boiquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:28 schreef Japsnars het volgende:
Klinkt meer alsof die boi jou wel leuk vindt
NOU LANGS MIJ MAG ZE WEL EENS KOMEN HOOR HIHIHIHI!H!!Hquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:32 schreef Syb-rund. het volgende:
waar is krentenbol trouwens? is ze nog eens langsgekomen ergens
Oh boy.quote:
Ik vind dat echt een geniaal woordquote:
Ik zou dat dus nooit doenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een geniaal woordmaar waar baseren jullie op dat hij me leuk zou moeten vinden? Elke guy-friend die ik heb zou m'n schoenen aandoen voor me
![]()
!
Zo doe ik ook iedere ochtend als k mezelf weer zie in de spiegel.quote:
Eens.quote:
OMG.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een geniaal woordmaar waar baseren jullie op dat hij me leuk zou moeten vinden? Elke guy-friend die ik heb zou m'n schoenen aandoen voor me
![]()
!
Dat kan.quote:
Wat toevallig, ik ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zo doe ik ook iedere ochtend als k mezelf weer zie in de spiegel.
Leuke.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Eens.
[..]
OMG.Ik zou dat dus echt nooit zomaar doen, hè. Wat voor guy-frienden heb jij dan wel niet?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat kan.
[..]
Wat toevallig, ik ook!
Als je mij ziet in jouw spiegel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat kan.
[..]
Wat toevallig, ik ook!
[KLB SC #1528] TETTEN GEMACHT!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik mis echt het complete gesprek geloof ik
Hoiquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik mis echt het complete gesprek geloof ik
Dat deel snap ik dus ook niet goedquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:36 schreef jordeeeh het volgende:
En wtf, omdat hij jouw voet in je schoen deed vind ie je leuk?![]()
![]()
![]()
!
"He, dat meisje lachte naar me. Zou ze verliefd op me zijn?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat deel snap ik dus ook niet goed!
JIj vindt het ook al vreemdquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:47 schreef Maisnon het volgende:
Elkaars schoenen aandoen is misschien wel een traditioneel afscheidsgebruik.
Ja als ze aardig doet is ze zeker verliefdquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
"He, dat meisje lachte naar me. Zou ze verliefd op me zijn?".
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JIj vindt het ook al vreemd?
[..]
Ja als ze aardig doet is ze zeker verliefdkeek ze langer dan 3 seconden naar je? Want dat is het teken
!
Daar heb ik eens zo'n leuk topic over geopend.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JIj vindt het ook al vreemd?
[..]
Ja als ze aardig doet is ze zeker verliefdkeek ze langer dan 3 seconden naar je? Want dat is het teken
!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:47 schreef Maisnon het volgende:
Elkaars schoenen aandoen is misschien wel een traditioneel afscheidsgebruik.
Link?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar heb ik eens zo'n leuk topic over geopend.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:54 schreef wolvendagen het volgende:
http://hypebeast.com/2009/08/izzue-x-dr-martens-1460/
Omfg liehief.
Nou ja het was meer een soort parodie op die achterlijke pubers in PUB die topics openen met als titel: vindt hij/zij me leuk.quote:
sm laarzen lief vindenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:54 schreef wolvendagen het volgende:
Omfg liehief.
Die hoogte vind ik echt verschrikkelijk en de zool nog lelijkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:54 schreef wolvendagen het volgende:
Omfg liehief.
Vindt hij me leuk?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja het was meer een soort parodie op die achterlijke pubers in PUB die topics openen met als titel: vindt hij/zij me leuk.
Ja maar ze zat met haar handen aan d'r bed geboeid héquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:58 schreef LudoSanders het volgende:
Iemand in haar jas helpen oké, maar schoenen aandoen? Je mankeert toch niets?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar ze zat met haar handen aan d'r bed geboeid hé
Ja heel even, hij dacht dat ik de kloon van NG was.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Die lapo.. heb je een ban gehad toen?
Huh?! Ben jij NG?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja heel even, hij dacht dat ik de kloon van NG was.DOMMERD.
Dat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:58 schreef LudoSanders het volgende:
Iemand in haar jas helpen oké, maar schoenen aandoen? Je mankeert toch niets?
Dat hij op een stuntelige Trannellius* manier jouw schoenen aandoet!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
!
Tekensquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Hij wil gewoon in haar slipje komen. Duh!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat.
Ik zie echt zo'n onderdanig jongetje voor me, die dat doet bij z'n vriendinnen en andere meisjes.
Dat mannenschoen effect erin verwerk is lief.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die hoogte vind ik echt verschrikkelijk en de zool nog lelijkerVoor de rest is ie wel okay
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:54 schreef wolvendagen het volgende:
Omfg liehief.
Je hebt me doorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar ze zat met haar handen aan d'r bed geboeid hé
Jaquote:
Heu, ik heb ook COD4 op mijn PS3.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:04 schreef Zotheid het volgende:
Godver, ik ben dus nog even voor een half uur thuis dus ik dacht "Moah, ik ga even COD 4 spelen". Hebben ze onderhoud aan de servers van PSN.
Om 7 uur s'avonds, zijn ze gek of zo!
Het was op een grappige manierquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat.
Ik zie echt zo'n onderdanig jongetje voor me, die dat doet bij z'n vriendinnen en andere meisjes.
Kinderlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:07 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Die jas met dat oog is ook mad tof.
Ik hou niet van gamen op de pc. Het liefst met een paar vrienden bij mij thuis, kratje bier erbij, chips op tafel. Topavond.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heu, ik heb ook COD4 op mijn PS3.
Maar ik speel het liever op mijn PC
Bij mij op de school zat in de klas onder mij (nu hetzelfde jaarquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij wil gewoon in haar slipje komen. Duh!
Kom op dan: http://www.omgpop.com/arc(...)e1e841a4905c440ba617quote:
Mietersquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:04 schreef Zotheid het volgende:
Godver, ik ben dus nog even voor een half uur thuis dus ik dacht "Moah, ik ga even COD 4 spelen". Hebben ze onderhoud aan de servers van PSN.
Om 7 uur s'avonds, zijn ze gek of zo!
Qua gezelligheid en multiplayer is een console een stuk leuker ja maar ik speel persoonlijk toch liever op de PC ivm mods + meer servers en spelers + betere controls (en daardoor meer skills nodig).quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik hou niet van gamen op de pc. Het liefst met een paar vrienden bij mij thuis, kratje bier erbij, chips op tafel. Topavond.
Ik heb de shit al in de kliko gegooid en mijn zusje eens ff goed laten schrikken. Die trekt het namelijk heel slecht als onze kat eens met een dode muis sjouwt.quote:
Het is dat ze het zelf zo noemtquote:
Dit is zo anti-climax.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij mij op de school zat in de klas onder mij (nu hetzelfde jaar) een - best lelijk - meisje dat echt iedere maand een ander vriendje had. Op een gegeven moment werd ze gedumpt door zo'n gast en heeft ze echt dagen staan janken op school maar diezelfde gast liep al die tijd al rond met UGG's en bont, dat zegt toch wel genoeg
Ik ben vet aan het ownen met COD. Beter koop je de nieuwe ook.quote:
Ja, dat geloof ik wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Qua gezelligheid en multiplayer is een console een stuk leuker ja maar ik speel persoonlijk toch liever op de PC ivm mods + meer servers en spelers + betere controls (en daardoor meer skills nodig).
Alhoewel de FragFX wel een goede oplossing kan zijn voor de controls:
[ afbeelding ]
Ja, maar jouw vrienden doen het ook al, zeg je.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het was op een grappige manierniet dat hij m'n voeten erbij kustte ofzo.
Whehe, dacht precies hetzelfde.quote:
Ik ben gewoon een lui kreng en mannen zijn slaafs tegenwoordigquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar jouw vrienden doen het ook al, zeg je.
[..]
Whehe, dacht precies hetzelfde.
Het zijn gewoon sukkels.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een lui kreng en mannen zijn slaafs tegenwoordigtsja.
Bij mij slaan ze het gewoon aan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
Nouja zeg, moet je een bonuskaart hebben om bij de AH het 2e product gratis te krijgen?
Goed hequote:
Voor het eerst in de Ap?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
Nouja zeg, moet je een bonuskaart hebben om bij de AH het 2e product gratis te krijgen?
He, wat?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik anders nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
baggerherriequote:
Je moeder is baggerherrie als ze met je vader neukt.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moeder is baggerherrie als ze met je vader neukt.
Dude, GO WITH THE FLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWquote:
Ik ga volgend jaar weer. En ik hoop dat het bandje dan niet kankerlelijk oranje is. Faal kleur. Past nergens bij.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:38 schreef Fascination het volgende:
Hmm als ik die verhalen over Lowlands lees en hoor wil ik daar toch wel een keer naar toe.
je heb het een keer gehoord?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moeder is baggerherrie als ze met je vader neukt.
quote:
Ga je zingen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga dit ooit coveren en dat wordt mijn enige nummer.
quote:
Ja, maar alleen dat ga ik ooit een keer coveren.quote:
Van mij mag ze haar schreeuwmuil wel dicht houdenquote:
Dan ga ik ook en ga ik je spotten. Maar niks zeggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar weer. En ik hoop dat het bandje dan niet kankerlelijk oranje is. Faal kleur. Past nergens bij.
De kleuren matchen wel een beetje bij mijn RW09 bandje plus oranjequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar weer. En ik hoop dat het bandje dan niet kankerlelijk oranje is. Faal kleur. Past nergens bij.
Omdat je mijn je-moeder-grap niet aan kan natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Van mij mag ze haar schreeuwmuil wel dicht houden
Ja want die heb ik ook echt...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De kleuren matchen wel een beetje bij mijn RW09 bandje plus oranje![]()
Net zoals het ook prima naast een wit met blauwe strepen overhemd staat
Ik heb McFearless gezien en NG niet. Want onze telefoons faalde.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan ga ik ook en ga ik je spotten. Maar niks zeggen natuurlijk.![]()
Oh daar heb je me niet meequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat je mijn je-moeder-grap niet aan kan natuurlijk.
Jammer man.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb McFearless gezien en NG niet. Want onze telefoons faalde.
Captain Serious is alive again.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Oh daar heb je me niet mee, maar kennelijk ben je geïrriteerd omdat ik gewoon zeg dat ik het baggerherrie vind, best sad eigenlijk.
Je hapt ook zo graagquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Captain Serious is alive again.
Heb het toch naar m'n zin gehad. Bekers geraapt, 20 muntjes gratis. JEWEETTOCH.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij niet?Oh wacht ik hap weer.
Wtf.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb het toch naar m'n zin gehad. Bekers geraapt, 20 muntjes gratis. JEWEETTOCH.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja want die heb ik ook echt...
Dus jij bent een van die smerige sloebers die bekers in vuilnisbakken ging zoeken? En sowieso, rapersquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De enige echte Captain is Captain Obviousquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Captain Serious is alive again.
Nee,Captain Iglo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De enige echte Captain is Captain Obvious
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet ze nog laten ontwikkelen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf.Nog leuke picca's die je met ons wilt delen?
Nee, gewoon van de grond en aan mensen vragen. En op gegeven moment, bij 40 bekers komen er gewoon mensen naar je toe om hun bekers te doneren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dus jij bent een van die smerige sloebers die bekers in vuilnisbakken ging zoeken? En sowieso, rapers
Of hap ik nu
Oranje is een bazenkleur, je behoort het wel met smaak te combineren en niet iedereen kan dat natuurlijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb McFearless gezien en NG niet. Want onze telefoons faalde.
Aye, dat had die maat van mij ook gedaan maar meer dan de helft van zijn bekers werden niet geaccepteerdquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet ze nog laten ontwikkelen.![]()
[..]
Nee, gewoon van de grond en aan mensen vragen. En op gegeven moment, bij 40 bekers komen er gewoon mensen naar je toe om hun bekers te doneren.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Oranje is een bazenkleur, je behoort het wel met smaak te combineren en niet iedereen kan dat natuurlijk
Met haren in z'n mond? Dan was het de pop van WD.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n soort pop pop nog opgehangen aan een of andere houten stok zien hangen![]()
Oranje met de kleuren die ik in mijn kast heb faalt gewoon. Blauw en oranje vind ik bijvoorbeeld echt lelijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Oranje is een bazenkleur, je behoort het wel met smaak te combineren en niet iedereen kan dat natuurlijk
Not minequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n soort pop pop nog opgehangen aan een of andere houten stok zien hangen![]()
Owned, wij hadden echt een hele zooi aan bekers waar niets opstond, van die blanco's maar die moet je tussen je grolsch en cola bekers stoppen, dan zien ze het niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Aye, dat had die maat van mij ook gedaan maar meer dan de helft van zijn bekers werden niet geaccepteerd
die ga ik vrijdag kopen. GEK. 30 euro.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Poll: Kopen?Ja, leuk Je doet maar lekker Nee, wat een kklelijke schoenen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wootwoot
Wat een lelijke schoenen.Die willen ze zelfs in Afrika niet hebben.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Wootwoot
dat is dus een voorbeeld van hoe ik het liever niet ziequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Wootwoot
Ja dat scheelt, die vent leverde ook per 10 bekers alles al in dus dan tellen ze het zo na.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oranje met de kleuren die ik in mijn kast heb faalt gewoon. Blauw en oranje vind ik bijvoorbeeld echt lelijk.![]()
[..]
Not mine![]()
[..]
Owned, wij hadden echt een hele zooi aan bekers waar niets opstond, van die blanco's maar die moet je tussen je grolsch en cola bekers stoppen, dan zien ze het niet.
Nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die ga ik vrijdag kopen. GEK. 30 euro.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat een lelijke schoenen.Die willen ze zelfs in Afrika niet hebben.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat is dus een voorbeeld van hoe ik het liever niet zie![]()
de voorkant vind ik er overigens erg kaal overkomen
Die bij de ingang waren te groot hoor. Die paste zelfs niet in de grote grolsch.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dat scheelt, die vent leverde ook per 10 bekers alles al in dus dan tellen ze het zo na.
Die blanco's kon je wel makkelijk meekrijgen bij de ingang.
Waar ben je allemaal geweestquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:02 schreef iszinloos het volgende:
Terug van lowlands en zo juist bijgekomen uit mijn ''propofol induced rejuvenation coma''.
NG en skaffa ontmoet! WD niet![]()
Veel gezien, nog meer gezopen en ik zie er kanker geil uit nu ik bruin ben.![]()
Jammer genoeg heb ik zo goed als geen foto's genomen.
Oh...
En ik wil terug.
Misschien zelfs nog voor 20 euro. Lang leve de sale bij Woeiquote:
Hij is inderdaad erg kaal maar dat zijn wel een aantal van mijn Favo kleuren. Mooi kleurrijk, beetje fel en matched goed bij dingen. (Geburik ze dan ook vaak in designs)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat is dus een voorbeeld van hoe ik het liever niet zie![]()
de voorkant vind ik er overigens erg kaal overkomen
ik moet je wel even zeggen dat ik erg kieskeurig ben als het om schoenen gaat, maar ik vind uiteindelijk met wat geduld wel altijd een heersend paar.quote:
Tja Roffa is wat ver voor mijquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Misschien zelfs nog voor 20 euro. Lang leve de sale bij Woei.
Ik ben al begonnenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En ik heb nog 2 weken vrij voordat school begint.
Ik wel en omdat mijn ouders voor die week ons huisje in marriot Parijs hebben geboekt, mag ik daar een halve week met een groep vrienden heenquote:
Bij Patta kijkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tja Roffa is wat ver voor mijIk kijk wel gewoon in Adam/Haarlem of anders online
Oke, Dankequote:
omsluit?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:07 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het ook mooi dat de witte voorkant de schoenen 'omsluit' zeg maar
Naja, aan de ene kant vind ik dat wel mooi maar het is ook wel heel erg kaalquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:07 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het ook mooi dat de witte voorkant de schoenen 'omsluit' zeg maar
Dat keek ik vroeger nog wel eensquote:
60 euro voor 3 paar schoenen? Dat is ook geen geld.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Die andere twee vind ik trouwens ook mad tof, maar kan niet kiezen.. Ik kan ze ook alle drie kopen, samen 60 euro.
Samen 60 euro pff, doe eens even naar mij versturen via TPG post danquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Die andere twee vind ik trouwens ook mad tof, maar kan niet kiezen.. Ik kan ze ook alle drie kopen, samen 60 euro.
Supersale ftw. Vriendjes die daar werken ftw.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
60 euro voor 3 paar schoenen? Dat is ook geen geld.
Goh Captain Obvious, het is ook een Vans × Parraquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Samen 60 euro pff, doe eens even naar mij versturen via TPG post danHier kost het sowieso 40-50 p/s.
Ik vind de linker en middelste het mooist, de rechter wat minder (vooral ook het model). Die middelste heeft trouwens wel overduidelijke Piet Parra Le Le tekeningen
Nouquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:14 schreef Syb-rund. het volgende:
date my mom is een van de weinige positieve punten van de algemene verachtelijking onder de wereldpopulatie
No shit, Batman. Dat weet ik nou ook nog net welquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Goh Captain Obvious, het is ook een Vans × Parra
probeer je verstand eens op nul te zettenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouik erger me alleen maar dood.
Eehm eens kijken.quote:
Die gebruikt ie niet alleen voor Le Le hoor Parra zit er echt aan vast denk ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
No shit, Batman. Dat weet ik nou ook nog net wel
Ik doel gewoon op het feit dat hij voor de 2e schoen de Le Le figuren heeft gebruikt wat ik juist vet vind![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
No shit, Batman. Dat weet ik nou ook nog net wel
Ik doel gewoon op het feit dat hij voor de 2e schoen de Le Le figuren heeft gebruikt wat ik juist vet vind![]()
[ afbeelding ]
Die linker ga ik ook kopen. ¤60 voor alle 3? Waar?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dat effect alleen met een rolletje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:23 schreef Maisnon het volgende:
hey wd, als ik die ene foto van jou met dat effect waar ik het laatst over had, met zo'n exif dinges bekijk:
http://regex.info/exif.cg(...)11%2Fte%2520liev.jpg
Dan zit het origineel er aan zonder dat effect![]()
Woei, Rotterdam, Hoogstraat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die linker ga ik ook kopen. ¤60 voor alle 3? Waar?
in je fotoboek heb je ook ergens instellingen staan, daar staat het vast tussenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:24 schreef Smart_ass het volgende:
Trouwens, hoe zet je uit dat je mailtjes krijgt als iemand in je fobo reageert enzo? Zie het zo snel in opties niet staan.
Stond HOOG in mijn planning maar heb het dus helaas moeten missenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:21 schreef Maisnon het volgende:
Is iemand van jullie nog naar Whitest Boy Alivegegaan?
Oui. Maar bij de meeste foto's pas ik dat gewoon aan omdat ik het mooier vind.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:25 schreef Maisnon het volgende:
Dan is het echt zo'n ontwikkelings-truuk, zeg maar
quote:
Ja zal bestquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die gebruikt ie niet alleen voor Le Le hoor Parra zit er echt aan vast denk ik![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:24 schreef Smart_ass het volgende:
Trouwens, hoe zet je uit dat je mailtjes krijgt als iemand in je fobo reageert enzo? Zie het zo snel in opties niet staan.
Whihi, thank you.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:28 schreef IQM het volgende:
[..]!!
http://fotoboek.fok.nl/editsettings
"Stuur mij ***** als ik een bericht heb ontvangen"
'Niets' kiezen.
You're welcome.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whihi, thank you.
Ik zat bij forum opties te kijken.
Wat ga je kijken?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:30 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga een film kijken trouwens, doeg.
Volgens mij is het een lange zwarte broek hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Staart, korte broekje en zwarte shirt.
Korte legergroene broek.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij is het een lange zwarte broek hoor.
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Elke keer dat iemand dat zegt sterft een deel van mij.
En met jou een deel van mij.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Elke keer dat iemand dat zegt sterft een deel van mij.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Staart, korte broekje en zwarte shirt.
Een uitgerekte korte broek ofzo?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heeft hij een korte broek aan?
En met jou een deel van, wacht ik snap hem even niet meerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En met jou een deel van m'n moeder.
Die is zo slecht gephotoshopt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een uitgerekte korte broek ofzo?
Ja:
[ afbeelding ]
Hij is nog best redelijk, alleen een beetje blurry omdat ik het zsm heb gedaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die is zo slecht gephotoshopt.
Jouw moeder.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En met jou een deel van m'n moeder.
Nee hierna komt, en met m'n moeder een deel van m'n vader.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En met jou een deel van, wacht ik snap hem even niet meer
Ik zie mijn schoenen door zijn schoenen heen in case you didnt notice.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij is nog best redelijk, alleen een beetje blurry omdat ik het zsm heb gedaan.
Anders had ik namelijk ook wel een van die mannenbenen erop geshopt ipv die van jou
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:08 schreef wolvendagen het volgende:
De suikerpinda's roepen mij, ik moet met ze op de bank liggen.
No shit, Sherlock. Dat heb ik expres zo gelaten omdat ik het vetter vind staan plus hij heeft zijn voet anders gedraaid dan jij waardoor ik weer te lang zou moeten kloten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zie mijn schoenen door zijn schoenen heen in case you didnt notice.
Ik heb echt krom gelegen om die auto. Wat een grap.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:02 schreef Japsnars het volgende:
Dat autootje was trouwens best vet, goede klassiekers en iedereen rondom de auto ging erop los
Je heb expres mijn schoen met zijn schoen gemixed omdat je het tof vond?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
No shit, Sherlock. Dat heb ik expres zo gelaten omdat ik het vetter vind staan plus hij heeft zijn voet anders gedraaid dan jij waardoor ik weer te lang zou moeten kloten.
Wawasdadan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb echt krom gelegen om die auto. Wat een grap.
Nee snugger, ik was jouw benen van boven naar beneden aan het klonen en toevallig kwam dit eruit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je heb expres mijn schoen met zijn schoen gemixed omdat je het tof vond?EPIC FAILURE.
Ik heb me sowieso heel lowlands kapot gelachen om de mensen waarmee ik was. De hele tijd van die je moeder grappen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb echt krom gelegen om die auto. Wat een grap.
Suprising indeed. Have funquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:16 schreef IQM het volgende:
Ik ga - hoe verrassend - een serie kijken. Ciao.
Ik mag geen je moeder grappen meer makenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb me sowieso heel lowlands kapot gelachen om de mensen waarmee ik was. De hele tijd van die je moeder grappen.
"Waar is mijn tandpasta iwan?"
- "In de kut van je moeder."
![]()
meh
En we hadden 3 dudes die een type waren. Pantanchino, Dr. Nigger Bouf en The Lumberjacker... hele tijd gek kankeren op elkaar en naziën.. Gingen ze ook nog a capella doen met z'n allen.
Echt stom dat we niet gemeet hebben.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb me sowieso heel lowlands kapot gelachen om de mensen waarmee ik was. De hele tijd van die je moeder grappen.
![]()
meh
En we hadden 3 dudes die een type waren. Pantanchino, Dr. Nigger Bouf en The Lumberjacker... hele tijd gek kankeren op elkaar en naziën.. Gingen ze ook nog a capella doen met z'n allen.
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mag geen je moeder grappen meer maken
Vast meer dan eensquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:21 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Echt stom dat we niet gemeet hebben.![]()
Waarschijnlijk ben ik minstens 1 keer langs je gelopen zonder je te herkennen.
Doe ik ookquote:
Ik heb me niet eens geconcentreerd op de koppen van mensen herkennen, ik was of aan het lachen of bekers aan het spotten of bij een concert mensen op hun hoofd beuken of eten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:21 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Echt stom dat we niet gemeet hebben.![]()
Waarschijnlijk ben ik minstens 1 keer langs je gelopen zonder je te herkennen.
Ik wilde hier een moeder grap op maken maar die was echt zo slecht.quote:
Ik kan daar niet om lachen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
![]()
meh
Je moet er ook gewoon bij zijn. Dan is het way random en dan die vrolijkheid in die stem.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan daar niet om lachen.
Prozac Nation is niets aan.
Nevermind.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wilde hier een moeder grap op maken maar die was echt zo slecht.
Ik stond een beetje omlaag te staren staat opeens een meisje onder/voor me.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb me niet eens geconcentreerd op de koppen van mensen herkennen, ik was of aan het lachen of bekers aan het spotten of bij een concert mensen op hun hoofd beuken of eten.
Het is trouwens veel leuker om moeder grappen te maken als je van het mannelijke geslacht ben. Dan kan je zeggen dat je iemands moeder geneukt hebt.quote:
Mystery land.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:27 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik stond een beetje omlaag te staren staat opeens een meisje onder/voor me.
Ex klasgenoot van 5 jaar geleden die ik vroeger leuk vond.
Zo raar was het, dat voor ik door had wat er daadwerkelijk aan de hand was... ze al weer vertrokken was.
En godverdomme wat is het thuis saai.![]()
Weet er iemand nog een festival binnenkort. :p
Niet in hoek van holland a.ub.
Ik gebruik geen XTC.quote:
Er zijn zat handelingen...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is trouwens veel leuker om moeder grappen te maken als je van het mannelijke geslacht ben. Dan kan je zeggen dat je iemands moeder geneukt hebt.
Die komt hier ook dagelijks voorbij.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is trouwens veel leuker om moeder grappen te maken als je van het mannelijke geslacht ben. Dan kan je zeggen dat je iemands moeder geneukt hebt.
Ik vind de hoofdpersoon eng.quote:
Goed festival hoorquote:
Wat is er mis met je vader grappen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is gewoon viesssquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is er mis met je vader grappen?
Ja, ze heeft eigenlijk best een raar hoofd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind de hoofdpersoon eng.
Het programma vind ik echt niks aan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Goed festival hoor![]()
Beatstad? Daar zullen de Rotterdam Hooligans ook wel aanwezig zijn.
En daarna valtifest
Wiet. Hasj. What ever.quote:
ah kijk daar wil ik wel heen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wiet. Hasj. What ever.
6 september de R'uitmarkt in Rotterdam
Dat ze niet leuk zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is er mis met je vader grappen?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:34 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb zin om te douchen. En weten jullie wat, ik ga het ook gewoon doen!
Ik ben net geweest.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:34 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb zin om te douchen. En weten jullie wat, ik ga het ook gewoon doen!
Kyteman’s Hiphop Orkest heb ik gemist op lowlands dus kan ik dan zien, voor dat ene nummer met die trompet.quote:
Ze hebben geeneens op je gewacht bij het eten?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:35 schreef Breathtaking het volgende:
Fasci, toen ik een uurtje geleden eindelijk noodles durfde te eten kwam ik in de keuken.. En lagen er allemaal pizzadozen!
Flauw!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:35 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik ben net geweest.![]()
Nu ga ik dus echt je rug niet meer inzepen hoor. Ben net droog!
Ik weet het niet. But I'm a sad panda now.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze hebben geeneens op je gewacht bij het eten?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet het niet. But I'm a sad panda now.
Och poepje, veel knuffels en kusjes.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet het niet. But I'm a sad panda now.
Jajaja, beeld maar in dat ik een sexy hete man ben.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och poepje, veel knuffels en kusjes.
I doquote:
Ja dat zal wel helpenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och poepje, veel knuffels en kusjes.
Doe dat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
I do!
[..]
Ja dat zal wel helpendaarom ga ik ze zo opzoeken.
Wat is er gebeurd dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:42 schreef LudoSanders het volgende:
Kak! Mijn pols doet pijn als een malle. Flink gekneusd denk ik.
Yes I will. Ik ben te lui om te douchen terwijl ik het net nog wildequote:
Ja, dat krijg je als je sport.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:42 schreef LudoSanders het volgende:
Kak! Mijn pols doet pijn als een malle. Flink gekneusd denk ik.
Of hij rukte teveelquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je sport.
Jawel, na een verfrissende douche is je geest ook verfrist. Doe het!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Yes I will. Ik ben te lui om te douchen terwijl ik het net nog wildeach het maakt me eigenlijk ook geen reet uit allemaal.
Sierpaarden zoals ik moeten geen tackles maken, maar vuile werk links laten liggen. Helaas vergat ik dat.quote:
Sterkte danquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sierpaarden zoals ik moeten geen tackles maken, maar vuile werk links laten liggen. Helaas vergat ik dat.
Hmmmmmmmmmmmmmmkay. Met m'n kersenbloesem of m'n vijgenbloesem douchegel?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel, na een verfrissende douche is je geest ook verfrist. Doe het!
Oeps, ik bedoel vijgenbloesem of vanillebloesem.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmmmmmkay. Met m'n kersenbloesem of m'n vijgenbloesem douchegel?
Vanillebloesem. Was je je voeten ook?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeps, ik bedoel vijgenbloesem of vanillebloesem.
Daarom, je moet je eigen geur goed laten doordringen in je kamer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Yes I will. Ik ben te lui om te douchen terwijl ik het net nog wildeach het maakt me eigenlijk ook geen reet uit allemaal.
Broekpalingquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daarom, je moet je eigen geur goed laten doordringen in je kamer.
Ik vind het ook niet echt hilarisch.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan daar niet om lachen.
Prozac Nation is niets aan.
Maar die gebruik ik altijd alquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vanillebloesem. Was je je voeten ook?
Ik heb nog 4 gratis e-tickets over.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:32 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Het programma vind ik echt niks aan.![]()
En het is trouwens in 4 dagen. Beetje laat om kaartjes te regelen.
Irritant wijf, en dan heeft ze die ene dude ook nog gepijpt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt hilarisch.
Ik vind 'm ook nogal tegenvallen. Ze is nog steeds niet aan de prozac.
quote:
Ja, als je je keuze al gemaakt hebt, waarom vraag je het dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar die gebruik ik altijd alen hoezo?
Had ik niet maar ik wist niet of ik wel iets nieuws aandurfdequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, als je je keuze al gemaakt hebt, waarom vraag je het dan?![]()
Mensen vergeten vaak hun voeten te wassen.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen vergeten vaak hun voeten te wassen.
Ik was mijn voeten altijd. Ik heb dan ook geen stinkvoeten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vanillebloesem. Was je je voeten ook?
Ja, maar het is zo lekker daarbinnenquote:
Smaakje, geurtje, warmte?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:55 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja, maar het is zo lekker daarbinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |