Luister achterlijk kalf, ik was hier al lang voordat jij je huishoudelijke taken en je kantklossen plachtte af te wisselen met je sneue scoops hier uit die IQ enclave (Thnx Dude) van je waardoor je je wrs voor het eerst in je leven belangrijk voelt, dus ik bepaal zelf wel waar ik reageer .quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:30 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ach daar is t haar toch enkel om te doen, net alsof hier nooit een ander op de hak wordt genomen, ik vind dat er heel eenzijdig wordt gekeken hier, als ik antwoord is t maar van hou eens op en doe ff normaal, terwijl la viva topics-keuzes zat heeft, komt ze steeds hier der gerief halen. Geloof me ze vindt t lekker dat katten, dus meelij hoef je niet te hebben, .
ik dacht altijd een nog-in-de-kast geval ,maar ik had t bij t verkeerde eind geloof ik...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:33 schreef Deisyy het volgende:
Gaan we hier de breuk van Edwin Evers en zijn vriendin doen?![]()
[ afbeelding ]
Jezus!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Luister achterlijk kalf, ik was hier al lang voordat jij je huishoudelijke taken en je kantklossen plachtte af te wisselen met je sneue scoops hier uit die IQ enclave (Thnx Dude) van je waardoor je je wrs voor het eerst in je leven belangrijk voelt, dus ik bepaal zelf wel waar ik reageer .
O nee, ik vind Edwin niet een klemmende kastdeur-type, het is niet moeder's mooiste maar hij heeft wel wat of het komt door zijn stemquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ik dacht altijd een nog-in-de-kast geval ,maar ik had t bij t verkeerde eind geloof ik...
Ja dat denkt ze dat ze is.T is gewoon zielig dat mens. Ik heb geen tijd om me boos te maken op zon minkukel.quote:
Jazeker, ik vind m top in zijn vak, maar omdat ie zo lang vrijgezel was, dacht ik misschien.... maar kon t juist niet begrijpen dat ie nog geen verkering had destijds, hij lijkt me heel aardig.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O nee, ik vind Edwin niet een klemmende kastdeur-type, het is niet moeder's mooiste maar hij heeft wel wat of het komt door zijn stem
Gek! Hij had jarenlang een relatie met die Maaike.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jazeker, ik vind m top in zijn vak, maar omdat ie zo lang vrijgezel was, dacht ik misschien.... maar kon t juist niet begrijpen dat ie nog geen verkering had destijds, hij lijkt me heel aardig.
Dus ga jij maar lopen schelden en iemand voor achterlijk kalf uitmakenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:40 schreef Vivi het volgende:
Ja sorry, maar ik word dat gezemel van die gehypte huisvrouw een beetje zat. We mogen Gerda geen Gleuflip noemen, want dat is zielig, en we mogen niet zeggen dat iemand dom op een foto kijkt, want dat is prematuur oordelen etc. Maar 984 keer roepen dat iemand een golddigger is moet wél kunnen, want daar wordt SHOW een stuk leuker van tenslotte.
Sorry? Ik reageer nooit op haar, maar als ik hier op normale (SHOW-)wijze probeer te posten zoals ik ook doe in het Ansj en Pat en de groene thee-, Mick en Eddem- en Belin-en-het ezeltje-topic komt mevrouw steeds weer zaniken met d'r paternalistische toontje dat ik me niet verheven mag voelen boven d'r dorpsgenoten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
SHO is er in mijn ogen voor om de 'beroemdheden' op de korrel te nemen, ze belachelijk te maken en niet om andere users af te zeiken en proberen op te voeden.
Amen
Je reageerde net wel door Annie voor achterlijk kalf uit te schelden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Sorry? Ik reageer nooit op haar, maar als ik hier op normale (SHOW-)wijze probeer te posten zoals ik ook doe in het Ansj en Pat en de groene thee-, Mick en Eddem- en Belin-en-het ezeltje-topic komt mevrouw steeds weer zaniken met d'r paternalistische toontje dat ik me niet verheven mag voelen boven d'r dorpsgenoten.
Ja annie moet eens kappen, ik ben er bijna nooit meer ,kom ik ff kijken wordt je meteen op alles aangevallen, alleen jezusmina mag er goddelijke gangetje gaan, ik zeg enkel dat je aan een foto een mens iQ niet kan aflezen.Annie moet niet zus en Annie mag niet zo, Annie laat nu der ....zien ,quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:05 schreef DarkElf het volgende:
sjesus wat een sneu gedoe hier.
leven en laten leven hoor..
annie moet eens kappen met zo op vivi letten en vivi moet gewoon zijn wat ze vast ergens wel kan zijn: de wijste
oh getsie, was t beter gevallen als ik eerst Vivi genoemd had of zou je je dan onbelangrijk gevoeld hebben?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja annie moet eens kappen, ik ben er bijna nooit meer ,kom ik ff kijken wordt je meteen op alles aangevallen, alleen jezusmina mag er goddelijke gangetje gaan, ik zeg enkel dat je aan een foto een mens iQ niet kan aflezen.Annie moet niet zus en Annie mag niet zo, Annie laat nu der ....zien ,
Ja ik moet er helaas vandoor, ik kijk straks wel weer ff, moet wel naar een party waar misschien nieuws valt te halen.quote:
Je opmerking over dat je aan een foto iemands IQ niet kan aflezen was echter volstrekt overbodig want niemand beweerde hier van wel. Ik kan ook wel beginnen over een paarse meloen en dat ie best lekker kan zijn, maar dat slaat net zo goed als kut op Dirk. Daarbij is je continue "opvoedkundige"gedrag behoorlijk irritant. En wb je laatste opmerking, dat schijnt nogal gebruikelijk te zijn in dat durp van je, dus hou het lekker binnen de Volendammer grenzen zou ik zeggen..niemand zit er hier opn te wachtenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja annie moet eens kappen, ik ben er bijna nooit meer ,kom ik ff kijken wordt je meteen op alles aangevallen, alleen jezusmina mag er goddelijke gangetje gaan, ik zeg enkel dat je aan een foto een mens iQ niet kan aflezen.Annie moet niet zus en Annie mag niet zo, Annie laat nu der ....zien ,
Nee ik had niet verwacht dat je Vivi zou noemen, zou wel heel onwaarschijnlijk zijn.Maakt mij niet uit, ze heeft veel discipelen, dus ze kan een hoop maken. laterssszzzzquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh getsie, was t beter gevallen als ik eerst Vivi genoemd had of zou je je dan onbelangrijk gevoeld hebben?
Niet vergeten om de roddels het nieuws met ons te komen delen hier.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik moet er helaas vandoor, ik kijk straks wel weer ff, moet wel naar een party waar misschien nieuws valt te halen.![]()
Ongesteld ofzo?????quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je opmerking over dat je aan een foto iemands IQ niet kan aflezen was echter volstrekt overbodig want niemand beweerde hier van wel. Ik kan ook wel beginnen over een paarse meloen en dat ie best lekker kan zijn, maar dat slaat net zo goed als kut op Dirk. Daarbij is je continue "opvoedkundige"gedrag behoorlijk irritant. En wb je laatste opmerking, dat schijnt nogal gebruikelijk te zijn in dat durp van je, dus hou het lekker binnen de Volendammer grenzen zou ik zeggen..niemand zit er hier opn te wachten.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee ik had niet verwacht dat je Vivi zou noemen, zou wel heel onwaarschijnlijk zijn.Maakt mij niet uit, ze heeft veel discipelen, dus ze kan een hoop maken. laterssszzzz
Het klonk in je post alsof je haar inderdaad dom noemde aan de hand van één foto, maar...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je opmerking over dat je aan een foto iemands IQ niet kan aflezen was echter volstrekt overbodig want niemand beweerde hier van wel. Ik kan ook wel beginnen over een paarse meloen en dat ie best lekker kan zijn, maar dat slaat net zo goed als kut op Dirk. Daarbij is je continue "opvoedkundige"gedrag behoorlijk irritant. En wb je laatste opmerking, dat schijnt nogal gebruikelijk te zijn in dat durp van je, dus hou het lekker binnen de Volendammer grenzen zou ik zeggen..niemand zit er hier opn te wachten.
... máár... het PRACHTIGE van SHO is.... dat kan en mag allemaal!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:07 schreef Vivi het volgende:
Die onderste loopt ook niet over van intelligentie zo te zien.
Hoe het ook allemaal zit daar in Volendam, Yolanthe woont er gelukkig niet meer.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Het klonk in je post alsof je haar inderdaad dom noemde aan de hand van één foto, maar...
[..]
... máár... het PRACHTIGE van SHO is.... dat kan en mag allemaal!![]()
Dus zelfs al bedoelde je het wel zo, dan nog. Micky Hoogendijk is ook vast niet een échte hoerrrrrrr, maar zo noemen we haar wel. En Jan is vast niet echt een moederskindje, maar.... oh wacht
Maar het zou fijn zijn als Annie en jij gewoon niet meer op elkaar reageerden, want anders moeten we een Viswijfgate aanmaken (En nee, ik bedoel daarmee noch Annie noch Viev, maar ik vond het gewoon een leuke titel!).
Viev, ik slacht net een lammetje voor je!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:49 schreef Vivi het volgende:
Uiteraard, Kom hier en kus mijn aangezicht.
[ afbeelding ]
Laf als in laf natuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:55 schreef bloodymary het volgende:
Wat is laf?
Wat zijn dan eigenlijk die nieuwtjes van Anniebab? Ze komt wel uit Volendam, maar ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ze hier echt nieuwtjes heeft gebracht. Ze heeft ze alleen ontkracht, zo werd het pijpen ineens alleen maar kussen....
En ik lust nog steeds geen paling.
Heerlijk Greysquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:26 schreef Greys het volgende:
*Gaat maar weer eens met de toastjes paling rond*
Nou ja, bemiddelaar... ik word dat gekijf van die wijven gewoon beu, mag het?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:55 schreef DarkElf het volgende:
oh ja, de bemiddelaar hoor
ben je middelste kind soms?
Ik ben team niemand, vind annie lachen met haar inside infomaar ook vaak énorm zeuren...
en vivi is soms een kutwijf, dat weet ze en dat verbergt ze nauwelijks; daar hou ik van
Anniebab is al tig topics lang zeker ook wel een smaakmaker van deze topics, al dan niet met af en toe een zuur ondertoontje. Maar goed, we hebben allemaal wel een minpuntje. Behalve Vivi natuurlijk, die is devine. En soms een slaaibekkende bitch. Gotta love her.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:55 schreef bloodymary het volgende:
Wat zijn dan eigenlijk die nieuwtjes van Anniebab? Ze komt wel uit Volendam, maar ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ze hier echt nieuwtjes heeft gebracht. Ze heeft ze alleen ontkracht, zo werd het pijpen ineens alleen maar kussen....
Ja nou gelukkig, want de vlammen sloegen me al in de nek en de tranen zaten al hoog!quote:
godzijdank kon ik nog net ff de crisis afwenden , pffffquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou gelukkig, want de vlammen sloegen me al in de nek en de tranen zaten al hoog!
Nog even en ik ga wild met palingen smijten. Sterker nog, er mee in jullie ogen prikken!
Hier ben ik! Ik was even een palingsticker op mijn auto aan het plakken. En een lege nietszeggende blik aan het oefenen. Jeweets!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Viev, ik slacht net een lammetje voor je!
Als jij zo klaar bent met dat gewandel over de stadsvijver, dan offer ik hem even aan je.
Teriyaki- of chili-marinade?
O en als je toch op dat water aan het wandelen bent: pak meteen even een visje palinkje mee. Jij weet wel hoe je er daar in een handomdraai twaalf visjes van maakt. Dat wordt smullen!
Oh ja! Die was ik vergeten Jim Wave. Maar die is ook nooit uit zijn doofpot gekomen....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Zonder Anniebab (en Annelies, vergeet die niet) hadden wij nooit gehoord van Jim Wave!
zo'n sticker met "Paling aan boord"?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hier ben ik! Ik was even een palingsticker op mijn auto aan het plakken. En een lege nietszeggende blik aan het oefenen. Jeweets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |