourious Basterds
Al een aantal jaren wilde Quentin Tarantino een film maken over de Tweede Wereldoorlog. Geen goed script, geen financiers en andere projecten weerhielden `m er tot nu toe van om die film ook echt te maken. Nu, na het Death Proof debacle, is het dan eindelijk zover. Tarantino is back, en hoe.

Het verhaal van een groepje joodse Amerikanen die in Frankrijk de jacht op de nazi`s openen is opgedeeld in 5 hoofdstukken, zoals we dat kennen uit Pulp Fiction. 5 verhalen die ogenschijnlijk niet veel met elkaar te maken maar op het einde met elkaar worden verbonden. We maken kennis met een Franse boer, een joden jager, een cinema uitbaatster, de groep nazi jagers en een beroemde Duiste actrice.
Stuk voor stuk mooie en larger than life karakters die soms mooi ingetogen (de boer) maar vaker heerlijk overdreven (Brad Pitt`s Aldo Raine) en ronduit psychopatisch (Christopher Waltz`s Hans Landa) worden neergezet. Vooral laatstgenoemde geeft een prachtige performance en steelt de show in iedere scene waarin hij te zien is.
De rol van Brad Pitt is (gelukkig) niet groter dan de andere personages waardoor niet alle aandacht op hem gevestigd is.
Ook de prachtige nieuwkomer Mélanie Laurent is erg goed.

De film bevat niet buitensporig veel actie of geweld, vooral de Tarantinesque dialogen voeren de boventoon. Jammer genoeg zitten er niet écht van die quotable stukken in zoals we die in Pulp Fiction en Jackie Brown zagen.
Het geheel is prachtig gefilmd waarbij de scenes in het huis van de boer en in `t La Louisiane café een hoogtepunt. Scenes die zich volledig in één ruimte afspelen en de spanning met de seconde meer te snijden is.

Over spanning gesproken: de spanning wordt sowieso goed opgebouwd, de film werkt echt toe naar een climax waarvan Operation Kino het nu al legendarische resultaat is. Het absolute hoogtepunt van de film waarbij het beeld van Laurent je nog lang zal bij blijven.

De meester Tarantino is met z`n 2,5 uur durende Tweede Wereldoorlog epos terug aan de top. Een geweldige film met memorabele personages en scenes die zeer waarschijnlijk hoog zal eindigen in de vele jaar lijstjes.

9,5/10
pi_72279027
Erg goeie film!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_72279036
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:33 schreef Timo20 het volgende:

De film bevat niet buitensporig veel actie of geweld, vooral de Tarantinesque dialogen voeren de boventoon. Jammer genoeg zitten er niet écht van die quotable stukken in zoals we die in Pulp Fiction en Jackie Brown zagen.
Weet ik nog zo net niet.
HIER een setje memorabele en minder memorabele quotes.
pi_72281329
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 02:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat een heerlijke, heerlijke ode aan hoe film kan zijn.

Tuurlijk is het niet realistisch en slaat het nergens op, maar de liefde voor films, wat we van QT gewend zijn, knalt weer van het scherm af

Dit is waarom ik naar de bioscoop ga ... niet voor prut als GI.Joe, Transformers, Terminator, Titanic of dat soort meuk. Nee, gewoon een film waar je gewoon lekker van kan genieten en die laat zien hoe mooi de hele beleving van een bioscoop kan zijn.

QT, je bent briljant
Ik had het niet beter kunnen verwoorden, geweldige bioscoop film idd.

De mensen die Qt of die film bekritiseren oop geloofwaardigeid ed, begrijpen het begrip bioscoopfilm niet helemaal.

Die gast die Landa speelt is echt geniaal en Pitt speelt ook erg goed

Col. Hans Landa: [giddy] That's a bingo!
Lt. Aldo Raine: [Lt. Aldo and PFC. Utivich stare at him in confusion]
Col. Hans Landa: Is that the way you say it: "That's a bingo?"
Lt. Aldo Raine: You just say "bingo".
Col. Hans Landa: Ahhh! BINGO! What fun! But, I digress. Where were we?

Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_72281558
Ik kom er net pas achter dat Lt Archie Hicox, Stelios uit 300 is.
  zondag 30 augustus 2009 @ 15:49:18 #131
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_72281913
Na de lauwe eerste reviews was deze film toch wel verrassend goed en zelfs erg leuk.
pi_72287127
Wat een heerlijke film, heb nog nooit zo intens een film meegemaakt in de bios. Het ene moment keihard lachen en het andere moment te trillen in m'n stoel van spanning. Ik heb genoten.
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:40:59 #133
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_72287598
Gisteren naar deze film geweest, wat een toffe film. Ik heb me goed vermaakt
pi_72292037
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:26 schreef navigator het volgende:

[..]

Ik had het niet beter kunnen verwoorden, geweldige bioscoop film idd.

De mensen die Qt of die film bekritiseren oop geloofwaardigeid ed, begrijpen het begrip bioscoopfilm niet helemaal.

Die gast die Landa speelt is echt geniaal en Pitt speelt ook erg goed

Dat begrijp ik dus ook niet - na het eind lijkt het me duidelijk dat het niet op de realiteit is gebaseerd.
Dat maakt toch niet uit? Het is een fílm?
Dat hoor je nou nooit iemand zeggen over Star Wars of zo
pi_72292248
Na het eind?
Vanaf begin af aan klopt er niets van.
De film begint ook met... Once upon a time in Nazi occupied France...
pi_72292370
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:05 schreef Toad het volgende:
Na het eind?
Vanaf begin af aan klopt er niets van.
De film begint ook met... Once upon a time in Nazi occupied France...
Dat bedoelde ik ook, als je de hele film gezien hebt
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:00:17 #137
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_72294170
Ik herkende trouwens direct Samuel L Jackson en Harvey Keitel in de film
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_72294736
Vandaag gezien, wat een GENIALE film. Eindelijk weer een Tarentino meesterwerk, na het iets matigere Death Proof.

Ik herkende de stem van Samual L. Jackson wel. Wie speelde Harvey Keitel? Heb hem niet herkend...
Facts don't care about your feelings
pi_72295341
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Vandaag gezien, wat een GENIALE film. Eindelijk weer een Tarentino meesterwerk, na het iets matigere Death Proof.

Ik herkende de stem van Samual L. Jackson wel. Wie speelde Harvey Keitel? Heb hem niet herkend...
Die O.S.S. operator die onderhandelt met Landa
pi_72295876
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:31 schreef CigarilloJoe1 het volgende:

[..]

Die O.S.S. operator die onderhandelt met Landa
Aaaah
pi_72297567
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:18 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ja dat viel mij ook op
SPOILER
En in chapter 1, waarin Hans Landa en kornuiten op een motor met zijspan aan komt rijden, die vervolgens 10 minuten over een kort stuk weg rijdt en even zelfs terug geplaatst leek te zijn. Maar goed, da's mierenneuken, want hij was fenomenaal.
  Redactie Frontpage maandag 31 augustus 2009 @ 08:46:54 #142
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72301840
Hoe geniaal was die film!
SPOILER
G E W E L D I G!

[ Bericht 15% gewijzigd door JeMoeder op 31-08-2009 08:47:52 (spoiler) ]
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Moderator maandag 31 augustus 2009 @ 08:58:04 #143
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_72301976
Vrijdag gezien en vond het heel tof alleen de eindscene in de bioscoop had wat korter gekunt, dat duurde naar mijn gevoel wat lang.

was mijn eerste tarantino film en zal er toch maar eens aan moeten geloven om ook anderen te gaan zien
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_72302568
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En in chapter 1, waarin Hans Landa en kornuiten op een motor met zijspan aan komt rijden, die vervolgens 10 minuten over een kort stuk weg rijdt en even zelfs terug geplaatst leek te zijn. Maar goed, da's mierenneuken, want hij was fenomenaal.
Ja, toen moest ik ook even aan die ridder-aanval van Monty Python denken.
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:06:55 #145
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_72305616
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:00 schreef MikeyMo het volgende:
Ik herkende trouwens direct Samuel L Jackson en Harvey Keitel in de film
! gemist!
waar heb je die herkend??
  Redactie Frontpage maandag 31 augustus 2009 @ 12:15:07 #146
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72305782
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:06 schreef Timo20 het volgende:

[..]

! gemist!
waar heb je die herkend??
Samuel L Jackson was de narrator (verteller)

De muziek was trouwens ook weer geniaal.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_72308192
Leuke film, maar hij zal me minder bijblijven dan pulp fiction of met name reservoir dogs. Heel veel verwijzingen, erg grappig.

De plussen:
-Christopher Waltz als Hans Landa. Echt heel erg goed.
-Til Schweiger als Hugo Stiglitz Hij doet me erg aan een amerikaanse of engelse acteur denken, iemand enig idee wie ik bedoel
- Cinematografische dingetjes als de docu over brandbare film en het einde van de bioscoopfilm, en de titles in beeld
- Fijne dialogen

Minnen
- Ik vond Brad Pitt over het algemeen prima, maar soms toch wel iets te over the top. Zefde geldt voor het kleine rolletje van Mike Meyers.
- De duitse soldaat/acteur vond ik niet zo geloofwaardig.

Het litteken op het voorhoofd deed mij nogal sterk denken aan manson overigens. Brad Pitt heeft trouwens als hij zijn mannen toespreekt een heel duidelijk litteken over zijn hele nek, heb de uitleg daarover gemist, als die er al was.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_72308772
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 08:58 schreef MaJo het volgende:
was mijn eerste tarantino film en zal er toch maar eens aan moeten geloven om ook anderen te gaan zien

Begin maar bij Pulp Fiction en Reservoir Dogs dan
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_72310126
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:50 schreef Ripley het volgende:

-Til Schweiger als Hugo Stiglitz Hij doet me erg aan een amerikaanse of engelse acteur denken, iemand enig idee wie ik bedoel?

Het litteken op het voorhoofd deed mij nogal sterk denken aan manson overigens. Brad Pitt heeft trouwens als hij zijn mannen toespreekt een heel duidelijk litteken over zijn hele nek, heb de uitleg daarover gemist, als die er al was.
Dat litteken is nooit uitgelegd.

Ik vond Hugo wel een beetje op Sean Bean lijken.

pi_72310787
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:01 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Dat litteken is nooit uitgelegd.
Volgens IMDB:
The reason for the scar on Aldo Raine's neck is not mentioned in the film. The script hints that Raine survived a lynching, a common punishment in the 1920s and 1930s.
'And I called your name,
pi_72311355
Nou, als je gelyncht wordt dan lijkt het me toch een heel ander soort litteken.
pi_72312440
Topfilm, die komt nog wel in mijn dvd-collectie.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  Redactie Frontpage maandag 31 augustus 2009 @ 16:24:08 #153
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72312745
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou, als je gelyncht wordt dan lijkt het me toch een heel ander soort litteken.
Nee hoor, dit was een litteken van oor tot oor. Keel doorsnijden = lynchen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:26:11 #154
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_72312798
quote:
Lynchen, is het doden van een slachtoffer zonder vorm van een proces door een woedende volksmenigte. Het is een vorm van eigenrichting.
[..]
pi_72314546
Nou weet ik niet of het per se een menigte moet zijn, maar lynchen hoeft volgens mij toch echt niet altijd keel doorsnijden te zijn. Bovendien was het niet zo'n dik litteken, moet wel bot mes zijn en van een touw krijg je zoiets niet.
pi_72317433
Ik ben helaas niet zo enthousiast als de rest hier. Ik geef het toch een voldoende 6.5/10. De film begint goed met de Franse boer en Landa, maar maakt het daarna niet voor mij waar. Brad Pitt zet wel een grappige prestatie neer.
pi_72317983
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 19:16 schreef ShinobizWinter het volgende:
Ik ben helaas niet zo enthousiast als de rest hier. Ik geef het toch een voldoende 6.5/10. De film begint goed met de Franse boer en Landa, maar maakt het daarna niet voor mij waar. Brad Pitt zet wel een grappige prestatie neer.
Maar met wat voor intentie ging je naar de bios?
Just out of curiosity, ik hoor meer mensen die het zwaar vonden tegenvallen.. vraag me af hoe dat zo komt.
'And I called your name,
pi_72318428
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 19:34 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Maar met wat voor intentie ging je naar de bios?
Just out of curiosity, ik hoor meer mensen die het zwaar vonden tegenvallen.. vraag me af hoe dat zo komt.
Ik ging met de intentie naar de bioscoop om een film te zien...

Ik had verder geen verwachtingen als je dat bedoelt.
  maandag 31 augustus 2009 @ 22:50:39 #159
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_72326038
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:15 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Samuel L Jackson was de narrator (verteller)

ah ok, ik dacht al dat hij ook een personage speelde
pi_72326520
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 19:47 schreef ShinobizWinter het volgende:

[..]

Ik ging met de intentie naar de bioscoop om een film te zien...

Ik had verder geen verwachtingen als je dat bedoelt.
Tarentino fan? Ik snap niet hoe je dit een 6.5 kan geven. Of je vond het geniaal (zoals de meesten) of je vond het ronduit niks, maar dan is de stijl gewoon niks voor je. Ik vond het geniaal 9/10
pi_72327375
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:01 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Tarentino fan? Ik snap niet hoe je dit een 6.5 kan geven. Of je vond het geniaal (zoals de meesten) of je vond het ronduit niks, maar dan is de stijl gewoon niks voor je. Ik vond het geniaal 9/10
Zo van: óf je digt Tarantino gewoon, óf je hebt geen smaak.
  maandag 31 augustus 2009 @ 23:46:44 #162
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_72328210
De Blu Ray komt toch wel zo rond kerst uit hea
[..]
  maandag 31 augustus 2009 @ 23:57:30 #163
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72328532
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:50 schreef Timo20 het volgende:

[..]

ah ok, ik dacht al dat hij ook een personage speelde
Zat maar 1 negert in he
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_72329491
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:01 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Nee geen QT fan, maar kan mij wel altijd vermaken met zijn films. De vraag is dan zijn jullie fans, dat jullie de film zo geniaal vinden? Dan hecht ik echter gelijk geen waarde meer aan jullie oordeel. Hoe kritisch kan je dan namelijk nog blijven? Ik vind het daarnaast helemaal geen "haat-of-liefde" film, ik snap niet hoe dat kan.

Ieder zijn ding natuurlijk, dat ik het geen 9 geef is toch niet zo erg .
pi_72329577
Goeie film! Alleen erg grafisch cq. gruwelijk af en toe.
  dinsdag 1 september 2009 @ 02:41:40 #166
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_72330853
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 19:16 schreef ShinobizWinter het volgende:
Eens, ik zie dat hier veel mensen erg enthousiast zijn. Ik heb hem deze avond gezien en vond hem behoorlijk tegenvallen. De eerste scene is erg sterk maar daarna heb ik me soms behoorlijk verveeld. Het is naar mijn mening in ieder geval lang geen meesterwerk. Ik vond hem soms ook behoorlijk kinderachtig en smakeloos. Sterke punten waren verder naar mijn mening de acteur die de Nazi kolonel speelde en de scene in de bar. Meer dan een 7/10 zou ik hem toch echt niet geven. Het einde was voor mij daarentegen erg bevredigend.
pi_72330882
Heb hem vandaag gezien, vind het zelf een kut film,
kinderachtig, emotieloos en smakeloos.

Lijkt wel een film van een beginnende regiseur, echt jammer.

District 9 daarintegen
pi_72330898
Altijd grappig om te zien dat de grote filmliefhebbers QTs werk wel kunnen waarderen en het plebs er maar weinig mee kan.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_72331865
Inderdaad, maar goed, over slechte smaak valt niet te twisten.
pi_72336298
ik vond hem geniaal! Ik ben benieuwd naar de andere film van QT, want die ken ik nog niet.
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:14:03 #171
67089 Gillingham
The horror...
pi_72336990
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 02:58 schreef Seam het volgende:
Altijd grappig om te zien dat de grote filmliefhebbers QTs werk wel kunnen waarderen en het plebs er maar weinig mee kan.
Sarcastisch neem ik aan? Anders moet ik je even verwijzen naar de 8.7 op imdb.
What's it going to be then, eh?
pi_72337096
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:14 schreef Gillingham het volgende:

[..]

Sarcastisch neem ik aan? Anders moet ik je even verwijzen naar de 8.7 op imdb.
pi_72337180
quote:
Dat zal komen vanwege het feit dat grote filmliefhebbers veel films hebben gezien en deze film echt als kwaliteit gezien kan worden.
Ik heb ook ontzettend veel films gezien, maar deze komt toch echt in m'n top 10 te staan.
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:52:07 #174
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_72338044
quote:
Ik dacht altijd dat het andersom was.
  Moderator dinsdag 1 september 2009 @ 12:56:14 #175
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_72338179
Het was dus mijn eerste QT film omdat de thematiek me niet trekt, maar ik was aangenaam verrast Ik ben dus een voorbeeld van geen grote fan die de film wel heel tof vond

Ik geef hem trouwens een 8,5, vond het bioscoopgedeelte wat te langdradig. Maar het begin met de Franse boer was echt top En de rol van Landa, zo onheilspellend steeds, zat op het puntje van mijn stoel op momenten dat hij in beeld was. Met name die scene met hem en Shoshanna Oscarwaardig
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_72339019
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:21 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Dat zal komen vanwege het feit dat grote filmliefhebbers veel films hebben gezien en deze film echt als kwaliteit gezien kan worden.
Ik heb ook ontzettend veel films gezien, maar deze komt toch echt in m'n top 10 te staan.
Ik vond het een prima film, maar zeker geen top tien materiaal. En ik heb ook flink wat films gezien
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Moderator dinsdag 1 september 2009 @ 13:28:34 #177
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_72339188
Hij komt bij mij ook niet in de top 10, maar is voor mij wel hands down de beste film van het jaar tot nu toe. Nu is dat ook niet zo heel moeilijk, aangezien het aanbod tot nu toe vrij mager was.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 1 september 2009 @ 14:17:27 #178
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_72340721
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 13:28 schreef Mike het volgende:
Hij komt bij mij ook niet in de top 10, maar is voor mij wel hands down de beste film van het jaar tot nu toe. Nu is dat ook niet zo heel moeilijk, aangezien het aanbod tot nu toe vrij mager was.
Ik vond Watchmen veel meer indrukwekkend.
  dinsdag 1 september 2009 @ 15:55:09 #179
67089 Gillingham
The horror...
pi_72343648
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:17 schreef onearmedman het volgende:

[..]

Zie reactie van RuneRose.
What's it going to be then, eh?
pi_72344421
Erg goede film zelfs als je normaal niet van de films van QT weg bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo