quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:40 schreef dndiek het volgende:
Hier nog mensen die mee willen doen? Het Nostradamus topic - De VBL 2009/2010-versie
Is die alweer kapot?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:06 schreef Ole het volgende:
Is de computer van tong eindelijk gerepareerd, is zijn verbinding brak
Ik zou zeggen een griepje, maar tegenwoordig is het in dit geval ff naar de dokter wat wangslijm laten testen en thuis op de uitslag wachten,quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:10 schreef Grulez het volgende:
Als je een beetje koortsig bent, de hele dag moet kuchen enzo wat zegt dat dan?
Nu doet ie het weer even.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:06 schreef Ole het volgende:
Is de computer van tong eindelijk gerepareerd, is zijn verbinding brak
eerst ff bijlezen, het was in ieder geval zeer geslaagd!quote:
Iedere Lowlander zie ik enthousiast reageren in hun forum.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoogtepunt was wel toen iemand doodserieus aan eend vroeg: "heb je coke?"
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gast: Heb je coke
eend: hu wat?
gast Coke?
eend al kijkend naar zijn grote beker bier: Eh, nee!
Gast: oke!![]()
Nee, wel gegeten:quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:03 schreef Bjoro het volgende:
Hoi pipeloi
Wordt er nog een beetje geneukt vandaag ?
Las ergens dat de grote namen het festival gered hebben en vervolgens een verslag waarbij maar 10% van de optredens besproken werd, en daarvan maar een klein deel uit de kleinste tentenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iedere Lowlander zie ik enthousiast reageren in hun forum.
In de kranten lees ik alleen maar negatief gezeik.
Het is nooit anders geweest.
Behalve dat we in de jaren 90 geen internet hadden
Het vreemdste dat je ooit op Lowlands hebt meegemaakt @ 2quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gast Coke?
HAHAHA! Geniaal!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gast Coke?
bij DenK een bloopertje opgelopen.....zonde zeg !quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, wel gegeten:
Restaurant Week 2009 zomer editie
Yups. Ik ben nog steeds een beetje boos er over.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:18 schreef Bjoro het volgende:
bij DenK een bloopertje opgelopen.....zonde zeg !
ja beter kan ik al die optredens niet samenvatten. Een beschrijving van 8 zinnen per band gaat toch niemand lezen.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoogtepunt was wel toen iemand doodserieus aan eend vroeg: "heb je coke?"
grappige is... NRC.next was juist erg positief over Lowlandsquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Las ergens dat de grote namen het festival gered hebben en vervolgens een verslag waarbij maar 10% van de optredens besproken werd, en daarvan maar een klein deel uit de kleinste tentennet waar de juweeltjes zitten. Ik neem de krantenverslagen al jaren niet meer serieus
Ja ik ga mijn luchtbed vanavond maar eens opblazenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:48 schreef SCH het volgende:
Gewoon op de bank gaan liggen appelsientje, jij bent de kostwinner.
Ben ondertussen gewend geraakt aan deze naamquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:48 schreef SCH het volgende:
Wordt het ook niet eens tijd voor een andere username, sientje? Lijkt me zo zielig voor het kind als hij hoort dat zijn vader op internet appelsientje heet. Doe dan gewoon Olvaritje
twee, Tiga en Spinnerettequote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:45 schreef Bjoro het volgende:
al met al 1 tegenvaller dus, eendje ?
Ik wil eigenlijk naar m'n bedje, maar blijf gewoon hangen bij de audities van Popstars
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:18 schreef rubbereend het volgende:oi
Anders heb ik nog wel een luchtbedje voor Sientje, moet nog wel ff luchten
is op zich heel erg weinig voor zo'n grote bak ellende aan muziekquote:twee, Tiga en Spinnerette
bij het zien van de beelden heb ik nog nooit het gevoel gehad, dat ik er ook een keer moet zijn geweest !quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Lowlands 2010 staat bij mij op de planning, moet het toch een keer meegemaakt hebben.
inderdaadquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en toch is het aardig van je !
[..]
is op zich heel erg weinig voor zo'n grote bak ellende aan muziek
ik heb zo'n voorgevoel dat jij na één jaar meteen elk jaar gaat willenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Lowlands 2010 staat bij mij op de planning, moet het toch een keer meegemaakt hebben.
Ik vond La Roux juist erg tegenvallenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:16 schreef rubbereend het volgende:
ff een overzichtje van wat ik gezien heb op Lowlands
Vrijdag:
La Roux
Leuk. Wat waren jouw hoogtepunten.quote:
Nog naar Snoop Doggy Dog wezen kijken ?quote:
Hoogtepunten waren The Prodigy, Aux Raus, Enter Shikari, TCV en Kumparia Algazarra.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Leuk. Wat waren jouw hoogtepunten.
Ik vond de haarlaksensatie uit Engeland ook nogal tegenvallen live.
Moet TCV, enter shikari en kumparia even opzoeken. Is niet erg toch.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoogtepunten waren The Prodigy, Aux Raus, Enter Shikari, TCV en Kumparia Algazarra.
Helaas dit jaar wel Kees moeten missen, nu ben ik niet meer keeswaardig
Snoop dogg nog wel gezien maar vond het maar mwa mwa.
Zwart Licht en The Gaslamp Killer waren ook tof.
TCV = Them Crooked Vultures.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet TCV, enter shikari en kumparia even opzoeken. Is niet erg toch.
Gaslamp ken ik ookn iet. Is weer iets anders dan dat op pinkpop stond, dat heette gaslight.
alweer 14 jaar geleden van dat ongeluk met Putmanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:57 schreef Ole het volgende:
Kluivert weer eens met drank op gepakt
Pat en Ross: zo lekker gewoon gebleven! #3
Verkeerde smiley?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
alweer 14 jaar geleden van dat ongeluk met Putman
ja eigenlijk wel....maar verbaasde me erover dat DEZE GRUWELIJKE AANRIJDING al zolang geleden heeft plaatsgevonden !quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:34 schreef Bjoro het volgende:
Kon alleen de verbaasheids-smiley niet direct vinden
ook niet helemaal passend vind ik (maar wellicht een betere keuze)quote:
Jawel hoor, maar niet voor iedereenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:00 schreef tong80 het volgende:
Jullie hebben het wel eens over Tong zijn PC gedrag maar de MSN van SCH doet het al een jaar niet kwam ik net achter
en terecht...wat weet jij nou van voetbal ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:03 schreef tong80 het volgende:
Trouwens de VBL modjes zijn weer lekker bezig.
[FAQ & FB] #103 Mod-Vakantie
Als ze de naam tong80 zien zitten ze al klaar om een topic op slot te gooien.
Voetbalquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en terecht...wat weet jij nou van voetbal ?
boehoequote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:03 schreef tong80 het volgende:
Trouwens de VBL modjes zijn weer lekker bezig.
[FAQ & FB] #103 Mod-Vakantie
Als ze de naam tong80 zien zitten ze al klaar om een topic op slot te gooien.
Ik zal je zo melken.quote:
In NWS en niet in VBLquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:34 schreef SCH het volgende:
Het topic is toch nog open?![]()
(=verbazing)
ik vond het wel aardig, maar misschien had ik niet zulke hoog gespannen verwachtingen als anderenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vond La Roux juist erg tegenvallen
Ik zag dat je naar de fokmeet ging, vind je dat leuk of doe je het alleen om boven op memento te kunnen liggen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vond het wel aardig, maar misschien had ik niet zulke hoog gespannen verwachtingen als anderenLittle Boots was veel leuker, dat wel
die mislukte meet? En daar hoef ik niet naartoe om Memento te ontmoeten, die stond een tent verderopquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zag dat je naar de fokmeet ging, vind je dat leuk of doe je het alleen om boven op memento te kunnen liggen?
Waarom niet, kan heel beschermend voelenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:20 schreef rubbereend het volgende:
Bovendien dat zou ik Memento toch nooit aan kunnen doen, boven op haar gaan liggen.
lijkt me eerder verstikkend in mijn gevalquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom niet, kan heel beschermend voelen
Haal je zelf niet zo onderuitquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lijkt me eerder verstikkend in mijn geval
nou dan had ik vrijdagochtend nog een paar uur moeten blijven liggenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Volgens mij kwam ie zn tent pas uit als ie genoeg hersteld was
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:19 schreef MJvijftienmeigeboren het volgende:
Afijn je bent er in ieder geval
Maril(Heb me tijdelijk op andere naam geregistreerd )
Wat vind je van Adolf Hitler ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik niet, bovendien ken ik t hele mens niet, van voor mijn tijd
En daar kan ik niet meer mee inloggen en heb inmiddels ook alweer via 2X de passmailer Bluezz kunnen resettenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ook een account onder een andere naam
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat vind je van Adolf Hitler ?
Of is dat ook te ver voor je tijd ?
Grace Jones kreeg overal jubelende recenties.
Het ging me om het slotje van Sjimsz na tien seconden.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
GeweldigHeerlijk excentriek mens.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het ging niet op slot maar staat in NWS en jij bent altijd nog vriendelijk tegen die buurman die je nooit gedag zegt en altijd op je deurmat plast?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het ging me om het slotje van Sjimsz na tien seconden.
Je kunt zeggen dat ik doorzeik.
Inderdaad dat doe ik nu een keer net als jij nooit van ophouden weet.
De VBL modjes zien de naam tong80 als topicstarter en ze gooien het al op slot.
Noem me nu maar een zeur of een zeikerd. Ik word er stront ziek van.
En Bluezz heeft gelijk als ze zometeen zegt dat ze ziek wordt van mijn enters.
Respect dat ze op die leeftijd er nog zo uit ziet en een goede show kan geven maar het is niet mijn ding.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:17 schreef SCH het volgende:
Een vrouw van 61 die nog zo met haar billen staat te SCHudden
Geweldig, wat een wijf. Jammer dat je het gemist hebt Memento, was volgens mij toch wel het meest bijzondere van Lowlands als ik het zo lees.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:51 schreef golfer het volgende:
Ik zie helemaal geen opmerkingen over de legende Grace Jones.
Zijn jullie daar niet heen geweest?
we waren het er toch over eens dat we de kranten zouden negerenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grace Jones kreeg overal jubelende recenties.
Hij werd wel op slot gegooid en ik heb hem onder een andere titel heropend in NWS.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Het ging niet op slot maar staat in NWS en jij bent altijd nog vriendelijk tegen die buurman die je nooit gedag zegt en altijd op je deurmat plast?
we hadden het er op Lowlands toevallig nog over dat we hem enormg raag daar zouden willen zienquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:30 schreef SCH het volgende:
Er komt een moment dat iemand zegt dat hij David Bowie niet kentWas bij Huntelaar al zo'n beetje het geval
Ach Appelsientje valt nooit te overtreffen :quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:30 schreef SCH het volgende:
Er komt een moment dat iemand zegt dat hij David Bowie niet kentWas bij Huntelaar al zo'n beetje het geval
Heb je ook al een topic gemaakt over het samen hokken van Yolanthe en Wesley?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij werd wel op slot gegooid en ik heb hem onder een andere titel heropend in NWS.
Dat hoort in SHOquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Heb je ook al een topic gemaakt over het samen hokken van Yolanthe en Wesley?
Yolanthe en Wesley gaan samenwonenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat hoort in SHO
Dat laat ik aan ole over.
je hebt nog ffquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:41 schreef borisz het volgende:
3FM 90 request, nu moet ik tien platen gaan kiezenKan niet kiezen.
Dat topic zou goed in VBL passen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Yolanthe en Wesley gaan samenwonen
Coolquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
no problemoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat topic zou goed in VBL passen.
Drie nummers hebben al een plaats op de lijstquote:
zal ik hem voor je afmaken?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Drie nummers hebben al een plaats op de lijst
- CL & MT - wonderful day's
- Queen - Innuendo
- Air - All I need
Nog 7 plekken open.
ja, ik zie geen knipoog ofzoquote:
Huntelaar of Bowie?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we hadden het er op Lowlands toevallig nog over dat we hem enormg raag daar zouden willen zien
ga je die dan ook insturen ipv van je eigen versie?quote:
Neequote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga je die dan ook insturen ipv van je eigen versie?
Daar hebben we allang de palinggate voorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is toch weinig paling aanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Daar hebben we allang de palinggate voor
Eerder een gladde aal.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is toch weinig paling aanalleen omdat ze vroeger onder Jan lag?
Ja nou ach...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is toch weinig paling aanalleen omdat ze vroeger onder Jan lag?
dat heb ik natuurlijk allang gedaanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:29 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja nou ach...
Palinggate is geen leuk topic meer. Overleg jij het maar met static
Hij is allang op slot hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat heb ik natuurlijk allang gedaan
Hehe hij blijft terug komenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach Appelsientje valt nooit te overtreffen :
'Wie is die Faas Wilkes ?'
Daar kom je je hele Fok! leven niet meer vanaf sien!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hehe hij blijft terug komen
En ver daar buiten!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Daar kom je je hele Fok! leven niet meer vanaf sien!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Samenwonen ? Hij verhuist toch naar Milaan en zij blijft daar een tijdje zittenquote:AMSTERDAM - Het gaat zo goed tussen Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder dat het stel besloten heeft te gaan samenwonen. "Ik ben nu bij Wesley in Spanje en ik blijf een tijdje hier. Het is heel spannend", zegt de 24-jarige presentatrice dinsdag in De Telegraaf.
heb er gepost...mooie reactie terug !quote:
Behoorlijk inderdaadquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb er gepost...mooie reactie terug !
wat een suffert !quote:
jij zoekt toch ook discussie over je slotjes?quote:
au, mn ogenquote:
uit: HOOLS MASCOTTES Sportcarriere topic deel 3quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:00 schreef Bjoro het volgende:
tijdens de vakantie...in een bal op het water.
Met de tefeoon gefilmd, dus helaas gedraaid !
ze zit er nog inquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:41 schreef Bluezz het volgende:
Die koprolletjeshoe komt ze er weer uit
![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:04 schreef Bjoro het volgende:
ff crossposten !
[..]
uit: HOOLS MASCOTTES Sportcarriere topic deel 3
van Hartequote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:26 schreef golfer het volgende:
Mijn kleindochteris ook alweer 4 jaar geworden, 2 dagen geleden.
tip 1:quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:06 schreef SCH het volgende:
Maud in een Ajaxshirt, dat is erger dan zeilen om de wereld![]()
* SCH belt kinderbescherming
Gedaan!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tip 1:
Probeer wakker te worden
tip 2:
Hoofd onder de koude kraan
tip 3:
Ogen uit wrijven
tip 4:
Bril opzetten
tip 5:
Nog een keer kijken
Laat Maudje lekker om de wereld zeilen als ze dat wilt !
goedemorgen lievquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Gedaan!Wat lijken Axel en Maud toch veel op elkaar
ik ook, vooral dat ze ging koppeltjeduiken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:40 schreef Againzender het volgende:
Bjoro, dat filmpje![]()
Marc wil nu ook zo'n bal, die lag helemaal dubbel bij dat filmpje
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:27 schreef borisz het volgende:
Jurgen vd Berg gaat naar de NCRV![]()
Beste nieuwslezer op de radio en tevens een leuke presentator op bij Radio Tour & Langs de Lijn
Ah, jullie kleine is ook zo'n drukke? Bij ons was vooral Axel niet te houden in de buik. Leek af en toe wel een scene uit Alien als je naar die buik keekquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:33 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Bjoro, wat Maud in de bal doet, doet de kleine volgens mij nu in de buik van appeldinnetje
part-time juf gespeeld ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:09 schreef Ole het volgende:
Zo, weer genoeg geweest voor deze week...
Volgende week weer volop aan de bak!
Voorbereid voor volgende weekquote:
Mag hij nog wel lDL presenterenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:20 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
da's nog mijn laatste invloedje op radiogebied geweest
na een minuut of 270 volgens mij....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:20 schreef golfer het volgende:
Ze hebben hun eerste tegentreffer van het hele toernooi te pakken.
Nu komt de ruimte vrij voor Fleurquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:27 schreef borisz het volgende:
Jurgen vd Berg gaat naar de NCRV![]()
Beste nieuwslezer op de radio en tevens een leuke presentator op bij Radio Tour & Langs de Lijn
Met uitzicht op uitschakeling, bedoel je?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:48 schreef rubbereend het volgende:
Mooie loting voor AZ, zelfs eentje met uitzicht
Ik zie toch ook wel mogelijkheden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Met uitzicht op uitschakeling, bedoel je?
Het gaat over AZ, niet over Ajaxquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Met uitzicht op uitschakeling, bedoel je?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het gaat over AZ, niet over Ajax
Moet jij, als echtgenoot, daar niet bij zijn dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:19 schreef appelsientje het volgende:
Puffen jullie ff mee
Appeldinnetje is naar de pufclub![]()
![]()
"puf puf puf puffffffff"
Nope gelukkig niet...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet jij, als echtgenoot, daar niet bij zijn dan?
thuis krijg je toch alwel alvast bijles?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nope gelukkig niet...
Er is 1 avond samen met de echtgenoten.. de rest is woman only (gelukkig moet ik eerlijk bekennen)
Nou dan heeft NAC wel een wondertje nodig hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:13 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Alle Nederlandse clubs door
Nu welquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:53 schreef Bos81 het volgende:
En PSV is er ook nog niet
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:13 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Alle Nederlandse clubs door
Gefeliciteerd.quote:
Was juist slim. Gewoon slim uitgespeeld, beter dan Twente tegen Sporting. PAOK viel me wel erg tegen, leek alsof het ze niet interesseerde.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
Was inderdaad riskant, dan defensieve tijdrekkende spelletje van jullie.
Oepsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou dan heeft NAC wel een wondertje nodig hoor
De supporters uit Griekenland waagden na afloop een poging het stadion te slopen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Was juist slim. Gewoon slim uitgespeeld, beter dan Twente tegen Sporting. PAOK viel me wel erg tegen, leek alsof het ze niet interesseerde.
Omdat ze een doelpunt tegenkregen in de 95ste minuut ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Was juist slim. Gewoon slim uitgespeeld, beter dan Twente tegen Sporting.
Ja, dat mag toch nooit gebeuren?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ze een doelpunt tegenkregen in de 95ste minuut ?
Mag niet maar kan wel.quote:
Dat deden ze ook. Tot één fatale corner.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom moet je het slim uitspelen. Bal wegschieten, blessuretje faken etc.
Ook weer lekker slim om hem op een voetbalavond te programmeren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:21 schreef golfer het volgende:
Iemand toevallig hier nog de Holland Doc film "De benen van Den Haag" gezien op Ned3?
Over het vrouwenvoetbalteam van ADO Den Haag.
Ik had hem opgenomen en zit hem nu te bekijken. Erg leuke docu.
De inzet en emoties van die meiden en de trainer(s) terwijl het vrijwel allemaal amateurs zijn en vooral die ADO-supporters met hun tatoeages en matjes in de nek die zelfs het vrouwenelftal volgen.quote:
Volgens mij werd dat al enige tijd besproken in Arjen Robben #7:Met lederhosen op de flank en heb je zelf daar ook al in gepost?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:12 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Robben voor 4 jaar naar Bayern München.
Arjen Robben voor 4 jaar naar Bayern München.
Ja natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij werd dat al enige tijd besproken in Arjen Robben #7:Met lederhosen op de flank en heb je zelf daar ook al in gepost?
En dat waren speculaties niks was nog zeker.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij werd dat al enige tijd besproken in Arjen Robben #7:Met lederhosen op de flank en heb je zelf daar ook al in gepost?
Het was vanaf vanmiddag 4 uur al zeker hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:21 schreef tong80 het volgende:
En dat waren speculaties niks was nog zeker.
Ik las om 4 uur niks over een 4 jarig contractquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Het was vanaf vanmiddag 4 uur al zeker hoor.
het enige wat nog roet in zijn eten kan/kon gooien is de medische keuring.
Morgen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:27 schreef golfer het volgende:
Overigens kan je die docu over de meiden van ADO al bekijken, volgens mij via deze link
have fun.
Ik ga slapen.
Goed gedaan, mascottetje van me !quote:
Leuke loting.quote:
voor wie ?quote:
Voor ons.quote:
kijken of ik kaarten kan krijgen voor Timisoara uitquote:
Ik kom die dag net uit Schotland, dus zal er niet bij zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:55 schreef Bjoro het volgende:
kijken of ik kaarten kan krijgen voor Timisoara uit
Remlof is FA, geen modquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:16 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Inloggen lukte me niet natuurlijk. Terwijl ik niks fout deed. Na 2 uur diverse hulpbronnen te hebben ingeschakeld redde de mod Remlof mijn vege lijf.
Oh ja Maar hij kan wel slotjes zetten.quote:
Is nie leukquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:41 schreef SCH het volgende:
We moeten weer naar Lissabon, zo'n beetje ieder jaar. Begint een ritueel te worden
Eerst naar het schnickelparadijs over 2 wekenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:41 schreef SCH het volgende:
We moeten weer naar Lissabon, zo'n beetje ieder jaar. Begint een ritueel te worden
Verloren, lekker duhquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is nie leuk
Trouwens zo Nederland Engeland op het EK hockey. Halve finale.
Op een op andere manier moet ik nu denken aan Edgar Allan Poe denken. RIP Henkquote:
Ja, het gaat hier nu ook tekeer. Goed voor de tuin.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:31 schreef Bjoro het volgende:
terwijl het noodweer hier is losgebarsten !
Hij heeft een tijd lang verhalen vertelt en gespeeld op tv.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:15 schreef golfer het volgende:
De link met Edgar Allen Poe ontgaat mij even?
en dus voor het milieu....scheelt weer een sproeibeurt !quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, het gaat hier nu ook tekeer. Goed voor de tuin.
Jeetjequote:
Ook het duel in het Haarlemstadion wordt niet meer afgemaakt denk ik vanavond.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:54 schreef golfer het volgende:
Zitten naar de Uitmarkt te kijken op Ned2. Daar dus ook opeens hozen en nu blikseminslag. Weg beeld.
Ik keek naar André van Duin. En ik kreeg het ookl nat van het lachen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:54 schreef golfer het volgende:
Zitten naar de Uitmarkt te kijken op Ned2. Daar dus ook opeens hozen en nu blikseminslag. Weg beeld.
Nou ja, het was toch bijna afgelopen.
Dat gevoel heb ik ook terwijl ik 25 jaar jonger ben dan jij.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:57 schreef Bluezz het volgende:
Henk v Ulsen, markante man.
Zo langzamerhand zijn al die mensen uit mijn jeugd aan het verdwijnen
Kan daar nog wel een stukje van meepikken of anders kan ik altijd nog kijken naarquote:
Ik zap door naar VI Met Rene.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan daar nog wel een stukje van meepikken of anders kan ik altijd nog kijken naar
RKC Waalwijk- Den Haag of Roda JC -Vitesse op Eredivisie Live.
die hoorde ik net jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:54 schreef golfer het volgende:
Nou ja, het was toch bijna afgelopen.
Quantum of Solace was de slechtste bondfilm aller tijden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:14 schreef appelsientje het volgende:
Ik moet zeggen dat de laatste 2 bond films het kijken waard zijn
Vind je?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Quantum of Solace was de slechtste bondfilm aller tijden.
Juist die clichés maken een bondfilm een bondfilm. Ik vond het geen bondfilm. Als die filmgeen bondkenmerken zou hebben blijft er ook maar een slap filmpje over. Geen verhaal niks.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vind je?
Tenminste een keer geen clichés en een James Bond zonder verwondingen. (Alle afleveringen met Pierce brosnan waren slecht)
Maar smaken verschillen
jammer dat ze die nooit in kleur hebben gemaakt inderdaadquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:31 schreef golfer het volgende:
Laatste Bondfilm die ik leuk vond was Goldfinger met Sean Connery.
Veronica zendt iedere week een bondfilm uit. Opnemen en dan kijkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:31 schreef golfer het volgende:
Laatste Bondfilm die ik leuk vond was Goldfinger met Sean Connery.
Ik werd daar dus helemaal gek van ... 1000000 x vond ik het wel genoeg. En nu ze het over een andere boeg hebben gegooid, ben ik weer gaan kijkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Juist die clichés maken een bondfilm een bondfilm. Ik vond het geen bondfilm. Als die filmgeen bondkenmerken zou hebben blijft er ook maar een slap filmpje over. Geen verhaal niks.
Dan ga ik naar Shakhtar Donetsk kijken.quote:
Hoop je ook op penalties Golfert ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan ga ik naar Shakhtar Donetsk kijken.
Mooi kindjequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:08 schreef appelsientje het volgende:eindelijk gelukt
[ afbeelding ]
Nee dat was Maarten Sikking.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:29 schreef Bjoro het volgende:
ben je niet in de war met die hockey-keeper, tong ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |