Pleitequote:
Doe ik niet aan, onzinnig en laadt langzaam. Oh en m'n laptop loopt er van vast.quote:
Laptop uit de 4e eeuw?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 03:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, onzinnig en laadt langzaam. Oh en m'n laptop loopt er van vast.
quote:
jij ookquote:
Kijk maar uit, straks krijg je nog een note.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 03:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, onzinnig en laadt langzaam. Oh en m'n laptop loopt er van vast.
Bij mij werkte het keurig. Maar ik had gisteren zelf mijn ww al gewijzigd, held als ik benquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:43 schreef Adelante het volgende:
Ah, misschien zit daar het probleem. De passmailer werkte bij mij niet en ik kon er pas weer op nadat een FA een nieuwe ww had aangemaakt
quote:Jan wordt op een morgen wakker met een enorme kater. Hij kan nauwelijks zijn ogen open krijgen. Het eerste wat hij ziet is een glas met water naast zijn bed en enkele aspirientjes. Hij slikt die in en ziet dan al zijn kleren netjes gewassen en wel over de stoel hangen. De rest van de kamer is ook heel netjes. Hij gaat naar beneden, waar een briefje ligt van zijn vrouw:
"Schatje, je ontbijt staat klaar in de keuken. Ik ga boodschappen doen, ik hou van je!"
Jan gaat naar de keuken en vindt er zijn zoon aan de ontbijttafel. En ja hoor, er staat een uitgebreid ontbijt klaar voor Jan, met de krant erbij. Jan vraagt aan zijn zoon:
"Wat is er gisteren eigenlijk gebeurd?"
"Wel, pa," is het antwoord, "jij kwam om 3 uur vannacht thuis, stomdronken, brak een vaas en hebt overgegeven in de hal. Je hebt jezelf een blauw oog bezorgd toen je tegen de deur liep."
"Oei," denkt Jan.
"Maar waarom is alles dan zo netjes en waarom heeft je moeder mijn ontbijt klaar gemaakt, was ze dan niet boos?"
"Ach, mama heeft je naar de slaapkamer gesleept en ze wou je uitkleden, maar toen ze aan je broek stond te sjorren om die uit te trekken riep je iets van: laat me met rust, ik ben getrouwd.
quote:
quote:Een vrouw is in een coma. Ze is nu al een paar maanden in deze situatie.
Zusters waren in haar kamer om de vrouw te wassen. Een van hun was de vrouw aan het wassen in haar "private parts" en het viel haar op dat er elke keer bij aanraking een reactie te zien was op de monitor. Ze probeerde het nog een keer, en jawel, een reactie. Ze gingen naar haar man en vertelden wat er gebeurd was. Ze vertelden hem: "Hoe gek het ook mag klinken, misschien zal een beetje orale seks helpen en haar uit haar coma helpen." De man was nogal sceptisch, maar de zusters verzekerden hem ervan da ze de gordijnen dicht zouden doen voor wat privacy.
De man stemde toe en ging zijn vrouw haar kamer binnen. Na een paar minuten Was er geen enkele beweging te zien op de monitor. Geen hartslag; een vlakke lijn. De zusters renden de kamer binnen en riepen; "Wat is er gebeurd?!"
De man: "Geen idee, ik denk dat ze gestikt is."
Nou, ik ben redelijk benieuwd wat jouw werkzaamheden zijn aangezien je hier de hele dag te vinden bent.quote:
Veel wachten op allerlei systemenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, ik ben redelijk benieuwd wat jouw werkzaamheden zijn aangezien je hier de hele dag te vinden bent.!
Je bent computer bouwer?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Veel wachten op allerlei systemen
Totdat het klaar is wat ik aan het doen ben en ik er weer iets anders zinnigs mee kan doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom moet je dan wachten op systemen?
Wat doen die systemen dan dat jij er op moet wachten?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Totdat het klaar is wat ik aan het doen ben en ik er weer iets anders zinnigs mee kan doen.
Jahaaa, dat zou jij wel willen weten hé?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat doen die systemen dan dat jij er op moet wachten?
Eigenlijk, want het lijkt alsof je geen bout te doen hebt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jahaaa, dat zou jij wel willen weten hé?
Maar ja, dat is dus niet zo. Ik heb genoeg te doen, en ik ben dus echt een held dat ik mijn werk gewoon kan doen en ook nog hier kan reagerenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Eigenlijk, want het lijkt alsof je geen bout te doen hebt.
Och, iedereen is een held tegenwoordig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar ja, dat is dus niet zo. Ik heb genoeg te doen, en ik ben dus echt een held dat ik mijn werk gewoon kan doen en ook nog hier kan reageren
Ik pwn iedereenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Och, iedereen is een held tegenwoordig.
Want hoezo waaromquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:00 schreef Broekpaling het volgende:
Je zou toch bij de marine gaan werken trouwens?
Weet ik het, moet jij weten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja ja, waarom geloof ik dat niet?
Hij moet eerst stage lopen als piraat in de Golf van Aden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:00 schreef Broekpaling het volgende:
Je zou toch bij de marine gaan werken trouwens?
Niet de rode zee?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij moet eerst stage lopen als piraat in de Golf van Aden.
Wat een toeval, ik niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:05 schreef Breathtaking het volgende:
Dat nummer was ik net aan het luisteren!
HAR HARquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij moet eerst stage lopen als piraat in de Golf van Aden.
Welk nummer?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:05 schreef Breathtaking het volgende:
Doe normaal.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ohneedatmeenjeniet, jeweetzelluf
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoor jij niet in de banken nu?
Welk vak?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
Ik moet om 2 uur voor het eerst naar de universiteit hihihi!
Hoi.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:05 schreef Breathtaking het volgende:
Hoiquote:
Het was tijd voor iets nieuwsquote:
Hoiquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoi!
[..]
Het was tijd voor iets nieuwsik wilde als ondertitel eerst 'She pours a daydream in a cup' doen maar dat vind ik te lang.
quote:
ENG! je heb een ander usericonquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:36 schreef De_Ananas het volgende:
De Ananas' subtropisch zwemparadijs 2010!
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ENG! je heb een ander usericon
Oquote:
geef mij eensquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:48 schreef Breathtaking het volgende:
Eet ik alweer Ben&Jerry's als ontbijt.
Ik gebakken eieren met spek en kaasquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:48 schreef Breathtaking het volgende:
DAT HAD IK VANDAAG OOK ALS ONTBIJT.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:49 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik gebakken eieren met spek en kaas
NEE!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ODan ben ik abuis
[..]
geef mij eens
Wtf zeg. Wat een verzuurd persoon.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:47 schreef Zotheid het volgende:
Omdat ik vandaag te vroeg van huis ging voor de NRC-NEXT las ik vandaag maar de metro.
Daarin stond een ingezonden brief van iemand. Bij de titel dacht ik dat het over Hoek van Holland ging...
lap tekst![]()
![]()
En dan noemen ze mij soms al een burgerlul.
Welke smaak?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:48 schreef Breathtaking het volgende:
Binnenkort weeg je 1000 kilo. Komt Greenpeace je de zee in trekkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:48 schreef Breathtaking het volgende:
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wtf zeg. Wat een verzuurd persoon.
quote:Een congres waarin
nette mensen de waarde
van het gezin bespreken,
wordt genadeloos
gefileerd. Een festival waar
drugs, drank en vulgair
gedrag gepropageerd
wordt, krijgt applaus.
quote:
Wat een woord.quote:closetrollen
Ik las het woord als close-trollen, tot ik de foto zag.quote:
Dat las ik eerst ook. Ik dacht wtf.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik las het woord als close-trollen, tot ik de foto zag.
Cookie dough.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Binnenkort weeg je 1000 kilo. Komt Greenpeace je de zee in trekken
Een neger.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:06 schreef kurk_droog het volgende:
Vriend van me gaat 5 maanden op curaçao stage lopen. Maar nu wil ik hem iets geven? Iemand misschien een idee wat daar goed bij past?
quote:Seksles op wc-rol in gevangenissen
door Edwin Timmer
DEN HAAG - Fel bedrukt wc-papier moet bajesklanten ervan weerhouden elkaar nog langer onbeschermd te bespringen.
Het wc-papier in gevangenissen is voorzien van waarschuwingen tegen soa?s.
Het ministerie van Justitie hangt in gevangenissen tijdelijk deze onderwijzende wc-rollen op. Gedetineerden krijgen tijdens toiletbezoek de boodschap ’Voorkom Soa’ onder de neus. Volgens Justitie wijst onderzoek uit dat gedrag te sturen is met educatieve velletjes.
Op het luxe bedrukte papier staat een lachende man met ontbloot torso en waarschuwende teksten eromheen. Verder prijken op de vellen een omgerold condoom en omhelzende heren, met de tekst ’Mannen opgelet’. En: ’Gebruik daarom altijd een condoom’. Voor de twijfelende delinquent is daar nog aan toegevoegd: ’Ook bij pijpen’.
CDA-Kamerlid Jager vindt de actie maar niks en wil staatssecretaris Albayrak (Justitie) om uitleg vragen. „Dit papier zal nogal wat duurder zijn dan een gewone rol. Natuurlijk hoeft men in de gevangenis geen krantenpapier te gebruiken, maar dit is overdreven.”
De soa-vrije rollen zijn zelfs pijnlijk voor slachtoffers van zedenmisdrijven, vindt Jager. „Wat moeten mensen denken die seksueel zijn misbruikt? Nu wordt hun dader er nog even aan herinnerd om zijn pleziertjes tussen de vier muren wel veilig te houden. Dit lijkt me niet goed voor de verwerking.”
Volgens een woordvoerder van Justitie duurt de actie in elke gevangenis slechts een week. Onderzoekers van het Rotterdamse Erasmusziekenhuis bekijken de effecten. „Het bedrukken van wc-rollen met de tekst ’was je handen’ is in het ziekenhuis ook een succes gebleken”, weet de woordvoerder.
100 kamelen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:06 schreef kurk_droog het volgende:
Vriend van me gaat 5 maanden op curaçao stage lopen. Maar nu wil ik hem iets geven? Iemand misschien een idee wat daar goed bij past?
quote:
BLUE CURACAO!!!!!11quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:06 schreef kurk_droog het volgende:
kamelen op Curaçau?quote:
Een mes om zich te beschermen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:06 schreef kurk_droog het volgende:
Curaçauquote:
ONGELOFELIJKquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:10 schreef LudoSanders het volgende:
IK HEB EEN NIEUW WACHTWOORD AANGEVRAAGD!!!111! SPANNUND!!!!
Dat zei ik toch al:quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:11 schreef LudoSanders het volgende:
Iets om bolletjes mee te vervoeren voor wanneer hij huiswaarts keert.
quote:
Nog zo'n verzuurd iemand. Waarschijnlijk heeft hij zelf nooit gestudeerd en is hij gewoon jaloers.quote:Studenten willen
niet meer studeren
STUDIEBELOFTE. De Hogeschool Inholland laat nieuwbakken studenten beloven dat ze hard gaan studeren. Helaas blijkt deze zet onvermijdelijk. Studenten willen vandaag de dag namelijk niet meer studeren; ze willen met zo min mogelijk inspanning een zo goed mogelijk resultaat neerzetten. Hoe komt dat eigenlijk, vraag ik me af ? Moeten we in Nederland juist niet dankbaar zijn voor alle mogelijkheden die ons worden geboden? Ik zou me zo voor kunnen stellen dat een student juist zo veel mogelijk wil weten. Hoe beter de prestatie, hoe beter het vooruitzicht in de toekomst, immers. Ik zie het al voor me: over een jaar of vijf (niet te snel, want stel je voor dat ze écht in vier jaar klaar zijn) gaat de jongste lichting de arbeidsmarkt op. In korte broek solliciteren, een alcoholwalm om zich heen hebbend. En niet in staat zichzelf te kunnen verkopen. “Of ik een harde werker ben, vraagt u? Nou ja, toen ik eenmaal zwart op wit had laten zetten dat ik tijdens mijn studie wél colleges zou volgen, ging het eigenlijk wel.” Wie wil ze hebben, deze luieriken? Ik niet, in ieder geval.
JEROEN JANSSEN, UTRECHT
Hou je bek man, je schreef fucking Curaçauquote:
Daar is heel onze economie op gebaseerd, zo efficient mogelijk werken dus ik zie het probleem niet zoquote:ze willen met zo min mogelijk inspanning een zo goed mogelijk resultaat neerzetten
Dat soort individuen blijf je houden helaasquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nog zo'n verzuurd iemand. Waarschijnlijk heeft hij zelf nooit gestudeerd en is hij gewoon jaloers.
Heb je er last van? en fucking is geen Nederlands woordquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hou je bek man, je schreef fucking Curaçau![]()
![]()
Jezus mina. In zijn tijd kreeg je waarschijnlijk nog 10 jaar sufi, dus wat zeikt ie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nog zo'n verzuurd iemand. Waarschijnlijk heeft hij zelf nooit gestudeerd en is hij gewoon jaloers.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
quote:Ik zou me zo voor kunnen stellen dat een student juist zo veel mogelijk wil weten.
Ja. En dus?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Heb je er last van? en fucking is geen Nederlands woord![]()
![]()
Vertel.quote:
Moet je niet op mijn Nederlands lettenquote:
Hij is al onderwegquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:19 schreef kurk_droog het volgende:
BEL ALBERTO!!! ONGELOFELIJK..MENSEN DIE GEEN NEDERLANDS KUNNN+EN!! DAT DIT KAN IN ONS NEDERLAND!!!
Kssht, ik ben er al mee bezig:quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:19 schreef IQM het volgende:
Mensen die klagen en zeuren en het dan niet toelichten.
quote:
Yes! Ik was ff bang dat ze dachten; daar zijn we mooi vanaf!quote:Hai LudoSanders,
Je nieuwe wachtwoord is 0jHX0aR9cVm . Hiermee kun je op het forum inloggen en posten. Inloggen kan hier: http://forum.fok.nl/user/login
Veel plezier op het forum!
Ik heb je wachtwoord omgomgquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Yes! Ik was ff bang dat ze dachten; daar zijn we mooi vanaf!
Precies, kwantiteit is overrated.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Nee man, alleen maar weten wat je moet weten. De rest is onzin.
Precies.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Daar is heel onze economie op gebaseerd, zo efficient mogelijk werken dus ik zie het probleem niet zo!!!!!
Je zal wel moeten, je oude wachtwoord werkt niet meer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:21 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga m'n wachtwoord dus echt niet veranderen voor zo'n hackertje he.
DAT DAT KAN ZEG!!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij is al onderweg![]()
[ afbeelding ]
Als er echt geen andere uitweg is ben ik er altijd nog voor je.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Yes! Ik was ff bang dat ze dachten; daar zijn we mooi vanaf!
Het is al veranderd hequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:21 schreef Smart_ass het volgende:
Precies, het gaat om kwaliteit. Kwantiteit is voor MBO 'studenten'quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, kwantiteit is overrated.
[..]
Precies.
Zullen we ook een ingezonden brief sturen en hem zo vet uitlullen?
Hou je bek.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:19 schreef IQM het volgende:
Mensen die klagen en zeuren en het dan niet toelichten.
Ik dacht dat ik m'n boeken al had besteld enzo toen ik me aanmeldde bij het EBF (de studievereniging van de faculteit Economie & Bedrijfskunde) want ik moest m'n vakkenpakket aanvinken en dan zouden m'n boeken besteld worden. Maar ik kreeg maar geen bevestiging ofzo dus ik mail twee weken terug van hoe zit dat? Ik heb nog steeds geen mail terug. En nu heb ik m'n boeken maar opnieuw besteld, maar het is na de deadline dus dan heb ik ze niet op tijd.quote:
Zeiksnol, maak je eens niet zo druk zegquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hou je bek.
[..]
Ik dacht dat ik m'n boeken al had besteld enzo toen ik me aanmeldde bij het EBF (de studievereniging van de faculteit Economie & Bedrijfskunde) want ik moest m'n vakkenpakket aanvinken en dan zouden m'n boeken besteld worden. Maar ik kreeg maar geen bevestiging ofzo dus ik mail twee weken terug van hoe zit dat? Ik heb nog steeds geen mail terug. En nu heb ik m'n boeken maar opnieuw besteld, maar het is na de deadline dus dan heb ik ze niet op tijd.
En m'n collegegeld betaling doet het ook nog steeds niet. Godverdekanker.
quote:
Wat een liefde in deze SC.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeiksnol, maak je eens niet zo druk zeg
internet heldquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:21 schreef Smart_ass het volgende:
Echt hé?quote:
Huh?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zal wel moeten, je oude wachtwoord werkt niet meer.
Het eerste is echt totaal geen probleem, het is niet alsof je huiswerk hebt ofsow.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik m'n boeken al had besteld enzo toen ik me aanmeldde bij het EBF (de studievereniging van de faculteit Economie & Bedrijfskunde) want ik moest m'n vakkenpakket aanvinken en dan zouden m'n boeken besteld worden. Maar ik kreeg maar geen bevestiging ofzo dus ik mail twee weken terug van hoe zit dat? Ik heb nog steeds geen mail terug. En nu heb ik m'n boeken maar opnieuw besteld, maar het is na de deadline dus dan heb ik ze niet op tijd.
En m'n collegegeld betaling doet het ook nog steeds niet. Godverdekanker.
Je bent weer lekker op dreefquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeiksnol, maak je eens niet zo druk zeg
Ja, maar wanneer je de volgende keer uitlogt geldt het nieuwe wachtwoord. Dus je moet even kijken of het mailadres dat in je profiel staat nog klopt. Wanneer dat het geval is de passmailer gebruiken, anders ff mailen of PM'en.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Huh?![]()
Hoe kan dat dan? Als ik mijn pc aanzet ben ik altijd automatisch ingelogd.
Word een beetje moe van dat aandachttrekkende gescheld en getier van BT.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je bent weer lekker op dreef![]()
Lees anders de FP even. Ja ik weet het, FPquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Huh?![]()
Hoe kan dat dan? Als ik mijn pc aanzet ben ik altijd automatisch ingelogd.
Oja, ik zie het. Wat een kutsysteem.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, maar wanneer je de volgende keer uitlogt geldt het nieuwe wachtwoord. Dus je moet even kijken of het mailadres dat in je profiel staat nog klopt. Wanneer dat het geval is de passmailer gebruiken, anders ff mailen of PM'en.
Ik zet er misschien een 2 achter ofzoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:27 schreef kurk_droog het volgende:
Iedereen neemt toch weer zijn oude pass
Moet jij zeggen manquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Echt hé?
Maar ze zit wel enorm te zeiken en te schelden op alles wat beweegt. Ik word er een beetje moe van.
Ja ik moest ze machtigen om het geld af te schrijven, en daar kreeg ik een brief voor. Maar ik had m'n nieuwe adres ingevuld, en de post wordt hier bezorgd bij de buren en ik wist niet waar ik het op moest halen. Dus ik heb pas sinds gisteren de brief waarin staat dat ik 'm uiterlijk 15 augustus terug moet sturen getekend en welquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het eerste is echt totaal geen probleem, het is niet alsof je huiswerk hebt ofsow.Je hebt je boeken pas nodig bij je tentamens, of in mijn geval bijna nooit.
![]()
Tweede is wel een probleem, hoe de fuck krijg je dat voor elkaar? Dat gaat toch automatisch?
Moet je vooral doen lieverd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee. Ik zal blijven ageren tegen aandachtvragende users/posts.
On nom nom nomquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet jij zeggen manals er iemand zeikt in deze slowchat ben jij het wel. En ik heb af en toe nog wel eens iets te melden tussen het zeiken door, dat is bij jou teveel gevraagd.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Echt hé?
Maar ze zit wel enorm te zeiken en te schelden op alles wat beweegt. Ik word er een beetje moe van.
Ja, maar dat gaat dus lastig als ik m'n bek moet houden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet je vooral doen lieverd.
Echte mannen sturen nog een brief ipv te mailen!!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:29 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb emailadres in mijn profiel staan van mijn vorige outlook.
En zelfs is dat teveel voor ze. Zoveel informatie kunnen ze namelijk niet aan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, het gaat om kwaliteit. Kwantiteit is voor MBO 'studenten'
Dat zou wel leuk zijn
Van je vorige outlook ja? Je weet dat outlook een programma is en geen provider he?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:29 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb emailadres in mijn profiel staan van mijn vorige outlook.
Smart_ass is dan ook geen man.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Echte mannen sturen nog een brief ipv te mailen!!!!
Ok. Maar hoe kun je niet weten waar je het op moet halen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik moest ze machtigen om het geld af te schrijven, en daar kreeg ik een brief voor. Maar ik had m'n nieuwe adres ingevuld, en de post wordt hier bezorgd bij de buren en ik wist niet waar ik het op moest halen. Dus ik heb pas sinds gisteren de brief waarin staat dat ik 'm uiterlijk 15 augustus terug moet sturen getekend en welik ga zo maar even zeiken bij de studentenhelpdesk
!
Ben je alweer beter?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En zelfs is dat teveel voor ze. Zoveel informatie kunnen ze namelijk niet aan.
Oke, als ik vanmiddag tijd heb zal ik even iets proberen op te stellen.
Daarnaast is het nogal wrang om elitair over proberen te komen en dan je ingezonden brief naar een pauperblaadje als de metro te sturen.
Gast, ga eens werken of zo.quote:
Elke dag even bellen, zou voldoende moeten zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:32 schreef Zotheid het volgende:
Ik wacht hier ook nog steeds op mijn studentenpas. Die zal ik wel ergens in de kerstvakantie krijgen.
Ik heb een dejavu...quote:
Ja nou, zoiets. Dat emailadres heb ik ook wel in deze outlook, maar mail van fok komt daarop niet meer aan. Terwijl het wel hetzelfde emailadres is. Geen idee verder hoe dat zit. Heb al gepmd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Van je vorige outlook ja? Je weet dat outlook een programma is en geen provider he?Je moet gewoon ff PMen/mailen.
Ja heel inhoudelijk ditquote:
Alsof je je wat aantrekt van wat ik zeg.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat dus lastig als ik m'n bek moet houden.![]()
Ik zat midden in de Ardennen. Weinig mensen gezien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:28 schreef LudoSanders het volgende:
IQM, waren er nog gewillige Belse vrouwtjes met zo'n schattig Vlaams accent?
Why?quote:
Je moest eens weten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:33 schreef Breathtaking het volgende:
Alsof je je wat aantrekt van wat ik zeg.
Information overloadquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En zelfs is dat teveel voor ze. Zoveel informatie kunnen ze namelijk niet aan.
De buren hebben niet echt een duidelijke ingangquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ok. Maar hoe kun je niet weten waar je het op moet halen?
Ik wacht nog steeds op mijn propedeuse.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:32 schreef Zotheid het volgende:
Ik wacht hier ook nog steeds op mijn studentenpas. Die zal ik wel ergens in de kerstvakantie krijgen.
Jawel. De structuur van de feces is in elk geval weer normaal.quote:
Als ik zeg dat je je bek moet houden dan he. Verder snap ik dat je geen woord van mijn wijsheden wil missen.quote:
Hey stomme NG!quote:
Geen idee.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De buren hebben niet echt een duidelijke ingang..
Hogescholen en administratie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op mijn propedeuse.!! Kankerschool. Ik zou gisteren een mail krijgen met daarin de dag dat ik 'm kan komen halen (vandaag of morgen) en dat wordt nu dus al morgen of overmorgen. Schiet lekker op zo.
jawel... pauzes die tussendoor komen en ook nog fokken.. ben je al snel ein dag bezigquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:36 schreef Smart_ass het volgende:
Dus ik trouwens bellen naar zo'n vrouw van de HU, zegt ze: "Ja, ik moet eerst kijken hoever ik vandaag kom. Of ik wel tijd heb om ze allemaal uit te draaien."
Godverdomme man, 25 keer een propedeuse uitprinten en een stempel erop zetten is toch geen dagtaak of wel?
Ik heb of een griep of een voedselvergiftiginkje opgelopenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jawel. De structuur van de feces is in elk geval weer normaal.
Precies.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Elke dag even bellen, zou voldoende moeten zijn.
(tot aan de kerst).
Jezus, al sinds mei toch al?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op mijn propedeuse.!! Kankerschool. Ik zou gisteren een mail krijgen met daarin de dag dat ik 'm kan komen halen (vandaag of morgen) en dat wordt nu dus al morgen of overmorgen. Schiet lekker op zo.
Precies. Ik ging de eindexamens van het vmbo van m'n zusje doen. Dat is dus gewoon nog echt groep 8 niveau.quote:
Misschien moet ze ze wel zelf overschrijven. Dan wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:36 schreef Smart_ass het volgende:
Dus ik trouwens bellen naar zo'n vrouw van de HU, zegt ze: "Ja, ik moet eerst kijken hoever ik vandaag kom. Of ik wel tijd heb om ze allemaal uit te draaien."
Godverdomme man, 25 keer een propedeuse uitprinten en een stempel erop zetten is toch geen dagtaak of wel?
Je loopt werkelijk alles en iedereen te irriteren maar zodra we jou in de zeik nemen over je BMW is het ineens niet leuk meer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oke![]()
[..]
Moest dat dat? Dat je nu nog steeds hapt zegt mij voldoende
En je mag van mij zoveel klagen als je wil, hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik zeg dat je je bek moet houden dan he. Verder snap ik dat je geen woord van mijn wijsheden wil missen.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hogescholen en administratie.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hogescholen Onderwijsinstellingen en administratie.
Ik hoop voor je op een griep.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb of een griep of een voedselvergiftiginkje opgelopen
Maar wel studenten genoemd willen worden en zelf een OV kaart eisenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies. Ik ging de eindexamens van het vmbo van m'n zusje doen. Dat is dus gewoon nog echt groep 8 niveau.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies.
Maar dan wel bij de brief (waar ze om een pasfoto vragen) wel zeggen dat je zo spoedig mogelijk je foto op moet sturen omdat ze anders niet op tijd je pas kunnen toesturen waardoor je geweigerd wordt.
En dat sturen ze dan midden in de vakantie, als iedereen weg is.
Precies. Ik ging de eindexamens van het vmbo van m'n zusje doen. Dat is dus gewoon nog echt groep 8 niveau.
Zal ik nu happen of toch maar niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je loopt werkelijk alles en iedereen te irriteren maar zodra we jou in de zeik nemen over je BMW is het ineens niet leuk meer.
Neuh, was nogal gezeik. Tentamen was ongeldig verklaard, moest iedereen het opnieuw gaan doen. Daarna moest alles nagekeken worden en moest er nog een kans vrijgemaakt worden, binnen 1 week ofzo. Hopelijk kan ik 'm morgen eindelijk ophalen, want hij moet voor 1 sept wel ingeleverd zijn bij de uni.quote:
Ze verdienen geen geld meer aan je.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb me maanden geleden aangemeld voor de alumni-site, nooit meer wat van gehoord.
Pssst... !quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:41 schreef IQM het volgende:
En nu heb ik wel weer genoeg geklaagd.
Sowieso, klagen.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:42 schreef DuTank het volgende:
Moet je zo met je wijsvingers je wangen uit elkaar trekken en dan Super de Boer zeggen
Oh, ik lees het nu pasquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:40 schreef IQM het volgende:
Oh ja, wtf, wil ik me met behulp van DigiD uitschrijven bij IB-Groep, krijg ik telkens zo'n error. En iedere keer als ik het opnieuw wil proberen, krijg ik weer zo'n smsje waarvan ik de code moet invullen.
Mensen en teveel vrije tijd.quote:
Lekker dan, succes met betalen.quote:
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen en teveel vrije tijd.
Ik moet helemaal niks betalen. Ik heb m'n studie toch afgerond of niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha, heb jij zoveel schuld die je moet betalen?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:45 schreef jitzzzze het volgende:
Nou inderdaadJij werkte toch bij de TNT?
oh, dus ik kan je niet uitlachen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks betalen. Ik heb m'n studie toch afgerond of niet.'t Is nu een gift.
Bwhahahahahaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks betalen. Ik heb m'n studie toch afgerond of niet.'t Is nu een gift.
Precies. "Ja het is niet eerlijk dat mensen op het hbo en de uni onder de 18 wel een ov krijgen en wij niet." Nee doos, daarom staat de R in ROC ook voor regionaal, dat moet je op je fietsje kunnen doen. Bijna elke stad heeft tegenwoordig wel een plaats voor een ROC waar de plaatselijke hangjeugd hoort te zitten, voor universiteiten (en hogescholen) is dat wel een ander verhaal.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar wel studenten genoemd willen worden en zelf een OV kaart eisen![]()
Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt
Nope.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh, dus ik kan je niet uitlachen?
Wut?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bwhahahahaha
Zodra je werk hebt, begin je met afbetalen.
Ja, dat dus. Elk boerengat heeft tegenwoordig een ROC. Op elke hoek van de straat zit er wel 1.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies. "Ja het is niet eerlijk dat mensen op het hbo en de uni onder de 18 wel een ov krijgen en wij niet." Nee doos, daarom staat de R in ROC ook voor regionaal, dat moet je op je fietsje kunnen doen. Bijna elke stad heeft tegenwoordig wel een plaats voor een ROC waar de plaatselijke hangjeugd hoort te zitten, voor universiteiten (en hogescholen) is dat wel een ander verhaal.
Bij een student mag je toch eigenlijk verwachten dat iemand minimaal hbo doet. Niet dat als je met iemand aan het praten bent die predikt een student te zijn en dan mbo-ict blijkt te doen.
Nu je het zegt. Is een bachelor ook een afgeronde studie? Ja toch? Of moet je dan ook per se een master hebben?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Laatste optiequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:49 schreef Adelante het volgende:
'n collega van twee deuren verder heeft de hele ochtend al de gipsy kings opstaanToen we er wat van zeiden, gooide ze een blok post-its onze kant uit en ging de volume knop onhoog
Iemand een idee wat dat in kan houden (pms, liefdesverdriet, zwanger, vrouw in het algemeen)
Welke van de twee?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Wat een falers.
Zo moeilijk is dat toch niet?
Zie fobo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:41 schreef NoelGallagher het volgende:
zotheid, hoe is het met je gerard joling kapsel?
Altijd fijn, zeker als dat zo op het laatste moment allemaal moet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Neuh, was nogal gezeik. Tentamen was ongeldig verklaard, moest iedereen het opnieuw gaan doen. Daarna moest alles nagekeken worden en moest er nog een kans vrijgemaakt worden, binnen 1 week ofzo. Hopelijk kan ik 'm morgen eindelijk ophalen, want hij moet voor 1 sept wel ingeleverd zijn bij de uni.
Ooit gehoord van belasting?quote:
\quote:
Op hbo wel, lijkt me.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Is een bachelor ook een afgeronde studie? Ja toch? Of moet je dan ook per se een master hebben?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bachelorquote:Bachelor is een graad die aangeeft dat iemand succesvol een bacheloropleiding heeft voltooid aan een hogeschool (professionele bachelor) of universiteit (academische bachelor). Bij een hogeschool betreft het hier een complete beroepsgerichte opleiding en bij een universiteit een academische basisopleiding waar de student de basiskennis leert over een vakgebied.
Ja. Een jaar. Maar gelukkig kun je je in Nijmegen daarna nog inschrijven tot 1 okt ofzo. Maar hoe dat precies zit weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Welke van de twee?
[..]
Zie fobo.
[..]
Altijd fijn, zeker als dat zo op het laatste moment allemaal moet.
En als je niet voor 1 september inlevert ben je zeker niet toelaatbaar en mag je een (half) jaar wachten?
Oh, zo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ooit gehoord van belasting?
Bachelor is afgeronde studiequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Is een bachelor ook een afgeronde studie? Ja toch? Of moet je dan ook per se een master hebben?
Nee, niet in 1 keer, maar wel geleidelijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, zo.Ik dacht dat je ervan uitging dat ik m'n studiefinanciering ("schuld") moest betalen.
Uhu, maar ik bedoelde wo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Op hbo wel, lijkt me.
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bachelor
Dat is ook best oneerlijk geregeld. Op het mbo kun je al een diploma halen binnen 1 jaar en dan hoef je dus je stufi niet terug te betalen. Op het wo 3 jaar, en hbo 4 jaar.quote:
Bachelor is voldoende.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Uhu, maar ik bedoelde wo.Omdat je toch binnen 10 jaar een diploma moet hebben, en dat je basisbeurs dan omgezet wordt in een gift? Ik vroeg me af wat ze op het wo onder een diploma verstaan, bachelor of master.
Een mbo opleiding van 1 jaar?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat is ook best oneerlijk geregeld. Op het mbo kun je al een diploma halen binnen 1 jaar en dan hoef je dus je stufi niet terug te betalen. Op het wo 3 jaar, en hbo 4 jaar.
Ja, en ik zal voor zoveel anderen/andere dingen betalen. Dat zijn belastingen ja. I don't care. Hoort erbij.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, niet in 1 keer, maar wel geleidelijk.
Tevens betaal je ook studiefinanciering voor anders studenten.
Hee!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, en ik zal voor zoveel anderen/andere dingen betalen. Dat zijn belastingen ja. I don't care. Hoort erbij.
doe de dramatic chipmunkquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ieks, mijn logeerkonijn maakt oogcontact.
Al een kwartier.
Precies. En als je dan hoort hoe mild ze zijn, alleen maar om het uitvalspercentage zo laag mogelijk te houden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Elk boerengat heeft tegenwoordig een ROC. Op elke hoek van de straat zit er wel 1.
Ik kan geen scheet laten zonder langs 4 van die zogenaamde, zelfbenoemde scholen te rijden.
Objectbeveiligerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een mbo opleiding van 1 jaar?
Een soort kleuter-knutselschool voor de gevorderden. En dat wil dat student genoemd worden en alle voordeeltjes van echte studenten hebbenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies. En als je dan hoort hoe mild ze zijn, alleen maar om het uitvalspercentage zo laag mogelijk te houden.
Volgens mij zijn ze meer bezig om het beeld van de instelling en de scholieren zo goed mogelijk te doen voorkomen dan daadwerkelijk les te geven.
Mensen die het hele jaar niet aanwezig zijn en toch doorgaan naar het volgende jaar omdat er toch geen overgangsvoorwaarden zijn. Mijn zusje wist aan het begin van haar opleiding dat ze binnen de gestelde tijd haar diploma zou hebben. Ze heeft geen toetsen of wat dan ook. Enkel een map met wat frutsels van haar, welke niet eens onvoldoende kunnen zijn.
En dat wil zichzelf dan student noemen.
Het zit je wel erg diep he, jankzak.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies. En als je dan hoort hoe mild ze zijn, alleen maar om het uitvalspercentage zo laag mogelijk te houden.
Volgens mij zijn ze meer bezig om het beeld van de instelling en de scholieren zo goed mogelijk te doen voorkomen dan daadwerkelijk les te geven.
Mensen die het hele jaar niet aanwezig zijn en toch doorgaan naar het volgende jaar omdat er toch geen overgangsvoorwaarden zijn. Mijn zusje wist aan het begin van haar opleiding dat ze binnen de gestelde tijd haar diploma zou hebben. Ze heeft geen toetsen of wat dan ook. Enkel een map met wat frutsels van haar, welke niet eens onvoldoende kunnen zijn.
En dat wil zichzelf dan student noemen.
Whaha, dat konijn vliegt wegquote:
TU TU DUUUUUUUUUUUquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whaha, dat konijn vliegt weg
Maar goed, dat is niet je eerste keuze. Het zou toch van de zotte zijn dat je voor een andere uni moet kiezen omdat je hogeschool te laks is om zijn zaakjes op tijd op orde te hebben.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja. Een jaar. Maar gelukkig kun je je in Nijmegen daarna nog inschrijven tot 1 okt ofzo. Maar hoe dat precies zit weet ik ook niet.
Ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, gevorderden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een soort kleuter-knutselschool voor de gevorderden. En dat wil dat student genoemd worden en alle voordeeltjes van echte studenten hebben
Ik heb toch gelijk?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het zit je wel erg diep he, jankzak.
Konijnenbiefstuk.quote:
Ja, gevorderden. Voor als je te oud bent voor de kleuterschool.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar goed, dat is niet je eerste keuze. Het zou toch van de zotte zijn dat je voor een andere uni moet kiezen omdat je hogeschool te laks is om zijn zaakjes op tijd op orde te hebben.
[..]
Ja.
Dat zijn wel niveau 1 en 2 opleidingen. Dus de assistent van de assistent.
[..]
Nou ja, gevorderden.
[..]
Ik heb toch gelijk?
Kun je daar uberhaupt werk in vinden?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:00 schreef Zotheid het volgende:
Ja.
[..]
je jankt er wel erg op door, zit het je dwars ofzoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar goed, dat is niet je eerste keuze. Het zou toch van de zotte zijn dat je voor een andere uni moet kiezen omdat je hogeschool te laks is om zijn zaakjes op tijd op orde te hebben.
[..]
Ja.
[..]
Nou ja, gevorderden.
[..]
Ik heb toch gelijk?
mbo 1, 2 en 3 zijn kankerpauper manquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:01 schreef kurk_droog het volgende:
mbo 1 2 en 3 zijn geen opleidingen. met 4 kan je tenminste nog hbo doen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hee!
Twee dingen zijn zeker:
- De dood
- De belastingdienst.
Dus idd, je komt er niet onderuit.
Reserve-assistent-objectbeveiligerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je daar uberhaupt werk in vinden?
Ja. Niveau 1.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mbo 1, 2 en 3 zijn kankerpauper man![]()
4 stelt goddank nog iets voor.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Al zei Spinvis niet voor niets 'zeker weten doe je het nooit, maar in principe gaan we dood'. En zo is het ook.Je kan pas zeker weten dat je dood gaat als je niet meer levend bent. Want in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Dat zal veel verdienen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Reserve-assistent-objectbeveiliger
quote:
Was dat niet het voormalig Terracollege, waar die docent neergeknald was?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:05 schreef Zotheid het volgende:
Het ROC hier in de omgeving heet Mon3aan. Hoe bedoel je identificatie met de doelgroep.
Zorghulp BOL 1 maximaal 1 jaar
Een opleiding waarbij ze nadrukkelijk maximaal 1 jaar zetten.
Anderzijds heb ik wel meer respect voor dit soort mensen die in elk geval nog iets proberen. Het volk wat op zijn 16e stopt met school en de rest van het leven in de supermarkt slijt is eigenlijk nog treuriger.
oh.. dan is het goedquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat valt me nu ook pas op
NG DOET MBO NIVEAU 2quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat valt me nu ook pas op
Misschien is juniorsenioren dan een beter woord.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, gevorderden. Voor als je te oud bent voor de kleuterschool.
Sorry.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je jankt er wel erg op door, zit het je dwars ofzo
Dat is best triestquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Misschien is juniorsenioren dan een beter woord.
[..]
Sorry.
Aankomend Verkoopmedewerker BOL 1 1 jaar
WTF, aankomend verkoopmedewerker.
ziggoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:09 schreef bloodysunday het volgende:
Is ziggo aan het kloten met het internet ofzo
Geen lastquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:09 schreef bloodysunday het volgende:
Is ziggo aan het kloten met het internet ofzo
niks mis mee, heb er zelf nog nooit problemen mee gehad alleen nu is het opeens wel kktraagquote:
ziggo, de kanker onder de internet aanbiedersquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
niks mis mee, heb er zelf nog nooit problemen mee gehad alleen nu is het opeens wel kktraag
Ja precies, de onderlaag zorgt toch voor het gemak van de mensen die meer doorgeleerd hebben.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was dat niet het voormalig Terracollege, waar die docent neergeknald was?
Ach ja, zulke mensen moeten er ook zijn en je hoeft er niet op neer te kijken toch?
Sommige hebben gewoon geen ambitie.
maar dat doet zotheid wel, omdat hij zich elitair voelt, wat een kankerkneus is het ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was dat niet het voormalig Terracollege, waar die docent neergeknald was?
Ach ja, zulke mensen moeten er ook zijn en je hoeft er niet op neer te kijken toch?
Sommige hebben gewoon geen ambitie.
Je hebt ook zo'n mondriaan Beveiliging naast de HHS (richting Megastores)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja precies, de onderlaag zorgt toch voor het gemak van de mensen die meer doorgeleerd hebben.
Het Mon3aan () zit door heel Den Haag en Delft dus misschien ook op die locatie, dat weet ik verder niet.
Maar goed, anderzijds hoor je ook verhalen van mensen die begonnen zijn op het mbo en uiteindelijk op het wo zitten. Daar kan je niks dan respect voor hebben.
Ik wou zeggen. In principe is iedereen nodig. Vooral mensen in de zorg. Zij zijn het toch maar die later als jij bejaard bent jou naar bed brengen en je reet afvegen. Daar kan ik niets dan respect voor hebben.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:05 schreef Zotheid het volgende:
Het ROC hier in de omgeving heet Mon3aan. Hoe bedoel je identificatie met de doelgroep.
Zorghulp BOL 1 maximaal 1 jaar
Een opleiding waarbij ze nadrukkelijk maximaal 1 jaar zetten.
Anderzijds heb ik wel meer respect voor dit soort mensen die in elk geval nog iets proberen. Het volk wat op zijn 16e stopt met school en de rest van het leven in de supermarkt slijt is eigenlijk nog treuriger.
zelf nooit problemen gehadquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ziggo, de kanker onder de internet aanbieders
Dat er sowieso een opleiding is tot verkoopmedewerker is al merkwaardig maar dan ook nog aankomend verkoopmedewerkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:10 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat is best triestdan doe je een opleiding en dan ben je het nog net niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |