abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:34:07 #151
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72171236
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:27 schreef BertMaalderink het volgende:
Dat was toch al duidelijk? Ben benieuwd of die jongen nog aan spelen toe gaat komen.

Is hij nu wel fit?
Ligt eraan of hij zich nog verder gaat ontwikkelen.
Aan de andere kant heeft Been tot nu toe nog geen geldige reden om de verdediging uit elkaar te trekken
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:35:02 #152
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72171262
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:33 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

De neef van Honda's buurman ook niet ?
Het Twente-topic is een eindje verderop.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:54:23 #153
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72171863
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:27 schreef BertMaalderink het volgende:
Is hij nu wel fit?
Speelde gisteren de hele wedstrijd bij Jong Feyenoord.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_72171903
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:57:01 #155
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_72171945
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:13 schreef Happel het volgende:
Babovic komt morgen meetrainen.
[..]

bron

Uit het dikgedrukte maak ik op dat Ignatovic niet datgeen brengt wat er van hem werd verwacht?
Lijkt me wel dat hij daarop doelt.
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:26 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ignjatovic is niet de enige gehaald op basis van een DVD.
Zal ook iets met de financiële situatie te maken hebben
Wel de enige aankoop onder Been die hij niet zelf heeft zien spelen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:01:09 #156
53267 TC03
pi_72172079
quote:
Dringen bij Feyenoord
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Feyenoord en Excelsior zijn het er wel over eens. Ook Tim Vincken kan dit seizoen het beste op Woudestein worden gestald.

De rechtsbuiten, die gisteravond met de beloftes met 2-0 won van Jong Heerenveen/Emmen, heeft geen haast om zijn jawoord te geven.

Trainer Mario Been ziet Vincken, terug na twee jaar blessureleed, bij voorkeur naar Excelsior gaan. ,,Want ik wil dat hij wekelijks speelt,’’ aldus Been, die bang is dat de aanvaller bij clubs als Willem II en NEC in het tweede kan belanden. ,,Als ik hem was, zou ik naar Excelsior gaan. De keuze is aan Tim.’’

Een week voor het sluiten van de transfermarkt heeft Vincken zijn keuze echter nog niet gemaakt. Excelsior? De rechtsbuiten wilde er gisteravond niets over te zeggen. Zijn zaakwaarnemer Wessel Weezenberg wel. ,,Tim is gewoon een eredivisiewaardige voetballer,’’ aldus Weezenberg. ,,Excelsior kan op 31 augustus om vijf voor twaalf ook nog. Dat heb ik ook tegen Leo Beenhakker gezegd. Als het niet lukt om een eredivisieclub te vinden, kan het een alternatief zijn om in het samenwerkingsverband te spelen.’’

Hoewel Feyenoord met Mitchell Schet al een rechtsbuiten op Woudestein heeft gestald, ziet Excelsior-trainer Alex Pastoor Vincken graag komen. ,,Spelers van dat kaliber zijn altijd welkom,’’ aldus Pastoor. ,,Maar als zijn intentie niet honderd procent is, dan hoeft het van mij niet.’’

Aan de bedoelingen van Erwin Mulder, die naar Excelsior komt zodra duidelijk is dat Darley binnen afzienbare tijd fit is, hoeft Pastoor niet te twijfelen. Ook de doelman hoopt nog op een eredivisieclub. ,,Maar als dat niet lukt, speel ik graag voor Excelsior,’’ aldus Mulder. ,,Van wedstrijden met de beloftes word ik niet blij.’’

Gertjan Verbeek zag gisteravond op Woudestein met eigen ogen dat er bij Feyenoord dit seizoen veel is veranderd. Daarvoor hoefde hij alleen maar te kijken naar de opstelling van de Rotterdamse beloftes. Die ploeg was op papier niet zo heel veel zwakker dan de teams waarmee Verbeek het als trainer van Feyenoord 1 dikwijls moest rooien.

Met spelers als Biseswar, Landzaat, De Cler, Leerdam, Wijnaldum en Bruins in de basis, was van een ‘beloftenelftal’ natuurlijk geen sprake. Van een gecombineerd tweede team overigens evenmin. Feyenoord voert de boventoon bij de ploeg van coach André Hoekstra. De enige Excelsior-speler die gisteravond mocht starten - Jordao Pattinama - staat bij de grote broer uit Zuid onder contract.

De ongekende luxe van trainer Mario Been werd onderstreept door de aanwezigheid van Wijnaldum. Verbeek zou er vorig seizoen waarschijnlijk alles aan gedaan hebben om het grote Feyenoord-talent zo snel mogelijk op te lappen. Been zette Wijnaldum, net hersteld van een bovenbeenblessure, zondag voor het duel met Roda JC, gewoon op de tribune. Waarom zou hij onnodig risico nemen?

Wijnaldum, die de negentig minuten moeiteloos doorstond, toonde na afloop alle begrip voor dat besluit van Been. Ook hij weet dat het dit seizoen dringen is. ,,Ik vond het wel logisch dat ik zondag niet speelde,’’ sprak de Rotterdammer. ,,Ik had nog maar twee keer met de groep meegetraind. Ik moet nu laten zien dat ik er weer bij hoor.’’

Op de inzet van Wijnaldum viel niets aan te merken. Op zijn scherpte wel. De aanvaller, die pech had met een kopbal op de lat, verscheen drie keer in scoringspositie. Zonder succes. Vlak voor rust leek een mistrap van Wijnaldum de zoveelste kans van de thuisclub om zeep te helpen, maar Jerson Anes Ribeiro kwam alsnog in balbezit en maakte er met een prima uithaal het beste van: 1-0. Na rust creëerden de Rotterdammers veel minder, maar had Jordao Pattinama wel het laatste woord. Tien minuten voor tijd bleef de aanvaller koelbloedig na een steekpass van De Cler: 2-0.
  Moderator woensdag 26 augustus 2009 @ 15:21:38 #157
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72172737
quote:
Samenvatting: Derksen zegt wederom een lang gesprek met de investeerder te hebben gevoerd. Die geeft aan dat hij met Feyenoord heeft gesproken en te horen heeft gekregen dat er geen geld is voor het salaris van Honda. Ook dit zou dus door de investeerder moeten worden betaald.
De investeerder ziet het niet meer gebeuren dat alles nog rond komt voor eind deze week, en heeft Feyenoord voorgesteld om e.e.a te verschuiven naar de winterstop.

Maar als ze DeGuzman verkopen, is er toch al weer dik 8 ton salaris vrij?
Of zouden ze de goedkope Serviër willen, en eigenlijk niet zo geïnteresseerd zijn in Honda?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_72173130
Na de winterstop verplaatsen vind ik ook geen slecht plan. Kan je netjes de financiering regelen, en krijg je geen paniekgrepen
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:38:43 #159
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72173181
In de winterstop kan je Honda echt niet meer ophalen als Feyenoord-zijnde. Dit is je kans.
Maar dan moeten er eerst financiers gevonden worden voor het salaris. Als dat niet lukt, dan niet.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:40:54 #160
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72173239
Voel er niet zoveel voor om weer investeerders te gaan benaderen voor het betalen van salaris. Kom op, hé. Eerst maar eens financieel gezond worden. Al die noodgrepen kunnen niet goed zijn, loopt een keer fout.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:44:05 #161
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_72173332
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:40 schreef Happel het volgende:
Voel er niet zoveel voor om weer investeerders te gaan benaderen voor het betalen van salaris. Kom op, hé. Eerst maar eens financieel gezond worden. Al die noodgrepen kunnen niet goed zijn, loopt een keer fout.
Maar als het verhaal nou klopt dat Feyenoord (voor een groot deel) eigenaar wordt van Honda, dan heb je wel een miljoen op 8 op het veld lopen. En dat gratis zowat.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:46:39 #162
53267 TC03
pi_72173426
Eerlijk gezegd snap ik niet waarom die investeerder pas zo laat met dit idee komt, hij weet toch dat Feyenoord geen cent te besteden heeft...

Sowieso snap ik verder het probleem van dat salaris niet echt. Stel dat hij ¤1 miljoen verdient, dan kan hij toch gewoon het eerste jaar dat salaris betalen? In 2010 lopen er heel wat contracten af en heeft Feyenoord weer wat ruimte om zelf salaris te kunnen betalen.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:51:55 #163
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72173577
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:35 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Het Twente-topic is een eindje verderop.
Doe maar Ajax.

Zou erg jammer zijn als Feijenoord Honda niet kan halen deze week. Zou de competitie boven- én onderin meteen een stuk spannender maken.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:00:21 #164
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72173846
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:51 schreef Bevin het volgende:

[..]

Doe maar Ajax.
Was het niet Munsterman die met de huisgenoot van Cissé ipv de zaakwaarnemer had gepraat?
quote:
Zou erg jammer zijn als Feijenoord Honda niet kan halen deze week. Zou de competitie boven- én onderin meteen een stuk spannender maken.
Honda is natuurlijk een klasse speler, maar het is niet een speler die Feyenoord met grote noodzaak moet halen. Je hebt Wijnaldum, Tomasson, Bruins en eventueel Babovic ook al voor die positie.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:02:47 #165
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72173913
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:38 schreef Kopbal het volgende:
In de winterstop kan je Honda echt niet meer ophalen als Feyenoord-zijnde. Dit is je kans.
Maar dan moeten er eerst financiers gevonden worden voor het salaris. Als dat niet lukt, dan niet.
Nu kopen, in de winterstop laten komen?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:05:32 #166
185115 Juk
Misschien
pi_72174012
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:00 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Was het niet Munsterman die met de huisgenoot van Cissé ipv de zaakwaarnemer had gepraat?
[..]

Honda is natuurlijk een klasse speler, maar het is niet een speler die Feyenoord met grote noodzaak moet halen. Je hebt Wijnaldum, Tomasson, Bruins en eventueel Babovic ook al voor die positie.
Je noemt voor het gemak Babovic, waarover nog niks zeker is, wel en de Guzman, voor hem geld hetzelfde, niet.

Tomasson in de spits, Wijnaldum op rechts en Honda erachter. Babovic niet kopen en de Guzman wel verkopen en je hebt een prima bezetting met Bruins op de bank.
The only thing I fear is my MoM
pi_72175460
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:02 schreef Keltie het volgende:

[..]

Nu kopen, in de winterstop laten komen?
Dat is eigenlijk nog helemaal niet zo'n gek idee en ik denk dat ook Honda en VVV daar wel oren naar zouden hebben. VVV kan tot de winterstop veel punten pakken nog en misschien zo zelfs al handhaving bereiken, Feyenoord krijgt tot de winterstop de kans de Guzman te verkopen en in de winterstop misschien ook nog andere spelers, waardoor het salaris betaald kan worden. En Honda vindt het prima bij VVV...

Was het allemaal maar zo makkelijk...
  Moderator woensdag 26 augustus 2009 @ 17:17:06 #168
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72176287
Als Honda zo doorgaat met het scoren van de ene na de andere fraaie goal, is er in de winterstop ongetwijfeld veel meer belangstelling voor 'm. Wat de prijs ook weer opdrijft.

Mocht DeGuzman nog bijtijds verkocht worden, dan is het salaris van Honda geen struikelblok meer, lijkt me. Feyenoord ontvangt dan immers een transfersom plús dat ze geen 8 ton per jaar meer aan Guzmans salaris kwijt zijn.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_72176341
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:17 schreef Gert het volgende:
Als Honda zo doorgaat met het scoren van de ene na de andere fraaie goal, is er in de winterstop ongetwijfeld veel meer belangstelling voor 'm. Wat de prijs ook weer opdrijft.

Mocht DeGuzman nog bijtijds verkocht worden, dan kan het salaris van Honda makkelijk betaald worden lijtk me. Feyenoord ontvangt dan immers een transfersom plús dat ze geen 8 ton per jaar meer aan Guzmans salaris kwijt zijn.
Tekort is 4 miljoen toch? Dan zal de transfersom een stukje hoger moeten liggen.
  Moderator woensdag 26 augustus 2009 @ 17:22:39 #170
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72176462
KNVB verlengt transferperiode

ZEIST - De voetbalbond KNVB heeft besloten om in navolging van de Engelse en Deense bond de transferperiode voor het betaald voetbal met een dag te verlengen.
De overschrijvingsperiode sluit daarom op dinsdag 1 september om 18.00 uur, zo liet een woordvoerster van de KNVB woensdag weten.

De Engelse voetbalbond FA liet vorige week weten de transferdeadline te verlengen naar 1 september 17.00 uur plaatselijke tijd.

,,Om de Nederlandse voetbalclubs geen nadelen te laten ondervinden van de verschoven transferdeadline in andere landen, verlengt de KNVB de overschrijvingsperiode eveneens tot en met 1 september. Daarmee proberen we onze eigen clubs te beschermen. Anders had een Engelse club op dinsdag nog een speler uit Nederland kunnen kopen, terwijl die Nederlandse club dan geen vervanger meer zou kunnen aantrekken'', aldus de woordvoerster.

De transferperiode zou eigenlijk tot 1 september lopen.
(ANP)
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:48:11 #171
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72177158
Die ketting Doet hij nou zondag weer mee, of is dat nog niet bekend?

pi_72177371
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:48 schreef Kopbal het volgende:
Die ketting Doet hij nou zondag weer mee, of is dat nog niet bekend?

...
Helaas niet... Traint nog niet mee met de groep!
pi_72178894
Duurt toch lang zo. Eerst zag het er zo goed uit
  woensdag 26 augustus 2009 @ 19:41:20 #174
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72180383
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:00 schreef Kopbal het volgende:

[..]

[..]

Oh, dacht dat je het over hem had

Ja, maar zou wel tof zijn, Feijenoord nog sterker, krijg je dadelijk de top 5 heel dicht bij mekaar.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_72180781
quote:
[b]Op woensdag 26 augustus 2009 16:00 ...

Dat dus. Ik zou het zonde vinden om Honda met allerlei kunst- en vliegwerk te gaan halen terwijl je voor diezelfde positie al een routinier (Tomasson) hebt lopen plus misschien wel het grootste talent dat op dit moment rondloopt in de Nederlandse competitie (Wijnaldum). Laat die jongen zich lekker gaan ontwikkelen en dan heb je over 2 jaar misschien wel 20 miljoen op het veld lopen. Bruins is dan meer dan euk voor achter de hand, want Been krijgt die echt wel aan het voetballen

Beter gaat die investeerder een goede echte spits zoeken!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')