abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:54:23 #153
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72171863
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:27 schreef BertMaalderink het volgende:
Is hij nu wel fit?
Speelde gisteren de hele wedstrijd bij Jong Feyenoord.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_72171903
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:57:01 #155
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_72171945
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:13 schreef Happel het volgende:
Babovic komt morgen meetrainen.
[..]

bron

Uit het dikgedrukte maak ik op dat Ignatovic niet datgeen brengt wat er van hem werd verwacht?
Lijkt me wel dat hij daarop doelt.
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:26 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ignjatovic is niet de enige gehaald op basis van een DVD.
Zal ook iets met de financiële situatie te maken hebben
Wel de enige aankoop onder Been die hij niet zelf heeft zien spelen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:01:09 #156
53267 TC03
pi_72172079
quote:
Dringen bij Feyenoord
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Feyenoord en Excelsior zijn het er wel over eens. Ook Tim Vincken kan dit seizoen het beste op Woudestein worden gestald.

De rechtsbuiten, die gisteravond met de beloftes met 2-0 won van Jong Heerenveen/Emmen, heeft geen haast om zijn jawoord te geven.

Trainer Mario Been ziet Vincken, terug na twee jaar blessureleed, bij voorkeur naar Excelsior gaan. ,,Want ik wil dat hij wekelijks speelt,’’ aldus Been, die bang is dat de aanvaller bij clubs als Willem II en NEC in het tweede kan belanden. ,,Als ik hem was, zou ik naar Excelsior gaan. De keuze is aan Tim.’’

Een week voor het sluiten van de transfermarkt heeft Vincken zijn keuze echter nog niet gemaakt. Excelsior? De rechtsbuiten wilde er gisteravond niets over te zeggen. Zijn zaakwaarnemer Wessel Weezenberg wel. ,,Tim is gewoon een eredivisiewaardige voetballer,’’ aldus Weezenberg. ,,Excelsior kan op 31 augustus om vijf voor twaalf ook nog. Dat heb ik ook tegen Leo Beenhakker gezegd. Als het niet lukt om een eredivisieclub te vinden, kan het een alternatief zijn om in het samenwerkingsverband te spelen.’’

Hoewel Feyenoord met Mitchell Schet al een rechtsbuiten op Woudestein heeft gestald, ziet Excelsior-trainer Alex Pastoor Vincken graag komen. ,,Spelers van dat kaliber zijn altijd welkom,’’ aldus Pastoor. ,,Maar als zijn intentie niet honderd procent is, dan hoeft het van mij niet.’’

Aan de bedoelingen van Erwin Mulder, die naar Excelsior komt zodra duidelijk is dat Darley binnen afzienbare tijd fit is, hoeft Pastoor niet te twijfelen. Ook de doelman hoopt nog op een eredivisieclub. ,,Maar als dat niet lukt, speel ik graag voor Excelsior,’’ aldus Mulder. ,,Van wedstrijden met de beloftes word ik niet blij.’’

Gertjan Verbeek zag gisteravond op Woudestein met eigen ogen dat er bij Feyenoord dit seizoen veel is veranderd. Daarvoor hoefde hij alleen maar te kijken naar de opstelling van de Rotterdamse beloftes. Die ploeg was op papier niet zo heel veel zwakker dan de teams waarmee Verbeek het als trainer van Feyenoord 1 dikwijls moest rooien.

Met spelers als Biseswar, Landzaat, De Cler, Leerdam, Wijnaldum en Bruins in de basis, was van een ‘beloftenelftal’ natuurlijk geen sprake. Van een gecombineerd tweede team overigens evenmin. Feyenoord voert de boventoon bij de ploeg van coach André Hoekstra. De enige Excelsior-speler die gisteravond mocht starten - Jordao Pattinama - staat bij de grote broer uit Zuid onder contract.

De ongekende luxe van trainer Mario Been werd onderstreept door de aanwezigheid van Wijnaldum. Verbeek zou er vorig seizoen waarschijnlijk alles aan gedaan hebben om het grote Feyenoord-talent zo snel mogelijk op te lappen. Been zette Wijnaldum, net hersteld van een bovenbeenblessure, zondag voor het duel met Roda JC, gewoon op de tribune. Waarom zou hij onnodig risico nemen?

Wijnaldum, die de negentig minuten moeiteloos doorstond, toonde na afloop alle begrip voor dat besluit van Been. Ook hij weet dat het dit seizoen dringen is. ,,Ik vond het wel logisch dat ik zondag niet speelde,’’ sprak de Rotterdammer. ,,Ik had nog maar twee keer met de groep meegetraind. Ik moet nu laten zien dat ik er weer bij hoor.’’

Op de inzet van Wijnaldum viel niets aan te merken. Op zijn scherpte wel. De aanvaller, die pech had met een kopbal op de lat, verscheen drie keer in scoringspositie. Zonder succes. Vlak voor rust leek een mistrap van Wijnaldum de zoveelste kans van de thuisclub om zeep te helpen, maar Jerson Anes Ribeiro kwam alsnog in balbezit en maakte er met een prima uithaal het beste van: 1-0. Na rust creëerden de Rotterdammers veel minder, maar had Jordao Pattinama wel het laatste woord. Tien minuten voor tijd bleef de aanvaller koelbloedig na een steekpass van De Cler: 2-0.
  Moderator woensdag 26 augustus 2009 @ 15:21:38 #157
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72172737
quote:
Samenvatting: Derksen zegt wederom een lang gesprek met de investeerder te hebben gevoerd. Die geeft aan dat hij met Feyenoord heeft gesproken en te horen heeft gekregen dat er geen geld is voor het salaris van Honda. Ook dit zou dus door de investeerder moeten worden betaald.
De investeerder ziet het niet meer gebeuren dat alles nog rond komt voor eind deze week, en heeft Feyenoord voorgesteld om e.e.a te verschuiven naar de winterstop.

Maar als ze DeGuzman verkopen, is er toch al weer dik 8 ton salaris vrij?
Of zouden ze de goedkope Serviër willen, en eigenlijk niet zo geïnteresseerd zijn in Honda?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_72173130
Na de winterstop verplaatsen vind ik ook geen slecht plan. Kan je netjes de financiering regelen, en krijg je geen paniekgrepen
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:38:43 #159
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72173181
In de winterstop kan je Honda echt niet meer ophalen als Feyenoord-zijnde. Dit is je kans.
Maar dan moeten er eerst financiers gevonden worden voor het salaris. Als dat niet lukt, dan niet.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:40:54 #160
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72173239
Voel er niet zoveel voor om weer investeerders te gaan benaderen voor het betalen van salaris. Kom op, hé. Eerst maar eens financieel gezond worden. Al die noodgrepen kunnen niet goed zijn, loopt een keer fout.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:44:05 #161
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_72173332
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:40 schreef Happel het volgende:
Voel er niet zoveel voor om weer investeerders te gaan benaderen voor het betalen van salaris. Kom op, hé. Eerst maar eens financieel gezond worden. Al die noodgrepen kunnen niet goed zijn, loopt een keer fout.
Maar als het verhaal nou klopt dat Feyenoord (voor een groot deel) eigenaar wordt van Honda, dan heb je wel een miljoen op 8 op het veld lopen. En dat gratis zowat.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:46:39 #162
53267 TC03
pi_72173426
Eerlijk gezegd snap ik niet waarom die investeerder pas zo laat met dit idee komt, hij weet toch dat Feyenoord geen cent te besteden heeft...

Sowieso snap ik verder het probleem van dat salaris niet echt. Stel dat hij ¤1 miljoen verdient, dan kan hij toch gewoon het eerste jaar dat salaris betalen? In 2010 lopen er heel wat contracten af en heeft Feyenoord weer wat ruimte om zelf salaris te kunnen betalen.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:51:55 #163
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72173577
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:35 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Het Twente-topic is een eindje verderop.
Doe maar Ajax.

Zou erg jammer zijn als Feijenoord Honda niet kan halen deze week. Zou de competitie boven- én onderin meteen een stuk spannender maken.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:00:21 #164
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72173846
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:51 schreef Bevin het volgende:

[..]

Doe maar Ajax.
Was het niet Munsterman die met de huisgenoot van Cissé ipv de zaakwaarnemer had gepraat?
quote:
Zou erg jammer zijn als Feijenoord Honda niet kan halen deze week. Zou de competitie boven- én onderin meteen een stuk spannender maken.
Honda is natuurlijk een klasse speler, maar het is niet een speler die Feyenoord met grote noodzaak moet halen. Je hebt Wijnaldum, Tomasson, Bruins en eventueel Babovic ook al voor die positie.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:02:47 #165
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72173913
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:38 schreef Kopbal het volgende:
In de winterstop kan je Honda echt niet meer ophalen als Feyenoord-zijnde. Dit is je kans.
Maar dan moeten er eerst financiers gevonden worden voor het salaris. Als dat niet lukt, dan niet.
Nu kopen, in de winterstop laten komen?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:05:32 #166
185115 Juk
Misschien
pi_72174012
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:00 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Was het niet Munsterman die met de huisgenoot van Cissé ipv de zaakwaarnemer had gepraat?
[..]

Honda is natuurlijk een klasse speler, maar het is niet een speler die Feyenoord met grote noodzaak moet halen. Je hebt Wijnaldum, Tomasson, Bruins en eventueel Babovic ook al voor die positie.
Je noemt voor het gemak Babovic, waarover nog niks zeker is, wel en de Guzman, voor hem geld hetzelfde, niet.

Tomasson in de spits, Wijnaldum op rechts en Honda erachter. Babovic niet kopen en de Guzman wel verkopen en je hebt een prima bezetting met Bruins op de bank.
The only thing I fear is my MoM
pi_72175460
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:02 schreef Keltie het volgende:

[..]

Nu kopen, in de winterstop laten komen?
Dat is eigenlijk nog helemaal niet zo'n gek idee en ik denk dat ook Honda en VVV daar wel oren naar zouden hebben. VVV kan tot de winterstop veel punten pakken nog en misschien zo zelfs al handhaving bereiken, Feyenoord krijgt tot de winterstop de kans de Guzman te verkopen en in de winterstop misschien ook nog andere spelers, waardoor het salaris betaald kan worden. En Honda vindt het prima bij VVV...

Was het allemaal maar zo makkelijk...
  Moderator woensdag 26 augustus 2009 @ 17:17:06 #168
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72176287
Als Honda zo doorgaat met het scoren van de ene na de andere fraaie goal, is er in de winterstop ongetwijfeld veel meer belangstelling voor 'm. Wat de prijs ook weer opdrijft.

Mocht DeGuzman nog bijtijds verkocht worden, dan is het salaris van Honda geen struikelblok meer, lijkt me. Feyenoord ontvangt dan immers een transfersom plús dat ze geen 8 ton per jaar meer aan Guzmans salaris kwijt zijn.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_72176341
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:17 schreef Gert het volgende:
Als Honda zo doorgaat met het scoren van de ene na de andere fraaie goal, is er in de winterstop ongetwijfeld veel meer belangstelling voor 'm. Wat de prijs ook weer opdrijft.

Mocht DeGuzman nog bijtijds verkocht worden, dan kan het salaris van Honda makkelijk betaald worden lijtk me. Feyenoord ontvangt dan immers een transfersom plús dat ze geen 8 ton per jaar meer aan Guzmans salaris kwijt zijn.
Tekort is 4 miljoen toch? Dan zal de transfersom een stukje hoger moeten liggen.
  Moderator woensdag 26 augustus 2009 @ 17:22:39 #170
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72176462
KNVB verlengt transferperiode

ZEIST - De voetbalbond KNVB heeft besloten om in navolging van de Engelse en Deense bond de transferperiode voor het betaald voetbal met een dag te verlengen.
De overschrijvingsperiode sluit daarom op dinsdag 1 september om 18.00 uur, zo liet een woordvoerster van de KNVB woensdag weten.

De Engelse voetbalbond FA liet vorige week weten de transferdeadline te verlengen naar 1 september 17.00 uur plaatselijke tijd.

,,Om de Nederlandse voetbalclubs geen nadelen te laten ondervinden van de verschoven transferdeadline in andere landen, verlengt de KNVB de overschrijvingsperiode eveneens tot en met 1 september. Daarmee proberen we onze eigen clubs te beschermen. Anders had een Engelse club op dinsdag nog een speler uit Nederland kunnen kopen, terwijl die Nederlandse club dan geen vervanger meer zou kunnen aantrekken'', aldus de woordvoerster.

De transferperiode zou eigenlijk tot 1 september lopen.
(ANP)
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:48:11 #171
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72177158
Die ketting Doet hij nou zondag weer mee, of is dat nog niet bekend?

pi_72177371
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:48 schreef Kopbal het volgende:
Die ketting Doet hij nou zondag weer mee, of is dat nog niet bekend?

...
Helaas niet... Traint nog niet mee met de groep!
pi_72178894
Duurt toch lang zo. Eerst zag het er zo goed uit
  woensdag 26 augustus 2009 @ 19:41:20 #174
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72180383
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:00 schreef Kopbal het volgende:

[..]

[..]

Oh, dacht dat je het over hem had

Ja, maar zou wel tof zijn, Feijenoord nog sterker, krijg je dadelijk de top 5 heel dicht bij mekaar.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_72180781
quote:
[b]Op woensdag 26 augustus 2009 16:00 ...

Dat dus. Ik zou het zonde vinden om Honda met allerlei kunst- en vliegwerk te gaan halen terwijl je voor diezelfde positie al een routinier (Tomasson) hebt lopen plus misschien wel het grootste talent dat op dit moment rondloopt in de Nederlandse competitie (Wijnaldum). Laat die jongen zich lekker gaan ontwikkelen en dan heb je over 2 jaar misschien wel 20 miljoen op het veld lopen. Bruins is dan meer dan euk voor achter de hand, want Been krijgt die echt wel aan het voetballen

Beter gaat die investeerder een goede echte spits zoeken!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_72181448
Die kut chinees heeft toch zelf ook gezegd alleen naar PSV of Ajax te willen binnen Nederland ?
Lekker optyfen met die vent van.
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
pi_72181548
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:16 schreef StefanoSanders het volgende:
Die kut chinees heeft toch zelf ook gezegd alleen naar PSV of Ajax te willen binnen Nederland ?
Het is een luljapanner.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 26 augustus 2009 @ 21:13:27 #178
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_72183132
Misschien wil Mario die Servier alleen halen om bepaalde spelers uit de selectie te kunnen ' trappen'..
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 26 augustus 2009 @ 21:26:25 #179
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72183494
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Misschien wil Mario die Servier alleen halen om bepaalde spelers uit de selectie te kunnen ' trappen'..
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  woensdag 26 augustus 2009 @ 21:39:48 #180
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72183887
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:16 schreef StefanoSanders het volgende:
Wat ben jij voor simpel figuur, joh?
Elite
Tegen TTIP
pi_72184998
Tuurlijk niet. Maar dat zou Honda zelf gezegd hebben.
Als die liever naar Ajax gaat dan naar Feyenoord doet hij dat toch lekker.
Het lijkt er op dat ie zich te goed voelt . Nou dan maar niet.
Ik zie ook wel in dat als Honda zelf wel wil en de pers weer met een spelletje bezig is hij een prima aankoop is . Maar wie niet wil die hoeft niet te komen. Dan liever een wat mindere speler die wel in het Feyenoord shirt wil spelen. Bovendien is Honda geen noodzaak . We hebben met Wijnaldum een groeibriljant voor zijn posities.
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
pi_72185121
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:18 schreef StefanoSanders het volgende:
Tuurlijk niet. Maar dat zou Honda zelf gezegd hebben.
Als die liever naar Ajax gaat dan naar Feyenoord doet hij dat toch lekker.
Het lijkt er op dat ie zich te goed voelt . Nou dan maar niet.
Ik zie ook wel in dat als Honda zelf wel wil en de pers weer met een spelletje bezig is hij een prima aankoop is . Maar wie niet wil die hoeft niet te komen. Dan liever een wat mindere speler die wel in het Feyenoord shirt wil spelen. Bovendien is Honda geen noodzaak . We hebben met Wijnaldum een groeibriljant voor zijn posities.
Je moet wat er in de media gequote wordt niet zo letterlijk nemen. Zoals al eerder in dit topic gezegd is, de kans is heel groot dat de vraag zo werd gesteld: 'Ajax en PSV zijn beide in jou geinteresseerd, zou je een overgang overwegen?' En dat hij dan zegt: 'Ajax en PSV zijn grote clubs bladibladibla natuurlijk zou ik het overwegen' Honda heeft als buitenlander nog geen 'kant' gekozen en voor hem zijn Ajax, PSV en Feyenoord waarschijnlijk alledrie grote clubs. Je kunt het hem moeilijk kwalijk nemen dat hij Ajax en PSV grote clubs vindt, want dat is gewoon een feit. Zover ik heb gelezen heeft hij nergens gezegd: ik wil niet naar Feyenoord, maar alleen naar Ajax en PSV want dat zijn grotere clubs. Feyenoord had in dat stadium al helemaal geen geld en dus ook geen concrete interesse.
pi_72185179
En dan nog: al had hij het wel gezegd. Als je een transfer van zo'n klasbak daarop laat stuklopen ben je echt een josti.
pi_72185435
Op basis van wat wordt die Babovic aangetrokken? Niet op basis van zijn statistieken in ieder geval.
quote:
2003/04 Partizan Belgrado 4 0 Joegoslavie
2004/05 Partizan Belgrado 9 1 Joegoslavie
2005/06 Partizan Belgrado 23 3 Joegoslavie
2006/07 OFK Belgrado 27 6 Joegoslavie
2007/08 OFK Belgrado 15 3 Joegoslavie
2007/08 FC Nantes 15 0 Frankrijk
2008/09 FC Nantes 16 0 Frankrijk

En dan praten we hier over een aanvallend ingestelde middenvelder.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 22:37:05 #185
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72185549
Op basis van het feit dat hij niks kost natuurlijk...
Elite
Tegen TTIP
pi_72185810
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Op basis van wat wordt die Babovic aangetrokken? Niet op basis van zijn statistieken in ieder geval.
[..]

Zijn pa schijnt geld te hebben
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:03:19 #187
123545 DatMeenJeNiet
pi_72186470
quote:
[..]

Op basis van wat vond jij Aissati zo'n geweldig talent? Niet op zijn statistieken in ieder geval.

Hij is gratis, het was een geweldig talent, dan is het altijd het proberen waard imo.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:11:05 #188
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72186759
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:55 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dat dus. Ik zou het zonde vinden om Honda met allerlei kunst- en vliegwerk te gaan halen terwijl je voor diezelfde positie al een routinier (Tomasson) hebt lopen plus misschien wel het grootste talent dat op dit moment rondloopt in de Nederlandse competitie (Wijnaldum). Laat die jongen zich lekker gaan ontwikkelen en dan heb je over 2 jaar misschien wel 20 miljoen op het veld lopen. Bruins is dan meer dan euk voor achter de hand, want Been krijgt die echt wel aan het voetballen

Beter gaat die investeerder een goede echte spits zoeken!
Ik vind Wijnaldum nog te jong en grillig voor de 10-positie. Ik heb hem z'n beste wedstrijden in een vrije rol op rechts zien spelen .
2000 light years from home
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:28:43 #189
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72187460
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:11 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik vind Wijnaldum nog te jong en grillig voor de 10-positie. Ik heb hem z'n beste wedstrijden in een vrije rol op rechts zien spelen .
Je hebt hem ook nog nauwelijks op 10 zien spelen. Ik kan het me niet herinneren iig.
pi_72187516
quote:
[..]

Zal ik de stats van Aissati er even naast leggen?
quote:
2005/06 PSV 18 2 Eredivisie
2006/07 PSV 10 1 Eredivisie
2006/07 FC Twente 14 1 Eredivisie
2007/08 PSV 16 0 Eredivisie
2008/09 Ajax 9 1 Eredivisie
2009/10 Ajax 3 0 Eredivisie
pi_72187562
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:28 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Je hebt hem ook nog nauwelijks op 10 zien spelen. Ik kan het me niet herinneren iig.
Koeman liet hem daar toch debuteren? Hoop wel dat hij daar in de nabije toekomst zijn minuten mag maken, zou zonde zijn om het grootste talent van Nederland sinds van der Vaart niet optimaal te gebruiken.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:39:50 #192
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72187844
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:28 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ik ook niet echt eigenlijk. Maar sowieso lijkt me dat een vrij verantwoordelijke rol die je jonge spelers niet moet geven. Hij moet gewoon vrolijk dartelend aan de zijkanten die backs gek maken .
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:46:03 #193
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_72188050
quote:
[..]

Wat waren de statistieken van ajax - sparta? Wat was de uitslag?

Scorebordjournalistiek
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_72188145
Wat een bazenshirt

woensdag 26 augustus 2009 @ 23:51:47 #195
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72188253
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een bazenshirt

[ afbeelding ]
.
><(({°>
  donderdag 27 augustus 2009 @ 00:37:40 #196
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_72189410
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een bazenshirt

[ afbeelding ]
Beetje maffia die vader
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 27 augustus 2009 @ 00:39:54 #197
53267 TC03
pi_72189461
Een Scarface t-shirt, echt zo fout gewoon. Zeker als je weet dat hij zijn collega KO heeft getrapt.
pi_72189824
Wie is die man
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
  donderdag 27 augustus 2009 @ 00:56:52 #199
53267 TC03
pi_72189837
Babovic.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 00:57:14 #200
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72189843
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 00:56 schreef StefanoSanders het volgende:
Wie is die man
Don Babovic
  donderdag 27 augustus 2009 @ 01:02:10 #201
123545 DatMeenJeNiet
pi_72189924
Don van Burik eigenlijk.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 01:06:33 #202
53267 TC03
pi_72190000
Maar eigenlijk gewoon De Baab.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 03:36:48 #203
123545 DatMeenJeNiet
pi_72191071
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:13 schreef Happel het volgende:
Babovic komt morgen meetrainen.
[..]

bron

Uit het dikgedrukte maak ik op dat Ignatovic niet datgeen brengt wat er van hem werd verwacht?
Volgens Derksen (die het weer van Beenhakker heeft) heeft hij aanpassingsproblemen, maar heeft Don Leo blindelings vertrouwen in hem. Dus wie weet wordt dat nog wat..
  donderdag 27 augustus 2009 @ 09:24:33 #204
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_72192551
quote:
Darley herstelt traag, Mulder moet blijven

27 augustus 2009

Erwin Mulder blijft nog minimaal een half jaar bij Feyenoord. De doelman stond op de nominatie om op huurbasis naar Excelsior te gaan, maar dat plan is van de baan nu een andere keeper, Darley, nog altijd in de lappenmand zit.

Darley liep in het eerste competitieduel tegen NEC een knieblessure op. De eerste prognose was dat de Braziliaan na twee of drie weken wel weer fit zou zijn, maar dat klopt weinig van. "Hij herstelt niet zo snel als we hadden gehoopt. Het gaat zeker nog tussen de drie en vier weken duren", vertelt trainer Mario Been in AD Sportwereld.

Door de absentie van Darley is Mulder op dit moment tweede keeper in de Kuip, achter Rob van Dijk. Been wil de jonge doelman daarom voorlopig niet laten gaan.
Gelukkig weten ze ook niet wat ze willen..
pi_72192830
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:24 schreef ursel het volgende:

[..]

Gelukkig weten ze ook niet wat ze willen..
Weten ze wel. Mulder moet in principe weg, maar het herstel van Darley duurt te lang, dus moet Mulder blijven.
quote:
Chelsea wil De Guzman verhuren
Door SJOERD MOSSOU & WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Chelsea overweegt Jonathan de Guzman over te nemen van Feyenoord, om de middenvelder vervolgens direct weer uit te lenen aan een andere club. De Londense club bekijkt momenteel de mogelijkheden voor een dergelijke constructie, die het eerder ook met ex-PSV’er Alex toepaste.

Bij Chelsea is intern nog discussie over het wel of niet contracteren van De Guzman. Technisch directeur Frank Arnesen vindt de Feyenoorder een zeer interessante speler, maar er zijn ook twijfels. Niet zozeer over de kwaliteiten van de middenvelder, wel over het feit dat De Guzman afgelopen seizoen bijna een jaar geblesseerd was.

Voor Chelsea kan de ‘Alex-constructie’ interessant zijn, omdat De Guzman voor een talentvolle speler van 21 jaar relatief goedkoop is.

Gezien zijn aflopende contract kost De Guzman nooit meer dan enkele miljoenen euro’s. Om geregeld aan spelen toe te komen, maakt de Canadees op uitleenbasis aanzienlijk meer kans dan binnen de overvolle selectie van trainer Carlo Ancelotti. Ook een verhuur aan Feyenoord is niet perse uitgesloten.

Grote vraag is echter of De Guzman zelf oren heeft naar een dergelijke deal. De voetballer, die ook in de belangstelling staat van Valencia, beseft dat hij vooral veel aan spelen toe moet komen in deze fase van zijn carrière. Met Alex pakte de verhuur aan PSV goed uit, maar aan een dergelijke constructie zit ook risico.

Voor je het weet beland je op de bank bij Wigan Athletic of Hull City en verwatert het contact met Chelsea. Momenteel heeft de Londense club zo’n vijftien spelers verhuurd, het merendeel aan Engelse clubs op de twee hoogste niveaus. Bij FC Twente spelen Miroslav Stoch (19) en Slobodan Rajkovic op huurbasis.

Feyenoord wacht de ontwikkelingen voorlopig af. Binnen de Rotterdamse club houdt men serieus rekening met laatste-moment-transfer, gezien het onderhandelingsspel dat doorgaans in de laatste dagen wordt gevoerd. Hoe dichter de deadline van komende maandag nadert, des te nadrukkelijker clubs bereid zijn om zaken te doen. Ook het management van De Guzman kent die mechanismen.

Op de Nederlands/Japanse zakenman die Keisuke Honda naar de Kuip wil halen, rekent inmiddels niemand meer bij Feyenoord.

Financieel directeur Onno Jacobs sprak begin deze week oriënterend met de investeerder, maar daarna bleef het stil. Op het verzoek om de nodige documenten en geloofsbrieven toe te sturen, kwam geen antwoord meer.

Welke constructie de Nederlander exact voor ogen had en tegen welke voorwaarden, bleef voor Feyenoord onduidelijk. In het geval dat de club zelf het salaris van Honda had moeten betalen, was de deal al afgeketst. Feyenoord kan zich geen enkele loonpost permitteren op de huidige begroting.

Mario Been denkt dan ook niet dat Honda een reële optie is. ,,Ik heb nog steeds niets van de directie gehoord, dus hoef ik me daar nog niet druk om te maken,’’ aldus de trainer. ,,En laten we nou eerlijk zijn, als er serieus iets zou spelen, dan was het nu toch al lang geregeld? Zo moeilijk is dat toch niet? Dat is gewoon een kwestie van ‘effetjes’ tien miljoen overmaken. Nu wordt er heel veel over Honda gesproken, maar ik weet er echt niets van. Zo lang ik niets hoor van de mensen die het horen te weten bij Feyenoord, maak ik me er niet druk om.’’
Elite
Tegen TTIP
  Moderator donderdag 27 augustus 2009 @ 09:42:21 #206
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72192871
Dus die "investeerder" praat liever met Johan Derksen dan met Feyenoord.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 10:23:16 #207
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72193639
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:42 schreef Gert het volgende:
viel me ook op . Naja, dan geen Honda.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  donderdag 27 augustus 2009 @ 10:24:31 #208
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72193669
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:42 schreef Gert het volgende:
quote:
Mario Been denkt dan ook niet dat Honda een reële optie is. ,,Ik heb nog steeds niets van de directie gehoord, dus hoef ik me daar nog niet druk om te maken,’’ aldus de trainer. ,,En laten we nou eerlijk zijn, als er serieus iets zou spelen, dan was het nu toch al lang geregeld? Zo moeilijk is dat toch niet? Dat is gewoon een kwestie van ‘effetjes’ tien miljoen overmaken. Nu wordt er heel veel over Honda gesproken, maar ik weet er echt niets van. Zo lang ik niets hoor van de mensen die het horen te weten bij Feyenoord, maak ik me er niet druk om.’’
Denk dat Derksen hem hier nog wel op pakt
pi_72193713
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:24 schreef Keltie het volgende:

[..]

[..]

Denk dat Derksen hem hier nog wel op pakt
Hij doet maar. Derksen is niet de trainer van een Ere Divisie team dat er elke week moet staan en dus geen tijd heeft om te lanterfanteren. Dat hij nou z'n tijd kan verdoen met een voetbal talkshow te hosten en dat zelfs twee keer per week ..
pi_72194690
Derksen moeten ze de toegang tot Rotterdam verbieden, stomme bijdehand dat het is.

Ik irriteer me mateloos aan die gast die zelf programma's financieert om zijn mening te ventileren!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:50:19 #211
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72197326
Vreemd dat die investeerder niets meer van zich laat horen .
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:50:08 #212
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72199208
quote:
BABOVIC LAAT GOEDE INDRUK ACHTER TIJDENS GROEPSTRAINING

Stefan Babovic heeft donderdagochtend volgens planning meegetraind met de selectie van Feyenoord. De Servische middenvelder nam op Varkenoord deel aan de volledige groepstraining en maakte op Mario Been een prima indruk, liet de oefenmeester na afloop weten. ‘Babovic heeft een uistekende techniek en zou een versterking voor ons zijn’, zei de oefenmeester. ‘Hij is ook nog eens een linkspoot en daar hebben we er niet veel van.’ De beslissing over het eventueel aantrekken van Babovic zal in een later stadium genomen worden.

Been stond met in totaal 23 spelers op het veld, waaronder de doelmannen Rob van Dijk en Erwin Mulder. De keepers werden het grootste deel van de oefensessie onder handen genomen door Patrick Lodewijks en verdedigden aan het einde van de training beiden een doel bij enkele kleine partijvormen. De oefenmeester deelde zijn selectie op in drie ploegen en liet ze een minitoernooi spelen. De ploeg met Tim de Cler, Karim El Ahmadi, Leroy Fer, Tim Vincken, Dwight Tiendalli, Ron Vlaar en Sekou Cissé stapte uiteindelijk als winnaar van het veld. Babovic hoorde bij de verliezende partij en liep de sprints die hij daarom moest lopen met een glimlach op zijn gezicht.

Feyenoord beschikt in de aanloop naar het duel met FC Twente van komende zondag over een nagenoeg fitte selectie. Slechts de Braziliaanse doelman Darley staat al langere tijd aan de kant. Georginio Wijnaldum, die afgelopen dinsdag zijn rentree maakte bij Jong Feyenoord/Excelsior, trainde volledig mee.

Ben benieuwd...
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:51:14 #213
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72199247
Nou, dan zal hij wel komen.
pi_72199399
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:50 schreef Merkie het volgende:
Vreemd dat die investeerder niets meer van zich laat horen .
Nah, vond het al een vaag verhaal.
pi_72199569
Het lijkt mij dat die investeerder meer in contact is met Derksen dan met Feyenoord.
pi_72199986
quote:
De kans dat Stefan Babovic zijn loopbaan voortzet bij Feyenoord is toegenomen. De middenvelder van FC Nantes trainde donderdagochtend mee en heeft een goede indruk achter gelaten op Mario Been. “Die wil ik er wel bij hebben. Een fantastische speler, dat zie je meteen”, vertelt de Feyenoord-coach aan Sportweek.

Babovic (22) staat al jaren bekend als een grote belofte, maar in Frankrijk is dat er niet uitgekomen. De middenvelder wil zijn loopbaan nu elders vervolgen, om zo in beeld te blijven bij de Servische nationale ploeg. Feyenoord kwam in beeld, maar Been wilde de speler wel eerst zelf aan het werk zien. Na donderdagochtend weet de coach voldoende.

“Hij is een linkspoot, daarvan hebben we er niet zoveel”, zei Been. “Als ik het goed begrepen heb, kost hij ons niets, dus van mij mag hij komen.” Feyenoord heeft met Nantes afgesproken dat Babovic transfervrij de overstap mag maken, maar dat de Fransen een fors deel van de transfersom ontvangen bij een eventuele doorverkoop.

Opvallend is verder dat de vader van Babovic bereid is om het salaris van zijn zoon te betalen. De steenrijke Serviër wil het beste voor zijn zoon en hoopt dat Babovic junior bij Feyenoord weer aan spelen toekomt. In Frankrijk zit de middenvelder op een dood spoor: dit seizoen leverde tot dusver slechts 35 minuten speeltijd op. Overigens haalde Babovic vorig jaar het nieuws met een vreemd incident. De middenvelder kreeg het in de kleedkamer aan de stok met ploeggenoot Djamel Abdoun en schopte zijn collega knock-out.
Sportweek
Ik zeg halen!
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  Moderator donderdag 27 augustus 2009 @ 15:01:58 #217
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72201779
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:12 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Ik zeg halen!
Al is het alleen maar om suarez knock out te schoppen.

Gratis én goede indruk, dus doén.
Al blijft het een raar verhaal: zo getalenteerd en dan vrijwel geen speelminuten krijgen?
pi_72202222
Volgens fransen is zn techniek geweldig maar zijn domheid op het veld ook.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_72202891
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:15 schreef Cara het volgende:
Volgens fransen is zn techniek geweldig maar zijn domheid op het veld ook.
Dom als in geen inzicht of dom als in domme harde overtredingen?

Dat eerste lijkt me wel een vereiste, dat tweede is niet zo een probleem.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator donderdag 27 augustus 2009 @ 15:54:47 #220
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72203407
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:36 schreef Happel het volgende:

[..]

Zo lang het bij geel blijft niet.
pi_72204591
Waarschijnlijk blijft de Guzman bij Feyenoord.
- Valencia heeft te kennen gegeven geen intresse meer in hem hebben.
- De Guzman wilt niet naar chelsea omdat hij niet verhuurt wilt worden.
pi_72205300
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:33 schreef tennisboy het volgende:
Waarschijnlijk blijft de Guzman bij Feyenoord.
- Valencia heeft te kennen gegeven geen intresse meer in hem hebben.
- De Guzman wilt niet naar chelsea omdat hij niet verhuurt wilt worden.
Dan is het makkelijk. Verlengen of de tribune op.
Elite
Tegen TTIP
pi_72205990
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Dan is het makkelijk. Verlengen of de tribune op.
Als hij ons de Champions League in schiet kan je het zo zien dat alles wat je daarmee verdient zijn transfersom is.
The only thing I fear is my MoM
pi_72207026
quote:
Chelsea transfer target Jonathan de Guzman: 10 things you need to know about the Dutch winger

By Football Spy

Last modified 12:58 27/08/09

Chelsea have been linked with Feyenoord's Dutch dynamo, Jonathan de Guzmán after he impressed Director of Football Frank Arnesen by scoring twice in Feyenoord’s 4-0 home win over Roda JC last weekend.

Here's Tim Bailey's essential need-to-know:

1) Born on September 21, 1987, de Guzman has represented the Dutch Under-21 side but is actually of Jamaican and Filipino descent. And to make it even more confusing, he was actually born in Scarborough, Canada.

2) A tough-tackling midfielder, Jono - as he's known - has been hailed in his homeland as Holland's answer to Owen Hargreaves.

3) He has been at Feyenoord since he was 12 years old and made his first-team debut aged 18. Since then, de Guzman has made over 100 appearances and scored an impressive 22 goals.

4) There was a degree of controversy over which national team de Guzman would plump to represent. His eventual commitment to the Netherlands caused uproar in Canada, to the extent that de Guzman made a TV appearance to apologise for his choice. His younger brother Julian plays for the Maple Leafs.

5) De Guzmán claimed that Arsenal was his "dream club" when a £12million move there was in the offing last August. Chelsea are hoping to secure his services at a knock-down price due to de Guzman being in the last year of his contract.

6) He made only a handful of appearances after the Arsenal deal fell through thanks to a serious knee injury. Despite suffering a series of set-backs in his rehabilitation, de Guzman has hit the ground running has already hit the ground running this season. Unlike Owen Hargreaves...

7) Chelsea might face some stiff competition for de Guzman's signature this week, though: Everton, Manchester City and Valancia have all been monitoring his progress since his return from his injury.

8) Two years ago the speedy winger was nominated alongside the likes of Wayne Rooney and Lionel Messi for Italian newspaper Tuttosport's Golden Boy award - a gong given to the best Under-21 player in Europe.

9) He takes a mean free kick too. Although he'll be lucky to get a look-in at the Bridge with the likes of Lampard, Ballack and Drogba standing over the ball.

10) De Guzmán has his own Twitter page. Let's hope Feyenoord aren't in for another Darren Bent moment!
En er dan een foto bij plaatsen van Slory

quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 17:20 schreef Juk het volgende:

[..]

Als hij ons de Champions League in schiet kan je het zo zien dat alles wat je daarmee verdient zijn transfersom is.

En dat zie ik dus nooit gebeuren. Zeker dit seizoen niet.

[ Bericht 9% gewijzigd door Happel op 27-08-2009 17:58:42 ( ) ]
Elite
Tegen TTIP
pi_72209016
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 17:57 schreef Happel het volgende:

[..]

En er dan een foto bij plaatsen van Slory

[ afbeelding ]
[..]

En dat zie ik dus nooit gebeuren. Zeker dit seizoen niet.
(5) De Guzmán claimed that Arsenal was his "dream club" when a £12million move there was in the offing last August.

Arsenal???

Oh ja en ergens staat ook nog dat Julian z'n jongere broer is. Wat een falers.
pi_72209129
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 19:03 schreef Jorwol het volgende:

[..]

(5) De Guzmán claimed that Arsenal was his "dream club" when a £12million move there was in the offing last August.

Arsenal???

Oh ja en ergens staat ook nog dat Julian z'n jongere broer is. Wat een falers.
En de Nederlandse Hargreaves.
pi_72210517
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:36 schreef Happel het volgende:

[..]

Inderdaad, een aanvallende middenvelder zonder inzicht is gewoon een doodloper à la Babel.
pi_72211383
[gratis] 2 kaarten feyenoord -fc twente

Voor de snelle reageerder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')