Heb je zulke kleine stoelen dat de katten ze om kunnen gooien? Of zijn de katten van je zus te vergelijken met Simba? Dat ze al je meubels om kunnen gooien?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:00 schreef tombolafan het volgende:
Heerlijk... en die katten gooien de helft van mijn meubels om dus ik moet steeds kijken of ze er niet onder liggen...
Heb jij niet stabiele stoelen in huis staan? Lekker als je visite krijgt dan, gaat die zitten en ga je op je gat omdat ie niet stabiel isquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:10 schreef tombolafan het volgende:
Nou ja, ze willen dan ergens op springen maar hebben niet door dat ze op een niet zo stabiele stoel/pilaar/krabpaal/kastje staan en gooien dat door de afzet om...
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heb jij niet stabiele stoelen in huis staan? Lekker als je visite krijgt dan, gaat die zitten en ga je op je gat omdat ie niet stabiel is![]()
![]()
ehm... wat mn zusje me heeft gegeven...quote:Wat voor spellen speel je allemaal op de DS?
O tis niet je eigen ds?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze zitten dan op de leuning he... en als je dan afzet...
![]()
[..]
ehm... wat mn zusje me heeft gegeven...(te leen)
yoshi's island, professor layton, harry potter, the settlers
Op de DS?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:51 schreef tombolafan het volgende:
mmm, ik heb wel zo'n kaartje, maar nog maar net (ds heb ik ook nog maar kort, spelletjes van mn zusje geleend) en wat voor spelletjes speel jij?
ik heb layton uitgespeeld, en nu doe ik settlers. ik heb wel een ps2, geen 3...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Op de DS?(sorry kon het even niet laten
)
Nee eigenlijk geen. Ik heb een paar keer professor layton gespeeld en voor me zelf GTA Chinatown wars erop gezet. Maar de DS heb ik voor me moeder gekocht dus die speelt er ook op. Ik speel zelf alleen PS 3 en PC spellen... (en bordspellen...)
Ik heb een Nintendo 8 bit, Sega 16 bit, Gameboy, PSP, PS 2, Wii en PS 3. Maar speel vooral PS 3 en PC spellenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb layton uitgespeeld, en nu doe ik settlers. ik heb wel een ps2, geen 3...
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb een Nintendo 8 bit, Sega 16 bit, Gameboy, PSP, PS 2, Wii en PS 3. Maar speel vooral PS 3 en PC spellen
Een vrouw naar mequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en ik dacht dat ik veel had...
ik heb ook een nes trouwens...
Bijna denk ik, maar ik ga zo off... kijken of ik kan slapen met die katten in huisquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een vrouw naar me![]()
Vind je het ook leuk om bordspellen te doen? Of zie je dat dan weer niet zitten?![]()
Hebben we het topic al bijna vol?
Wat denk je bijna?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bijna denk ik, maar ik ga zo off... kijken of ik kan slapen met die katten in huis
bordspellen vind ik ook wel leuk hoor, ligt er aan welke...
JIj ook slaap lekker. Hopelijk heb je niet te veel last van je gasten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:56 schreef tombolafan het volgende:
bijna vol denk ik...ik wil niet weten hoe hoog we dit keer staan in die lijst met posters...
slaap lekker!
Zie nou, ik had het ook ergens wel goed. Dat je je zelf geen vrouw ziet, maar als meisjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, als je het werken niet leuk vindt dan doe je wel iets fout denk ik (vooral als je bedenkt dat je nog een lange tijd zal moeten werken als het goed is...) oh ja, nog even snel een staatslot kopen...
Haha, ik ben ook net 27 geworden. En ik voel me ook niet echt volwassen (ik beschrijf mezelf altijd als meisje, ik schrik altijd als er in de krant staat 'een 23-jarige vrouw) Ik vroeg het me gewoon af, ik dacht misschien ben je tiener ofzo...
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:56 schreef tombolafan het volgende:
bijna vol denk ik...ik wil niet weten hoe hoog we dit keer staan in die lijst met posters...
slaap lekker!
ik zie mezelf als meisje en niet als vrouw, dat is waar, maar ik wil geen vrouwtje genoemd worden, en ook geen kind... dussssquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Dit moet ik gewoon even quoten!
[..]
Zie nou, ik had het ook ergens wel goed. Dat je je zelf geen vrouw ziet, maar als meisje(en hier staat nog geen TJE bij
Veel plezier in de feesttentquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik zie mezelf als meisje en niet als vrouw, dat is waar, maar ik wil geen vrouwtje genoemd worden, en ook geen kind... dussss
En nu ga ik feesten!
Dus Tombo zit de hele week in de feesttentquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:52 schreef tombolafan het volgende:
zo, ik ben er weer...![]()
gewoon weer om 6 uur op na een dag feest, bah...
gelukkig rest van de kermis vrij!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |