quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:18 schreef rechtsom het volgende:[..]
Beste Q.E.D.
Bij deze wil ik mijn afzegging annuleren. Ik zit helaas in die dyslectische fase van de maand en haalde per ongeluk aanmelden en afmelden door elkaar. Samen met mijn moeder heb ik deze brief geschreven en hoop ook dat ik een echte aanwinst voor de Ton80 fanclub kan zijn.
Graag help ik mee met het organiseren van Ton80 addoratiefeestjes alwaar Jan Smith en de 3 J's kunnen komen optreden. Tevens heb ik de club al ingeschreven voor de VIP reis naar het WK postzegellikken (wat je immers ook met je tong doet)
Mvgr,
Rechtsom

Beste rechtsom,
Uw aanvraag wordt verwerkt door mevrouw Tineke, die helaas op dit moment op Aruba zit.
Zij ligt met een laptop op het strand en zal uw aanvraag voor lidmaatschap aan het eind van de week afronden.
Als je moeder ook lid wordt, krijg je als cadeau van ons een tong80 wiebelpoppetje voor in de auto.
Jan Smit is helaas verhinderd voor het adoratiefeest van 23 september, hij had poliepen op zijn tong. Tevens is zijn auto door Yolanthe gestolen. Dus hij komt de komende maanden nergens meer opdagen.
Met vr. gr.,
tongzoen