Pleitequote:
Doe ik niet aan, onzinnig en laadt langzaam. Oh en m'n laptop loopt er van vast.quote:
Laptop uit de 4e eeuw?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 03:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, onzinnig en laadt langzaam. Oh en m'n laptop loopt er van vast.
quote:
jij ookquote:
Kijk maar uit, straks krijg je nog een note.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 03:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, onzinnig en laadt langzaam. Oh en m'n laptop loopt er van vast.
Bij mij werkte het keurig. Maar ik had gisteren zelf mijn ww al gewijzigd, held als ik benquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:43 schreef Adelante het volgende:
Ah, misschien zit daar het probleem. De passmailer werkte bij mij niet en ik kon er pas weer op nadat een FA een nieuwe ww had aangemaakt
quote:Jan wordt op een morgen wakker met een enorme kater. Hij kan nauwelijks zijn ogen open krijgen. Het eerste wat hij ziet is een glas met water naast zijn bed en enkele aspirientjes. Hij slikt die in en ziet dan al zijn kleren netjes gewassen en wel over de stoel hangen. De rest van de kamer is ook heel netjes. Hij gaat naar beneden, waar een briefje ligt van zijn vrouw:
"Schatje, je ontbijt staat klaar in de keuken. Ik ga boodschappen doen, ik hou van je!"
Jan gaat naar de keuken en vindt er zijn zoon aan de ontbijttafel. En ja hoor, er staat een uitgebreid ontbijt klaar voor Jan, met de krant erbij. Jan vraagt aan zijn zoon:
"Wat is er gisteren eigenlijk gebeurd?"
"Wel, pa," is het antwoord, "jij kwam om 3 uur vannacht thuis, stomdronken, brak een vaas en hebt overgegeven in de hal. Je hebt jezelf een blauw oog bezorgd toen je tegen de deur liep."
"Oei," denkt Jan.
"Maar waarom is alles dan zo netjes en waarom heeft je moeder mijn ontbijt klaar gemaakt, was ze dan niet boos?"
"Ach, mama heeft je naar de slaapkamer gesleept en ze wou je uitkleden, maar toen ze aan je broek stond te sjorren om die uit te trekken riep je iets van: laat me met rust, ik ben getrouwd.
quote:
quote:Een vrouw is in een coma. Ze is nu al een paar maanden in deze situatie.
Zusters waren in haar kamer om de vrouw te wassen. Een van hun was de vrouw aan het wassen in haar "private parts" en het viel haar op dat er elke keer bij aanraking een reactie te zien was op de monitor. Ze probeerde het nog een keer, en jawel, een reactie. Ze gingen naar haar man en vertelden wat er gebeurd was. Ze vertelden hem: "Hoe gek het ook mag klinken, misschien zal een beetje orale seks helpen en haar uit haar coma helpen." De man was nogal sceptisch, maar de zusters verzekerden hem ervan da ze de gordijnen dicht zouden doen voor wat privacy.
De man stemde toe en ging zijn vrouw haar kamer binnen. Na een paar minuten Was er geen enkele beweging te zien op de monitor. Geen hartslag; een vlakke lijn. De zusters renden de kamer binnen en riepen; "Wat is er gebeurd?!"
De man: "Geen idee, ik denk dat ze gestikt is."
Nou, ik ben redelijk benieuwd wat jouw werkzaamheden zijn aangezien je hier de hele dag te vinden bent.quote:
Veel wachten op allerlei systemenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, ik ben redelijk benieuwd wat jouw werkzaamheden zijn aangezien je hier de hele dag te vinden bent.!
Je bent computer bouwer?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Veel wachten op allerlei systemen
Totdat het klaar is wat ik aan het doen ben en ik er weer iets anders zinnigs mee kan doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom moet je dan wachten op systemen?
Wat doen die systemen dan dat jij er op moet wachten?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Totdat het klaar is wat ik aan het doen ben en ik er weer iets anders zinnigs mee kan doen.
Jahaaa, dat zou jij wel willen weten hé?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat doen die systemen dan dat jij er op moet wachten?
Eigenlijk, want het lijkt alsof je geen bout te doen hebt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jahaaa, dat zou jij wel willen weten hé?
Maar ja, dat is dus niet zo. Ik heb genoeg te doen, en ik ben dus echt een held dat ik mijn werk gewoon kan doen en ook nog hier kan reagerenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Eigenlijk, want het lijkt alsof je geen bout te doen hebt.
Och, iedereen is een held tegenwoordig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar ja, dat is dus niet zo. Ik heb genoeg te doen, en ik ben dus echt een held dat ik mijn werk gewoon kan doen en ook nog hier kan reageren
Ik pwn iedereenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Och, iedereen is een held tegenwoordig.
Want hoezo waaromquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:00 schreef Broekpaling het volgende:
Je zou toch bij de marine gaan werken trouwens?
Weet ik het, moet jij weten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja ja, waarom geloof ik dat niet?
Hij moet eerst stage lopen als piraat in de Golf van Aden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:00 schreef Broekpaling het volgende:
Je zou toch bij de marine gaan werken trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |