Denk nou eens niet zo simpel, knul, maar ga de diepte in.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:48 schreef Godtje het volgende:
Je hebt ze opgeslagen dus je bent ze kwijt!
Logisch
JE HOUDT WEL VAN DIEPTE HEquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Denk nou eens niet zo simpel, knul, maar ga de diepte in.
Ohja, dat ook nog eensquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn die niet gewoon geshredderd tijdens je ban?
Hebben jullie tegenwoordig zelfs een shredder?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn die niet gewoon geshredderd tijdens je ban?
Ik heb die al een dag of wat niet meer gezien zeg.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:56 schreef Lakitu het volgende:
Zéér terechte klacht. Ik ben mijn Ritmo-kloon kwijt.
quote:
Ik voel jullie pijn, brothers.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:56 schreef Lakitu het volgende:
Zéér terechte klacht. Ik ben mijn Ritmo-kloon kwijt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:57 schreef Patrick_Ster het volgende:
Het lijkt wel alsof dat soort mensen onder een steen leven.
Shocking!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Daarom zal ik, Emimich, doorposten vanaf mijn originele account.
Ja, ik ben serieus.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb die al een dag of wat niet meer gezien zeg.Zou het echt?
Dan ben je ook Crane.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, ik ben serieus.En ik wou er nog een Lowlands-topic mee openen.
Jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:28 schreef Dagoduck het volgende:
Krijgen we nog een stand van hoeveel accounts er verloren zijn gegaan?
en als er 1tje de schredder ingaat gaat die dan ook weer van het aantal geristreerde accounts af?
Ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:34 schreef Dagoduck het volgende:
Maar je kan toch gewoon op dat email adres inloggen en dan een nieuw wachtwoord aanvragen?
Log eens uit en dan weer in...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb dat mailtje helemaal niet gehad
Ik ook niet maar toen ik naar http://forum.fok.nl ging stond er: er is ingelogd met een ander ip adresquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb dat mailtje helemaal niet gehad
Jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:34 schreef Dagoduck het volgende:
Maar je kan toch gewoon op dat email adres inloggen en dan een nieuw wachtwoord aanvragen?
Dijkstra?quote:
Lezen, tijdelijke email-adressen. En vervuil m'n topic eens niet zo, vlerk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:34 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Mocht je niet in staat zijn om je wachtwoord te resetten, omdat je niet meer de beschikking hebt over het emailadres in je profiel, stuur dan een mail naar forum@fok.nl met daarin je oude mailadres ter controle. Dan kunnen de FA's het voor je oplossen. Of, als je nog ingelogd bent, een PM sturen naar forum@fok.nl met je nieuwe mailadres. Dan passen we je mailadres aan en kan je zonder problemen de passmailer gebruiken. Als je geen mail van de passmailer krijgt, wacht in dat geval even, het kan altijd even duren. En vergeet niet je spambox te controleren. Mocht het dan nog niet werken neem dan contact op met forum@fok.nl.
Even kijken welk emailadres nu in je profiel staat en dan ff mailen? of nu een PM sturen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:21 schreef TheCoon het volgende:
Als ik nu uitlog dan ben ik m'n account ook kwijt, die staat ook op een email adres die ik niet meer heb volgens mij.
Jammer dat m'n beauregard account nu wel echt weg is.
Raar he, als al die pipo's niet meer met zichzelf discuseren....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:53 schreef Adelante het volgende:
Ik denk al, wat is het rustig vandaag in KLB.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
Jammer, ik vond Mariah Carey wel een leuke!
ik ook!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
Jammer, ik vond Mariah Carey wel een leuke!
Posten met je kloonquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:08 schreef Barcaconia het volgende:
Goed topic, ik heb mijn kloon gereset. Of eigenlijk mijn originele account, ik ben zelf een kloon
Je bent het met me eens? Sick! Dit ga ik bookmarken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:04 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ik ook!
best wel vaak langs zien komen ook
Alleen als je toegang hebt tot de SQL-database.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:28 schreef Dagoduck het volgende:
Krijgen we nog een stand van hoeveel accounts er verloren zijn gegaan?
en als er 1tje de schredder ingaat gaat die dan ook weer van het aantal geristreerde accounts af?
Welke waren van jou?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:26 schreef de_boswachter het volgende:
Ik 6 stuks door het toilet. Incl. een crewaccount.
Nee, ik beschouw ze als verloren, ik weet die emailadressen ook allemaal niet meer, alleen het oude wachtwoord.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:41 schreef naatje_1 het volgende:
heb je al wel een mailtje gestuurd naar forum@fok.nl?
Gast,quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:45 schreef wise het volgende:
en hoezo maak je kloons aan. Daar staan een ban op.
1 week per kloon. Dus tel uit je winst
Dat waren voorlopers van dit account, dus geen kloons.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Welke waren van jou?
firewire
Sandstorm
?
staat in de nieuwe forum regels in de HuisKamerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gast,
Je mag zoveel accounts aanmaken als je wil, zolang je ze maar niet gebruikt als er 1 gebanned is.
In de WAT ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:57 schreef wise het volgende:
[..]
staat in de nieuwe forum regels in de HuisKamer
En op de gathering of tweakersquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is een subforum op bokt.nl_!!!
weet nietquote:
Ik zou gewoon forum@fok.nl mailen met in de mail een opsomming van je accounts, kunnen ze waarschijnlijk wel controleren met de clonescan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik beschouw ze als verloren, ik weet die emailadressen ook allemaal niet meer, alleen het oude wachtwoord.
Fok bleek eigenlijk het kleinste forum van Nederland te zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:18 schreef diomedes het volgende:
En wat blijkt? Fok bleek maar 120 users te hebben.
Tijdelijk email adres, ondertussen andere provider? Anders gewoon het tijdelijke email adres weer ff opvoeren en klaar is klarina.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lezen, tijdelijke email-adressen. En vervuil m'n topic eens niet zo, vlerk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |