quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:40 schreef dndiek het volgende:
Hier nog mensen die mee willen doen? Het Nostradamus topic - De VBL 2009/2010-versie
Is die alweer kapot?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:06 schreef Ole het volgende:
Is de computer van tong eindelijk gerepareerd, is zijn verbinding brak
Ik zou zeggen een griepje, maar tegenwoordig is het in dit geval ff naar de dokter wat wangslijm laten testen en thuis op de uitslag wachten,quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:10 schreef Grulez het volgende:
Als je een beetje koortsig bent, de hele dag moet kuchen enzo wat zegt dat dan?
Nu doet ie het weer even.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:06 schreef Ole het volgende:
Is de computer van tong eindelijk gerepareerd, is zijn verbinding brak
eerst ff bijlezen, het was in ieder geval zeer geslaagd!quote:
Iedere Lowlander zie ik enthousiast reageren in hun forum.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoogtepunt was wel toen iemand doodserieus aan eend vroeg: "heb je coke?"
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gast: Heb je coke
eend: hu wat?
gast Coke?
eend al kijkend naar zijn grote beker bier: Eh, nee!
Gast: oke!![]()
Nee, wel gegeten:quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:03 schreef Bjoro het volgende:
Hoi pipeloi
Wordt er nog een beetje geneukt vandaag ?
Las ergens dat de grote namen het festival gered hebben en vervolgens een verslag waarbij maar 10% van de optredens besproken werd, en daarvan maar een klein deel uit de kleinste tentenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iedere Lowlander zie ik enthousiast reageren in hun forum.
In de kranten lees ik alleen maar negatief gezeik.
Het is nooit anders geweest.
Behalve dat we in de jaren 90 geen internet hadden
Het vreemdste dat je ooit op Lowlands hebt meegemaakt @ 2quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gast Coke?
HAHAHA! Geniaal!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gast Coke?
bij DenK een bloopertje opgelopen.....zonde zeg !quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, wel gegeten:
Restaurant Week 2009 zomer editie
Yups. Ik ben nog steeds een beetje boos er over.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:18 schreef Bjoro het volgende:
bij DenK een bloopertje opgelopen.....zonde zeg !
ja beter kan ik al die optredens niet samenvatten. Een beschrijving van 8 zinnen per band gaat toch niemand lezen.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoogtepunt was wel toen iemand doodserieus aan eend vroeg: "heb je coke?"
grappige is... NRC.next was juist erg positief over Lowlandsquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Las ergens dat de grote namen het festival gered hebben en vervolgens een verslag waarbij maar 10% van de optredens besproken werd, en daarvan maar een klein deel uit de kleinste tentennet waar de juweeltjes zitten. Ik neem de krantenverslagen al jaren niet meer serieus
Ja ik ga mijn luchtbed vanavond maar eens opblazenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:48 schreef SCH het volgende:
Gewoon op de bank gaan liggen appelsientje, jij bent de kostwinner.
Ben ondertussen gewend geraakt aan deze naamquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:48 schreef SCH het volgende:
Wordt het ook niet eens tijd voor een andere username, sientje? Lijkt me zo zielig voor het kind als hij hoort dat zijn vader op internet appelsientje heet. Doe dan gewoon Olvaritje
twee, Tiga en Spinnerettequote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:45 schreef Bjoro het volgende:
al met al 1 tegenvaller dus, eendje ?
Ik wil eigenlijk naar m'n bedje, maar blijf gewoon hangen bij de audities van Popstars
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:18 schreef rubbereend het volgende:oi
Anders heb ik nog wel een luchtbedje voor Sientje, moet nog wel ff luchten
is op zich heel erg weinig voor zo'n grote bak ellende aan muziekquote:twee, Tiga en Spinnerette
bij het zien van de beelden heb ik nog nooit het gevoel gehad, dat ik er ook een keer moet zijn geweest !quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Lowlands 2010 staat bij mij op de planning, moet het toch een keer meegemaakt hebben.
inderdaadquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en toch is het aardig van je !
[..]
is op zich heel erg weinig voor zo'n grote bak ellende aan muziek
ik heb zo'n voorgevoel dat jij na één jaar meteen elk jaar gaat willenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Lowlands 2010 staat bij mij op de planning, moet het toch een keer meegemaakt hebben.
Ik vond La Roux juist erg tegenvallenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:16 schreef rubbereend het volgende:
ff een overzichtje van wat ik gezien heb op Lowlands
Vrijdag:
La Roux
Leuk. Wat waren jouw hoogtepunten.quote:
Nog naar Snoop Doggy Dog wezen kijken ?quote:
Hoogtepunten waren The Prodigy, Aux Raus, Enter Shikari, TCV en Kumparia Algazarra.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Leuk. Wat waren jouw hoogtepunten.
Ik vond de haarlaksensatie uit Engeland ook nogal tegenvallen live.
Moet TCV, enter shikari en kumparia even opzoeken. Is niet erg toch.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoogtepunten waren The Prodigy, Aux Raus, Enter Shikari, TCV en Kumparia Algazarra.
Helaas dit jaar wel Kees moeten missen, nu ben ik niet meer keeswaardig
Snoop dogg nog wel gezien maar vond het maar mwa mwa.
Zwart Licht en The Gaslamp Killer waren ook tof.
TCV = Them Crooked Vultures.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet TCV, enter shikari en kumparia even opzoeken. Is niet erg toch.
Gaslamp ken ik ookn iet. Is weer iets anders dan dat op pinkpop stond, dat heette gaslight.
alweer 14 jaar geleden van dat ongeluk met Putmanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:57 schreef Ole het volgende:
Kluivert weer eens met drank op gepakt
Pat en Ross: zo lekker gewoon gebleven! #3
Verkeerde smiley?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
alweer 14 jaar geleden van dat ongeluk met Putman
ja eigenlijk wel....maar verbaasde me erover dat DEZE GRUWELIJKE AANRIJDING al zolang geleden heeft plaatsgevonden !quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:34 schreef Bjoro het volgende:
Kon alleen de verbaasheids-smiley niet direct vinden
ook niet helemaal passend vind ik (maar wellicht een betere keuze)quote:
Jawel hoor, maar niet voor iedereenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:00 schreef tong80 het volgende:
Jullie hebben het wel eens over Tong zijn PC gedrag maar de MSN van SCH doet het al een jaar niet kwam ik net achter
en terecht...wat weet jij nou van voetbal ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:03 schreef tong80 het volgende:
Trouwens de VBL modjes zijn weer lekker bezig.
[FAQ & FB] #103 Mod-Vakantie
Als ze de naam tong80 zien zitten ze al klaar om een topic op slot te gooien.
Voetbalquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en terecht...wat weet jij nou van voetbal ?
boehoequote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:03 schreef tong80 het volgende:
Trouwens de VBL modjes zijn weer lekker bezig.
[FAQ & FB] #103 Mod-Vakantie
Als ze de naam tong80 zien zitten ze al klaar om een topic op slot te gooien.
Ik zal je zo melken.quote:
In NWS en niet in VBLquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:34 schreef SCH het volgende:
Het topic is toch nog open?![]()
(=verbazing)
ik vond het wel aardig, maar misschien had ik niet zulke hoog gespannen verwachtingen als anderenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vond La Roux juist erg tegenvallen
Ik zag dat je naar de fokmeet ging, vind je dat leuk of doe je het alleen om boven op memento te kunnen liggen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vond het wel aardig, maar misschien had ik niet zulke hoog gespannen verwachtingen als anderenLittle Boots was veel leuker, dat wel
die mislukte meet? En daar hoef ik niet naartoe om Memento te ontmoeten, die stond een tent verderopquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zag dat je naar de fokmeet ging, vind je dat leuk of doe je het alleen om boven op memento te kunnen liggen?
Waarom niet, kan heel beschermend voelenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:20 schreef rubbereend het volgende:
Bovendien dat zou ik Memento toch nooit aan kunnen doen, boven op haar gaan liggen.
lijkt me eerder verstikkend in mijn gevalquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom niet, kan heel beschermend voelen
Haal je zelf niet zo onderuitquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lijkt me eerder verstikkend in mijn geval
nou dan had ik vrijdagochtend nog een paar uur moeten blijven liggenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Volgens mij kwam ie zn tent pas uit als ie genoeg hersteld was
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:19 schreef MJvijftienmeigeboren het volgende:
Afijn je bent er in ieder geval
Maril(Heb me tijdelijk op andere naam geregistreerd )
Wat vind je van Adolf Hitler ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik niet, bovendien ken ik t hele mens niet, van voor mijn tijd
En daar kan ik niet meer mee inloggen en heb inmiddels ook alweer via 2X de passmailer Bluezz kunnen resettenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ook een account onder een andere naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |