quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, ik kan me niet meer inhouden.
[Geer-mode] Whoehoehoeeeeeeeeeeee!quote:
Het lijkt mij ook wat vlot, maar soms werkt het hoor... Kijk maar naar Eddem en Mick! *proest*quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:37 schreef conleche het volgende:
Even een klein kritisch puntje wat Yo betreft. (Hoewel ik -vanzelfsprekend- in haar kamp verblijf) Is dat niet wat overdreven om nu alweer te gaan samenwonen?? Er is een slight chance dat Wesley alleen een rebound-guy is.....of ben ik nu te rationeel???
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=95234quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
Net bij Shownieuws zei mams dat het gewoon een fijn gevoel is dat haar dochter weer gelukkig is.
Niet meer dan logisch lijkt me?
Ho ho zo makkelijk gaat dat nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:44 schreef Raug het volgende:
Moeder Smit was blij dat haar zoon weer gelukkig was.
Mama Cabou is blij dat haar dochter weer gelukkig is.
Snap niet zelfs daar nog iets negatiefs van gemaakt kan worden![]()
Iedereen blij, palingsoap voorbij
Ach nou ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
Het is voornamelijk schóne was die buiten hangt de laatste dagen Dude.
Bummer!
Alweer? Die is toch net geweest? Of is het daar alle dagen feest soms?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:19 schreef Stroekie het volgende:
maar is in votown niet de kermis in aantocht ?
Vier dagen notabene, en Jan wou zijn vlag buiten hangen ,want de kermis komt eraan, maar hij kon m nergens vinden....ze zal toch niet......quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:07 schreef Raug het volgende:
Dit weekend is het Edammerkermis, het weekend erna Volendammerkermis.
Er wordt in die drie dagen genoeg stof tot roddelen geproduceerd voor het hele jaar...
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Vier dagen notabene, en Jan wou zijn vlag buiten hangen ,want de kermis komt eraan, maar hij kon m nergens vinden....ze zal toch niet......
Een slierkje!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:11 schreef Duderella het volgende:
Dat is toch geen hond Greys! dat is een eh... ehm... tja...
Het is niet echt een voordelige foto van haar. Er zijn leukere, waarop het best een leuke meid lijkt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:07 schreef Vivi het volgende:
Die onderste loopt ook niet over van intelligentie zo te zien.
Wel Jan zijn type!
Ja we kunnen niet allemaal bolleboos zijn, gelukkig maar, die zijn meestal ook meteen zo arrogant over anderen......Doe mij maar gewoon en aardig.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:07 schreef Vivi het volgende:
Wel Jan zijn type!
quote:Yolanthe en Wesley gaan samenwonen
AMSTERDAM - Het gaat zo goed tussen Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder dat het stel besloten heeft te gaan samenwonen. "Ik ben nu bij Wesley in Spanje en ik blijf een tijdje hier. Het is heel spannend", zegt de 24-jarige presentatrice dinsdag in De Telegraaf.
Het koppel heeft deze zomer al een beetje proefgedraaid. Yolanthe is al de hele zomer in Spanje om bij haar nieuwe geliefde te kunnen zijn. Maar waar de twee in de nabije toekomst gaan wonen is nog onbekend.
Wesley speelt nu nog voor Real Madrid, maar de kans is groot dat de 25-jarige voetballer aan de Italiaanse club Internazionale wordt verkocht. In dat geval zal het stel in Milaan gaan wonen.
Gelukkig
Yolanthe’s moeder Richarda zegt in de krant blij te zijn voor haar dochter. "Ze straalt weer. Dat is het belangrijkste. Als je kind gelukkig is, ben je dat als ouder ook."
Richarda zegt Wesley nog niet zo goed te kennen, maar weet zeker dat de voetballer geweldig voor Yolanthe is. "En met deze relatie doen ze niemand pijn. Dat is ook van belang."
Yolanthe had tot voor kort een relatie met zanger Jan Smit. In mei maakten zij bekend uit elkaar te gaan. Ook Jan heeft een nieuwe geliefde. Hij is momenteel gelukkig met de Volendamse Liza
Je wordt ietwat voorspelbaar An. Ga je voordeurtje maar even poetsen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja we kunnen niet allemaal bolleboos zijn, gelukkig maar, die zijn meestal ook meteen zo arrogant over anderen......Doe mij maar gewoon en aardig.
Ik heb m wel eens gezien ja, met die vleermuis aan een touwtje, nee hij is best lief zo te zien , maar zoooo klein....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:25 schreef Greys het volgende:
Oh god. Kerremus. Benieuwd wie er nu weer met wie op/in/achter het toilet worden aangetroffen.
Het wordt tijd dat Nick en Simon dat brave imago van zich afschudden.
Annie, wat heeft Simon een lief hondje! Heb je die al eens gezien?
Zit ook even in het Tuintje-clipje. Kyra!Zie je ze wel eens wandelen?
Je voelt je toch niet aangesproken mag ik hopen?Mijn voordeur glimt al als een spiegeltje, ga je haar er maar in opkammen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je wordt ietwat voorspelbaar An. Ga je voordeurtje maar even poetsen.
je kan ook alles op jezelf betrekken hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja we kunnen niet allemaal bolleboos zijn, gelukkig maar, die zijn meestal ook meteen zo arrogant over anderen......Doe mij maar gewoon en aardig.
Mijn god , ik heb t niet ens over haar de heilige koe van jullie... kijk wel uit... zij oordeelt zelf over iemands vriendin die ze aan der uiterlijk al 'dom' afschildert.... ik heb t over mensen in t algemeen, hebben jullie ook een afgodsbeeldje in huis van Viva la Vivi???quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
An, hou eens op. Ze zegt toch niets over jou?
Je loopt het nu gewoon uit te lokken
Maar vertel, heb je Simon en Kyra wel eens zien lopen?
zijn dit de vriendinnen van nick en simon?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
Dus Volendammertttts, houd uwen ogen en oren open.
Mochten Nick of Simon op een toilet worden gesignaleerd met een ándere dame dan hun eigen meiske (zie hieronder), dan even de Prive bellen om deze gate weer een beetje leven in te blazen!
[ afbeelding ]
En deze hoort bij Simon enKyra
[ afbeelding ]
Ben je jezelf aan het channelen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je voelt je toch niet aangesproken mag ik hopen?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:26 schreef Greys het volgende:
Pffffffffff, het wordt nu wel wat vervelend hoor![]()
![]()
Dit is SHO. Daar mag moet je BN-ers en dienst vriendjes/vriendinnetjes best overdreven adoreren of ietwat afzeiken. Maar dat gekat onderling tussen users verziekt de hele bende wat mij betreft. Concentreer je op de sterrrrrrrrrren en bij gebrek aan sterren hun partners, lieve dames!
Ach daar is t haar toch enkel om te doen, net alsof hier nooit een ander op de hak wordt genomen, ik vind dat er heel eenzijdig wordt gekeken hier, als ik antwoord is t maar van hou eens op en doe ff normaal, terwijl la viva topics-keuzes zat heeft, komt ze steeds hier der gerief halen. Geloof me ze vindt t lekker dat katten, dus meelij hoef je niet te hebben, .quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:26 schreef Greys het volgende:
Pffffffffff, het wordt nu wel wat vervelend hoor![]()
![]()
Dit is SHO. Daar mag je BN-ers en dienst vriendjes/vriendinnetjes best overdreven adoreren of ietwat afzeiken. Maar dat gekat onderling tussen users verziekt de hele bende wat mij betreft. Concentreer je op de sterrrrrrrrrren en bij gebrek aan sterren hun partners, lieve dames!
Ik zei alleen dat ze niet al te snugger kijkt op die foto.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Mijn god , ik heb t niet ens over haar de heilige koe van jullie... kijk wel uit... zij oordeelt zelf over iemands vriendin die ze aan der uiterlijk al 'dom' afschildert.... ik heb t over mensen in t algemeen, hebben jullie ook een afgodsbeeldje in huis van Viva la Vivi???
Die van Nick komt uit Monnickendam, dus goedgekeurd hier, en die van Simon uit Volendam, maar jongens haar vader is geen Volendammer hoor dus oordeel van de twijfel , is oud-keeper en nu keepertrainer Frans Hoek.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
zijn dit de vriendinnen van nick en simon?
ook uit volendam of ergens anders vandaan?
Ik schreef toch dameSSSS, niet 'Anniebab'?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:30 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ach daar is t haar toch enkel om te doen, net alsof hier nooit een ander op de hak wordt genomen, ik vind dat er heel eenzijdig wordt gekeken hier, als ik antwoord is t maar van hou eens op en doe ff normaal, terwijl la viva topics-keuzes zat heeft, komt ze steeds hier der gerief halen. Geloof me ze vindt t lekker dat katten, dus meelij hoef je niet te hebben, .
Luister achterlijk kalf, ik was hier al lang voordat jij je huishoudelijke taken en je kantklossen plachtte af te wisselen met je sneue scoops hier uit die IQ enclave (Thnx Dude) van je waardoor je je wrs voor het eerst in je leven belangrijk voelt, dus ik bepaal zelf wel waar ik reageer .quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:30 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ach daar is t haar toch enkel om te doen, net alsof hier nooit een ander op de hak wordt genomen, ik vind dat er heel eenzijdig wordt gekeken hier, als ik antwoord is t maar van hou eens op en doe ff normaal, terwijl la viva topics-keuzes zat heeft, komt ze steeds hier der gerief halen. Geloof me ze vindt t lekker dat katten, dus meelij hoef je niet te hebben, .
ik dacht altijd een nog-in-de-kast geval ,maar ik had t bij t verkeerde eind geloof ik...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:33 schreef Deisyy het volgende:
Gaan we hier de breuk van Edwin Evers en zijn vriendin doen?![]()
[ afbeelding ]
Jezus!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Luister achterlijk kalf, ik was hier al lang voordat jij je huishoudelijke taken en je kantklossen plachtte af te wisselen met je sneue scoops hier uit die IQ enclave (Thnx Dude) van je waardoor je je wrs voor het eerst in je leven belangrijk voelt, dus ik bepaal zelf wel waar ik reageer .
O nee, ik vind Edwin niet een klemmende kastdeur-type, het is niet moeder's mooiste maar hij heeft wel wat of het komt door zijn stemquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ik dacht altijd een nog-in-de-kast geval ,maar ik had t bij t verkeerde eind geloof ik...
Ja dat denkt ze dat ze is.T is gewoon zielig dat mens. Ik heb geen tijd om me boos te maken op zon minkukel.quote:
Jazeker, ik vind m top in zijn vak, maar omdat ie zo lang vrijgezel was, dacht ik misschien.... maar kon t juist niet begrijpen dat ie nog geen verkering had destijds, hij lijkt me heel aardig.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O nee, ik vind Edwin niet een klemmende kastdeur-type, het is niet moeder's mooiste maar hij heeft wel wat of het komt door zijn stem
Gek! Hij had jarenlang een relatie met die Maaike.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jazeker, ik vind m top in zijn vak, maar omdat ie zo lang vrijgezel was, dacht ik misschien.... maar kon t juist niet begrijpen dat ie nog geen verkering had destijds, hij lijkt me heel aardig.
Dus ga jij maar lopen schelden en iemand voor achterlijk kalf uitmakenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:40 schreef Vivi het volgende:
Ja sorry, maar ik word dat gezemel van die gehypte huisvrouw een beetje zat. We mogen Gerda geen Gleuflip noemen, want dat is zielig, en we mogen niet zeggen dat iemand dom op een foto kijkt, want dat is prematuur oordelen etc. Maar 984 keer roepen dat iemand een golddigger is moet wél kunnen, want daar wordt SHOW een stuk leuker van tenslotte.
Sorry? Ik reageer nooit op haar, maar als ik hier op normale (SHOW-)wijze probeer te posten zoals ik ook doe in het Ansj en Pat en de groene thee-, Mick en Eddem- en Belin-en-het ezeltje-topic komt mevrouw steeds weer zaniken met d'r paternalistische toontje dat ik me niet verheven mag voelen boven d'r dorpsgenoten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
SHO is er in mijn ogen voor om de 'beroemdheden' op de korrel te nemen, ze belachelijk te maken en niet om andere users af te zeiken en proberen op te voeden.
Amen
Je reageerde net wel door Annie voor achterlijk kalf uit te schelden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Sorry? Ik reageer nooit op haar, maar als ik hier op normale (SHOW-)wijze probeer te posten zoals ik ook doe in het Ansj en Pat en de groene thee-, Mick en Eddem- en Belin-en-het ezeltje-topic komt mevrouw steeds weer zaniken met d'r paternalistische toontje dat ik me niet verheven mag voelen boven d'r dorpsgenoten.
Ja annie moet eens kappen, ik ben er bijna nooit meer ,kom ik ff kijken wordt je meteen op alles aangevallen, alleen jezusmina mag er goddelijke gangetje gaan, ik zeg enkel dat je aan een foto een mens iQ niet kan aflezen.Annie moet niet zus en Annie mag niet zo, Annie laat nu der ....zien ,quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:05 schreef DarkElf het volgende:
sjesus wat een sneu gedoe hier.
leven en laten leven hoor..
annie moet eens kappen met zo op vivi letten en vivi moet gewoon zijn wat ze vast ergens wel kan zijn: de wijste
oh getsie, was t beter gevallen als ik eerst Vivi genoemd had of zou je je dan onbelangrijk gevoeld hebben?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja annie moet eens kappen, ik ben er bijna nooit meer ,kom ik ff kijken wordt je meteen op alles aangevallen, alleen jezusmina mag er goddelijke gangetje gaan, ik zeg enkel dat je aan een foto een mens iQ niet kan aflezen.Annie moet niet zus en Annie mag niet zo, Annie laat nu der ....zien ,
Ja ik moet er helaas vandoor, ik kijk straks wel weer ff, moet wel naar een party waar misschien nieuws valt te halen.quote:
Je opmerking over dat je aan een foto iemands IQ niet kan aflezen was echter volstrekt overbodig want niemand beweerde hier van wel. Ik kan ook wel beginnen over een paarse meloen en dat ie best lekker kan zijn, maar dat slaat net zo goed als kut op Dirk. Daarbij is je continue "opvoedkundige"gedrag behoorlijk irritant. En wb je laatste opmerking, dat schijnt nogal gebruikelijk te zijn in dat durp van je, dus hou het lekker binnen de Volendammer grenzen zou ik zeggen..niemand zit er hier opn te wachtenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja annie moet eens kappen, ik ben er bijna nooit meer ,kom ik ff kijken wordt je meteen op alles aangevallen, alleen jezusmina mag er goddelijke gangetje gaan, ik zeg enkel dat je aan een foto een mens iQ niet kan aflezen.Annie moet niet zus en Annie mag niet zo, Annie laat nu der ....zien ,
Nee ik had niet verwacht dat je Vivi zou noemen, zou wel heel onwaarschijnlijk zijn.Maakt mij niet uit, ze heeft veel discipelen, dus ze kan een hoop maken. laterssszzzzquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh getsie, was t beter gevallen als ik eerst Vivi genoemd had of zou je je dan onbelangrijk gevoeld hebben?
Niet vergeten om de roddels het nieuws met ons te komen delen hier.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik moet er helaas vandoor, ik kijk straks wel weer ff, moet wel naar een party waar misschien nieuws valt te halen.![]()
Ongesteld ofzo?????quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je opmerking over dat je aan een foto iemands IQ niet kan aflezen was echter volstrekt overbodig want niemand beweerde hier van wel. Ik kan ook wel beginnen over een paarse meloen en dat ie best lekker kan zijn, maar dat slaat net zo goed als kut op Dirk. Daarbij is je continue "opvoedkundige"gedrag behoorlijk irritant. En wb je laatste opmerking, dat schijnt nogal gebruikelijk te zijn in dat durp van je, dus hou het lekker binnen de Volendammer grenzen zou ik zeggen..niemand zit er hier opn te wachten.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee ik had niet verwacht dat je Vivi zou noemen, zou wel heel onwaarschijnlijk zijn.Maakt mij niet uit, ze heeft veel discipelen, dus ze kan een hoop maken. laterssszzzz
Het klonk in je post alsof je haar inderdaad dom noemde aan de hand van één foto, maar...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je opmerking over dat je aan een foto iemands IQ niet kan aflezen was echter volstrekt overbodig want niemand beweerde hier van wel. Ik kan ook wel beginnen over een paarse meloen en dat ie best lekker kan zijn, maar dat slaat net zo goed als kut op Dirk. Daarbij is je continue "opvoedkundige"gedrag behoorlijk irritant. En wb je laatste opmerking, dat schijnt nogal gebruikelijk te zijn in dat durp van je, dus hou het lekker binnen de Volendammer grenzen zou ik zeggen..niemand zit er hier opn te wachten.
... máár... het PRACHTIGE van SHO is.... dat kan en mag allemaal!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:07 schreef Vivi het volgende:
Hoe het ook allemaal zit daar in Volendam, Yolanthe woont er gelukkig niet meer.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Het klonk in je post alsof je haar inderdaad dom noemde aan de hand van één foto, maar...
[..]
... máár... het PRACHTIGE van SHO is.... dat kan en mag allemaal!![]()
Dus zelfs al bedoelde je het wel zo, dan nog. Micky Hoogendijk is ook vast niet een échte hoerrrrrrr, maar zo noemen we haar wel. En Jan is vast niet echt een moederskindje, maar.... oh wacht
Maar het zou fijn zijn als Annie en jij gewoon niet meer op elkaar reageerden, want anders moeten we een Viswijfgate aanmaken (En nee, ik bedoel daarmee noch Annie noch Viev, maar ik vond het gewoon een leuke titel!).
Viev, ik slacht net een lammetje voor je!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:49 schreef Vivi het volgende:
Uiteraard, Kom hier en kus mijn aangezicht.
[ afbeelding ]
Laf als in laf natuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:55 schreef bloodymary het volgende:
Wat is laf?
Wat zijn dan eigenlijk die nieuwtjes van Anniebab? Ze komt wel uit Volendam, maar ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ze hier echt nieuwtjes heeft gebracht. Ze heeft ze alleen ontkracht, zo werd het pijpen ineens alleen maar kussen....
En ik lust nog steeds geen paling.
Heerlijk Greysquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:26 schreef Greys het volgende:
*Gaat maar weer eens met de toastjes paling rond*
Nou ja, bemiddelaar... ik word dat gekijf van die wijven gewoon beu, mag het?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:55 schreef DarkElf het volgende:
oh ja, de bemiddelaar hoor
ben je middelste kind soms?
Ik ben team niemand, vind annie lachen met haar inside infomaar ook vaak énorm zeuren...
en vivi is soms een kutwijf, dat weet ze en dat verbergt ze nauwelijks; daar hou ik van
Anniebab is al tig topics lang zeker ook wel een smaakmaker van deze topics, al dan niet met af en toe een zuur ondertoontje. Maar goed, we hebben allemaal wel een minpuntje. Behalve Vivi natuurlijk, die is devine. En soms een slaaibekkende bitch. Gotta love her.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:55 schreef bloodymary het volgende:
Wat zijn dan eigenlijk die nieuwtjes van Anniebab? Ze komt wel uit Volendam, maar ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ze hier echt nieuwtjes heeft gebracht. Ze heeft ze alleen ontkracht, zo werd het pijpen ineens alleen maar kussen....
Ja nou gelukkig, want de vlammen sloegen me al in de nek en de tranen zaten al hoog!quote:
godzijdank kon ik nog net ff de crisis afwenden , pffffquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou gelukkig, want de vlammen sloegen me al in de nek en de tranen zaten al hoog!
Nog even en ik ga wild met palingen smijten. Sterker nog, er mee in jullie ogen prikken!
Hier ben ik! Ik was even een palingsticker op mijn auto aan het plakken. En een lege nietszeggende blik aan het oefenen. Jeweets!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Viev, ik slacht net een lammetje voor je!
Als jij zo klaar bent met dat gewandel over de stadsvijver, dan offer ik hem even aan je.
Teriyaki- of chili-marinade?
O en als je toch op dat water aan het wandelen bent: pak meteen even een visje palinkje mee. Jij weet wel hoe je er daar in een handomdraai twaalf visjes van maakt. Dat wordt smullen!
Oh ja! Die was ik vergeten Jim Wave. Maar die is ook nooit uit zijn doofpot gekomen....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Zonder Anniebab (en Annelies, vergeet die niet) hadden wij nooit gehoord van Jim Wave!
zo'n sticker met "Paling aan boord"?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hier ben ik! Ik was even een palingsticker op mijn auto aan het plakken. En een lege nietszeggende blik aan het oefenen. Jeweets!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:26 schreef Copycat het volgende:
Is Viev de reïncarnatie van Lou de Palingboer?
O té vies eigenlijk die slangen ik eet het nooit weer en ze sterven toch uit dus ik doe nog een goede daad ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:42 schreef bloodymary het volgende:
http://www.vistips.nl/paling_fotoboek.htm
Die link klik ik niet aan hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:42 schreef bloodymary het volgende:
http://www.vistips.nl/paling_fotoboek.htm
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:04 schreef bloodymary het volgende:
Ik hou sowieso niet van vis. Maar sinds ik op veel te jonge leeftijd Die Blechttrommel heb gezien houd ik mij heeeel verre van paling.
Confrontatie schijnt wel de beste weg naar psychologische heling te zijn. Schijnt!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:20 schreef bloodymary het volgende:
Het is een soort therapie om van mijn trauma af te komen, zeg maar.
Nou dat moet je niet zeggen,golddigger wordt sommigen toch al echt teveel hoor.Daar kunnen de hoeren en pijpsletten toch echt niet aan tippen.Dat woord laat hier zo de pleuris uitbreken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Het klonk in je post alsof je haar inderdaad dom noemde aan de hand van één foto, maar...
[..]
... máár... het PRACHTIGE van SHO is.... dat kan en mag allemaal!![]()
Dus zelfs al bedoelde je het wel zo, dan nog. Micky Hoogendijk is ook vast niet een échte hoerrrrrrr, maar zo noemen we haar wel. En Jan is vast niet echt een moederskindje, maar.... oh wacht
Maar het zou fijn zijn als Annie en jij gewoon niet meer op elkaar reageerden, want anders moeten we een Viswijfgate aanmaken (En nee, ik bedoel daarmee noch Annie noch Viev, maar ik vond het gewoon een leuke titel!).
Offtopicquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
An. Nog één keer dan...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou dat moet je niet zeggen,golddigger wordt sommigen toch al echt teveel hoor.Daar kunnen de hoeren en pijpsletten toch echt niet aan tippen.Dat woord laat hier zo de pleuris uitbreken.
Annie heeft helemaal gelijk ja! Aan een foto kan je iemands intelligentie niet aflezen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Offtopic
Je hebt helemaal gelijk Annie,maar het mooiste van alles is dat diegene zich wel van haar juiste kant laat zien . En daar door ook gelijk dr afkomst laat zien.
![]()
Je bent echt je roeping misgelopen met dat engelengeduld van je...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:31 schreef Greys het volgende:
[..]
An. Nog één keer dan...
Al noem jij (of wie dan ook) Yo in élke post een golddigger, dan is dat helemaal niet erg. Als je het maar een beetje leuk inkleedt, met voor mijn part verzonnen argumentenMet een knipoog enzo, snap je?
Er zijn hier alleen mensen wiens ENIGE bijdrage is:
Yo is een golddigger
en dat een keer of 13 in een topic. Dát is waar men over valt. Niet over het woord golddigger an sich, of gleuflip of pijpslet of hoerrrrrrrrrrrrrrrrrr. Snappiejumnou?
En zullen we het nu gewoon verder leuk houden en er over ophouden? Anders openen jullie maar een "To golddigger or not to golddigger" topic ofzo
Nu vergelijk je appelsharingen met perenpalingen Viev.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Annie heeft helemaal gelijk ja! Aan een foto kan je iemands intelligentie niet aflezen.
Of iemand koud, berekenend, uitstralingsloos of slechts op de $ belust is zie je echter in een oogopslag aan een kiekje.
En daarvan dan een stapeltje aan Ma Gleuflip overhandigen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:51 schreef Vivi het volgende:
Gat in de markt! Gastendoekjes bedrukt met de kille blik van Yo, alsof ze je aanstaren zo v an "Durf mij es te jatten!* [ afbeelding ]
Woehahahahaha!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:57 schreef Greys het volgende:
En zijden bloemstukken met hier en daar een kil oogje op een bloem.
Oke oke, ik draaf door![]()
Mag ik hem inkoppen?? Ah....Ah.....Ah?........ Bij wijze van TVP???quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:03 schreef Vivi het volgende:
WC-papier, zodat de Gleuf haar woede kan kanaliseren.
quote:WC-papier, zodat de Gleuf haar woede kan kanaliseren
Ja Gerda heeft de bodem van de wc pot laten bedrukken met t hoofd van jo met de lange vingers, en ze schijt er regelmatig op,lucht erg op denk ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:03 schreef Vivi het volgende:
WC-papier, zodat de Gleuf haar woede kan kanaliseren.
Ja, we missen idd de kwaliteitsposts van JeeEEEtjuh!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja Gerda heeft de bodem van de wc pot laten bedrukken met t hoofd van jo met de lange vingers, en ze schijt er regelmatig op,lucht erg op denk ik.(Om t helaas laag gezakte niveau van dit topic ,maar even door te trekken)
![]()
Nee niet veel op t moment.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:50 schreef beequeen het volgende:
Zie je wel, je kannut An. Gewoon overal schijt aan hebben pun intended.![]()
Nog nieuws van De Dijk?
He, ik was net zo benieuwd wat ze van de blik van Mick vindt!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:24 schreef Duderella het volgende:
Oh god zit JEEtjuh nu permanent bij Currygate?? Nee! Lok haar weer hierheen! Of laten we een gefingeerde gate opzetten! Waar we haar zogenaamd waarderen om haar scherpe analyses. Meisjes, verzin een list!
Die jongen met wie Jan dat tuintjeslied heeft gezongen, heeft die nou lang in Volendam gebivakkeerd?quote:
Voor zover ik weet heeft D amaru hier enkel een clip opgenomen.Een middag ofzo.Ja er zijn natuurlijk veel mensen hier die t niet slim van haar vinden dat ze t via de tv heeft gedaan. Maar ja t is gebeurd en zij zegt dat ze er blij mee is.Dus t zal wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Die jongen met wie Jan dat tuintjeslied heeft gezongen, heeft die nou lang in Volendam gebivakkeerd?
Hoe heet ie ook weer... Damaru?
En heb je het idee dat Gerda G. achter haar rug om wordt uitgelachen door haar dorpsgenoten? Volgens mij vindt de jeugd het net zo belachelijk als 'wij' hier, dat interview op tv, maar vinden de volwassenen dat ze voor haar zoon op kwam, of niet?
(Overigens vonden mijn ouders die toch écht ook volwassen zijn ook dat ze gewoon haar mond had moeten houden als moeder zijnde en dat ze het lekker zelf hadden moeten uitzoeken. Of bemoei je er dan wel mee als ouder, maar achter de schermen en niet op tv).
Ann komen de vriedinnen van Nick en Simon ook uit Vollendam?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:21 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft D amaru hier enkel een clip opgenomen.Een middag ofzo.Ja er zijn natuurlijk veel mensen hier die t niet slim van haar vinden dat ze t via de tv heeft gedaan. Maar ja t is gebeurd en zij zegt dat ze er blij mee is.Dus t zal wel.
Joehoeeeeeeeeee....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:24 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ann komen de vriedinnen van Nick en Simon ook uit Vollendam?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Die van Nick komt uit Monnickendam, dus goedgekeurd hier, en die van Simon uit Volendam, maar jongens haar vader is geen Volendammer hoor dus oordeel van de twijfel , is oud-keeper en nu keepertrainer Frans Hoek.
Die van Nick niet, die ander wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:24 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ann komen de vriedinnen van Nick en Simon ook uit Vollendam?
Ik wist niet dat ze een relatie hadden, maar zien er leuk uit, leuke frisse blik in hun ogen![]()
Sorry Greys , dat heb ik gemist , heb niet de hele dag de tijd om alles na te lezen of lopen .quote:
Oskarschen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:04 schreef bloodymary het volgende:
Ik hou sowieso niet van vis. Maar sinds ik op veel te jonge leeftijd Die Blechttrommel heb gezien houd ik mij heeeel verre van paling.
Heb je het druk op de sociale werkplaats ja?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Sorry Greys , dat heb ik gemist , heb niet de hele dag de tijd om alles na te lezen of lopen .
Tnx voor de info![]()
Soooo saaaaaad, wat zullen je discipelen gniffelen, zielepoot, kom hier een pakkerd van mij, zo zielig vind ik je.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heb je het druk op de sociale werkplaats ja?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heb je het druk op de sociale werkplaats ja?
De enige die hier zielig is met je geraaskal over discipelen ben jij hoor. Je lijkt wel een kloon van Robijn 1298238293861 ofzoiets.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Soooo saaaaaad, wat zullen je discipelen gniffelen, zielepoot, kom hier een pakkerd van mij, zo zielig vind ik je.![]()
Jeetjekreetje, wat heb je hier lang over na moeten denken, Ik zal maar niet zeggen waar jij op lijkt .quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
De enige die hier zielig is met je geraaskal over discipelen ben jij hoor. Je lijkt wel een kloon van Robijn 1298238293861 ofzoiets.
Prostituta d'oroquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:11 schreef -sabine- het volgende:
Je onderschrift is master JEEtjuuh
Hoe zeg je golddigster in het Italiaans?
Daar gaat Wes toch heen?
Kben net met een nieuwe socialebaan begonnen, kom alle tijd te kort, alle tijd.
Aangenaam ik ben Jeetjuuhquote:
Euh ja, ik beken, ik heb al die tijd zwijgzaam achter mijn laptopje zitten broeden op een passende repliek op je snedig commentaar. ik voelde me een beetje uit het lood geslagen zelfs, door je eloquentie!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jeetjekreetje, wat heb je hier lang over na moeten denken, Ik zal maar niet zeggen waar jij op lijkt .![]()
komt wel goed schatje...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Euh ja, ik beken, ik heb al die tijd zwijgzaam achter mijn laptopje zitten broeden op een passende repliek op je snedig commentaar. ik voelde me een beetje uit het lood geslagen zelfs, door je eloquentie!
tis bij gebrek aan roddels, denk ik.quote:
Ciaoquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:39 schreef JEEtjuuh het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_naar_Italie__.html
Nou daar gaaaaaaaaaaaaaan ze.![]()
![]()
![]()
Nou Greys wees eens eerlijk, wie begint hier nou????quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
Nou dames, was de uitvoering van plan 'niet meer op elkaar reageren' nou echt zo moeilijk?
Allemachtig, get a room!
Nou, ik heb Piet weleens persoonlijk ontmoet en ik woon niet eens in Volendamquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
Carola lijkt me wel een liefje. Oninteressant type verder, maar wel een liefje!
Over Piet heb ik geen mening. En dat wilde ik graag zo houden
Zullie!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou Greys wees eens eerlijk, wie begint hier nou????
Ssssttquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik zei dames. Meervoud. En nogmaals, get a room met dat gekijf.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Liza is het universele woord voor golddiggerquote:
Nee niks van gehoord,waar las je dat dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:47 schreef Oblivion het volgende:
Staat het huis van Jan te koop?
Zoiets las ik....
Hoe zou je 'golddigger' in gebarentaal zeggen eigenlijk?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:48 schreef marsan het volgende:
[..]
Liza is het universele woord voor golddigger
Geen antwoord op me vraag. Laat maar .....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zei dames. Meervoud. En nogmaals, get a room met dat gekijf.
Jullie lijken wel een stel wijven!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:48 schreef marsan het volgende:
[..]
Liza is het universele woord voor golddigger
In het toilet van de lokale kroeg. En dan noemen we t gewoon zoenen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:41 schreef Deisyy het volgende:
Het wordt hoog tijd van Piet Veerman zich laat pijpen door Carola Smit![]()
Dan valt er hier tenminste weer iets te roddelen i.p.v. zeure gezeur
Moet jij je hond niet nog even uitlaten?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee niks van gehoord,waar las je dat dan?
Die eerste is een moeilijke. Bij die 2e kan ik me wel iets voorstellenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe zou je 'golddigger' in gebarentaal zeggen eigenlijk?
Of 'gleuflip'?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee niks van gehoord,waar las je dat dan?
Als ze er maar beeldige gouden slippertttts en broekjes verkopen, dan zijn Wes en Yo tevredenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:01 schreef conleche het volgende:
Oh o oh, gaat Yo naar Italie!!!??? Beter!! Pasta vongole () vs paëlla. And we have a winner!!!!
Goudzoeken was nooit eerder zo stijlvol.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze er maar beeldige gouden slippertttts en broekjes verkopen, dan zijn Wes en Yo tevreden
Verandering van spijs doet etenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:01 schreef conleche het volgende:
Oh o oh, gaat Yo naar Italie!!!??? Beter!! Pasta vongole () vs paëlla. And we have a winner!!!!
Wat een afgrijselijk nummerquote:
Ik ben er nog niet uit wat ik meer afgrijselijk vind, het nummer of het clipje!quote:
Eigenlijk zou Herman van Veen het moeten zingen..quote:
Het zou nog passen ook, hij zou er mee weg komen!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Herman van Veen het moeten zingen..
Ehm... Greys?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zou nog passen ook, hij zou er mee weg komen!
Hoewel... dit is wel een gedrocht hoor, dit nummer...
Oh, ik dacht dat ze het meendequote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ehm... Greys?
Ik kan Obli's post mishebben, maar volgens mij was Herman van Veen geen aanbeveling hoor!
Zeg ik, laat Herman erop los, hoge pingel eruit en je hebt een echt wiegeliedje!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zou nog passen ook, hij zou er mee weg komen!
Hoewel... dit is wel een gedrocht hoor, dit nummer...
Wat is er mis met Herman?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ehm... Greys?
Ik kan Obli's post misinterpreteren, maar volgens mij was Herman van Veen geen aanbeveling hoor!
Mijn smaak moet je je sowieso niet teveel van aantrekken hoor Dude, want ik ben ook wild van het Songfestivalquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:43 schreef Duderella het volgende:
O sorry.![]()
Ik vind Herman van Veen hilarisch (van tenenkrommendheid) en denk dan altijd dat iedereen van mijn generatie dat vindt.
Ik schaar het in de Hans Liberg-hoek. Maar ik weet er ook geen kont van verder.
Ja maar ik ook! Ik ben zelfs mod & quizmaster geweest van het eerste songfestival-subforum, toen ik FA was! Dol ben ik er op!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn smaak moet je je sowieso niet teveel van aantrekken hoor Dude, want ik ben ook wild van het Songfestival
Josh Groban ken ik niet, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
Ik kan er niets aan doen Dude, die stem is verslavend voor me!![]()
Net als Josh Groban. Ook niet hip ende happening om daarvan te houden geloof ik. Daar heb ik poep aan![]()
Palingsound is aan mij ook niet echt besteed in het algemeen, op een paar liedjes van 3J's na. Mon amour, la laaaaaaaaaaaa la la *insert juiste woorden* van BZN vind ik dan wel weer een enorme meewiebelaar!
Het mondje, de glimlach, de 'ennnnnnn' ('Annnnuuuuhhh!'), ik krijg er de lachkriebels van. Nu ja, óók vermaak natuurlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:07 schreef Vivi het volgende:
Ik vond Herman in Carré altijd geweldigAl sinds ik 16 was. Mijn mama was vriendin met zijn zus (of broer?) en wam vaak bij hem thuis, een hele verlegen jongen die in een hoekje zat te observeren was het, zei ze.
Alleen wat me altijd enorm afleidt is die anusvormige mond.
O, met die rauwe tante met dat spleetje! Dat is wel jeugdsentiment.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:08 schreef Oblivion het volgende:
Waar komt Pussycat eigenlijk vandaan?
Denken juliie maar oud bollig te zijn, ik sta voorlopig te stucen met Pussycat!
Sue me!
Uiteraard! ALs je mijn hand vasthoudtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
Gewoon niet te ver vooraan gaan zitten Viev![]()
Ga je mee volgende keer? Dit jaar ben ik twee keer geweest naar dezelfde show van HvV, een keer met mijn ouders en een keer met F, twee dagen later. Hiiiiiihihi.
Oh, en 'Tuintje in mijn hart' vind ik een gezellig nummer
Zo erg dat het weer leuk is!
Oh hemel, ik snap er niks van, leuk!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
Er was geschreven/gezegd dat Gordon uit de Toppers gegooid ging worden wegens gezeik met Benno de Leeuw van Rocket (management van de Toppers) en dat Geer hem ging vervangen. Maar Goor zegt 'no way, niets aan het handje!'. Na een gesprek tussen Goor en Benno zit Goor er idd nog steeds gewoon in maar hij zei 'Mocht ik er over een maand mee besluiten te stoppen is het in elk geval mijn eigen beslissing'.
Dus... to be continued![]()
(Zal ik echt een 'Over smaak valt wel te twisten' topic openen over dubieuze adoratie van bepaalde artiesten/sterren? Of zeg je van 'mweh, lamalekker'.)
Die hebben we al gehad.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
\
(Zal ik echt een 'Over smaak valt wel te twisten' topic openen over dubieuze adoratie van bepaalde artiesten/sterren? Of zeg je van 'mweh, lamalekker'.)
Wat is dat voor serie Greys?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:30 schreef Greys het volgende:
Dan bespaar ik me de moeite!
Back to Votown... het nieuwe seizoen 'De Zomer Voorbij' ga ik wel kijken denk ik.
Vond de vorige serie ook best vermakelijk
Jan Smit, Nick & Simon, de heren 3J, manager Jaap Buys gaan dan op vakantie. Vorige keer naar Spanje en nu naar Italië als ik het wel heb (Annie? Wat was het, Italië toch?) En daar blijven ze dan een paar weken en ontvangen ze gasten. Vorige serie o.a. Paul de Leeuw, die zanger van Racoon, Xander de B.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat is dat voor serie Greys?
Over Volendam?
Ah Oké!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Jan Smit, Nick & Simon, de heren 3J, manager Jaap Buys gaan dan op vakantie. Vorige keer naar Spanje en nu naar Italië als ik het wel heb (Annie? Wat was het, Italië toch?) En daar blijven ze dan een paar weken en ontvangen ze gasten. Vorige serie o.a. Paul de Leeuw, die zanger van Racoon, Xander de B.
Het is een soort real life soap, allemaal vrij eerlijk en echt enzo. Kijk dit even dan, dan krijg je een indruk. Even doorzetten, vanaf 1.40 komt ook Japio Buys aan het woord enzo. En die jongens onderling zijn leuk. Zie ook rond de 3 minuten over toiletpapier. Hihihi. 'Dit benne keuwkerolleh...'. En de slappe lach van Nick rond de 5 minuten! Nou ja, kijk het maar gewoon even
Ik ook! Het nummer en de film (die is echt briljant!)quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:55 schreef conleche het volgende:
Ik zou het openen zo'n topic Greys!! Ik ben bv wild van Zij gelooft in mij van André Hazes!!
Ik zat net na te denken waarom ik de palingsound niks vind. En het is denk ik het rare kromme Engels, waardoor het geen énkele diepgang of geloofwaardigheid heeft, of het even zo treurige Spaans of Frans van The Cats of BZN.quote:On topic: ik geloof niet dat er iets Vol'dams is wat ik leuk vind qua muziek........![]()
Hier.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 05:48 schreef Ole het volgende:
djeeezzz waar blijft stettik met zijn :}
dames en zo
Het hoeft je smaak niet te zijn, maar dit liedje vind ik bijvoorbeeld best mooi en niet typisch Palingsound en komt toch echt van Volendammers. Als Pascal van Blof het had gezongen had je het waarschijnlijk mooier gevonden?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:09 schreef Duderella het volgende:
Ik moet nog maar eens een Volendammer inteeltje zien dat een liedje schrijft dat uit het hart, en niet uit de geijkte humtata-traditie komt.
Je hebt toch wel in de gaten dat het nummer samenhangt van titels van Volendamse zangertttts he? Nick & Simon hebben een nummer over 'Diamanten ringen hoeft ze niet' en een ander nummer 'De soldaat'. En ik zie 'Als de morgen is gekomen' en zo zullen er vast nog wel meer tussen zitten maar ik doe net alsof ik die niet zie en weetquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:30 schreef Copycat het volgende:
Als de ouderdom ons grijpt,
zullen wij nog samen zijn.
Jouw hand vol diamante ringen,
geen soldaat krijgt ons nog klein.
![]()
En dan pak ik er gewoon lukraak een coupletje uit.
Nee, dat is een openbaring. Ik ben niet zo thuis in het 'genre'.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:37 schreef Greys het volgende:
Je hebt toch wel in de gaten dat het nummer samenhangt van titels van Volendamse zangertttts he? Nick & Simon hebben een nummer over 'Diamanten ringen hoeft ze niet' en een ander nummer 'De soldaat'. En ik zie 'Als de morgen is gekomen' en zo zullen er vast nog wel meer tussen zitten maar ik doe net alsof ik die niet zie en weet![]()
Wij deden vroegah in de kroeg altijd (als we lam warenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:25 schreef Copycat het volgende:
Blöf, dat is helemaal tenenkrommende 'Kijk mij eens ondoorgrondelijk poëtisch uit de hoek komen, met een zilt sausje eroverheen'-meuk.
Maar ja, ik vind De Jeugd van Tegenwoordig dan weer erg leuk. We hebben allemaal wel wat, dus.
En nog wel gezongen en geschreven door een niet-Volendammer...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:29 schreef Greys het volgende:
Oh jongens, beluister dit páreltje eens? Een ode aan Volendam!
Wat een geluid, wat een plezier,
kijk nou eens naar de mensen hier.
Het zijn vrienden voor het leven
eten vis en drinken bier.
Kom sta op, ga met me mee
naar het mooiste dorp van 't land.
Want in ieder huis van Volendam
daar woont een muzikant.
Als de nacht verdwijnt
en de morgen is gekomen,
is het steeds weer net alsof
zij me zegt: pak maar mijn hand.
Met zo iemand aan mijn zij,
meid hoe kan ik van je dromen.
Eens per jaar met mijn gitaar,
weer eens op de dijk beland.
'k zie de Volendammer vrouwen
watermensen, zij aan zij.
Kijk omhoog, 't is onvoorstelbaar,
straks de zomer weer voorbij.
Chorus
Even terug naar het begin,
waar ik het eerder over had.
Toen ik wakker werd onschuldig
naast mijn Volendamse schat.
Eeuwig de mijne zul je zijn,
want ik ben extra dol op jou.
Jij deed mijn cupido ontwaken,
bent degeen waarvan ik hou.
Als de ouderdom ons grijpt,
zullen wij nog samen zijn.
Jouw hand vol diamante ringen,
geen soldaat krijgt ons nog klein.
Chorus
Het talent hier in dit dorp
staat als een paling boven water.
Er is geen plekkie dat ik ken
waar dit zomaar even kan.
Dankzij deze mooie liedjes:
de 3 j's en Nick en Simon
BZN, The Cats en Jan
kent heel de wereld...
heel de wereld Volendam
Dat laatste valt te betwisten natuurlijk. Ik heb me nog nooit zoveel bezig gehouden met Volendam sinds Palinggate. Dus ik denk dat Jeff zijn laatste coupletje even moet wijzigen
Serieus?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
En nog wel gezongen en geschreven door een niet-Volendammer...
Hij maakt elk jaar een kermisplaatje en treedt hier dan op.Hij heeft hier ook gewoond en is met een Volendamse getrouwd,komt oorspronkelijk uit Hoorn.Leuke gast trouwens.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus?
Waarom zou je dat als niet-Volendammer doen dan?
Ach mens ik zie eruitttttt....dat wil je niet weten...we dragen dat allemaal zeven dagen per week...daar komt je dikke reet zo mooi in uit, te gek...Ow sorry, zondags heb ik altijd me strakke roze legging aan, dus 6 dagen per week dat pak.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:45 schreef Greys het volgende:
Annie, heb jij ook zo'n prachtig zalmkleurig trainingspakken-ensemble?
Het was maar een grapje hoor Anniequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:58 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ach mens ik zie eruitttttt....dat wil je niet weten...we dragen dat allemaal zeven dagen per week...daar komt je dikke reet zo mooi in uit, te gek...Ow sorry, zondags heb ik altijd me strakke roze legging aan, dus 6 dagen per week dat pak.
Ikzelf gebruik de term jas nooit trouwens ,maar mannen zijn ook gewoon jassen ,voor degene die t nog wel zeggen, minderheid gelukkig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:33 schreef Copycat het volgende:
Worden mannen van buiten eigenlijk ook Jassen genoemd, of is daar een andere benaming voor in Volendam?
Kees is altijd hilarisch.Gouwe knul.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was maar een grapje hoor Annie
Ik vind Kees Tol wel weer hilarisch in dat inburgeringsfilmpje trouwens
Op you tube trouwens nieuwe kermisliedje van Magical trio met Kees,nog geen clip, maar vanaf zondag met clip volgens mij, dan zijn hier dagelijks de kermisliedjes met clip te zien op de lokale tv.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was maar een grapje hoor Annie
Ik vind Kees Tol wel weer hilarisch in dat inburgeringsfilmpje trouwens
Blof vind ik verschrikkelijk, dus nee!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Het hoeft je smaak niet te zijn, maar dit liedje vind ik bijvoorbeeld best mooi en niet typisch Palingsound en komt toch echt van Volendammers. Als Pascal van Blof het had gezongen had je het waarschijnlijk mooier gevonden?
Even geduld. De kermis komt er aan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:41 schreef bloodymary het volgende:
Gaan we het hier alleen over slechte "muziek" hebben of zijn er nog spannende pijpschandalen?
We zijn nu al zo lang off-topic bezig, dus laten we maar ff verder borduren over muziek...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:41 schreef bloodymary het volgende:
Gaan we het hier alleen over slechte "muziek" hebben of zijn er nog spannende pijpschandalen?
yep yolanthe is gespot met de trainer op de toilet van de kleedkamers ,om zo een basisplaats voor Wes veillig te stellen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:41 schreef bloodymary het volgende:
Bron: Showbiznewzquote:Nick en Simon zeggen optredens af door ziekte Simon
28 augustus 2009, Vrijdag
Helaas voor de mensen die vandaag hadden gehoopt op een optreden van Nick en Simon. De twee moeten helaas alles voor deze dag afzeggen, omdat Simon Keizer ziek is. De zanger van het Volendamse duo twittert "Zelden zo ziek geweest! Mijn oprechte excuses voor iedereen die ons zou komen bezoeken in Leiden, Borne en MPF… Sorry! SK".
Echt vaak gebeurt het niet dat Nick en Simon iets afzeggen omdat ze niet lekker zijn, dus wat Simon precies mankeert dit keer...? Zal het een Mexicaans griepje zijn?
Bron: Telegraafquote:vr 28 aug 2009, 12:56 Wesley :
Verhuizen kan Yo wel
AMSTERDAM - Het is echt dikkemik tussen Wesley en Yolanthe. Volgende week gaan de tortelduifjes samen op zoek naar een huis. "Ja, verhuizen kan ze wel", aldus Sneijder.
'Yo en Wes' doen al vrijwel alles samen. "We zitten nu samen in een hotel. We gaan zondag samen terug naar Nederland. En daarna gaan we samen op zoek naar een huis in Milaan", aldus de voetballer tegen Humberto Tan op Radio 538.
De middenvelder werd vrijdagmorgen gekeurd bij Inter Milaan maar had toch nog wel even tijd om te vertellen over zijn nieuwe geliefde.
De donkere presentatrice, die eind mei de villa van Jan Smit verliet die zij net helemaal had ingericht, gaat dus nu al weer verhuizen met Wesley. "Ja, verhuizen kan ze wel", aldus de voetballer lachend.
Wel grappig zo ging het ook met Jan, zou ze straks ook zijn huis plunderen?quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:07 schreef sunny16947 het volgende:
Vervelend voor Yo. Dacht zich helemaal thuis te gaan voelen in Spanje. Moet ze nu weer Italiaans gaan leren.
Mwah, dat zal toch niet zo'n probleem zijn voor iemand die vloeiend Spaans spreekt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:07 schreef sunny16947 het volgende:
Vervelend voor Yo. Dacht zich helemaal thuis te gaan voelen in Spanje. Moet ze nu weer Italiaans gaan leren.
Een weekje Vught bij Talen Instituut Regina Coeli (voorheen de nonnen)en ze spreekt het vloeiend. Geen probleem lijkt mij.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een weekje Vught bij Talen Instituut Regina Coeli (voorheen de nonnen)en ze spreekt het vloeiend. Geen probleem lijkt mij.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:54 schreef Anniebab het volgende:
Aanrader!!! The Pietels met Pietels in the sky, een parodie op Piet Veerman hier de kermis toppers van t jaar!!!You-tube.
Blij .... dode musquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:03 schreef SSJKliko het volgende:
De Privé had nieuws over Liza, zag het in de winkel vandaagnog niet gelezen..
Nee hoor, ik heb 'm hierquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:03 schreef SSJKliko het volgende:
De Privé had nieuws over Liza, zag het in de winkel vandaagnog niet gelezen..
Waarom is dat vervelend? Ik ken zat mensen incluis mezelf die dat als een avontuur zouden zien..je hele leven niet verder dan Volendam..dát lijkt me pas vervelend.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:07 schreef sunny16947 het volgende:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:09 schreef Macka66 het volgende:
Toch blijf ik De Pietels het geniaalst vinden!
....Jahhh woont samen, vinden velen jammer jahhhh...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
Annie heeft Jan Dullens ook een relatie?
jaaaaaaaaaaaaaaa ikke ook dussssssss hebbie foto van zijn vriendin?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
....Jahhh woont samen, vinden velen jammer jahhhh...![]()
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:15 schreef Greys het volgende:
Jan Dulles (zonder n toch? of met?) is dat de zanger van de 3Js?
Hoezo? Wil je soms een kopje suiker gaan lenen als zijn vriendin een kille en onpersoonlijke blik blijkt te hebbben?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaa ikke ook dussssssss hebbie foto van zijn vriendin?
't Is voor JEEtjuuh dan wel te hopen dat die vriendin geen Volendamse is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je soms een kopje suiker gaan lenen als zijn vriendin een kille en onpersoonlijke blik blijkt te hebbben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |