abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71687475
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:13 schreef Fluffy_Augurk het volgende:

[..]

Absoluut!
[..]

Ahh, ik heb het net in 4 jaar gehaald . Half jaartje is niets joh, en het werkende leven is ook niet zo leuk als het lijkt
[..]

Hmm, genoeg arbeidsplekken toch? Of is Pabo een vereiste?
Ik heb al een tijd gewerkt tussen twee studies door, en het beviel me op zich wel. maar het onderwijs trekt me meer (geen idee of ik dit jaar misschien al het een en ander aan vakken kan gaan doen). Maar eerst dit nog maar even halen...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_71687548
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:13 schreef Fluffy_Augurk het volgende:

Ahh, ik heb het net in 4 jaar gehaald . Half jaartje is niets joh, en het werkende leven is ook niet zo leuk als het lijkt
Dat kun je toch zo leuk maken als je zelf wil? Ik wil niet zeggen dat ik geweldig werk heb, maar ik vind het wel leuk. (Ik word er niet rijk mee ofzo, maar dat vind ik dan weer niet belangrijk)

Tombo (jij vroeg dat toch ), ik ben trouwens 27, maar heb nog niet echt het gevoel dat ik "volwassen" ben (en eigenlijk ook niet echt de zin erin om het te worden (oeh, das slecht als je dat door krijgt van je zelf..) )
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_71687754
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:27 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Dat kun je toch zo leuk maken als je zelf wil? Ik wil niet zeggen dat ik geweldig werk heb, maar ik vind het wel leuk. (Ik word er niet rijk mee ofzo, maar dat vind ik dan weer niet belangrijk)

Tombo (jij vroeg dat toch ), ik ben trouwens 27, maar heb nog niet echt het gevoel dat ik "volwassen" ben (en eigenlijk ook niet echt de zin erin om het te worden (oeh, das slecht als je dat door krijgt van je zelf..) )
Mja, ik heb het ook wel naar mijn zin op mijn werk, maar mijn droom ligt ergens anders (filmwereld). Maar soms mis ik de studententijd toch wel

En ik werk eraan om die filmwereld in te komen

En Tombo: weet wel dat als je nu aan een 2e studie begint terwijl je oude nog doorloopt je maar 1 keer collegegeld betaalt he?
pi_71687774
Anyways, ik ga weg
Tot morgenavond misschien en anders zondag
pi_71687874
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:27 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

ja, als je het werken niet leuk vindt dan doe je wel iets fout denk ik (vooral als je bedenkt dat je nog een lange tijd zal moeten werken als het goed is...) oh ja, nog even snel een staatslot kopen...

Haha, ik ben ook net 27 geworden. En ik voel me ook niet echt volwassen (ik beschrijf mezelf altijd als meisje, ik schrik altijd als er in de krant staat 'een 23-jarige vrouw ) Ik vroeg het me gewoon af, ik dacht misschien ben je tiener ofzo...
pi_71687932
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:41 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ja, als je het werken niet leuk vindt dan doe je wel iets fout denk ik (vooral als je bedenkt dat je nog een lange tijd zal moeten werken als het goed is...) oh ja, nog even snel een staatslot kopen...

Ik vind het werk wel leuk, tis alleen niet echt iets om een carriere in te maken. Maar daar gaat het me ook niet om.

Haha, ik ben ook net 27 geworden. En ik voel me ook niet echt volwassen (ik beschrijf mezelf altijd als meisje, ik schrik altijd als er in de krant staat 'een 23-jarige vrouw ) Ik vroeg het me gewoon af, ik dacht misschien ben je tiener ofzo...
Tiener I Wish
pi_71687994
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:44 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Tiener I Wish
echt?!
ik zou nooit meer tiener willen zijn...
twintiger bevalt me prima (ik zie meer op tegen dertiger...)
pi_71688065
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:46 schreef tombolafan het volgende:

[..]

echt?!
ik zou nooit meer tiener willen zijn...
twintiger bevalt me prima (ik zie meer op tegen dertiger...)

O, ik zou nog wel een deel van me leven over willen doen, en dan dus vooral het tiener gedeelte

Ik keek ontzettend op tegen het 25 worden, toen voelde ik me echt oud . Intussen ben ik 3 weken verwijderd van het 28 worden... en baal ervan dat iedereen zegt dat ik bijna 30 ben maar verder tja misschien dat ik het over 2 jaar erger vind
pi_71688211
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:50 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

O, ik zou nog wel een deel van me leven over willen doen, en dan dus vooral het tiener gedeelte

Ik keek ontzettend op tegen het 25 worden, toen voelde ik me echt oud . Intussen ben ik 3 weken verwijderd van het 28 worden... en baal ervan dat iedereen zegt dat ik bijna 30 ben maar verder tja misschien dat ik het over 2 jaar erger vind
hahaha, ik zou inderdaad mijn tienerjaren wel over willen doen achteraf, maar dan wel met de kennis die ik nu heb...

ik vind dat het steeds meer meevalt... ik weet nog wel dat ik toen ik een jaar of 12 was dacht: als je toch 25 bent, dan ben je oud! Tot je het bent...

ik wordt alleen een beetje gek van mijn neefjes en nichtjes (leeftijd 4 t/m 9) die de hele tijd vragen: heb je nou nog steeds geen man? Je bent toch al oud???
pi_71688359
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:56 schreef tombolafan het volgende:

hahaha, ik zou inderdaad mijn tienerjaren wel over willen doen achteraf, maar dan wel met de kennis die ik nu heb...

Ja dat wel, ik wil wel die kennis hebben dan.
quote:
ik vind dat het steeds meer meevalt... ik weet nog wel dat ik toen ik een jaar of 12 was dacht: als je toch 25 bent, dan ben je oud! Tot je het bent...

Ik had 2 momenten dat ik dacht: O mijn god, wat ben ik oud. De eerste was toen ik 25 werd, en de 2de was een paar maanden later toen me neefje geboren werd. Toen ik ome Dyon werd... toen dacht ik weer... oud
quote:
ik wordt alleen een beetje gek van mijn neefjes en nichtjes (leeftijd 4 t/m 9) die de hele tijd vragen: heb je nou nog steeds geen man? Je bent toch al oud???

Vrijgezel? 27, leuke leeftijd (grapje )
pi_71688440
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:01 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ja dat wel, ik wil wel die kennis hebben dan.
[..]

Ik had 2 momenten dat ik dacht: O mijn god, wat ben ik oud. De eerste was toen ik 25 werd, en de 2de was een paar maanden later toen me neefje geboren werd. Toen ik ome Dyon werd... toen dacht ik weer... oud
[..]

Vrijgezel? 27, leuke leeftijd (grapje )
ja, dat bedoel ik, zonder die kennis zou ik het zeker niet overdoen (want ik zou het heeeeeel anders doen...)
Ik voelde me ook oud toen een vriendin van me een kind kreeg. En dan meer oud in de zin van: oh mijn god, zij heeft al een kind, en ik ken niet eens een man die ik geschikt zou vinden om een kind mee te krijgen...

Enne, een man via fok hoef ik niet meer hoor... ik zou trouwen met mr_a, maar die zit ineens achter een kassameisje aan...
pi_71688518
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:05 schreef tombolafan het volgende:

Enne, een man via fok hoef ik niet meer hoor... ik zou trouwen met mr_a, maar die zit ineens achter een kassameisje aan...

En daarom geef je anders fok!kers geen kans meer
pi_71688598
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:07 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

En daarom geef je anders fok!kers geen kans meer
haha, ik heb ook nog een half uur bij de verkeerde ezeltjestrekje op patch staan wachten toen ik in de efteling was...

Maarre, bij wie hoor jij in de film? Goeien of de slechten? want ik geef mijn tegenstanders natuurlijk sowieso nooit een kans he...
pi_71688635
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:11 schreef tombolafan het volgende:

[..]

haha, ik heb ook nog een half uur bij de verkeerde ezeltjestrekje op patch staan wachten toen ik in de efteling was...

Maarre, bij wie hoor jij in de film? Goeien of de slechten? want ik geef mijn tegenstanders natuurlijk sowieso nooit een kans he...
Ik zou het niet weten ik word door Mr. A de hele tijd generaal van Baal genoemd, maar weet niet eens of die wel in de film zit
pi_71688672
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:12 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten ik word door Mr. A de hele tijd generaal van Baal genoemd, maar weet niet eens of die wel in de film zit
vast wel. ik post hier nog maar erg kort en toch heb ik een rol... ik zal eens snuffelen voor je...
pi_71688804
In the summer of 2011 one movie will fok! you up!..... Miramax presents: A Paul Verhoeven/Jan de Bont Production directed by Fluffy_Augurk:
Fok! the Movie! Starring worlds most critically acclaimed actor and gardner Patch as Harry Patch special agent of FMT

Harry Patch used to be a government agent but now he spends his days drunk or on his way to drunkness. He was a POW in the deadly prisoncamp Namur, during the Battle of the Lowlands for almost 2 years. He escaped but left his best friend Fred Hornage behind. The government accused Harry Patch of betrayal and turned their back on him. Harry Patch sought comfort in cheap booze and sleazy women. His former boss General DyonvBaal comes to see him and informs him that his buddy Fred Hornage is still alive in Namur. Harry wants to redeem himself and sobers up. He and a crack commando unit go to Namur. The commando's are the fearless Captain Zoot, Dopkoe heavymachinegunner, the sniper skittleman, communicationsofficer Falco,Tunnelexpert Flitspaal,Navajo pathfinder Lonewolf and demolitionsexpert Intrepidivity. They cross the Belgium border and hook up with the leader of the Flanders Partizans SamuelofSEK. He informs them that Fred Hornage is held hostage by the Belgium Junta lead by a mysterious man who goes by the alias of Chielus. A sleazy mediatycoon billionaire who has a deadly device called the Fok! Fred Hornage tried to steal the Fok! and kill his inventor madprofessor Gillingham. The commando's and the partizans get ambushed by a elite team of assassins lead by the sadistic fighting machine Mr A. His team contains the overagressive ironfisted Tombolafan, the torture expert Mennoson, the knifethrowingduo Victorinox and Sheridana, Machine Gun Mike and Gorro the Shinobi. They kill captain Zoot, Skittleman and Flitspaal. Dopekoe, Intrepidivity and resistance leader SamuelofSEK are taken to Namur. Patch escapes with Lonewolf and Falco. They are going after their buddies. When they almost reach them Falco turns out to be a traitor. He shoots Lonewolf through the head with a silenced pistol. Patch and Falco fight but Falco manages to shoot Patch 4 times. Falco takes off. Patch is found by a priest called SaintofKillers. He brings him to a hospital. Patch falls in love with the young doctor Wyccie. SaintofKillers and Wyccie turn out te be the other leaders of the resistance. Together they go to Namur to fight Chielus and his band of psychopaths and save the world from the doom that the Fok! will bring and destroy Belgium so Dutch people will be in France sooner......

pi_71688821
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:14 schreef tombolafan het volgende:

[..]

vast wel. ik post hier nog maar erg kort en toch heb ik een rol... ik zal eens snuffelen voor je...
Zolang zit ik hier ook nog niet hoor...

Ik keek zo af en toe es in trivia, maar dat is ook een tijd stil geweest bij mij en nou zit ik weer es te kijken af en toe. Moet toch wat te doen hebben...
pi_71688866
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:19 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Zolang zit ik hier ook nog niet hoor...

Ik keek zo af en toe es in trivia, maar dat is ook een tijd stil geweest bij mij en nou zit ik weer es te kijken af en toe. Moet toch wat te doen hebben...
zie de post boven je... klein rolletje zo te zien, maar als je even lief doet tegen fluffy_augurk (hij houdt van koffie...) dan kan hij misschien wel groter worden...
pi_71688899
oh, en als je er echt zo uitziet wil ik wel meeten hoor...
pi_71688951
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:22 schreef tombolafan het volgende:
oh, en als je er echt zo uitziet wil ik wel meeten hoor...
O dan wel, wat is er gebeurd met innerlijke schoonheid? Telt die niet meer
pi_71689129
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:23 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

O dan wel, wat is er gebeurd met innerlijke schoonheid? Telt die niet meer

ik moet wel een reden hebben om te gaan onderzoeken hoe het met je innerlijke schoonheid gesteld is he...
pi_71689237
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:29 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ik moet wel een reden hebben om te gaan onderzoeken hoe het met je innerlijke schoonheid gesteld is he...
Ben ik nog niet aardig genoeg tegen je... . Dat moet toch al reden genoeg zijn, zo aardig als ik ben

na hoeveel post gaat een topic op slot? Das bijna toch? Weet je ene leuke titel, voor als het zover is...
pi_71689342
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:33 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ben ik nog niet aardig genoeg tegen je... . Dat moet toch al reden genoeg zijn, zo aardig als ik ben

na hoeveel post gaat een topic op slot? Das bijna toch? Weet je ene leuke titel, voor als het zover is...
haha, ik wilde net zeggen dat dit oppervlakkige gedrag genoeg zegt over mijn innerlijk, of niet?

na 12 pagina's, de eerste op de 13e is de laatste...

geen idee...

en inderdaad, je bent erg aardig. Al iets te doen dit weekend???
pi_71689656
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:36 schreef tombolafan het volgende:

en inderdaad, je bent erg aardig. Al iets te doen dit weekend???
Had je plannen dan? Ik maak wel tijd voor je
pi_71689829
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:49 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Had je plannen dan? Ik maak wel tijd voor je
pff, de fok!mannen zijn op zich wel erg snel te verleiden tot een afspraak hoor...

zondagavond zit ik in brabant bij een wielerronde, kom je ook?
pi_71690074
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:56 schreef tombolafan het volgende:

[..]

pff, de fok!mannen zijn op zich wel erg snel te verleiden tot een afspraak hoor...

zondagavond zit ik in brabant bij een wielerronde, kom je ook?
Waar in Brabant en waarom een wielerronde? Je houdt van fietsen?
pi_71690355
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:04 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Waar in Brabant en waarom een wielerronde? Je houdt van fietsen?
in Steensel is een wielerronde, waar vrienden van mij (die spelen in een band) op moeten treden. en ik ga eigenlijk altijd mee (ik hou niet van fietsen... )
pi_71690402
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:14 schreef tombolafan het volgende:

[..]

in Steensel is een wielerronde, waar vrienden van mij (die spelen in een band) op moeten treden. en ik ga eigenlijk altijd mee (ik hou niet van fietsen... )
klinkt gezellig . Wat voor muziek maken/spelen ze?
pi_71690476
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:16 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

klinkt gezellig . Wat voor muziek maken/spelen ze?
hompmuziek...

pi_71690516
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:18 schreef tombolafan het volgende:

[..]

hompmuziek...

[ ]
Wat is hompmuziek... ah dat dus...

Jammer van the beatles... zijn het allemaal covers, of schrijven ze zelf ook?
pi_71691012
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:19 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Wat is hompmuziek... ah dat dus...

Jammer van the beatles... zijn het allemaal covers, of schrijven ze zelf ook?
vroeger hebben ze wel zelf geschreven, maar bij het publiek slaan de "bekende" liedjes beter aan (meezing-mogelijkheden...)

en okee, het is wel een beetje zonde van de beatles, maar het is wel echt "kermismuziek" zo...
pi_71691109
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:36 schreef tombolafan het volgende:

[..]

vroeger hebben ze wel zelf geschreven, maar bij het publiek slaan de "bekende" liedjes beter aan (meezing-mogelijkheden...)

en okee, het is wel een beetje zonde van de beatles, maar het is wel echt "kermismuziek" zo...
Jammer dat je dan je eigen muziek moet passeren...

Hey Jude, kermis muziek... das toch ook jammer... er zijn zat nummer die wat vrolijker overkomen waar je kermismuziek van kan maken lijkt mij? (Maar ik ben geen muziekmaker dus ik bemoei meer niet mee )
pi_71691369
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:40 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Jammer dat je dan je eigen muziek moet passeren...

Hey Jude, kermis muziek... das toch ook jammer... er zijn zat nummer die wat vrolijker overkomen waar je kermismuziek van kan maken lijkt mij? (Maar ik ben geen muziekmaker dus ik bemoei meer niet mee )
misschien. Ze hebben ook wel andere nummers, maar dit is dan toch iets onverwachts, en iedereen kent het lied. Het totaalbeeld is erg leuk, bij elk optreden is er een goede sfeer en dat komt toch wel door de muziek volgens mij...

we gaan er maar van uit dat je beter bent in films dan muziek...

dusssssssssss, kom je kijken zondag?
pi_71691434
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:48 schreef tombolafan het volgende:

[..]

misschien. Ze hebben ook wel andere nummers, maar dit is dan toch iets onverwachts, en iedereen kent het lied. Het totaalbeeld is erg leuk, bij elk optreden is er een goede sfeer en dat komt toch wel door de muziek volgens mij...

we gaan er maar van uit dat je beter bent in films dan muziek...

dusssssssssss, kom je kijken zondag?
Ik ben zo aardig voor je en dan doe je zo gemeen tegen me

Hmm... nadat je zo aardig gedaan hebt weet ik het niet hoor....
(heb beloofd dat ik de pc van me vader, moeder en de vrouw van me vader zou maken dus weet niet of het erin zit... (maar zeggen dat het komt omdat je zo aardig doet klinkt leuker) )
pi_71691593
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:50 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik ben zo aardig voor je en dan doe je zo gemeen tegen me

Hmm... nadat je zo aardig gedaan hebt weet ik het niet hoor....
(heb beloofd dat ik de pc van me vader, moeder en de vrouw van me vader zou maken dus weet niet of het erin zit... (maar zeggen dat het komt omdat je zo aardig doet klinkt leuker) )
sorry, ik heb altijd de neiging om nogal onvriendelijk over te komen...
(een vriend van me vond dat altijd een "goede" eigenschap: de meeste vrouwen laten hun ware aard pas na een tijd verkering zien, en jij bent tenminste meteen al gemeen...)

Is steensel een beetje bij je in de buurt dan? Anders zou ik het niet eens overwegen hoor... we zien elkaar wel op de set toch

(ik ben je tegenstander, dus beware! )
pi_71691661
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:56 schreef tombolafan het volgende:

[..]

sorry, ik heb altijd de neiging om nogal onvriendelijk over te komen...
(een vriend van me vond dat altijd een "goede" eigenschap: de meeste vrouwen laten hun ware aard pas na een tijd verkering zien, en jij bent tenminste meteen al gemeen...)

Is steensel een beetje bij je in de buurt dan? Anders zou ik het niet eens overwegen hoor... we zien elkaar wel op de set toch

(ik ben je tegenstander, dus beware! )
Hoezo tegenstander? jouw groep werkt toch met harry patch samen? En harry patch gaat toch naar jullie toe omdat hij van mij te horen krijgt dat ehh.. <insert name here> nog leeft?

En nee, niet echt in de buurt. Nijmegen, Steensel, niet echt om de hoek volgens mij
pi_71691733
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:59 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Hoezo tegenstander? jouw groep werkt toch met harry patch samen? En harry patch gaat toch naar jullie toe omdat hij van mij te horen krijgt dat ehh.. <insert name here> nog leeft?

En nee, niet echt in de buurt. Nijmegen, Steensel, niet echt om de hoek volgens mij

jij leest niet goed...

Patch krijgt van jou te horen dan (volgens mij) Hornage nog leeft. Die gaat ie zoeken maar dan gaan wij (mr_a en crew, waar ik bij hoor) hem tegenwerken... dusssssss
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_71691838
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:02 schreef tombolafan het volgende:

[..]

jij leest niet goed...

Patch krijgt van jou te horen dan (volgens mij) Hornage nog leeft. Die gaat ie zoeken maar dan gaan wij (mr_a en crew, waar ik bij hoor) hem tegenwerken... dusssssss
Vind je het vreemd dat ik niet goed lees met die foto eronder...

Maar je hebt gelijk . Maar ik wil helemaal niet boos tegen je doen
pi_71691994
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:06 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Vind je het vreemd dat ik niet goed lees met die foto eronder...

Maar je hebt gelijk . Maar ik wil helemaal niet boos tegen je doen
hahahaha, die foto is toch niet zo erg?
je bent evengoed lief hoor (en het is een film he --> nep dus)
ik ben de slechterik (een van de), dus ik heb ontzettend moeten lobby'en om in elk geval in leven te blijven tot het eind van de film...

misschien moet ik fluffy_augurk lief aankijken en ook een dubbel-spion-rol regelen...
pi_71692129
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:11 schreef tombolafan het volgende:

[..]

hahahaha, die foto is toch niet zo erg?
je bent evengoed lief hoor (en het is een film he --> nep dus)
ik ben de slechterik (een van de), dus ik heb ontzettend moeten lobby'en om in elk geval in leven te blijven tot het eind van de film...

misschien moet ik fluffy_augurk lief aankijken en ook een dubbel-spion-rol regelen...
Maar als je een dubbel spion bent, ben je dan een goede of een slechte dan hoef ik toch niet boos tegen je te doen . Heb je al een garantie dat je tot het einde in leven blijft? Wie word nou je love in de film? Patch of Mr. A?
pi_71692150
maar ik ga even off...

vanavond ben ik weer present (en waar is in hemelsnaam de rest???)
pi_71692192
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:17 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Maar als je een dubbel spion bent, ben je dan een goede of een slechte dan hoef ik toch niet boos tegen je te doen . Heb je al een garantie dat je tot het einde in leven blijft? Wie word nou je love in de film? Patch of Mr. A?
dan wil ik goed zijn. mr_a heeft zijn caissiere al, en patch krijgt al iets met wyccie volgens mij... dus ik blijf liefdeloos in de film en waarschijnlijk ben ik daar zoooooo gefrustreerd over dat ik een moordlustige vrouw wordt...
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:21:20 #293
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_71692265
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:19 schreef tombolafan het volgende:

[..]

dan wil ik goed zijn. mr_a heeft zijn caissiere al, en patch krijgt al iets met wyccie volgens mij... dus ik blijf liefdeloos in de film en waarschijnlijk ben ik daar zoooooo gefrustreerd over dat ik een moordlustige vrouw wordt...
Helaas heb ik haar hart nog niet kunnen veroveren...... Ik was gaan stappen vannacht en was vanmorgen om half 10 thuis......
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_71692300
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:19 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Als je toch goed bent/word, waarom dan niet mijn love . Anders ben ik zo alleen

Have fun, tot laters en ik heb ook geen idee waar de rest is. Andy zal wel met zijn kassameisje bezig zijn
pi_71692378
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:21 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Helaas heb ik haar hart nog niet kunnen veroveren...... Ik was gaan stappen vannacht en was vanmorgen om half 10 thuis......
en nu pas uit bed zeker??? heb je het leuk gehad?

morgen maar dan he... ik blijf wel weer online morgen om af te wachten.

goed idee dyon! ik ga me aanmelden als jou geheime liefde die in de slechteriken-gang van mr_a geinfiltreerd is!!! zal fluffy vanavond ff pm'en...

tot later!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:27:57 #296
92644 mr_anonimous
pi_71692452
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:25 schreef tombolafan het volgende:

[..]

en nu pas uit bed zeker??? heb je het leuk gehad?

morgen maar dan he... ik blijf wel weer online morgen om af te wachten.

goed idee dyon! ik ga me aanmelden als jou geheime liefde die in de slechteriken-gang van mr_a geinfiltreerd is!!! zal fluffy vanavond ff pm'en...

tot later!
Fluffy heeft al mooie characterdescriptions van mij gekregen.... daar valt niet meer aan te tornen.....
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:28:15 #297
92644 mr_anonimous
pi_71692461
Ciao Tombolafan
pi_71692747
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:27 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Fluffy heeft al mooie characterdescriptions van mij gekregen.... daar valt niet meer aan te tornen.....
Dus Tombo en ik blijven alleen
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:41:06 #299
92644 mr_anonimous
pi_71692794
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:39 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Dus Tombo en ik blijven alleen
Wat jullie off screen doen moeten jullie weten maar onscreen zullen jullie elkaar niet eens zien.....
pi_71692886
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Wat jullie off screen doen moeten jullie weten maar onscreen zullen jullie elkaar niet eens zien.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')