Jeetjekreetje, wat heb je hier lang over na moeten denken, Ik zal maar niet zeggen waar jij op lijkt .quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
De enige die hier zielig is met je geraaskal over discipelen ben jij hoor. Je lijkt wel een kloon van Robijn 1298238293861 ofzoiets.
Prostituta d'oroquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:11 schreef -sabine- het volgende:
Je onderschrift is master JEEtjuuh
Hoe zeg je golddigster in het Italiaans?
Daar gaat Wes toch heen?
Kben net met een nieuwe socialebaan begonnen, kom alle tijd te kort, alle tijd.
Aangenaam ik ben Jeetjuuhquote:
Euh ja, ik beken, ik heb al die tijd zwijgzaam achter mijn laptopje zitten broeden op een passende repliek op je snedig commentaar. ik voelde me een beetje uit het lood geslagen zelfs, door je eloquentie!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jeetjekreetje, wat heb je hier lang over na moeten denken, Ik zal maar niet zeggen waar jij op lijkt .![]()
komt wel goed schatje...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Euh ja, ik beken, ik heb al die tijd zwijgzaam achter mijn laptopje zitten broeden op een passende repliek op je snedig commentaar. ik voelde me een beetje uit het lood geslagen zelfs, door je eloquentie!
tis bij gebrek aan roddels, denk ik.quote:
Ciaoquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:39 schreef JEEtjuuh het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_naar_Italie__.html
Nou daar gaaaaaaaaaaaaaan ze.![]()
![]()
![]()
Nou Greys wees eens eerlijk, wie begint hier nou????quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
Nou dames, was de uitvoering van plan 'niet meer op elkaar reageren' nou echt zo moeilijk?
Allemachtig, get a room!
Nou, ik heb Piet weleens persoonlijk ontmoet en ik woon niet eens in Volendamquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
Carola lijkt me wel een liefje. Oninteressant type verder, maar wel een liefje!
Over Piet heb ik geen mening. En dat wilde ik graag zo houden
Zullie!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou Greys wees eens eerlijk, wie begint hier nou????
Ssssttquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik zei dames. Meervoud. En nogmaals, get a room met dat gekijf.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Liza is het universele woord voor golddiggerquote:
Nee niks van gehoord,waar las je dat dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:47 schreef Oblivion het volgende:
Staat het huis van Jan te koop?
Zoiets las ik....
Hoe zou je 'golddigger' in gebarentaal zeggen eigenlijk?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:48 schreef marsan het volgende:
[..]
Liza is het universele woord voor golddigger
Geen antwoord op me vraag. Laat maar .....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zei dames. Meervoud. En nogmaals, get a room met dat gekijf.
Jullie lijken wel een stel wijven!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:48 schreef marsan het volgende:
[..]
Liza is het universele woord voor golddigger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |