Het is een luljapanner.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:16 schreef StefanoSanders het volgende:
Die kut chinees heeft toch zelf ook gezegd alleen naar PSV of Ajax te willen binnen Nederland ?
Lekker optyfen met die vent van.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Misschien wil Mario die Servier alleen halen om bepaalde spelers uit de selectie te kunnen ' trappen'..
Wat ben jij voor simpel figuur, joh?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:16 schreef StefanoSanders het volgende:
Die kut chinees heeft toch zelf ook gezegd alleen naar PSV of Ajax te willen binnen Nederland ?
Lekker optyfen met die vent van.
Je moet wat er in de media gequote wordt niet zo letterlijk nemen. Zoals al eerder in dit topic gezegd is, de kans is heel groot dat de vraag zo werd gesteld: 'Ajax en PSV zijn beide in jou geinteresseerd, zou je een overgang overwegen?' En dat hij dan zegt: 'Ajax en PSV zijn grote clubs bladibladibla natuurlijk zou ik het overwegen' Honda heeft als buitenlander nog geen 'kant' gekozen en voor hem zijn Ajax, PSV en Feyenoord waarschijnlijk alledrie grote clubs. Je kunt het hem moeilijk kwalijk nemen dat hij Ajax en PSV grote clubs vindt, want dat is gewoon een feit. Zover ik heb gelezen heeft hij nergens gezegd: ik wil niet naar Feyenoord, maar alleen naar Ajax en PSV want dat zijn grotere clubs. Feyenoord had in dat stadium al helemaal geen geld en dus ook geen concrete interesse.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:18 schreef StefanoSanders het volgende:
Tuurlijk niet. Maar dat zou Honda zelf gezegd hebben.
Als die liever naar Ajax gaat dan naar Feyenoord doet hij dat toch lekker.
Het lijkt er op dat ie zich te goed voelt . Nou dan maar niet.
Ik zie ook wel in dat als Honda zelf wel wil en de pers weer met een spelletje bezig is hij een prima aankoop is . Maar wie niet wil die hoeft niet te komen. Dan liever een wat mindere speler die wel in het Feyenoord shirt wil spelen. Bovendien is Honda geen noodzaak . We hebben met Wijnaldum een groeibriljant voor zijn posities.
quote:2003/04 Partizan Belgrado 4 0 Joegoslavie
2004/05 Partizan Belgrado 9 1 Joegoslavie
2005/06 Partizan Belgrado 23 3 Joegoslavie
2006/07 OFK Belgrado 27 6 Joegoslavie
2007/08 OFK Belgrado 15 3 Joegoslavie
2007/08 FC Nantes 15 0 Frankrijk
2008/09 FC Nantes 16 0 Frankrijk
Zijn pa schijnt geld te hebbenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Op basis van wat wordt die Babovic aangetrokken? Niet op basis van zijn statistieken in ieder geval.
[..]
En dan praten we hier over een aanvallend ingestelde middenvelder.
Op basis van wat vond jij Aissati zo'n geweldig talent? Niet op zijn statistieken in ieder geval.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Op basis van wat wordt die Babovic aangetrokken? Niet op basis van zijn statistieken in ieder geval.
[..]
Ik vind Wijnaldum nog te jong en grillig voor de 10-positie. Ik heb hem z'n beste wedstrijden in een vrije rol op rechts zien spelenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:55 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat dus. Ik zou het zonde vinden om Honda met allerlei kunst- en vliegwerk te gaan halen terwijl je voor diezelfde positie al een routinier (Tomasson) hebt lopen plus misschien wel het grootste talent dat op dit moment rondloopt in de Nederlandse competitie (Wijnaldum). Laat die jongen zich lekker gaan ontwikkelen en dan heb je over 2 jaar misschien wel 20 miljoen op het veld lopen. Bruins is dan meer dan euk voor achter de hand, want Been krijgt die echt wel aan het voetballen
Beter gaat die investeerder een goede echte spits zoeken!
Je hebt hem ook nog nauwelijks op 10 zien spelen. Ik kan het me niet herinneren iig.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind Wijnaldum nog te jong en grillig voor de 10-positie. Ik heb hem z'n beste wedstrijden in een vrije rol op rechts zien spelen.
Zal ik de stats van Aissati er even naast leggen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
quote:2005/06 PSV 18 2 Eredivisie
2006/07 PSV 10 1 Eredivisie
2006/07 FC Twente 14 1 Eredivisie
2007/08 PSV 16 0 Eredivisie
2008/09 Ajax 9 1 Eredivisie
2009/10 Ajax 3 0 Eredivisie
Koeman liet hem daar toch debuteren? Hoop wel dat hij daar in de nabije toekomst zijn minuten mag maken, zou zonde zijn om het grootste talent van Nederland sinds van der Vaart niet optimaal te gebruiken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:28 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je hebt hem ook nog nauwelijks op 10 zien spelen. Ik kan het me niet herinneren iig.
Ik ook niet echt eigenlijk. Maar sowieso lijkt me dat een vrij verantwoordelijke rol die je jonge spelers niet moet geven. Hij moet gewoon vrolijk dartelend aan de zijkanten die backs gek makenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:28 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je hebt hem ook nog nauwelijks op 10 zien spelen. Ik kan het me niet herinneren iig.
Wat waren de statistieken van ajax - sparta? Wat was de uitslag?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een bazenshirt
[ afbeelding ]
Beetje maffia die vaderquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een bazenshirt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |