abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72262361
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:00 schreef tombolafan het volgende:
ach, ik kan het niet uitleggen, ik snap het zelf toch niet... mn ouders kwamen net even langs, vandaar de late reactie...

ga je vanavond nog iets leuks doen? Morgen wielerronde in mn eigen dorp!!!
helemaal niks aan plannen. Vriend gesms't, maar die had al een verjaardag. Dus word avondje ehh... niksen . Straks misschien voetbal kijken en daarna zien we wel verder. Filmpje ofzo.
Wat zijn jouw plannen voor vanavond?

Wielerronde? Moet je band daar optreden? Zoveel hield je niet van wielerrondes zei je de laatste keer
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_72262703
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:02 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

helemaal niks aan plannen. Vriend gesms't, maar die had al een verjaardag. Dus word avondje ehh... niksen . Straks misschien voetbal kijken en daarna zien we wel verder. Filmpje ofzo.
Wat zijn jouw plannen voor vanavond?

Wielerronde? Moet je band daar optreden? Zoveel hield je niet van wielerrondes zei je de laatste keer
de band moet wel spelen, maar sowieso is het leuker als het in je eigen dorp is... dan ken je de mensen...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_72262740
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:16 schreef tombolafan het volgende:

[..]

de band moet wel spelen, maar sowieso is het leuker als het in je eigen dorp is... dan ken je de mensen...
Maar dan ga je dus niet voor het wielrennen maar voor de mensen die gaan kijken naar het wielrennen

Maar wat zijn je plannen voor vanavond?
pi_72263126
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:18 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Maar dan ga je dus niet voor het wielrennen maar voor de mensen die gaan kijken naar het wielrennen

Maar wat zijn je plannen voor vanavond?
ja... ik ga meestal ook naar de kroeg voor de mensen die er zijn, en niet voor de kroeg...
verder... saai ds'en, voor de katten zorgen en ook tv kijken ofzo...
pi_72263175
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:35 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ja... ik ga meestal ook naar de kroeg voor de mensen die er zijn, en niet voor de kroeg...
verder... saai ds'en, voor de katten zorgen en ook tv kijken ofzo...
Ga je vaak stappen? Althans ga je vaak gezellig mee naar de kroeg om mensen te kijken?

als je slowchat open laat staan hou ik je wel gezelschap (beetje). Als je dat tenminste niet saai vind
pi_72263875
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:37 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ga je vaak stappen? Althans ga je vaak gezellig mee naar de kroeg om mensen te kijken?

als je slowchat open laat staan hou ik je wel gezelschap (beetje). Als je dat tenminste niet saai vind

niet echt nee... jij wel?
pi_72263931
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef tombolafan het volgende:

[..]

niet echt nee... jij wel?
Nee nooit... bijna nooit. Niet dat ik het niet leuk vind, het trekt me gewoon niet. Als ik er dan een keer ben vind ik het meestal wel gezellig.... (ook zonder alcohol )
pi_72264621
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:05 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Nee nooit... bijna nooit. Niet dat ik het niet leuk vind, het trekt me gewoon niet. Als ik er dan een keer ben vind ik het meestal wel gezellig.... (ook zonder alcohol )
Ik vind het vaak ook leuk, maar heb geen zin om alleen heen te gaan (en mn meeste vrienden zijn gesetteld en hebben weinig in om vaak te stappen...) maar kermis komt deze week dus dan is het drie dagen feest!!!
pi_72264947
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:33 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik vind het vaak ook leuk, maar heb geen zin om alleen heen te gaan (en mn meeste vrienden zijn gesetteld en hebben weinig in om vaak te stappen...) maar kermis komt deze week dus dan is het drie dagen feest!!!
precies, das mijn probleem ook

Kermis is wel leuk, maar dan hoeft het voor mij niet zo'n kermis met feesttenten te zijn...
De muziek in zo'n feesttent is meestal niet dat wat ik wil horen en dan erger ik me echt een hele avond er aan
pi_72265067
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:47 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

precies, das mijn probleem ook

Kermis is wel leuk, maar dan hoeft het voor mij niet zo'n kermis met feesttenten te zijn...
De muziek in zo'n feesttent is meestal niet dat wat ik wil horen en dan erger ik me echt een hele avond er aan
hahahaha, de tenten zijn juist het enige waar ik heen ga...
pi_72265213
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:52 schreef tombolafan het volgende:

[..]

hahahaha, de tenten zijn juist het enige waar ik heen ga...
Gelukkig hebben wij die nooit op de kermis. Alleen de omgelegen dorpen hebben die en daar kom ik nooit op de kermis

Maar ieder zijn ding toch?
pi_72265799
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:58 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Gelukkig hebben wij die nooit op de kermis. Alleen de omgelegen dorpen hebben die en daar kom ik nooit op de kermis

Maar ieder zijn ding toch?
Hoe weet je dan dat je het niks vindt? wat doe je dan op de kermis? echt in attracties ofzo?
pi_72265905
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 20:22 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Hoe weet je dan dat je het niks vindt? wat doe je dan op de kermis? echt in attracties ofzo?
Ok, ik weet inderdaad niet of ik er iets aan vind. Ik denk dat ik er niks aanvind omdat ik het idee heb dat er in die tenten alleen maar van die dronken relschoppers zitten...
Op de kermis loop ik graag. Kijken hoe andere mensen plezier hebben. Zelf doe ik niet zoveel. Een keertje schieten vind ik wel leuk, maar verder geniet ik gewoon van wat er allemaal is en de mensen waar ik mee ben. En natuurlijk van al het lekkers dat er op de kermis te vinden is (IK BEDOEL ETEN!!! )
pi_72266171
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ok, ik weet inderdaad niet of ik er iets aan vind. Ik denk dat ik er niks aanvind omdat ik het idee heb dat er in die tenten alleen maar van die dronken relschoppers zitten...
Op de kermis loop ik graag. Kijken hoe andere mensen plezier hebben. Zelf doe ik niet zoveel. Een keertje schieten vind ik wel leuk, maar verder geniet ik gewoon van wat er allemaal is en de mensen waar ik mee ben. En natuurlijk van al het lekkers dat er op de kermis te vinden is (IK BEDOEL ETEN!!! )
ah... tja relschoppers... die lopen bij ons juist op de kermis!!! vorig jaar zelfs 112 moeten bellen omdat er een onwijze knokpartij was
en ik ben nuchter he, dus dan loop ik altijd om de rellen/relschoppers heen...
Schieten is leuk inderdaad!
pi_72266208
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 20:36 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ah... tja relschoppers... die lopen bij ons juist op de kermis!!! vorig jaar zelfs 112 moeten bellen omdat er een onwijze knokpartij was
en ik ben nuchter he, dus dan loop ik altijd om de rellen/relschoppers heen...
Schieten is leuk inderdaad!
Nou mochten we een keer samen op een kermis zijn, dan blijf ik wel bij jou lopen . Zal ik bij de schiettent nog wel een knuffeltje voor je schieten (Zo typisch amerikaans... knuffels winnen met ballen gooien of iets in die richting )
pi_72266539
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 20:38 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Nou mochten we een keer samen op een kermis zijn, dan blijf ik wel bij jou lopen . Zal ik bij de schiettent nog wel een knuffeltje voor je schieten (Zo typisch amerikaans... knuffels winnen met ballen gooien of iets in die richting )
ja hoor, ik bescherm je wel
pi_72266670
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 20:52 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ja hoor, ik bescherm je wel
Gelukkig , ik voel me nu al een stuk zekerder
pi_72266833
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 20:58 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Gelukkig , ik voel me nu al een stuk zekerder
Ik ben eigenlijk een onwijze schijterd hoor... maar 112 bellen red ik...
pi_72266873
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 21:05 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk een onwijze schijterd hoor... maar 112 bellen red ik...
Ik heb pas 1 keer 112 gebeld... maar dat was ook wel nodig toen ik uit de auto geklommen was en we de weg blokkeerden na de aanrijding

Verder ben ik ook niet zo'n stoer iemand
pi_72266982
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 21:06 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik heb pas 1 keer 112 gebeld... maar dat was ook wel nodig toen ik uit de auto geklommen was en we de weg blokkeerden na de aanrijding

Verder ben ik ook niet zo'n stoer iemand
haha, ik heb al 3 keer 112 gebeld... en toen ik een keer dacht dat het niet dringend was en ik dus 0800-8844 (ofzo) belde werd ik doorverbonden met 112...

Wat voor aanrijding had je dan?
pi_72267115
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 21:13 schreef tombolafan het volgende:

[..]

haha, ik heb al 3 keer 112 gebeld... en toen ik een keer dacht dat het niet dringend was en ik dus 0800-8844 (ofzo) belde werd ik doorverbonden met 112...

Wat voor aanrijding had je dan?
Hahaha, das wel grappig als je er zelf geen "haast" mee hebt en je dan toch doorverbonden word

Nou.. dat zal ik je vertellen.
Op 1 januari 2008, om half 9 's ochtends was ik op weg naar mijn toenmalige werk (kassamedewerker bij een dorpspompstation). Toen ik bijna op plek van bestemming een frontale aanrijding had met een andere automobilist (alle 2 rond de 80km per uur..) (gelukkig ook alle 2 overleefd)

pi_72267243
Oeh, dat is heftig... enne... hoe kwam het dan? toen ik zonder haast belde was ik (rond 20.00 uur) onder een viaductje door gereden en daar stonden een stel jongeren op te hangen... en het was net rond die "stoeptegelgooi-periode", dus ik belde voor de zekerheid, en zij vonden het dus wel ernstig...
pi_72267348
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 21:23 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, dat is heftig... enne... hoe kwam het dan? toen ik zonder haast belde was ik (rond 20.00 uur) onder een viaductje door gereden en daar stonden een stel jongeren op te hangen... en het was net rond die "stoeptegelgooi-periode", dus ik belde voor de zekerheid, en zij vonden het dus wel ernstig...
En waren het ook de stoeptegelgooijongeren? (heerlijk woord voor galgje ).
Nou ik reed gewoon op mijn weghelft en ik zag mijn tegenliggen al sligerend aangkomen. Maar redelijk ver voor me reed hij weer op zijn eigen helft dus dacht zit wel goed. Maar op zo'n 100 meter ofzo kwam die wer op mijn helft rijden... dus wij bestuurders zaten recht tegenover elkaar toen we elkaar raakten...
pi_72267611
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 21:28 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

En waren het ook de stoeptegelgooijongeren? (heerlijk woord voor galgje ).
Nou ik reed gewoon op mijn weghelft en ik zag mijn tegenliggen al sligerend aangkomen. Maar redelijk ver voor me reed hij weer op zijn eigen helft dus dacht zit wel goed. Maar op zo'n 100 meter ofzo kwam die wer op mijn helft rijden... dus wij bestuurders zaten recht tegenover elkaar toen we elkaar raakten...
oeh, dat is heftig! geen idee of het echte gooiers waren, ze belden niet terug...
pi_72267674
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 21:41 schreef tombolafan het volgende:

[..]

oeh, dat is heftig! geen idee of het echte gooiers waren, ze belden niet terug...
Das flauw. Nou weet je niet eens of je een goede daad voor Nederland gedaan hebt...

En ben je gezellig aan het DS'en?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')