Ik heb al een tijd gewerkt tussen twee studies door, en het beviel me op zich wel. maar het onderwijs trekt me meer (geen idee of ik dit jaar misschien al het een en ander aan vakken kan gaan doen). Maar eerst dit nog maar even halen...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:13 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Absoluut!
[..]
Ahh, ik heb het net in 4 jaar gehaald. Half jaartje is niets joh, en het werkende leven is ook niet zo leuk als het lijkt
[..]
Hmm, genoeg arbeidsplekken toch? Of is Pabo een vereiste?
Dat kun je toch zo leuk maken als je zelf wil? Ik wil niet zeggen dat ik geweldig werk heb, maar ik vind het wel leuk. (Ik word er niet rijk mee ofzo, maar dat vind ik dan weer niet belangrijk)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:13 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ahh, ik heb het net in 4 jaar gehaald. Half jaartje is niets joh, en het werkende leven is ook niet zo leuk als het lijkt
Mja, ik heb het ook wel naar mijn zin op mijn werk, maar mijn droom ligt ergens anders (filmwereld). Maar soms mis ik de studententijd toch welquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat kun je toch zo leuk maken als je zelf wil? Ik wil niet zeggen dat ik geweldig werk heb, maar ik vind het wel leuk. (Ik word er niet rijk mee ofzo, maar dat vind ik dan weer niet belangrijk)
Tombo (jij vroeg dat toch![]()
), ik ben trouwens 27, maar heb nog niet echt het gevoel dat ik "volwassen" ben (en eigenlijk ook niet echt de zin erin om het te worden (oeh, das slecht als je dat door krijgt van je zelf..) )
ja, als je het werken niet leuk vindt dan doe je wel iets fout denk ik (vooral als je bedenkt dat je nog een lange tijd zal moeten werken als het goed is...) oh ja, nog even snel een staatslot kopen...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat kun je toch zo leuk maken als je zelf wil? Ik wil niet zeggen dat ik geweldig werk heb, maar ik vind het wel leuk. (Ik word er niet rijk mee ofzo, maar dat vind ik dan weer niet belangrijk)
Tombo (jij vroeg dat toch![]()
), ik ben trouwens 27, maar heb nog niet echt het gevoel dat ik "volwassen" ben (en eigenlijk ook niet echt de zin erin om het te worden (oeh, das slecht als je dat door krijgt van je zelf..) )
Tienerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, als je het werken niet leuk vindt dan doe je wel iets fout denk ik (vooral als je bedenkt dat je nog een lange tijd zal moeten werken als het goed is...) oh ja, nog even snel een staatslot kopen...
Ik vind het werk wel leuk, tis alleen niet echt iets om een carriere in te maken. Maar daar gaat het me ook niet om.
Haha, ik ben ook net 27 geworden. En ik voel me ook niet echt volwassen (ik beschrijf mezelf altijd als meisje, ik schrik altijd als er in de krant staat 'een 23-jarige vrouw) Ik vroeg het me gewoon af, ik dacht misschien ben je tiener ofzo...
echt?!quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
echt?!
ik zou nooit meer tiener willen zijn...![]()
twintiger bevalt me prima (ik zie meer op tegen dertiger...)
hahaha, ik zou inderdaad mijn tienerjaren wel over willen doen achteraf, maar dan wel met de kennis die ik nu heb...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O, ik zou nog wel een deel van me leven over willen doen, en dan dus vooral het tiener gedeelte![]()
Ik keek ontzettend op tegen het 25 worden, toen voelde ik me echt oud. Intussen ben ik 3 weken verwijderd van het 28 worden...
en baal ervan dat iedereen zegt dat ik bijna 30 ben
maar verder tja misschien dat ik het over 2 jaar erger vind
Ja dat wel, ik wil wel die kennis hebben dan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:56 schreef tombolafan het volgende:
hahaha, ik zou inderdaad mijn tienerjaren wel over willen doen achteraf, maar dan wel met de kennis die ik nu heb...
Ik had 2 momenten dat ik dacht: O mijn god, wat ben ik oud. De eerste was toen ik 25 werd, en de 2de was een paar maanden later toen me neefje geboren werd. Toen ik ome Dyon werd... toen dacht ik weer... oudquote:ik vind dat het steeds meer meevalt... ik weet nog wel dat ik toen ik een jaar of 12 was dacht: als je toch 25 bent, dan ben je oud! Tot je het bent...
Vrijgezel?quote:ik wordt alleen een beetje gek van mijn neefjes en nichtjes (leeftijd 4 t/m 9) die de hele tijd vragen: heb je nou nog steeds geen man? Je bent toch al oud???
ja, dat bedoel ik, zonder die kennis zou ik het zeker niet overdoen (want ik zou het heeeeeel anders doen...)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja dat wel, ik wil wel die kennis hebben dan.
[..]
Ik had 2 momenten dat ik dacht: O mijn god, wat ben ik oud. De eerste was toen ik 25 werd, en de 2de was een paar maanden later toen me neefje geboren werd. Toen ik ome Dyon werd... toen dacht ik weer... oud![]()
[..]
Vrijgezel?27, leuke leeftijd (grapje
)
En daarom geef je anders fok!kers geen kans meerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:05 schreef tombolafan het volgende:
Enne, een man via fok hoef ik niet meer hoor... ik zou trouwen met mr_a, maar die zit ineens achter een kassameisje aan...![]()
haha, ik heb ook nog een half uur bij de verkeerde ezeltjestrekje op patch staan wachten toen ik in de efteling was...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En daarom geef je anders fok!kers geen kans meer![]()
Ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
haha, ik heb ook nog een half uur bij de verkeerde ezeltjestrekje op patch staan wachten toen ik in de efteling was...
Maarre, bij wie hoor jij in de film? Goeien of de slechten? want ik geef mijn tegenstanders natuurlijk sowieso nooit een kans he...
vast wel. ik post hier nog maar erg kort en toch heb ik een rol... ik zal eens snuffelen voor je...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou het niet wetenik word door Mr. A de hele tijd generaal van Baal genoemd, maar weet niet eens of die wel in de film zit
Zolang zit ik hier ook nog niet hoor...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vast wel. ik post hier nog maar erg kort en toch heb ik een rol... ik zal eens snuffelen voor je...
zie de post boven je... klein rolletje zo te zien, maar als je even lief doet tegen fluffy_augurk (hij houdt van koffie...) dan kan hij misschien wel groter worden...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zolang zit ik hier ook nog niet hoor...
Ik keek zo af en toe es in trivia, maar dat is ook een tijd stil geweest bij mij en nou zit ik weer es te kijken af en toe. Moet toch wat te doen hebben...
O dan wel, wat is er gebeurd met innerlijke schoonheid? Telt die niet meerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:22 schreef tombolafan het volgende:
oh, en als je er echt zo uitziet wil ik wel meeten hoor...
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O dan wel, wat is er gebeurd met innerlijke schoonheid? Telt die niet meer![]()
Ben ik nog niet aardig genoeg tegen je...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik moet wel een reden hebben om te gaan onderzoeken hoe het met je innerlijke schoonheid gesteld is he...
haha, ik wilde net zeggen dat dit oppervlakkige gedrag genoeg zegt over mijn innerlijk, of niet?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben ik nog niet aardig genoeg tegen je.... Dat moet toch al reden genoeg zijn, zo aardig als ik ben
![]()
na hoeveel post gaat een topic op slot? Das bijna toch? Weet je ene leuke titel, voor als het zover is...
Had je plannen dan? Ik maak wel tijd voor jequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:36 schreef tombolafan het volgende:
en inderdaad, je bent erg aardig. Al iets te doen dit weekend???
pff, de fok!mannen zijn op zich wel erg snel te verleiden tot een afspraak hoor...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Had je plannen dan? Ik maak wel tijd voor je
Waar in Brabant en waarom een wielerronde? Je houdt van fietsen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pff, de fok!mannen zijn op zich wel erg snel te verleiden tot een afspraak hoor...
zondagavond zit ik in brabant bij een wielerronde, kom je ook?
in Steensel is een wielerronde, waar vrienden van mij (die spelen in een band) op moeten treden. en ik ga eigenlijk altijd mee (ik hou niet van fietsen...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar in Brabant en waarom een wielerronde? Je houdt van fietsen?
klinkt gezelligquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
in Steensel is een wielerronde, waar vrienden van mij (die spelen in een band) op moeten treden. en ik ga eigenlijk altijd mee (ik hou niet van fietsen...)
hompmuziek...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
klinkt gezellig. Wat voor muziek maken/spelen ze?
Wat is hompmuziek... ah dat dus...quote:
vroeger hebben ze wel zelf geschreven, maar bij het publiek slaan de "bekende" liedjes beter aan (meezing-mogelijkheden...)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat is hompmuziek... ah dat dus...
Jammer van the beatles... zijn het allemaal covers, of schrijven ze zelf ook?
Jammer dat je dan je eigen muziek moet passeren...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vroeger hebben ze wel zelf geschreven, maar bij het publiek slaan de "bekende" liedjes beter aan (meezing-mogelijkheden...)
en okee, het is wel een beetje zonde van de beatles, maar het is wel echt "kermismuziek" zo...
misschien. Ze hebben ook wel andere nummers, maar dit is dan toch iets onverwachts, en iedereen kent het lied. Het totaalbeeld is erg leuk, bij elk optreden is er een goede sfeer en dat komt toch wel door de muziek volgens mij...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jammer dat je dan je eigen muziek moet passeren...
Hey Jude, kermis muziek... das toch ook jammer... er zijn zat nummer die wat vrolijker overkomen waar je kermismuziek van kan maken lijkt mij? (Maar ik ben geen muziekmakerdus ik bemoei meer niet mee
)
Ik ben zo aardig voor je en dan doe je zo gemeen tegen mequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
misschien. Ze hebben ook wel andere nummers, maar dit is dan toch iets onverwachts, en iedereen kent het lied. Het totaalbeeld is erg leuk, bij elk optreden is er een goede sfeer en dat komt toch wel door de muziek volgens mij...
we gaan er maar van uit dat je beter bent in films dan muziek...
dusssssssssss, kom je kijken zondag?
sorry, ik heb altijd de neiging om nogal onvriendelijk over te komen...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben zo aardig voor je en dan doe je zo gemeen tegen me![]()
Hmm... nadat je zo aardig gedaan hebt weet ik het niet hoor....
(heb beloofd dat ik de pc van me vader, moeder en de vrouw van me vader zou maken dus weet niet of het erin zit... (maar zeggen dat het komt omdat je zo aardig doet klinkt leuker) )
Hoezo tegenstander? jouw groep werkt toch met harry patch samen? En harry patch gaat toch naar jullie toe omdat hij van mij te horen krijgt dat ehh.. <insert name here> nog leeft?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sorry, ik heb altijd de neiging om nogal onvriendelijk over te komen...
(een vriend van me vond dat altijd een "goede" eigenschap: de meeste vrouwen laten hun ware aard pas na een tijd verkering zien, en jij bent tenminste meteen al gemeen...)![]()
Is steensel een beetje bij je in de buurt dan? Anders zou ik het niet eens overwegen hoor... we zien elkaar wel op de set toch
(ik ben je tegenstander, dus beware!)
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoezo tegenstander? jouw groep werkt toch met harry patch samen? En harry patch gaat toch naar jullie toe omdat hij van mij te horen krijgt dat ehh.. <insert name here> nog leeft?
En nee, niet echt in de buurt. Nijmegen, Steensel, niet echt om de hoek volgens mij
Vind je het vreemd dat ik niet goed lees met die foto eronder...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij leest niet goed...
Patch krijgt van jou te horen dan (volgens mij) Hornage nog leeft. Die gaat ie zoeken maar dan gaan wij (mr_a en crew, waar ik bij hoor) hem tegenwerken... dusssssss
hahahaha, die foto is toch niet zo erg?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vind je het vreemd dat ik niet goed lees met die foto eronder...
Maar je hebt gelijk. Maar ik wil helemaal niet boos tegen je doen
Maar als je een dubbel spion bent, ben je dan een goede of een slechtequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahaha, die foto is toch niet zo erg?
je bent evengoed lief hoor (en het is een film he --> nep dus)
ik ben de slechterik (een van de), dus ik heb ontzettend moeten lobby'en om in elk geval in leven te blijven tot het eind van de film...
misschien moet ik fluffy_augurk lief aankijken en ook een dubbel-spion-rol regelen...
dan wil ik goed zijn. mr_a heeft zijn caissiere al, en patch krijgt al iets met wyccie volgens mij... dus ik blijf liefdeloos in de film en waarschijnlijk ben ik daar zoooooo gefrustreerd over dat ik een moordlustige vrouw wordt...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar als je een dubbel spion bent, ben je dan een goede of een slechtedan hoef ik toch niet boos tegen je te doen
. Heb je al een garantie dat je tot het einde in leven blijft? Wie word nou je love in de film? Patch of Mr. A?
Helaas heb ik haar hart nog niet kunnen veroveren...... Ik was gaan stappen vannacht en was vanmorgen om half 10 thuis......quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dan wil ik goed zijn. mr_a heeft zijn caissiere al, en patch krijgt al iets met wyccie volgens mij... dus ik blijf liefdeloos in de film en waarschijnlijk ben ik daar zoooooo gefrustreerd over dat ik een moordlustige vrouw wordt...![]()
Als je toch goed bent/word, waarom dan niet mijn lovequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dan wil ik goed zijn. mr_a heeft zijn caissiere al, en patch krijgt al iets met wyccie volgens mij... dus ik blijf liefdeloos in de film en waarschijnlijk ben ik daar zoooooo gefrustreerd over dat ik een moordlustige vrouw wordt...![]()
en nu pas uit bed zeker???quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helaas heb ik haar hart nog niet kunnen veroveren...... Ik was gaan stappen vannacht en was vanmorgen om half 10 thuis......
Fluffy heeft al mooie characterdescriptions van mij gekregen.... daar valt niet meer aan te tornen.....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en nu pas uit bed zeker???heb je het leuk gehad?
morgen maar dan he... ik blijf wel weer online morgen om af te wachten.
goed idee dyon! ik ga me aanmelden als jou geheime liefde die in de slechteriken-gang van mr_a geinfiltreerd is!!! zal fluffy vanavond ff pm'en...![]()
tot later!
Dus Tombo en ik blijven alleenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Fluffy heeft al mooie characterdescriptions van mij gekregen.... daar valt niet meer aan te tornen.....
Wat jullie off screen doen moeten jullie weten maar onscreen zullen jullie elkaar niet eens zien.....quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat jullie off screen doen moeten jullie weten maar onscreen zullen jullie elkaar niet eens zien.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |