Standard hebben ze speciaal voor jou gedaan!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Arsenal, Olympiacos en Standard
Luik, wel lekker foute stad inderdaad.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:56 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Standard hebben ze speciaal voor jou gedaan!
Top, Ik ga ze alle 3 bezoeken.
Betaalbaar en mooie ploegen, hoewel Luik supporters echte klootzakken zijn.
Ik zeg ramen van de bus aan stront etc, mijn buurjongen is SL supporter en die zei al:" Ge moe niet een straat verkeerd afslaan met uw AZ shirt in Luik, das zijn arbeiders eh"
Dat valt allemaal reuze mee hoor. Als ze Ajax hadden geloot dan wel. Of andere clubs die uit zijn op een fight.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:56 schreef fuckbuddy het volgende:
hoewel Luik supporters echte klootzakken zijn.
Ik zeg ramen van de bus aan stront etc, mijn buurjongen is SL supporter en die zei al:" Ge moe niet een straat verkeerd afslaan met uw AZ shirt in Luik, das zijn arbeiders eh"
Ben je wel eens in het centrum geweest?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:58 schreef Blawh het volgende:
Luik, wel lekker foute stad inderdaad.
Ja, een dag en een nacht afgelopen april.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben je wel eens in het centrum geweest?
Daar is toch niks fouts aan. Dat is eerder net en modern.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:03 schreef Blawh het volgende:
Ja, een dag en een nacht afgelopen april.
Dat centrale plein wel ja, maar iets daarbuiten houdt het al redelijk snel op vind ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar is toch niks fouts aan. Dat is eerder net en modern.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |