Wyccie, Hornage, intre, Sheri enzo.....quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:00 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er nog
Dyon is bij Snoop Dog
Fluffy zal aan het schilderen/behangen/verhuizen/inrichten zijn
Patch is zijn bier aan het opdrinken zijn knie houden
nog iemand?
pffff... jij bent ook niet snel tevreden hooor... dat weet ik allemaal niet...quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wyccie, Hornage, intre, Sheri enzo.....
Pfff jij bent ook snel boos zeg....quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pffff... jij bent ook niet snel tevreden hooor... dat weet ik allemaal niet...
He shit en ik wou net een paar leuke roddels over je gaan zeggen.....quote:
Ga je gang, ik ben weer weg. Moet nog even wat aan mijn keuken doen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
He shit en ik wou net een paar leuke roddels over je gaan zeggen.....
Geintje hoor meissie!quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ga je gang, ik ben weer weg. Moet nog even wat aan mijn keuken doen.
Oh die gooi ik altijd op het balkon van mijn onderburen.....quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:14 schreef wyccie het volgende:
Nou ja, klussen.....het was gewoon even de potjes, flessen en pakjes die al over datum waren weggooien en de vuilniszakken wegbrengen.
Valt wel mee hoor.... tussen de spijlen door een beetje slingeren en dan laten vallen...quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:27 schreef wyccie het volgende:
Dat is best lastig gooien.
Ik heb, eerlijk waar, nog wel even vanaf mijn balkon gekeken of het überhaupt mogelijk was om de zakken naar beneden te gooien op de grote hoop. Niet dat ik het zou hebben gedaan. Als de zakken dan kapot gaan...
Trustequote:
Ik zou het wel in de omgekeerde volgorde doen. Eerst de nieuwe vraag stellen voor je gaat slapenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:56 schreef victorinox het volgende:
Ik ga ook zo slapen, en zal zo een nieuwe makkelijke vraag stellen.
Ik ben te moe om nog helder na te denken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou het wel in de omgekeerde volgorde doen. Eerst de nieuwe vraag stellen voor je gaat slapen
Slaap kindje slaap, daar buiten loopt een schaap, een schaap met bruine voetjes, die drinkt zijn melk zo zoetjes...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:08 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik ben te moe om nog helder na te denken.![]()
![]()
Heb je eindelijk vrij word het weer slecht. Maar toch mooi dat je de goede moed erin houdtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:03 schreef tombolafan het volgende:
Hoi!
het regent hier...![]()
en ik ga bbq'en!
ja, dat wordt geen strand...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heb je eindelijk vrij word het weer slecht. Maar toch mooi dat je de goede moed erin houdt
En de rest van de week? Word het dan beter? Je had toch tot vrijdag vrij, dat zijn nog 3 dagen die je dan op het strand door kan brengenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dat wordt geen strand...
maar mn moeder zegt dat t volgens buienradar om 16.00 droog is... dus daar vertrouwen we maar op!
Heel lief... en het heeft gewerkt, we hebben lekker gegeten. Geen zon, maar ook geen regen meer... En sowieso was het doorgegaan, ik heb een vrij groot afdak waar de bbq onder kan en binnen kunnen we ook eten (eettafel he...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En de rest van de week? Word het dan beter? Je had toch tot vrijdag vrij, dat zijn nog 3 dagen die je dan op het strand door kan brengen![]()
Zal voor je duimen dat het BBQ'en gewoon door kan gaan...
lief he![]()
2 dagen achter elkaar BBQ'en, wat een luxequote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heel lief... en het heeft gewerkt, we hebben lekker gegeten. Geen zon, maar ook geen regen meer... En sowieso was het doorgegaan, ik heb een vrij groot afdak waar de bbq onder kan en binnen kunnen we ook eten (eettafel he...)
Morgen nog een keer!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
2 dagen achter elkaar BBQ'en, wat een luxe![]()
Eettafel, wat was daar nou ook weer mee. Toch een rare gedachte als je bij iemand aan de eettafel/keukentafel zit en je dan opeens eraan denkt wat er op die tafel misschien al gebeurd is.eetlust...
Dat wil jij niet weten wat ik over jou denkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
uiteraard wordt er bij mij alleen gegeten aan een eettafel... tsssssssss... wat denk je wel niet van me...
Goed excuusquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:12 schreef tombolafan het volgende:
ik ben er weer!
was vandaag en gister druk met het regelen van de bbq's... was bij mij dus veel werk...
en ik wil inderdaad niet weten wat jij over mij denkt...
ja hallo, jij zegt dat ik t niet wil weten...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Goed excuus
Nou zeg, misschien denk ik wel alleen maar lieve dingen over je. En die wil je dan niet eens weten...![]()
Nee ik weet het niet. Ik heb het al verschillende keren gevraagd, maar hij wist nog steeds niet wanneer hij nou zijn verjaardag ging vieren. Zolang hij dat niet beslist kan ik niet zeggen hoe lang ik bij jullie kan blijvenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hallo, jij zegt dat ik t niet wil weten...
weet je nou al of je er de 19e de hele tijd bij kan zijn? Wij waren eerder hoor!
Ligt eraan hoe laat het eten plaats vind natuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:30 schreef tombolafan het volgende:
dat zou natuurlijk wel leuk zijn ja... ik heb ook geen idee hoe laat we ergens gaan afspreken, maar eten zal toch wel lukken?
Ik ben beniewd, hij is de 17de jarig en hij gaat de 21ste op vakantie dus zou de 19de als hij het überhaupt viert de enige dag zijn dat het een beetje mogelijk isquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:42 schreef tombolafan het volgende:
tja, dat moeten we nog maar zien hoe laat alles gaat gebeuren... Zolang het maar gezellig is toch? we hopen gewoon dat die vriend van je het een andere keer viert...
ik hoop het ook!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben beniewd, hij is de 17de jarig en hij gaat de 21ste op vakantie dus zou de 19de als hij het überhaupt viert de enige dag zijn dat het een beetje mogelijk is![]()
Maar ja we zien wel. Ik hoop er de hele dag bij te zijn
liefquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
lief![]()
Hey, waarom heb jij eigenlijk geen fotoboek?
Ik hou er niet zo van dat dan iedereen maar mn foto kan zien... sorry... maar op de meet zie je me welquote:
Klopt, maar die duurt nog ehh.. 4 weekendenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van dat dan iedereen maar mn foto kan zien... sorry... maar op de meet zie je me wel
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Klopt, maar die duurt nog ehh.. 4 weekenden
gelukkig, je schudt ja. Dan heb ik tenminste goed geteldquote:
hahaha, ja dat dan weer wel... beetje dubbel he (ik was die nieuwsgierige he...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
gelukkig, je schudt ja. Dan heb ik tenminste goed geteld
Maarre, heb je mijn fotoboek al bekeken? Of interreseert je dat allemaal niet?
Jij niet alleen waren we al achter gekomenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahaha, ja dat dan weer wel... beetje dubbel he (ik was die nieuwsgierige he...)
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij niet alleen waren we al achter gekomen
Waarom zou ik anders (verkapt) naar een foto vragenquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom zou ik anders (verkapt) naar een foto vragen
Wat ben je spraakzaamquote:
soms zegt een smiley meer dan 1000 woorden he... maar ik ben dus ook gewoon moe...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat ben je spraakzaamknipoogjes, schuddende hoofdjes
Good night, ik ga er ook vandoor, morgen weer eens een dagje werkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:44 schreef tombolafan het volgende:
maarre, ik ga slapen...![]()
tot morgen!
al plannen voor zaterdag dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:11 schreef tombolafan het volgende:
ja sorry... mn werk van zaterdag is naar vandaag verplaatst... dus zaterdag heb ik waarschijnlijk veel tijd!!!
niet echt... maar ik krijg de katten van mijn zusje te logeren dus ik zit een groot deel van de dag thuis...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
al plannen voor zaterdag dan?
Gezellig, weer eens wat anders dan een vriend op visitequote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet echt... maar ik krijg de katten van mijn zusje te logeren dus ik zit een groot deel van de dag thuis...
ja... ze gaan verhuizen dus de katten komen een tijdje bij mij wonen...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gezellig, weer eens wat anders dan een vriend op visite
Cool, ik weet nou al dat je van mij ook zou winnen. Ben zo slecht met dat spel...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja... ze gaan verhuizen dus de katten komen een tijdje bij mij wonen...![]()
net had ik mn neefje (van 26!!) op visite en die heb ik vet ingemaakt met mario kart!!!![]()
en hij kan niet tegen zijn verlies!!!
ik ben er redelijk goed in... maar hij zei dat hij er ook goed in was, dus dan moeten we dat uitvechten he... en hij smeet met mn controller van kwaadheid!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Cool, ik weet nou al dat je van mij ook zou winnen. Ben zo slecht met dat spel.... en dat terwijl ik altijd zo goed ben met racespellen...
Met jouw controller! Ik zou een nieuwe vragenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben er redelijk goed in... maar hij zei dat hij er ook goed in was, dus dan moeten we dat uitvechten he... en hij smeet met mn controller van kwaadheid!![]()
nee hij had m niet mee. hij kwam mijn huis kijken en toen kwamen we er toevallig op om te kijken wie beter was... maar hij was niet stuk, hij smeet m op de bank (hoewel hij eerst tegen de koektrommel aantipte en daar schrok hij wel van...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Met jouw controller! Ik zou een nieuwe vragen. Of had ie echt speciaal zijn controller meegenomen
Goed zo! moet ie maar niet gooien met andervrouws spullenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee hij had m niet mee. hij kwam mijn huis kijken en toen kwamen we er toevallig op om te kijken wie beter was... maar hij was niet stuk, hij smeet m op de bank (hoewel hij eerst tegen de koektrommel aantipte en daar schrok hij wel van...)
hij voelde zich heel schuldig hoor, en ik mocht er een van hem als hij het niet meer zou doen... maar hij deed het nog.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Goed zo! moet ie maar niet gooien met andervrouws spullen.
quote:Heb je nog wat leuks gedaan vandaag met je neefjes/nichtjes?
Nee niet echt. Gewoon gewerkt. Wel gezellig gehad, maar niks bijzonders meegemaakt...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij voelde zich heel schuldig hoor, en ik mocht er een van hem als hij het niet meer zou doen... maar hij deed het nog.
[..]
![]()
gewoon de dagelijkse dingen... maar het leuke is dat ze zelfs boodschappen doen al erg leuk vinden...![]()
En jij dan? Nog iets leuks meegemaakt?
de tweeling is 1, en het zijn een jongen en een meisje. en ze vinden wandelen al erg leuk, dus het gaat snel goed met zequote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee niet echt. Gewoon gewerkt. Wel gezellig gehad, maar niks bijzonders meegemaakt...
Das wel leuk als ze alles leuk vinden. Hoe oud zijn ze? En wat zijn het? (heheh wat..![]()
)
Morgen even werken en verder nog geen planne. Potje Mariokartenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
de tweeling is 1, en het zijn een jongen en een meisje. en ze vinden wandelen al erg leuk, dus het gaat snel goed met ze
Ga je van het weekend nog iets leuks doen?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Morgen even werken en verder nog geen planne. Potje Mariokarten
Ik vind het niet erg om te verliezen en ik ga ook niet gooien met andervrouws stuurtjes...quote:
oh, heb jij andervrouws stuurtjes dan???quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om te verliezen en ik ga ook niet gooien met andervrouws stuurtjes...
Nee, heb alleen me eigen (nep)stuurtjequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, heb jij andervrouws stuurtjes dan???
ik heb ook 1 echt stuur en een neppe hoor... maar als jij van het weekend wil spelen met mijn stuur moet je even je adres pmmen, dan kan ik hem op de post doen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, heb alleen me eigen (nep)stuurtje. Maar als ik de jouwe mag lenen ga ik er niet mee gooien
Doe je dan ook meteen je Mario-kart erbij? DIe heb ik namelijk nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb ook 1 echt stuur en een neppe hoor... maar als jij van het weekend wil spelen met mijn stuur moet je even je adres pmmen, dan kan ik hem op de post doen...
wat moet je dan met een nepstuurtje???quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Doe je dan ook meteen je Mario-kart erbij? DIe heb ik namelijk niet
PM is onderweg
Zat in zo'n pakket met van die nep opzet stukken. Je weet wel, zo'n tennisracket achtig ding en zo'n golfclub en zo...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat moet je dan met een nepstuurtje???
ja, maar dan ga ik niet tegen jou racen, want dan win ik geheid!!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zat in zo'n pakket met van die nep opzet stukken. Je weet wel, zo'n tennisracket achtig ding en zo'n golfclub en zo...
Nou en, het gaat toch om de lol? En ik ga echt wel me best doen om van je te winnen hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, maar dan ga ik niet tegen jou racen, want dan win ik geheid!!!
ik vond hem te moeilijk, maar ik ben niet echt een maatstaf...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:38 schreef Dopekoe het volgende:
Als mn vraag te moeilijk is moeten jullie het zeggen hoor
Niemand heeft ook maar 1 gok gewaagd
Aan de koffie. proostquote:
mmmmmmmmmmmmmmquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Aan de koffie. proost
Hey, jij hebt niet toevallig verstand van computers of wel?
Je hebt een veel te goed geheugen jij!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmmmmmmmmmmmmm
het meest bij mij thuis maar dat zegt niks... jij was toch diegene die laats de pc's van vader, moeder, vriendin van vader etc. ging maken???
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hebt een veel te goed geheugen jij!
Het programma waar ik alles mee download werkt niet meer. Na een paar tellen stopt het ermeequote:
hier, ik denk er over na en het werkt al...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:29 schreef dyonvbaal het volgende:
Vreemd, lijkt of het aan die 1'ne cd komt die ik wilde downloaden... Nou lijkt het normaal te werken...
Je bent geweldigquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hier, ik denk er over na en het werkt al...
eeeeeeeeeeh, daar ga ik over nadenken!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je bent geweldig. Hoe kan ik je bedanken
Niet te lang he, anders ben ik alweer vergeten waar ik je voor moet bedankenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeh, daar ga ik over nadenken!
dat onthoud ik wel hoor!!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet te lang he, anders ben ik alweer vergeten waar ik je voor moet bedanken
Jij onthoudt te veelquote:
dan quote ik m alvast, kan je hem niet meer verwijderen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je bent geweldig. Hoe kan ik je bedanken
Als je nou alleen dat eerste deel had geqoute.. dat had ik toch niet willen verwijderen... je bent gewoon geweldig...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dan quote ik m alvast, kan je hem niet meer verwijderen...
Ach, af en toe een beetje overdrijven moet kunnen tochquote:
af en toe is het niet erg nee...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach, af en toe een beetje overdrijven moet kunnen toch
Ik doe niks anders, maar hey. Niet iedereen is zo geweldig als jij bentquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
af en toe is het niet erg nee...
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik doe niks anders, maar hey. Niet iedereen is zo geweldig als jij bent
Ik zou het niet weten. Ze zijn er al de hele week niet volgens mij. Ik dacht bij A dat er misschien iets met dat zusje van die vriend gebeurd zou zijn. Dat ie daarom niet online is. Maar ja, dat verklaart het natuurlijk voor de rest niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zeg, waar is iedereen??? Patch, Mr_anonimous, Fluffy_Augurk???? Straks zitten wij maar met zijn tweetjes op de meet...
op zich niet erg, maar ik zou het wel jammer vinden om de rest niet te zien...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ze zijn er al de hele week niet volgens mij. Ik dacht bij A dat er misschien iets met dat zusje van die vriend gebeurd zou zijn. Dat ie daarom niet online is. Maar ja, dat verklaart het natuurlijk voor de rest niet.
En vind je het zo erg dan om met mij alleen te meeten
Was ook maar een grapje. Maar ja ehh.. nee ik weet ook niet waar de rest is. Heb fluffy van de week nog wel in het trivia topic zien posten. Maar van Patch en Andy heb ik niet veel gezien....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
op zich niet erg, maar ik zou het wel jammer vinden om de rest niet te zien...
patch vandaag nog in trivia zie ik net. andy???quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje. Maar ja ehh.. nee ik weet ook niet waar de rest is. Heb fluffy van de week nog wel in het trivia topic zien posten. Maar van Patch en Andy heb ik niet veel gezien....
Ja patch heb ik vandaag ook 1 of 2 postjes van gezien. En van fluffy dus ook. Maar Andy is al een paar dagen niet aktief geweest hier of in het trivia...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
patch vandaag nog in trivia zie ik net. andy???
ja, dat zou wel eens kunnen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja patch heb ik vandaag ook 1 of 2 postjes van gezien. En van fluffy dus ook. Maar Andy is al een paar dagen niet aktief geweest hier of in het trivia...
Daarom dacht ik daar al het ergste...
Ik hoop het niet, ook al zit het er wel aan te komen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dat zou wel eens kunnen...
sorry, was even bezig met opruimen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar ja, over naar iets leukers.
Vertel es iets over jezelf, wat voor hobby's heb je? (moet toch wat verzinnen...)
Van wie wel, maar dat hoort er bij als je een eigen huisje hebt. (nee heb ik nog niet, maar tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sorry, was even bezig met opruimen...(dat is geen hobby van me dus...
)
ja hallo, opruimen is niet leuk idd maar nu is het niet eens mijn eigen troep... heb opgepast en blijf vanavond ook nog en dan ruim ik altijd het huis wel op voordat de ouders thuiskomen... Hobby's? ach, niet veel bijzonders eigenlijk... lezen, wii'en (mariokart!!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Van wie wel, maar dat hoort er bij als je een eigen huisje hebt. (nee heb ik nog niet, maar toch. Ik wil ook het huis uit...
)
Maar wat zijn dan wel je hobby's?![]()
Ik zal maar beginnen, heb een beetje standaard hobby's. Films kijken (en verzamelen), muziek luisteren, fietsen, (computer)spelletjes spelen... dat was het zo'n beetje...
en met de band mee gaan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hallo, opruimen is niet leuk idd maar nu is het niet eens mijn eigen troep... heb opgepast en blijf vanavond ook nog en dan ruim ik altijd het huis wel op voordat de ouders thuiskomen... Hobby's? ach, niet veel bijzonders eigenlijk... lezen, wii'en (mariokart!!!), ds'en...
ja... goed onthouden!quote:
Ik onthoudt ook wel wat dingen. Misschien niet altijd genoeg, maar ik onthoudt wel dingetjesquote:
Je bent al weg, maar toch. Slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:07 schreef tombolafan het volgende:
Sorry, er was een kind huilend wakker geworden dus die moest getroost. En ik ben nu nogal moe, dus ik duik het logeerbed in...![]()
tot morgen!
Dat nemen we je zeer kwalijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:47 schreef Patch het volgende:
Ik heb deze week wat dingetjes ondernomen, weinig online inderdaad.
We moeten het toch ergens over hebben als er niemand anders is. En het onderwerp verschoof naar een niet zo plesant iets waarvan we niet eens weten of het wel of niet zo was. Dus dan maar over hobby's...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:56 schreef Patch het volgende:
ach kom...
Hebben jullie ondertussen de tijd gekregen om elkaar te leren kennen
zitten die ook al hier dan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:00 schreef Patch het volgende:
inderdaad, maar neem aan dat Andy zich wel snel weer meldt om zijn situatie door te geven aan zijn allerbeste vrienden
quote:
Goede morgen en beschouw jij je een allerbeste vriend van Andy dan?quote:
Natuurlijk niet. maar ik vond het wel een grappige opmerking...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Goede morgen en beschouw jij je een allerbeste vriend van Andy dan?
Hey! Hou die tong bij je !!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. maar ik vond het wel een grappige opmerking...
dat maak ik zelf wel uit!quote:
Eigenwijs vervelend kindquote:
kind nog wel...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Eigenwijs vervelend kind![]()
maar ik mag je wel hoor![]()
Hey hey, hoef je me niet te beledigen. Het zijn je eigen woorden. Jij wilde niet vrouw genoemd worden, maar was een meisje (ja ja, weer iets dat ik onthouden hebquote:
nou ja, niet helemaal goed onthouden, ik wilde geen vrouwTJE genoemd worden... vrouw mag, kind niet...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hey hey, hoef je me niet te beledigen. Het zijn je eigen woorden. Jij wilde niet vrouw genoemd worden, maar was een meisje (ja ja, weer iets dat ik onthouden heb) en meisjes zijn toch nog kinderen
Ben te lui om het op te zoeken, maar volgens mij stond dat TJE er toch echt niet bij hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, niet helemaal goed onthouden, ik wilde geen vrouwTJE genoemd worden... vrouw mag, kind niet...
ik ben niet lui, en bovendien wil ik altijd gelijk krijgen, dus voila:quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben te lui om het op te zoeken, maar volgens mij stond dat TJE er toch echt niet bij hoor![]()
Maar met 1 jaartje minder dan dat ik heb, ben je wel een vrouw![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:23 schreef tombolafan het volgende:
Het zit zo:
ik ben een onwijs onschuldig meisje (of vrouw, maar geen vrouwtje)
op internet doe ik net alsof ik een wereldwijze dame ben, maar goed, daar is het anonieme internet voor...
Wat ben je een geweldig iemand. Ik vond het al zo vreemd dat een reactie zo lang duurde. Had kunnen verwachten tot je het aan het terugzoeken was.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben niet lui, en bovendien wil ik altijd gelijk krijgen, dus voila:
[..]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat ben je een geweldig iemand. Ik vond het al zo vreemd dat een reactie zo lang duurde. Had kunnen verwachten tot je het aan het terugzoeken was.
Je hebt gelijk.
het is een gemeende opmerkingquote:
dat was geen uitlachen, maar meer quoten om als bewijs te bewaren...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
het is een gemeende opmerking, hoef je me niet uit te lachen
Waarom wil je alles bewarenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat was geen uitlachen, maar meer quoten om als bewijs te bewaren...![]()
was ook wel lief, maar zo geweldig ben ik niet... ik heb eerst alles lopen zoeken, en ineens bedacht ik me dat je ook kan zoeken op vrouwtje en tombolafan en ik had het in 20 seconden...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom wil je alles bewaren. En dan nog, ik wijzig bijna nooit teksten die ik getypt heb, dus je hoeft het niet eens als bewijs te bewaren, het blijft er toch wel staan
![]()
Maar was toch lief complimentjeen nog gemeend ook
Je bent meer geweldig omdat je het op gaat zoeken dan de manier waarop je het op gaat zoeken. Ik zoek het niet eens op. Jij doet daar wel de moeite voor. Dat je dan niet meteen bedenkt dat je het op een makkelijke manier kan doen, das wat andersquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
was ook wel lief, maar zo geweldig ben ik niet... ik heb eerst alles lopen zoeken, en ineens bedacht ik me dat je ook kan zoeken op vrouwtje en tombolafan en ik had het in 20 seconden...
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je bent meer geweldig omdat je het op gaat zoeken dan de manier waarop je het op gaat zoeken. Ik zoek het niet eens op. Jij doet daar wel de moeite voor. Dat je dan niet meteen bedenkt dat je het op een makkelijke manier kan doen, das wat anders. Maar dat maakt je in dat opzicht niet minder geweldig
Wat jij wilquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik word zelf alleen vaak moe van mezelf, dus zo geweldig vind ik me niet...
ja, maar het is natuurlijk eigenlijk compleet nutteloos om het op te zoeken... en ik ben in staat om zoiets op te zoeken terwijl ik eigenlijk al ergens heen moet, zodat ik te laat kom...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat jij wil. Ik vind je wel "leuk" door dat je dat op zoekt...
Het maakt je wel anders dan zoveel anderen (zoals ik). Die gewoon te lui zijn het op te zoeken en dan zeggen o komt wel, of anders laat maar ik geef hem/haar wel gewoon gelijk. Dat wat je anders maakt, maakt je op dat moment ook weer leuk (vind ik tenminste)...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, maar het is natuurlijk eigenlijk compleet nutteloos om het op te zoeken... en ik ben in staat om zoiets op te zoeken terwijl ik eigenlijk al ergens heen moet, zodat ik te laat kom...
daar heb je ook wel gelijk in... maar na een tijdje ga je je er wel aan ergeren hoor...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het maakt je wel anders dan zoveel anderen (zoals ik). Die gewoon te lui zijn het op te zoeken en dan zeggen o komt wel, of anders laat maar ik geef hem/haar wel gewoon gelijk. Dat wat je anders maakt, maakt je op dat moment ook weer leuk (vind ik tenminste)...
Als je je aan je zelf gaat ergeren is het mis ja. Gelukkig zijn er niet zoveel puntjes waar ik me aan erger bij me zelf (hehehquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
daar heb je ook wel gelijk in... maar na een tijdje ga je je er wel aan ergeren hoor...
Ik ook als ik heel eerlijk ben tegen me zelf, maar ik verkap het liever. Kan ik ze 1 per keer proberen te veranderenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:00 schreef tombolafan het volgende:
hahahahah, ik wel...aan mezelf dan...
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ook als ik heel eerlijk ben tegen me zelf, maar ik verkap het liever. Kan ik ze 1 per keer proberen te veranderen![]()
klopt, maar jij ook. Zie, weer een pluspunt aan je zelfquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
je hebt in elk geval wel zelfkennis...
pas maar op, straks word ik nog arrogant...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
klopt, maar jij ook. Zie, weer een pluspunt aan je zelf
Hahaha, dan "dump" ik je meteen weer... Als ik ergens niet tegen kan, is het arrogante mensen. (Ok, af en toe arrogant over komen moet natuurlijk kunnen. Maar echt arrogante mensen...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pas maar op, straks word ik nog arrogant...
Ik heb ook nergens gezegd dat je arrogant bent en je daarmee gefelciteerdquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:39 schreef tombolafan het volgende:
das ook niet aardig... eerst mensen zoveel complimenten geven dat ze arrogant worden, en ze dan dumpen...![]()
![]()
![]()
He bah... je bent arrogantquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:52 schreef tombolafan het volgende:
dat is dan weer mijn zelfkennis he...
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
He bah... je bent arrogant. Dan moet ik je nou dus "dumpen"
Niet huilenquote:
ik ben een vrouw he...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet huilen. Wil je niet dumpen...
Als je nou wat minder arrogant doet, is er niks aan de hand
Zijn vrouwen altijd arrogant dan? Of bedoel je dat ik beter me best moet doen?quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zijn vrouwen altijd arrogant dan? Of bedoel je dat ik beter me best moet doen?
Nou wat betekend die smiley? Daar snap ik als man zijnde natuurlijk niks vanquote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou wat betekend die smiley? Daar snap ik als man zijnde natuurlijk niks van
Nou, kom op met die uitlegquote:
helemaal niks aan plannen. Vriend gesms't, maar die had al een verjaardag. Dus word avondje ehh... niksenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:00 schreef tombolafan het volgende:
ach, ik kan het niet uitleggen, ik snap het zelf toch niet... mn ouders kwamen net even langs, vandaar de late reactie...
ga je vanavond nog iets leuks doen? Morgen wielerronde in mn eigen dorp!!!
de band moet wel spelen, maar sowieso is het leuker als het in je eigen dorp is... dan ken je de mensen...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
helemaal niks aan plannen. Vriend gesms't, maar die had al een verjaardag. Dus word avondje ehh... niksen. Straks misschien voetbal kijken en daarna zien we wel verder. Filmpje ofzo.
Wat zijn jouw plannen voor vanavond?
Wielerronde? Moet je band daar optreden? Zoveel hield je niet van wielerrondes zei je de laatste keer
Maar dan ga je dus niet voor het wielrennen maar voor de mensen die gaan kijken naar het wielrennenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
de band moet wel spelen, maar sowieso is het leuker als het in je eigen dorp is... dan ken je de mensen...
ja... ik ga meestal ook naar de kroeg voor de mensen die er zijn, en niet voor de kroeg...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar dan ga je dus niet voor het wielrennen maar voor de mensen die gaan kijken naar het wielrennen![]()
Maar wat zijn je plannen voor vanavond?
Ga je vaak stappen? Althans ga je vaak gezellig mee naar de kroeg om mensen te kijken?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja... ik ga meestal ook naar de kroeg voor de mensen die er zijn, en niet voor de kroeg...
verder... saai ds'en, voor de katten zorgen en ook tv kijken ofzo...
niet echt nee... jij wel?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ga je vaak stappen? Althans ga je vaak gezellig mee naar de kroeg om mensen te kijken?![]()
als je slowchat open laat staan hou ik je wel gezelschap (beetje). Als je dat tenminste niet saai vind![]()
Nee nooit... bijna nooit. Niet dat ik het niet leuk vind, het trekt me gewoon niet. Als ik er dan een keer ben vind ik het meestal wel gezellig.... (ook zonder alcoholquote:
Ik vind het vaak ook leuk, maar heb geen zin om alleen heen te gaan (en mn meeste vrienden zijn gesetteld en hebben weinig in om vaak te stappen...) maar kermis komt deze week dus dan is het drie dagen feest!!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee nooit... bijna nooit. Niet dat ik het niet leuk vind, het trekt me gewoon niet. Als ik er dan een keer ben vind ik het meestal wel gezellig.... (ook zonder alcohol)
precies, das mijn probleem ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het vaak ook leuk, maar heb geen zin om alleen heen te gaan (en mn meeste vrienden zijn gesetteld en hebben weinig in om vaak te stappen...) maar kermis komt deze week dus dan is het drie dagen feest!!!
hahahaha, de tenten zijn juist het enige waar ik heen ga...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
precies, das mijn probleem ook
Kermis is wel leuk, maar dan hoeft het voor mij niet zo'n kermis met feesttenten te zijn...
De muziek in zo'n feesttent is meestal niet dat wat ik wil horenen dan erger ik me echt een hele avond er aan
Gelukkig hebben wij die nooit op de kermis. Alleen de omgelegen dorpen hebben die en daar kom ik nooit op de kermisquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahaha, de tenten zijn juist het enige waar ik heen ga...
Hoe weet je dan dat je het niks vindt? wat doe je dan op de kermis? echt in attracties ofzo?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij die nooit op de kermis. Alleen de omgelegen dorpen hebben die en daar kom ik nooit op de kermis![]()
Maar ieder zijn ding toch?
Ok, ik weet inderdaad niet of ik er iets aan vind. Ik denk dat ik er niks aanvind omdat ik het idee heb dat er in die tenten alleen maar van die dronken relschoppers zitten...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat je het niks vindt? wat doe je dan op de kermis? echt in attracties ofzo?
ah... tja relschoppers... die lopen bij ons juist op de kermis!!! vorig jaar zelfs 112 moeten bellen omdat er een onwijze knokpartij wasquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ok, ik weet inderdaad niet of ik er iets aan vind. Ik denk dat ik er niks aanvind omdat ik het idee heb dat er in die tenten alleen maar van die dronken relschoppers zitten...
Op de kermis loop ik graag. Kijken hoe andere mensen plezier hebben. Zelf doe ik niet zoveel. Een keertje schieten vind ik wel leuk, maar verder geniet ik gewoon van wat er allemaal is en de mensen waar ik mee ben. En natuurlijk van al het lekkers dat er op de kermis te vinden is(IK BEDOEL ETEN!!! )
Nou mochten we een keer samen op een kermis zijn, dan blijf ik wel bij jou lopenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah... tja relschoppers... die lopen bij ons juist op de kermis!!! vorig jaar zelfs 112 moeten bellen omdat er een onwijze knokpartij was![]()
en ik ben nuchter he, dus dan loop ik altijd om de rellen/relschoppers heen...![]()
Schieten is leuk inderdaad!
ja hoor, ik bescherm je welquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou mochten we een keer samen op een kermis zijn, dan blijf ik wel bij jou lopen. Zal ik bij de schiettent nog wel een knuffeltje voor je schieten (Zo typisch amerikaans... knuffels winnen met ballen gooien of iets in die richting
)
Gelukkigquote:
Ik ben eigenlijk een onwijze schijterd hoor... maar 112 bellen red ik...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gelukkig, ik voel me nu al een stuk zekerder
Ik heb pas 1 keer 112 gebeld... maar dat was ook wel nodig toen ik uit de auto geklommen was en we de weg blokkeerden na de aanrijdingquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een onwijze schijterd hoor... maar 112 bellen red ik...
haha, ik heb al 3 keer 112 gebeld... en toen ik een keer dacht dat het niet dringend was en ik dus 0800-8844 (ofzo) belde werd ik doorverbonden met 112...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 keer 112 gebeld... maar dat was ook wel nodig toen ik uit de auto geklommen was en we de weg blokkeerden na de aanrijding
Verder ben ik ook niet zo'n stoer iemand
Hahaha, das wel grappig als je er zelf geen "haast" mee hebt en je dan toch doorverbonden wordquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
haha, ik heb al 3 keer 112 gebeld... en toen ik een keer dacht dat het niet dringend was en ik dus 0800-8844 (ofzo) belde werd ik doorverbonden met 112...![]()
Wat voor aanrijding had je dan?
En waren het ook de stoeptegelgooijongeren? (heerlijk woord voor galgjequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:23 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, dat is heftig... enne... hoe kwam het dan? toen ik zonder haast belde was ik (rond 20.00 uur) onder een viaductje door gereden en daar stonden een stel jongeren op te hangen... en het was net rond die "stoeptegelgooi-periode", dus ik belde voor de zekerheid, en zij vonden het dus wel ernstig...
oeh, dat is heftig! geen idee of het echte gooiers waren, ze belden niet terug...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En waren het ook de stoeptegelgooijongeren? (heerlijk woord voor galgje).
Nou ik reed gewoon op mijn weghelft en ik zag mijn tegenliggen al sligerend aangkomen. Maar redelijk ver voor me reed hij weer op zijn eigen helft dus dacht zit wel goed. Maar op zo'n 100 meter ofzo kwam die wer op mijn helft rijden... dus wij bestuurders zaten recht tegenover elkaar toen we elkaar raakten...
Das flauw. Nou weet je niet eens of je een goede daad voor Nederland gedaan hebt...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, dat is heftig! geen idee of het echte gooiers waren, ze belden niet terug...
Heb je zulke kleine stoelen dat de katten ze om kunnen gooien? Of zijn de katten van je zus te vergelijken met Simba? Dat ze al je meubels om kunnen gooien?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:00 schreef tombolafan het volgende:
Heerlijk... en die katten gooien de helft van mijn meubels om dus ik moet steeds kijken of ze er niet onder liggen...
Heb jij niet stabiele stoelen in huis staan? Lekker als je visite krijgt dan, gaat die zitten en ga je op je gat omdat ie niet stabiel isquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:10 schreef tombolafan het volgende:
Nou ja, ze willen dan ergens op springen maar hebben niet door dat ze op een niet zo stabiele stoel/pilaar/krabpaal/kastje staan en gooien dat door de afzet om...
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heb jij niet stabiele stoelen in huis staan? Lekker als je visite krijgt dan, gaat die zitten en ga je op je gat omdat ie niet stabiel is![]()
![]()
ehm... wat mn zusje me heeft gegeven...quote:Wat voor spellen speel je allemaal op de DS?
O tis niet je eigen ds?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze zitten dan op de leuning he... en als je dan afzet...
![]()
[..]
ehm... wat mn zusje me heeft gegeven...(te leen)
yoshi's island, professor layton, harry potter, the settlers
Op de DS?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:51 schreef tombolafan het volgende:
mmm, ik heb wel zo'n kaartje, maar nog maar net (ds heb ik ook nog maar kort, spelletjes van mn zusje geleend) en wat voor spelletjes speel jij?
ik heb layton uitgespeeld, en nu doe ik settlers. ik heb wel een ps2, geen 3...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Op de DS?(sorry kon het even niet laten
)
Nee eigenlijk geen. Ik heb een paar keer professor layton gespeeld en voor me zelf GTA Chinatown wars erop gezet. Maar de DS heb ik voor me moeder gekocht dus die speelt er ook op. Ik speel zelf alleen PS 3 en PC spellen... (en bordspellen...)
Ik heb een Nintendo 8 bit, Sega 16 bit, Gameboy, PSP, PS 2, Wii en PS 3. Maar speel vooral PS 3 en PC spellenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb layton uitgespeeld, en nu doe ik settlers. ik heb wel een ps2, geen 3...
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb een Nintendo 8 bit, Sega 16 bit, Gameboy, PSP, PS 2, Wii en PS 3. Maar speel vooral PS 3 en PC spellen
Een vrouw naar mequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en ik dacht dat ik veel had...
ik heb ook een nes trouwens...
Bijna denk ik, maar ik ga zo off... kijken of ik kan slapen met die katten in huisquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een vrouw naar me![]()
Vind je het ook leuk om bordspellen te doen? Of zie je dat dan weer niet zitten?![]()
Hebben we het topic al bijna vol?
Wat denk je bijna?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bijna denk ik, maar ik ga zo off... kijken of ik kan slapen met die katten in huis
bordspellen vind ik ook wel leuk hoor, ligt er aan welke...
JIj ook slaap lekker. Hopelijk heb je niet te veel last van je gasten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:56 schreef tombolafan het volgende:
bijna vol denk ik...ik wil niet weten hoe hoog we dit keer staan in die lijst met posters...
slaap lekker!
Zie nou, ik had het ook ergens wel goed. Dat je je zelf geen vrouw ziet, maar als meisjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, als je het werken niet leuk vindt dan doe je wel iets fout denk ik (vooral als je bedenkt dat je nog een lange tijd zal moeten werken als het goed is...) oh ja, nog even snel een staatslot kopen...
Haha, ik ben ook net 27 geworden. En ik voel me ook niet echt volwassen (ik beschrijf mezelf altijd als meisje, ik schrik altijd als er in de krant staat 'een 23-jarige vrouw) Ik vroeg het me gewoon af, ik dacht misschien ben je tiener ofzo...
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:56 schreef tombolafan het volgende:
bijna vol denk ik...ik wil niet weten hoe hoog we dit keer staan in die lijst met posters...
slaap lekker!
ik zie mezelf als meisje en niet als vrouw, dat is waar, maar ik wil geen vrouwtje genoemd worden, en ook geen kind... dussssquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Dit moet ik gewoon even quoten!
[..]
Zie nou, ik had het ook ergens wel goed. Dat je je zelf geen vrouw ziet, maar als meisje(en hier staat nog geen TJE bij
Veel plezier in de feesttentquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik zie mezelf als meisje en niet als vrouw, dat is waar, maar ik wil geen vrouwtje genoemd worden, en ook geen kind... dussss
En nu ga ik feesten!
Dus Tombo zit de hele week in de feesttentquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:52 schreef tombolafan het volgende:
zo, ik ben er weer...![]()
gewoon weer om 6 uur op na een dag feest, bah...
gelukkig rest van de kermis vrij!!
Of misschien iedereen op vakantie... normaal zitten ze hier zelfs op het werk nog te trivia'en en slowchattenquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:36 schreef hornage het volgende:
Het is echt rustig. Vakantie voorbij ofzo?
van woensdag 10.30 tot vrijdagnacht sta ik in de tent ja!!!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dus Tombo zit de hele week in de feesttent
Wat is eigenlijk een Tombola?
Tombola is toch een loterij waar de prijzen altijd vallen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
van woensdag 10.30 tot vrijdagnacht sta ik in de tent ja!!!!![]()
Tombola, dat had Patch toch al een keer gegoogled voor je???
Ik begrijp nu dat je bovenstaande grapje niet snapte... (Tombola= soort van bingo)quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:25 schreef Patch het volgende:
[..]
Tombola is toch per definitie 'bingo' ?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:35 schreef Patch het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=tombola&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Sterkte !quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tombola is toch een loterij waar de prijzen altijd vallen?
En ik weet nog steeds niet of ik kan komen op de meet..... Ik zeg nu maar gewoon dat ik deze keer niet kom. Er is op dit moment te veel gaande wat nu mijn aandacht meer vraagt....![]()
mmmm dat is vervelend... maar we kunnen toch wel voor 1 persoon extra reserveren en cancellen... daar gaan ze heus niet over zeuren...quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tombola is toch een loterij waar de prijzen altijd vallen?
En ik weet nog steeds niet of ik kan komen op de meet..... Ik zeg nu maar gewoon dat ik deze keer niet kom. Er is op dit moment te veel gaande wat nu mijn aandacht meer vraagt....![]()
Ik was het alweer vergeten. Ja ik heb op google gezocht op je naam ja en daar kwam inderdaad die dame in lingerie naar voren. Maar verder niet gekeken wat Tombola nou eigenlijk betekende... vond ik toen niet interresant genoeg om op te zoekenquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:21 schreef tombolafan het volgende:
je vroeg er ook niet om, maar je hebt zeker wel gekeken, daar heb je dat plaatje van die soort van hoer vandaan gehaald...
deze pagina:quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:20 schreef dyonvbaal het volgende:
Hij zal het misschien ge'google'd hebben, maar niet voor mijdit was de eerste keer dat ik erna vroeg...
ah, okee, ik dacht al... ik ga zo off, ik mag zo naar huis!quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik was het alweer vergeten. Ja ik heb op google gezocht op je naam ja en daar kwam inderdaad die dame in lingerie naar voren. Maar verder niet gekeken wat Tombola nou eigenlijk betekende... vond ik toen niet interresant genoeg om op te zoeken
Dank je!quote:
En dan Dag tombo en tot over 3 weken?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, okee, ik dacht al... ik ga zo off, ik mag zo naar huis!![]()
morgen nog even werken en dan!!!!
Ga je zo lang op vakantie?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, okee, ik dacht al... ik ga zo off, ik mag zo naar huis!![]()
morgen nog even werken en dan!!!!
Welkom terug trouwens nog na zo'n afwezigheidquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ga je zo lang op vakantie?Maar wel veel plezier hoor!
Ik had wat inlogprobleempjes! Nog bedankt voor het helpen Mike! Je bent een held!quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Welkom terug trouwens nog na zo'n afwezigheid![]()
Nee, Tombo gaat niet op vakantie. Ik ga op vakantie. Zij gaat alleen de rest van de week doorbrengen in een feesttent(Waar geen internet met fok erop is
)
Geef maar toe, je hebt de hele week met kassameisje in bed gelegenquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik had wat inlogprobleempjes! Nog bedankt voor het helpen Mike! Je bent een held!En daarnaast natuurlijk de ziekenhuisbezoeken en ook nog 2 feestelijke gelegenheden.
Ik wou dat het zo'n feest was. Wel twee trouwpartijen gezien....... maar ik voelde me regelmatig die beide dagen 'incomplete' omdat zij niet naast me stond......quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Geef maar toe, je hebt de hele week met kassameisje in bed gelegen![]()
(grapje...)
Mijn verjaardag?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:51 schreef tombolafan het volgende:
ik ga wel feesten, maar tussendoor kom ik nog wel even kijken hoor... en ik vergeet heus je verjaardag niet zondag hoor...
en jij kan toch op vakantie wel fokken?
Mijn god, je bent eng... dat je dat allemaal onthoudt!quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:51 schreef tombolafan het volgende:
ik ga wel feesten, maar tussendoor kom ik nog wel even kijken hoor... en ik vergeet heus je verjaardag niet zondag hoor...
en jij kan toch op vakantie wel fokken?
geen idee wanneer die is... die van dyon bedoelde ik...quote:
ik wist het niet helemaal zeker, ff je profiel gekeken...quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mijn god, je bent eng... dat je dat allemaal onthoudt!
en ja, ik neem me laptop mee zodat ik alle foto's daar gelijk op kan zetten
(en omdat ik Fok! niet kan missen natuurlijk)
@ Andy,
Ja kan me voorstellen dat je op zulke moment iemand naast je mist...
Valsspelerdquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik wist het niet helemaal zeker, ff je profiel gekeken...
Ik dacht gewoon steeds aan kassameisje.... en ik miste haar handje in de mijne en ik dacht steeds hoe ze eruit zou zien in een trouwjurk........quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Ja kan me voorstellen dat je op zulke moment iemand naast je mist...
Ik voel met je meequote:Op dinsdag 1 september 2009 09:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik wou dat ik met vakantie kon....misschien in de winterstop......
Ruilen? Ik jouw huisje, jij mijn vakantiequote:Op dinsdag 1 september 2009 12:55 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik voel met je mee
Had een weekje vakantie, gaan we verhuizen.. heeft niet echt voor rust gezorgd. Ben toe aan vakantie!
Tja, je had meegemogenquote:Op dinsdag 1 september 2009 07:55 schreef tombolafan het volgende:
ja ja, wrijf er maar in dat je naar NY gaat...
en de vriending? gaat die op vakantie of blijft die in het huisje???quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ruilen? Ik jouw huisje, jij mijn vakantie
Hey hallo, de ruil is zijn huisje voor mijn vakantie hequote:Op dinsdag 1 september 2009 15:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en de vriending? gaat die op vakantie of blijft die in het huisje???
sorry... ik dacht alleen tja, je had het een paar topics geleden erover dat je wel weer eens naast iemand zou willen slapen, dus dat is dan ook geregeld!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hey hallo, de ruil is zijn huisje voor mijn vakantie he1 ik hoef zijn vriending niet en 2 hij krijgt het huisje niet terug na die 2 weken
Ik probeer liever iemand anders naast me te krijgen danquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sorry... ik dacht alleen tja, je had het een paar topics geleden erover dat je wel weer eens naast iemand zou willen slapen, dus dat is dan ook geregeld!
Ik ben altijd van de simpele oplossingen (hoe fluffy&vriendin er over denken boeit me dan weer niet)quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik probeer liever iemand anders naast me te krijgen dan![]()
Maar clever gedacht van je
hahahquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben altijd van de simpele oplossingen (hoe fluffy&vriendin er over denken boeit me dan weer niet)
Fluffy??? Oehoe!!!! kom eens roddelen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hahahdas jouw probleem niet. En wie weet zijn ze wel zo op en.. (niet dat ik er op zit te wachten
maar toch )
Zou die zijn radar weer aan hebben staanquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Fluffy??? Oehoe!!!! kom eens roddelen?
Ach, ook zijn radar kan een dagje niet goed werkenquote:
Hey hey, ik wil je vriending niet, dat was Tombo's voorstel...quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:23 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik dacht het even niet he. Ik deel mijn vriendin niet![]()
En veel te blij met het huis om hem op te geven voor 2 weken New York.
Hoewel, zijn we wel van die torenhoge huur af
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:23 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik dacht het even niet he. Ik deel mijn vriendin niet![]()
En veel te blij met het huis om hem op te geven voor 2 weken New York.
Hoewel, zijn we wel van die torenhoge huur af
Alleen daarom al moet hij wel mee. Hij zou het ons daar vertellen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
toch aan dus!
Ga je nou mee de 19e? ik sterf van nieuwsgierigheid nav je trip naar antwerpen...
Ik ben eigenlijk ook wel toe aan vakantie maar dat zit er niet in..... Ik zou deze zomer voor old times sake naar Ibiza gaan met maats maar omdat ik werkeloos werd is dat niet doorgegaan..... Gelukkig achteraf....quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:55 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik voel met je mee
Had een weekje vakantie, gaan we verhuizen.. heeft niet echt voor rust gezorgd. Ben toe aan vakantie!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:07 schreef Mike het volgende:
Een mevrouw van de VARA belde me net met een aanbod om Vara-lid te worden. Je kon dan als cadeau oa. kiezen voor een DVD met de hoogtepunten uit 'Kinderen Geen Bezwaar'. Ik zei tegen d'r dat dat vast een hele korte DVD was dan, maar ze snapte het niet.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:07 schreef Mike het volgende:
Een mevrouw van de VARA belde me net met een aanbod om Vara-lid te worden. Je kon dan als cadeau oa. kiezen voor een DVD met de hoogtepunten uit 'Kinderen Geen Bezwaar'. Ik zei tegen d'r dat dat vast een hele korte DVD was dan, maar ze snapte het niet.
Ik ben er niet bijster kapot van..... Nederlandse comedyseries zijn sowieso erg slecht.....quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:12 schreef dyonvbaal het volgende:
ik vind em ook grappig![]()
Maar zo slecht is die serie toch niet? Of kijk ik toevallig ook alleen als de hoogtepunten op tv komen
Ga weg man !quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:12 schreef dyonvbaal het volgende:
ik vind em ook grappig![]()
Maar zo slecht is die serie toch niet? Of kijk ik toevallig ook alleen als de hoogtepunten op tv komen
nee joh....quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben er niet bijster kapot van..... Nederlandse comedyseries zijn sowieso erg slecht.....
Allstars :| ...quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:14 schreef Patch het volgende:
[..]
Ga weg man !
Dit is verreweg de allerslechtste Nederlandse serie ooit![]()
Ik geef elke NL serie een kans, maar deze is wel heel erg slecht.
Ik ben wel benieuwd naar een tournament van NL series.
Ideetje voor de tournament-organisatie?
Dan moet "Allstars" toch echt wel winnen....
Er zijn inderdaad wel leuke uitschieters.... Evelien was erg leuk en het door jou genoemde All Stars idd. maar daar staan Hij en Julia, Bergen Binnen, De Sylvia Millecam Show en Toen was geluk nog heel gewoon weer tegenover.....quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:15 schreef Patch het volgende:
[..]
nee joh....
niet 'sowieso', ben ik niet met je eens.
Wel dat 98% slecht is
Veerequote:Op dinsdag 1 september 2009 20:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Allstars :| ...
Mijn god, k*tserie...
Oppassen! moet winnen![]()
Weet u wel wie ik ben. Ik ben de oud burgermeester van het mooie dorp je ... (sh*t... te lang geleden....)
Kees en co was leuk, Samsam was leuk Oppassen! was erg leuk en kinderen geen bezwaar vind ik ook wel redelijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:17 schreef Patch het volgende:
Seth & Fiona Ken ik niet...
Allstars Vond ik echt zo slecht...
Vrienden voor het Leven, had zijn momenten klopt![]()
Laat maar zitten, had zijn momenten Ken ik niet...
Zonnetje in Huis, had zijn momenten Slecht
De vroegere Zeg 'ns Aa, had zijn momenten.. Yep die vond ik ook wel leuk...
Maar inderdaad; kees en co, samsam, oppassen, nieuwe zeg eens aaa, kinderen geen bezwaar et cetera![]()
Vallen de series van Jiskefet ook hieronder trouwens?
En dat zijn dus meestal Harm Edens en Ger Apeldoorn.....quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:18 schreef Mike het volgende:
Het is inderdaad vaak heel slecht. Maar waar er in Amerika rustig 20 schrijvers aan een serie werken, zijn het er in Nederland altijd maar een of twee.
Allstars voldoet aan alle standaarden van een goede sitcom, da's mijn mening.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Allstars :| ...
Mijn god, k*tserie...
Oppassen! moet winnen![]()
Weet u wel wie ik ben. Ik ben de oud burgermeester van het mooie dorp je ... (sh*t... te lang geleden....)
Flauw van je hoor!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:22 schreef Patch het volgende:
ik ga 19 september niet naast dyonvbaal zitten....
Wie of wat is Evelien?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben zo te merken de enige man in NL die Evelien heel leuk vond.....
Een serie met Kim van Kooten en Peter Blok over een yuppendame en haar sullige man naar de columns van Martin Bril.quote:
Ok, nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een serie met Kim van Kooten en Peter Blok over een yuppendame en haar sullige man naar de columns van Martin Bril.
Het is ook meer een vrouwenserie geloof ik....quote:
Are you in touch with your feminen side? (ok, dat is echt slecht gespeldquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is ook meer een vrouwenserie geloof ik....
Nee, meer dat de dinsdag de enige avond doordeweeks was dat ik niet iets had en mijn ex ook niet en dat we dan s'avonds gezellig samen tv keken. Toevallig was dat dan wel vrouwenavond op Net 5quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Are you in touch with your feminen side? (ok, dat is echt slecht gespeldmaar toch)
Net 5, het minst gebruikte tv kanaal op mijn tv... samen met RTL 8...quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, meer dat de dinsdag de enige avond doordeweeks was dat ik niet iets had en mijn ex ook niet en dat we dan s'avonds gezellig samen tv keken. Toevallig was dat dan wel vrouwenavond op Net 5
Je kijkt dus geen Lost of Cold Case?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Net 5, het minst gebruikte tv kanaal op mijn tv... samen met RTL 8...
kloptquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kijkt dus geen Lost of Cold Case?
Jammer want het zijn goede series.quote:
Cold case heb ik wel es gekeken... maar vind ik niks. En lost... ja weet niet. Het trekt me echt helemaal niet...quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jammer want het zijn goede series.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |