Pleitequote:
Doe ik niet aan, onzinnig en laadt langzaam. Oh en m'n laptop loopt er van vast.quote:
Laptop uit de 4e eeuw?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 03:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, onzinnig en laadt langzaam. Oh en m'n laptop loopt er van vast.
quote:
jij ookquote:
Kijk maar uit, straks krijg je nog een note.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 03:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, onzinnig en laadt langzaam. Oh en m'n laptop loopt er van vast.
Bij mij werkte het keurig. Maar ik had gisteren zelf mijn ww al gewijzigd, held als ik benquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:43 schreef Adelante het volgende:
Ah, misschien zit daar het probleem. De passmailer werkte bij mij niet en ik kon er pas weer op nadat een FA een nieuwe ww had aangemaakt
quote:Jan wordt op een morgen wakker met een enorme kater. Hij kan nauwelijks zijn ogen open krijgen. Het eerste wat hij ziet is een glas met water naast zijn bed en enkele aspirientjes. Hij slikt die in en ziet dan al zijn kleren netjes gewassen en wel over de stoel hangen. De rest van de kamer is ook heel netjes. Hij gaat naar beneden, waar een briefje ligt van zijn vrouw:
"Schatje, je ontbijt staat klaar in de keuken. Ik ga boodschappen doen, ik hou van je!"
Jan gaat naar de keuken en vindt er zijn zoon aan de ontbijttafel. En ja hoor, er staat een uitgebreid ontbijt klaar voor Jan, met de krant erbij. Jan vraagt aan zijn zoon:
"Wat is er gisteren eigenlijk gebeurd?"
"Wel, pa," is het antwoord, "jij kwam om 3 uur vannacht thuis, stomdronken, brak een vaas en hebt overgegeven in de hal. Je hebt jezelf een blauw oog bezorgd toen je tegen de deur liep."
"Oei," denkt Jan.
"Maar waarom is alles dan zo netjes en waarom heeft je moeder mijn ontbijt klaar gemaakt, was ze dan niet boos?"
"Ach, mama heeft je naar de slaapkamer gesleept en ze wou je uitkleden, maar toen ze aan je broek stond te sjorren om die uit te trekken riep je iets van: laat me met rust, ik ben getrouwd.
quote:
quote:Een vrouw is in een coma. Ze is nu al een paar maanden in deze situatie.
Zusters waren in haar kamer om de vrouw te wassen. Een van hun was de vrouw aan het wassen in haar "private parts" en het viel haar op dat er elke keer bij aanraking een reactie te zien was op de monitor. Ze probeerde het nog een keer, en jawel, een reactie. Ze gingen naar haar man en vertelden wat er gebeurd was. Ze vertelden hem: "Hoe gek het ook mag klinken, misschien zal een beetje orale seks helpen en haar uit haar coma helpen." De man was nogal sceptisch, maar de zusters verzekerden hem ervan da ze de gordijnen dicht zouden doen voor wat privacy.
De man stemde toe en ging zijn vrouw haar kamer binnen. Na een paar minuten Was er geen enkele beweging te zien op de monitor. Geen hartslag; een vlakke lijn. De zusters renden de kamer binnen en riepen; "Wat is er gebeurd?!"
De man: "Geen idee, ik denk dat ze gestikt is."
Nou, ik ben redelijk benieuwd wat jouw werkzaamheden zijn aangezien je hier de hele dag te vinden bent.quote:
Veel wachten op allerlei systemenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, ik ben redelijk benieuwd wat jouw werkzaamheden zijn aangezien je hier de hele dag te vinden bent.!
Je bent computer bouwer?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Veel wachten op allerlei systemen
Totdat het klaar is wat ik aan het doen ben en ik er weer iets anders zinnigs mee kan doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom moet je dan wachten op systemen?
Wat doen die systemen dan dat jij er op moet wachten?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Totdat het klaar is wat ik aan het doen ben en ik er weer iets anders zinnigs mee kan doen.
Jahaaa, dat zou jij wel willen weten hé?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat doen die systemen dan dat jij er op moet wachten?
Eigenlijk, want het lijkt alsof je geen bout te doen hebt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jahaaa, dat zou jij wel willen weten hé?
Maar ja, dat is dus niet zo. Ik heb genoeg te doen, en ik ben dus echt een held dat ik mijn werk gewoon kan doen en ook nog hier kan reagerenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Eigenlijk, want het lijkt alsof je geen bout te doen hebt.
Och, iedereen is een held tegenwoordig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar ja, dat is dus niet zo. Ik heb genoeg te doen, en ik ben dus echt een held dat ik mijn werk gewoon kan doen en ook nog hier kan reageren
Ik pwn iedereenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Och, iedereen is een held tegenwoordig.
Want hoezo waaromquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:00 schreef Broekpaling het volgende:
Je zou toch bij de marine gaan werken trouwens?
Weet ik het, moet jij weten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja ja, waarom geloof ik dat niet?
Hij moet eerst stage lopen als piraat in de Golf van Aden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:00 schreef Broekpaling het volgende:
Je zou toch bij de marine gaan werken trouwens?
Niet de rode zee?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij moet eerst stage lopen als piraat in de Golf van Aden.
Wat een toeval, ik niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:05 schreef Breathtaking het volgende:
Dat nummer was ik net aan het luisteren!
HAR HARquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij moet eerst stage lopen als piraat in de Golf van Aden.
Welk nummer?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:05 schreef Breathtaking het volgende:
Doe normaal.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ohneedatmeenjeniet, jeweetzelluf
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoor jij niet in de banken nu?
Welk vak?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
Ik moet om 2 uur voor het eerst naar de universiteit hihihi!
Hoi.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:05 schreef Breathtaking het volgende:
Hoiquote:
Het was tijd voor iets nieuwsquote:
Hoiquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoi!
[..]
Het was tijd voor iets nieuwsik wilde als ondertitel eerst 'She pours a daydream in a cup' doen maar dat vind ik te lang.
quote:
ENG! je heb een ander usericonquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:36 schreef De_Ananas het volgende:
De Ananas' subtropisch zwemparadijs 2010!
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ENG! je heb een ander usericon
Oquote:
geef mij eensquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:48 schreef Breathtaking het volgende:
Eet ik alweer Ben&Jerry's als ontbijt.
Ik gebakken eieren met spek en kaasquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:48 schreef Breathtaking het volgende:
DAT HAD IK VANDAAG OOK ALS ONTBIJT.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:49 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik gebakken eieren met spek en kaas
NEE!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ODan ben ik abuis
[..]
geef mij eens
Wtf zeg. Wat een verzuurd persoon.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:47 schreef Zotheid het volgende:
Omdat ik vandaag te vroeg van huis ging voor de NRC-NEXT las ik vandaag maar de metro.
Daarin stond een ingezonden brief van iemand. Bij de titel dacht ik dat het over Hoek van Holland ging...
lap tekst![]()
![]()
En dan noemen ze mij soms al een burgerlul.
Welke smaak?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:48 schreef Breathtaking het volgende:
Binnenkort weeg je 1000 kilo. Komt Greenpeace je de zee in trekkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:48 schreef Breathtaking het volgende:
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wtf zeg. Wat een verzuurd persoon.
quote:Een congres waarin
nette mensen de waarde
van het gezin bespreken,
wordt genadeloos
gefileerd. Een festival waar
drugs, drank en vulgair
gedrag gepropageerd
wordt, krijgt applaus.
quote:
Wat een woord.quote:closetrollen
Ik las het woord als close-trollen, tot ik de foto zag.quote:
Dat las ik eerst ook. Ik dacht wtf.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik las het woord als close-trollen, tot ik de foto zag.
Cookie dough.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Binnenkort weeg je 1000 kilo. Komt Greenpeace je de zee in trekken
Een neger.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:06 schreef kurk_droog het volgende:
Vriend van me gaat 5 maanden op curaçao stage lopen. Maar nu wil ik hem iets geven? Iemand misschien een idee wat daar goed bij past?
quote:Seksles op wc-rol in gevangenissen
door Edwin Timmer
DEN HAAG - Fel bedrukt wc-papier moet bajesklanten ervan weerhouden elkaar nog langer onbeschermd te bespringen.
Het wc-papier in gevangenissen is voorzien van waarschuwingen tegen soa?s.
Het ministerie van Justitie hangt in gevangenissen tijdelijk deze onderwijzende wc-rollen op. Gedetineerden krijgen tijdens toiletbezoek de boodschap ’Voorkom Soa’ onder de neus. Volgens Justitie wijst onderzoek uit dat gedrag te sturen is met educatieve velletjes.
Op het luxe bedrukte papier staat een lachende man met ontbloot torso en waarschuwende teksten eromheen. Verder prijken op de vellen een omgerold condoom en omhelzende heren, met de tekst ’Mannen opgelet’. En: ’Gebruik daarom altijd een condoom’. Voor de twijfelende delinquent is daar nog aan toegevoegd: ’Ook bij pijpen’.
CDA-Kamerlid Jager vindt de actie maar niks en wil staatssecretaris Albayrak (Justitie) om uitleg vragen. „Dit papier zal nogal wat duurder zijn dan een gewone rol. Natuurlijk hoeft men in de gevangenis geen krantenpapier te gebruiken, maar dit is overdreven.”
De soa-vrije rollen zijn zelfs pijnlijk voor slachtoffers van zedenmisdrijven, vindt Jager. „Wat moeten mensen denken die seksueel zijn misbruikt? Nu wordt hun dader er nog even aan herinnerd om zijn pleziertjes tussen de vier muren wel veilig te houden. Dit lijkt me niet goed voor de verwerking.”
Volgens een woordvoerder van Justitie duurt de actie in elke gevangenis slechts een week. Onderzoekers van het Rotterdamse Erasmusziekenhuis bekijken de effecten. „Het bedrukken van wc-rollen met de tekst ’was je handen’ is in het ziekenhuis ook een succes gebleken”, weet de woordvoerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |