in je fotoboek heb je ook ergens instellingen staan, daar staat het vast tussenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:24 schreef Smart_ass het volgende:
Trouwens, hoe zet je uit dat je mailtjes krijgt als iemand in je fobo reageert enzo? Zie het zo snel in opties niet staan.
Stond HOOG in mijn planning maar heb het dus helaas moeten missenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:21 schreef Maisnon het volgende:
Is iemand van jullie nog naar Whitest Boy Alivegegaan?
Oui. Maar bij de meeste foto's pas ik dat gewoon aan omdat ik het mooier vind.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:25 schreef Maisnon het volgende:
Dan is het echt zo'n ontwikkelings-truuk, zeg maar
quote:
Ja zal bestquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die gebruikt ie niet alleen voor Le Le hoor Parra zit er echt aan vast denk ik![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:24 schreef Smart_ass het volgende:
Trouwens, hoe zet je uit dat je mailtjes krijgt als iemand in je fobo reageert enzo? Zie het zo snel in opties niet staan.
Whihi, thank you.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:28 schreef IQM het volgende:
[..]!!
http://fotoboek.fok.nl/editsettings
"Stuur mij ***** als ik een bericht heb ontvangen"
'Niets' kiezen.
You're welcome.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whihi, thank you.
Ik zat bij forum opties te kijken.
Wat ga je kijken?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:30 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga een film kijken trouwens, doeg.
Volgens mij is het een lange zwarte broek hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Staart, korte broekje en zwarte shirt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |