boiquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:28 schreef Japsnars het volgende:
Klinkt meer alsof die boi jou wel leuk vindt
NOU LANGS MIJ MAG ZE WEL EENS KOMEN HOOR HIHIHIHI!H!!Hquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:32 schreef Syb-rund. het volgende:
waar is krentenbol trouwens? is ze nog eens langsgekomen ergens
Oh boy.quote:
Ik vind dat echt een geniaal woordquote:
Ik zou dat dus nooit doenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een geniaal woordmaar waar baseren jullie op dat hij me leuk zou moeten vinden? Elke guy-friend die ik heb zou m'n schoenen aandoen voor me
![]()
!
Zo doe ik ook iedere ochtend als k mezelf weer zie in de spiegel.quote:
Eens.quote:
OMG.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een geniaal woordmaar waar baseren jullie op dat hij me leuk zou moeten vinden? Elke guy-friend die ik heb zou m'n schoenen aandoen voor me
![]()
!
Dat kan.quote:
Wat toevallig, ik ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zo doe ik ook iedere ochtend als k mezelf weer zie in de spiegel.
Leuke.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Eens.
[..]
OMG.Ik zou dat dus echt nooit zomaar doen, hè. Wat voor guy-frienden heb jij dan wel niet?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat kan.
[..]
Wat toevallig, ik ook!
Als je mij ziet in jouw spiegel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat kan.
[..]
Wat toevallig, ik ook!
[KLB SC #1528] TETTEN GEMACHT!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik mis echt het complete gesprek geloof ik
Hoiquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik mis echt het complete gesprek geloof ik
Dat deel snap ik dus ook niet goedquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:36 schreef jordeeeh het volgende:
En wtf, omdat hij jouw voet in je schoen deed vind ie je leuk?![]()
![]()
![]()
!
"He, dat meisje lachte naar me. Zou ze verliefd op me zijn?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat deel snap ik dus ook niet goed!
JIj vindt het ook al vreemdquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:47 schreef Maisnon het volgende:
Elkaars schoenen aandoen is misschien wel een traditioneel afscheidsgebruik.
Ja als ze aardig doet is ze zeker verliefdquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
"He, dat meisje lachte naar me. Zou ze verliefd op me zijn?".
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JIj vindt het ook al vreemd?
[..]
Ja als ze aardig doet is ze zeker verliefdkeek ze langer dan 3 seconden naar je? Want dat is het teken
!
Daar heb ik eens zo'n leuk topic over geopend.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JIj vindt het ook al vreemd?
[..]
Ja als ze aardig doet is ze zeker verliefdkeek ze langer dan 3 seconden naar je? Want dat is het teken
!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:47 schreef Maisnon het volgende:
Elkaars schoenen aandoen is misschien wel een traditioneel afscheidsgebruik.
Link?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar heb ik eens zo'n leuk topic over geopend.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:54 schreef wolvendagen het volgende:
http://hypebeast.com/2009/08/izzue-x-dr-martens-1460/
Omfg liehief.
Nou ja het was meer een soort parodie op die achterlijke pubers in PUB die topics openen met als titel: vindt hij/zij me leuk.quote:
sm laarzen lief vindenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:54 schreef wolvendagen het volgende:
Omfg liehief.
Die hoogte vind ik echt verschrikkelijk en de zool nog lelijkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:54 schreef wolvendagen het volgende:
Omfg liehief.
Vindt hij me leuk?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja het was meer een soort parodie op die achterlijke pubers in PUB die topics openen met als titel: vindt hij/zij me leuk.
Ja maar ze zat met haar handen aan d'r bed geboeid héquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:58 schreef LudoSanders het volgende:
Iemand in haar jas helpen oké, maar schoenen aandoen? Je mankeert toch niets?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar ze zat met haar handen aan d'r bed geboeid hé
Ja heel even, hij dacht dat ik de kloon van NG was.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Die lapo.. heb je een ban gehad toen?
Huh?! Ben jij NG?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja heel even, hij dacht dat ik de kloon van NG was.DOMMERD.
Dat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:58 schreef LudoSanders het volgende:
Iemand in haar jas helpen oké, maar schoenen aandoen? Je mankeert toch niets?
Dat hij op een stuntelige Trannellius* manier jouw schoenen aandoet!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
!
Tekensquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Hij wil gewoon in haar slipje komen. Duh!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat.
Ik zie echt zo'n onderdanig jongetje voor me, die dat doet bij z'n vriendinnen en andere meisjes.
Dat mannenschoen effect erin verwerk is lief.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die hoogte vind ik echt verschrikkelijk en de zool nog lelijkerVoor de rest is ie wel okay
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:54 schreef wolvendagen het volgende:
Omfg liehief.
Je hebt me doorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar ze zat met haar handen aan d'r bed geboeid hé
Jaquote:
Heu, ik heb ook COD4 op mijn PS3.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:04 schreef Zotheid het volgende:
Godver, ik ben dus nog even voor een half uur thuis dus ik dacht "Moah, ik ga even COD 4 spelen". Hebben ze onderhoud aan de servers van PSN.
Om 7 uur s'avonds, zijn ze gek of zo!
Het was op een grappige manierquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat.
Ik zie echt zo'n onderdanig jongetje voor me, die dat doet bij z'n vriendinnen en andere meisjes.
Kinderlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:07 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Die jas met dat oog is ook mad tof.
Ik hou niet van gamen op de pc. Het liefst met een paar vrienden bij mij thuis, kratje bier erbij, chips op tafel. Topavond.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heu, ik heb ook COD4 op mijn PS3.
Maar ik speel het liever op mijn PC
Bij mij op de school zat in de klas onder mij (nu hetzelfde jaarquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij wil gewoon in haar slipje komen. Duh!
Kom op dan: http://www.omgpop.com/arc(...)e1e841a4905c440ba617quote:
Mietersquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:04 schreef Zotheid het volgende:
Godver, ik ben dus nog even voor een half uur thuis dus ik dacht "Moah, ik ga even COD 4 spelen". Hebben ze onderhoud aan de servers van PSN.
Om 7 uur s'avonds, zijn ze gek of zo!
Qua gezelligheid en multiplayer is een console een stuk leuker ja maar ik speel persoonlijk toch liever op de PC ivm mods + meer servers en spelers + betere controls (en daardoor meer skills nodig).quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik hou niet van gamen op de pc. Het liefst met een paar vrienden bij mij thuis, kratje bier erbij, chips op tafel. Topavond.
Ik heb de shit al in de kliko gegooid en mijn zusje eens ff goed laten schrikken. Die trekt het namelijk heel slecht als onze kat eens met een dode muis sjouwt.quote:
Het is dat ze het zelf zo noemtquote:
Dit is zo anti-climax.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij mij op de school zat in de klas onder mij (nu hetzelfde jaar) een - best lelijk - meisje dat echt iedere maand een ander vriendje had. Op een gegeven moment werd ze gedumpt door zo'n gast en heeft ze echt dagen staan janken op school maar diezelfde gast liep al die tijd al rond met UGG's en bont, dat zegt toch wel genoeg
Ik ben vet aan het ownen met COD. Beter koop je de nieuwe ook.quote:
Ja, dat geloof ik wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Qua gezelligheid en multiplayer is een console een stuk leuker ja maar ik speel persoonlijk toch liever op de PC ivm mods + meer servers en spelers + betere controls (en daardoor meer skills nodig).
Alhoewel de FragFX wel een goede oplossing kan zijn voor de controls:
[ afbeelding ]
Ja, maar jouw vrienden doen het ook al, zeg je.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het was op een grappige manierniet dat hij m'n voeten erbij kustte ofzo.
Whehe, dacht precies hetzelfde.quote:
Ik ben gewoon een lui kreng en mannen zijn slaafs tegenwoordigquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar jouw vrienden doen het ook al, zeg je.
[..]
Whehe, dacht precies hetzelfde.
Het zijn gewoon sukkels.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een lui kreng en mannen zijn slaafs tegenwoordigtsja.
Bij mij slaan ze het gewoon aan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
Nouja zeg, moet je een bonuskaart hebben om bij de AH het 2e product gratis te krijgen?
Goed hequote:
Voor het eerst in de Ap?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
Nouja zeg, moet je een bonuskaart hebben om bij de AH het 2e product gratis te krijgen?
He, wat?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik anders nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
baggerherriequote:
Je moeder is baggerherrie als ze met je vader neukt.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moeder is baggerherrie als ze met je vader neukt.
Dude, GO WITH THE FLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWquote:
Ik ga volgend jaar weer. En ik hoop dat het bandje dan niet kankerlelijk oranje is. Faal kleur. Past nergens bij.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:38 schreef Fascination het volgende:
Hmm als ik die verhalen over Lowlands lees en hoor wil ik daar toch wel een keer naar toe.
je heb het een keer gehoord?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moeder is baggerherrie als ze met je vader neukt.
quote:
Ga je zingen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga dit ooit coveren en dat wordt mijn enige nummer.
quote:
Ja, maar alleen dat ga ik ooit een keer coveren.quote:
Van mij mag ze haar schreeuwmuil wel dicht houdenquote:
Dan ga ik ook en ga ik je spotten. Maar niks zeggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar weer. En ik hoop dat het bandje dan niet kankerlelijk oranje is. Faal kleur. Past nergens bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |