Trustenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou ook het liefst langer blijven, maar geen 7 maanden. Misschien iets voor later als ik volwassen ben
nu ga ik trouwens slapen good night![]()
7 maanden vs lijkt me nog wel wat, maar engeland... (fluffy, toevallig de liefde tegengekomen daar?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou ook het liefst langer blijven, maar geen 7 maanden. Misschien iets voor later als ik volwassen ben
nu ga ik trouwens slapen good night![]()
Ik woonde aan de kust, had vanuit mijn woonkamer en slaapkamer uitzicht op zee! En londen is echt geweldig! En nee, de liefde is mij achterna gevlogen vanuit Nederlandquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
7 maanden vs lijkt me nog wel wat, maar engeland... (fluffy, toevallig de liefde tegengekomen daar?)
Slaap lekker! (hoe oud ben je nu dan? Nog niet volwassen???)
Die moet ik officieel aan maar die heb ik nog niet in huisquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:26 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Wat klaag je dan over stropdassen
En als ze klagen zeker zeggen dat je het uit naam van Prins Claus weigert?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:34 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Die moet ik officieel aan maar die heb ik nog niet in huis
Niet dat ik die dingen ook ga kopen ofzo...
Ik rek het gewoon zo lang mogelijk met spijkerblouse, sneakers en blouse
IK heb gezegd dat ik de kleding heb besteld maar nog niet binnen hebquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:39 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
En als ze klagen zeker zeggen dat je het uit naam van Prins Claus weigert?![]()
Ben stiekem toch naar de RC-award aan het solliciteren, merk je het??
Vroeg of laat val je door de mandquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:45 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
IK heb gezegd dat ik de kleding heb besteld maar nog niet binnen heb
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:20 schreef Dopekoe het volgende:
Als ik door de mand val hoop ik al bij mn echte baan aan de gang te gaan
Was het maar waarquote:
Hmm, ik ga alleen vanavond voor 1 nachtje naar Brussel. Verder zit het er voor mij niet inquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:42 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Was het maar waar
Ik ben al geweest begin juli....
Bij mij kon er helaas ook niet meer af dan een weekje Kreta....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:54 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Hmm, ik ga alleen vanavond voor 1 nachtje naar Brussel. Verder zit het er voor mij niet in
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:39 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
En als ze klagen zeker zeggen dat je het uit naam van Prins Claus weigert?![]()
Ben stiekem toch naar de RC-award aan het solliciteren, merk je het??
prima... ben "vrij"quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:38 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]![]()
En hoe gaat het met tombolafan?
Vind ik ook een goed ideequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
prima... ben "vrij"
(wat eigenlijk betekent dat ik het nog drukker heb dan op een werkdag...)
wat betreft t script lijkt t me handiger om (zoals jij al zei) via gmail (googledocs) een account te delen ofzo. hyves lijkt me toch een beetje te simpel ofzo...
en 5 pagina's al!!! Wanneer kan ik gaan oefenen!
ja, dat is wel nodig natuurlijk... hoewel ik denk dat het een uitdaging wordt om iedereen op een bepaalde tijd online te laten zijn (je zou wel al het een en ander door kunnen mailen, dat degenen die er niet zijn daar op reageren en de rest dit meeneemt. msn-gesprekken daarna weer doormailen (als soort notulen) en klaar)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:38 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Vind ik ook een goed ideeEn directe contactmogelijkheid a la msn vind ik ook wel een strak plan toch. Zeker als we wat verder komen
ja, maar ik wil zo graag iets doen...quote:Oefenen zou ik pas doen als die helemaal af is aangezien er zeker dingetjes herschreven gaan worden
niks...quote:GEFELICITEERD!!!!!!!!! wat ben je nu?
Niet alleen leuk, maar ook gewoon noodzakelijk! vind ikquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dat is wel nodig natuurlijk... hoewel ik denk dat het een uitdaging wordt om iedereen op een bepaalde tijd online te laten zijn (je zou wel al het een en ander door kunnen mailen, dat degenen die er niet zijn daar op reageren en de rest dit meeneemt. msn-gesprekken daarna weer doormailen (als soort notulen) en klaar)
een keer bij elkaar komen is natuurlijk ook leuk...![]()
quote:ja, maar ik wil zo graag iets doen...
Zo te horen heb je het al druk genoegquote:niks...![]()
ik moet nog het een en ander halen, eind van het jaar ben ik pas iets...
Soms is het leuk het nuttige en aangename te verenigen he... (en inderdaad is het noodzakelijk hoor...)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:02 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Niet alleen leuk, maar ook gewoon noodzakelijk! vind ik
En doormailen is al een strak plan!
ach, druk genoeg... ik doe een (half) jaar langer over mn bachelor dus ik hoef geen volledig jaar meer.quote:Zo te horen heb je het al druk genoegEn ik weet het ook even zo gauw niet wat je kunt doen, behalve as soon as ik een deel van het script doorstuur er opbouwende kritiek op geven
![]()
dan heb ik mn bachelor in pedagogische wetenschappen... maar eigenlijk wil ik dan het onderwijs in...quote:Maar wat wordt je dan aan het eind van het jaar?
Absoluut!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:11 schreef tombolafan het volgende:
Soms is het leuk het nuttige en aangename te verenigen he... (en inderdaad is het noodzakelijk hoor...)
Ahh, ik heb het net in 4 jaar gehaaldquote:ach, druk genoeg... ik doe een (half) jaar langer over mn bachelor dus ik hoef geen volledig jaar meer.
Hmm, genoeg arbeidsplekken toch? Of is Pabo een vereiste?quote:dan heb ik mn bachelor in pedagogische wetenschappen... maar eigenlijk wil ik dan het onderwijs in...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |