Nee hoor, dit was een litteken van oor tot oor. Keel doorsnijden = lynchen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou, als je gelyncht wordt dan lijkt het me toch een heel ander soort litteken.
quote:Lynchen, is het doden van een slachtoffer zonder vorm van een proces door een woedende volksmenigte. Het is een vorm van eigenrichting.
Maar met wat voor intentie ging je naar de bios?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:16 schreef ShinobizWinter het volgende:
Ik ben helaas niet zo enthousiast als de rest hier. Ik geef het toch een voldoende 6.5/10. De film begint goed met de Franse boer en Landa, maar maakt het daarna niet voor mij waar. Brad Pitt zet wel een grappige prestatie neer.
Ik ging met de intentie naar de bioscoop om een film te zien...quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:34 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Maar met wat voor intentie ging je naar de bios?
Just out of curiosity, ik hoor meer mensen die het zwaar vonden tegenvallen.. vraag me af hoe dat zo komt.
ah ok, ik dacht al dat hij ook een personage speeldequote:Op maandag 31 augustus 2009 12:15 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Samuel L Jackson was de narrator (verteller)
Tarentino fan? Ik snap niet hoe je dit een 6.5 kan geven. Of je vond het geniaal (zoals de meesten) of je vond het ronduit niks, maar dan is de stijl gewoon niks voor je. Ik vond het geniaalquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:47 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Ik ging met de intentie naar de bioscoop om een film te zien...![]()
Ik had verder geen verwachtingen als je dat bedoelt.
Zo van: óf je digt Tarantino gewoon, óf je hebt geen smaak.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:01 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Tarentino fan? Ik snap niet hoe je dit een 6.5 kan geven. Of je vond het geniaal (zoals de meesten) of je vond het ronduit niks, maar dan is de stijl gewoon niks voor je. Ik vond het geniaal9/10
Zat maar 1 negert in hequote:Op maandag 31 augustus 2009 22:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ah ok, ik dacht al dat hij ook een personage speelde
Nee geen QT fan, maar kan mij wel altijd vermaken met zijn films. De vraag is dan zijn jullie fans, dat jullie de film zo geniaal vinden? Dan hecht ik echter gelijk geen waarde meer aan jullie oordeel. Hoe kritisch kan je dan namelijk nog blijven? Ik vind het daarnaast helemaal geen "haat-of-liefde" film, ik snap niet hoe dat kan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:01 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Tarentino fan? Ik snap niet hoe je dit een 6.5 kan geven. Of je vond het geniaal (zoals de meesten) of je vond het ronduit niks, maar dan is de stijl gewoon niks voor je. Ik vond het geniaal9/10
Eens, ik zie dat hier veel mensen erg enthousiast zijn. Ik heb hem deze avond gezien en vond hem behoorlijk tegenvallen. De eerste scene is erg sterk maar daarna heb ik me soms behoorlijk verveeld. Het is naar mijn mening in ieder geval lang geen meesterwerk. Ik vond hem soms ook behoorlijk kinderachtig en smakeloos. Sterke punten waren verder naar mijn mening de acteur die de Nazi kolonel speelde en de scene in de bar. Meer dan een 7/10 zou ik hem toch echt niet geven. Het einde was voor mij daarentegen erg bevredigend.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:16 schreef ShinobizWinter het volgende:
Ik ben helaas niet zo enthousiast als de rest hier. Ik geef het toch een voldoende 6.5/10. De film begint goed met de Franse boer en Landa, maar maakt het daarna niet voor mij waar. Brad Pitt zet wel een grappige prestatie neer.
Sarcastisch neem ik aan? Anders moet ik je even verwijzen naar de 8.7 op imdb.quote:Op dinsdag 1 september 2009 02:58 schreef Seam het volgende:
Altijd grappig om te zien dat de grote filmliefhebbers QTs werk wel kunnen waarderen en het plebs er maar weinig mee kan.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:14 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Sarcastisch neem ik aan? Anders moet ik je even verwijzen naar de 8.7 op imdb.
Dat zal komen vanwege het feit dat grote filmliefhebbers veel films hebben gezien en deze film echt als kwaliteit gezien kan worden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 02:58 schreef Seam het volgende:
Altijd grappig om te zien dat de grote filmliefhebbers QTs werk wel kunnen waarderen en het plebs er maar weinig mee kan.
Ik dacht altijd dat het andersom was.quote:Op dinsdag 1 september 2009 02:58 schreef Seam het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |