quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:26 schreef Copycat het volgende:
Is Viev de reïncarnatie van Lou de Palingboer?
O té vies eigenlijk die slangen ik eet het nooit weer en ze sterven toch uit dus ik doe nog een goede daad ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:42 schreef bloodymary het volgende:
http://www.vistips.nl/paling_fotoboek.htm
Die link klik ik niet aan hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:42 schreef bloodymary het volgende:
http://www.vistips.nl/paling_fotoboek.htm
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:04 schreef bloodymary het volgende:
Ik hou sowieso niet van vis. Maar sinds ik op veel te jonge leeftijd Die Blechttrommel heb gezien houd ik mij heeeel verre van paling.
Confrontatie schijnt wel de beste weg naar psychologische heling te zijn. Schijnt!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:20 schreef bloodymary het volgende:
Het is een soort therapie om van mijn trauma af te komen, zeg maar.
Nou dat moet je niet zeggen,golddigger wordt sommigen toch al echt teveel hoor.Daar kunnen de hoeren en pijpsletten toch echt niet aan tippen.Dat woord laat hier zo de pleuris uitbreken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Het klonk in je post alsof je haar inderdaad dom noemde aan de hand van één foto, maar...
[..]
... máár... het PRACHTIGE van SHO is.... dat kan en mag allemaal!![]()
Dus zelfs al bedoelde je het wel zo, dan nog. Micky Hoogendijk is ook vast niet een échte hoerrrrrrr, maar zo noemen we haar wel. En Jan is vast niet echt een moederskindje, maar.... oh wacht
Maar het zou fijn zijn als Annie en jij gewoon niet meer op elkaar reageerden, want anders moeten we een Viswijfgate aanmaken (En nee, ik bedoel daarmee noch Annie noch Viev, maar ik vond het gewoon een leuke titel!).
Offtopicquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja annie moet eens kappen, ik ben er bijna nooit meer ,kom ik ff kijken wordt je meteen op alles aangevallen, alleen jezusmina mag er goddelijke gangetje gaan, ik zeg enkel dat je aan een foto een mens iQ niet kan aflezen.Annie moet niet zus en Annie mag niet zo, Annie laat nu der ....zien ,
An. Nog één keer dan...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou dat moet je niet zeggen,golddigger wordt sommigen toch al echt teveel hoor.Daar kunnen de hoeren en pijpsletten toch echt niet aan tippen.Dat woord laat hier zo de pleuris uitbreken.
Annie heeft helemaal gelijk ja! Aan een foto kan je iemands intelligentie niet aflezen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Offtopic
Je hebt helemaal gelijk Annie,maar het mooiste van alles is dat diegene zich wel van haar juiste kant laat zien . En daar door ook gelijk dr afkomst laat zien.
![]()
Je bent echt je roeping misgelopen met dat engelengeduld van je...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:31 schreef Greys het volgende:
[..]
An. Nog één keer dan...
Al noem jij (of wie dan ook) Yo in élke post een golddigger, dan is dat helemaal niet erg. Als je het maar een beetje leuk inkleedt, met voor mijn part verzonnen argumentenMet een knipoog enzo, snap je?
Er zijn hier alleen mensen wiens ENIGE bijdrage is:
Yo is een golddigger
en dat een keer of 13 in een topic. Dát is waar men over valt. Niet over het woord golddigger an sich, of gleuflip of pijpslet of hoerrrrrrrrrrrrrrrrrr. Snappiejumnou?
En zullen we het nu gewoon verder leuk houden en er over ophouden? Anders openen jullie maar een "To golddigger or not to golddigger" topic ofzo
Nu vergelijk je appelsharingen met perenpalingen Viev.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Annie heeft helemaal gelijk ja! Aan een foto kan je iemands intelligentie niet aflezen.
Of iemand koud, berekenend, uitstralingsloos of slechts op de $ belust is zie je echter in een oogopslag aan een kiekje.
En daarvan dan een stapeltje aan Ma Gleuflip overhandigen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:51 schreef Vivi het volgende:
Gat in de markt! Gastendoekjes bedrukt met de kille blik van Yo, alsof ze je aanstaren zo v an "Durf mij es te jatten!* [ afbeelding ]
Woehahahahaha!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:57 schreef Greys het volgende:
En zijden bloemstukken met hier en daar een kil oogje op een bloem.
Oke oke, ik draaf door![]()
Mag ik hem inkoppen?? Ah....Ah.....Ah?........ Bij wijze van TVP???quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:03 schreef Vivi het volgende:
WC-papier, zodat de Gleuf haar woede kan kanaliseren.
quote:WC-papier, zodat de Gleuf haar woede kan kanaliseren
Ja Gerda heeft de bodem van de wc pot laten bedrukken met t hoofd van jo met de lange vingers, en ze schijt er regelmatig op,lucht erg op denk ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:03 schreef Vivi het volgende:
WC-papier, zodat de Gleuf haar woede kan kanaliseren.
Ja, we missen idd de kwaliteitsposts van JeeEEEtjuh!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja Gerda heeft de bodem van de wc pot laten bedrukken met t hoofd van jo met de lange vingers, en ze schijt er regelmatig op,lucht erg op denk ik.(Om t helaas laag gezakte niveau van dit topic ,maar even door te trekken)
![]()
Nee niet veel op t moment.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:50 schreef beequeen het volgende:
Zie je wel, je kannut An. Gewoon overal schijt aan hebben pun intended.![]()
Nog nieuws van De Dijk?
He, ik was net zo benieuwd wat ze van de blik van Mick vindt!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:24 schreef Duderella het volgende:
Oh god zit JEEtjuh nu permanent bij Currygate?? Nee! Lok haar weer hierheen! Of laten we een gefingeerde gate opzetten! Waar we haar zogenaamd waarderen om haar scherpe analyses. Meisjes, verzin een list!
Die jongen met wie Jan dat tuintjeslied heeft gezongen, heeft die nou lang in Volendam gebivakkeerd?quote:
Voor zover ik weet heeft D amaru hier enkel een clip opgenomen.Een middag ofzo.Ja er zijn natuurlijk veel mensen hier die t niet slim van haar vinden dat ze t via de tv heeft gedaan. Maar ja t is gebeurd en zij zegt dat ze er blij mee is.Dus t zal wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Die jongen met wie Jan dat tuintjeslied heeft gezongen, heeft die nou lang in Volendam gebivakkeerd?
Hoe heet ie ook weer... Damaru?
En heb je het idee dat Gerda G. achter haar rug om wordt uitgelachen door haar dorpsgenoten? Volgens mij vindt de jeugd het net zo belachelijk als 'wij' hier, dat interview op tv, maar vinden de volwassenen dat ze voor haar zoon op kwam, of niet?
(Overigens vonden mijn ouders die toch écht ook volwassen zijn ook dat ze gewoon haar mond had moeten houden als moeder zijnde en dat ze het lekker zelf hadden moeten uitzoeken. Of bemoei je er dan wel mee als ouder, maar achter de schermen en niet op tv).
Ann komen de vriedinnen van Nick en Simon ook uit Vollendam?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:21 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft D amaru hier enkel een clip opgenomen.Een middag ofzo.Ja er zijn natuurlijk veel mensen hier die t niet slim van haar vinden dat ze t via de tv heeft gedaan. Maar ja t is gebeurd en zij zegt dat ze er blij mee is.Dus t zal wel.
Joehoeeeeeeeeee....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:24 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ann komen de vriedinnen van Nick en Simon ook uit Vollendam?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Die van Nick komt uit Monnickendam, dus goedgekeurd hier, en die van Simon uit Volendam, maar jongens haar vader is geen Volendammer hoor dus oordeel van de twijfel , is oud-keeper en nu keepertrainer Frans Hoek.
Die van Nick niet, die ander wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:24 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ann komen de vriedinnen van Nick en Simon ook uit Vollendam?
Ik wist niet dat ze een relatie hadden, maar zien er leuk uit, leuke frisse blik in hun ogen![]()
Sorry Greys , dat heb ik gemist , heb niet de hele dag de tijd om alles na te lezen of lopen .quote:
Oskarschen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:04 schreef bloodymary het volgende:
Ik hou sowieso niet van vis. Maar sinds ik op veel te jonge leeftijd Die Blechttrommel heb gezien houd ik mij heeeel verre van paling.
Heb je het druk op de sociale werkplaats ja?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Sorry Greys , dat heb ik gemist , heb niet de hele dag de tijd om alles na te lezen of lopen .
Tnx voor de info![]()
Soooo saaaaaad, wat zullen je discipelen gniffelen, zielepoot, kom hier een pakkerd van mij, zo zielig vind ik je.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heb je het druk op de sociale werkplaats ja?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heb je het druk op de sociale werkplaats ja?
De enige die hier zielig is met je geraaskal over discipelen ben jij hoor. Je lijkt wel een kloon van Robijn 1298238293861 ofzoiets.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Soooo saaaaaad, wat zullen je discipelen gniffelen, zielepoot, kom hier een pakkerd van mij, zo zielig vind ik je.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |