zoalang ze Vejinovic maar niet laten lopen vind ik alles best.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
Nog even en kleedkamer II kan weer dicht.
quote:Celso Ortiz blij met AZ
ALKMAAR - De transfer van Celso Ortiz naar AZ is op een haar na gevild. De Paraguayaanse jeugdinternational onderhandelde gistermiddag met de Alkmaarse club en is in principe rond met de landskampioen.
Ortiz is een linksbenige middenvelder, die in eerste instantie mee gaat draaien met Jong AZ, maar eventueel ook al snel in aanmerking kan komen voor de eerste ploeg. ,,AZ is een mooie club, waar meer Zuid-Amerikanen spelen, zodat ik hier best mijn draai zal kunnen vinden. Als ik de kans krijg om in de Champions League te spelen, zou het geweldig zijn," liet de 20-jarige Zuid-Amerikaan al weten.
quote:CL: AZ ontloopt Internazionale en Real bij loting
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 25-aug-2009 23:21
AZ (foto) is donderdag bij de loting voor de groepsfase van de Champions League verzekerd van een plek in pot 2. De Alkmaarders ontlopen daardoor Internazionale, Real Madrid, CSKA Moskou, FC Porto, Juventus en Olympique Lyon. De Franse club verzekerde zich dinsdag van een plek in het hoofdtoernooi. AZ kan ook Sporting CP niet loten.
De plaaggeest van AZ in de halve finales van de UEFA Cup in het seizoen 2004/2005 is, als Sporting zich woensdag ontdoet van Fiorentina, eveneens ingedeeld in pot 2. De Portugezen schakelden een ronde eerder nog FC Twente uit. Als Fiorentina doorgaat, komt Glasgow Rangers automatisch in pot 2 terecht.
quote:AZ gaat met Kalmar praten over Elm
ALKMAAR - De Zweedse middenvelder Rasmus Elm ziet een overstap naar AZ wel zitten. De 21-jarige international heeft de landskampioen laten weten graag naar Alkmaar te willen verhuizen.
AZ gaat donderdag om de tafel zitten met zijn club Kalmar FF om over een transfer te praten.
De lange middenvelder, broertje van Heerenveen-speler Viktor Elm, stond in de belangstelling van diverse Europese clubs. De Zweed zou Everton en Bayer Leverkusen al hebben afgezegd.
Elm beloofde AZ afgelopen weekeinde een beslissing te nemen over zijn toekomst. Directeur voetbalzaken Marcel Brands vernam woensdag dat de middenvelder wel oren heeft naar een overstap naar de kampioen van Nederland.
Elm heeft nog een contract tot december 2010 bij Kalmar. ,,We moeten er met de club dus uit zien te komen over een transfersom'', aldus Brands, die verwacht dat de onderhandelingen met de speler zelf geen problemen zullen opleveren.
Ortiz
Brands had dinsdag ook een positief gesprek met de zaakwaarnemer van Celso Ortiz, een talentvolle middenvelder uit Paraguay.
De directeur voetbalzaken van AZ onderhandelt woensdag met Cerro Porteño, de club van Ortiz, over een transfer. De Alkmaarders zien in de Paraguayaan nog geen directe versterking voor het eerste elftal, maar wel voor het beloftenteam.
De Alkmaarders hoeven vooralsnog niet te vrezen voor het vertrek van een van de basisspelers uit de ploeg van trainer Ronald Koeman.
Luijckx
Volgens Brands bestaat wel concrete interesse in Kees Luijckx. De middenvelder mag vertrekken uit Alkmaar, maar wilde in de voorbereiding vechten voor zijn kans. Luijckx kwam dit seizoen echter nog niet in actie in een officiële wedstrijd van AZ.
Een club uit het buitenland wil de voormalige jeugdinternational graag overnemen van AZ. Het is nog onduidelijk of Luijckx ook interesse heeft in die overstap
Lachenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:41 schreef fuckbuddy het volgende:
Wel balen, Inter en Real Madrid loten we zeker niet!
Zou wel lachen zijn, C. Ronaldo vs Swerts.
Dit AZ kan toch van iedereen winnen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:32 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Lachen.
Real Madrid - AZ 10-0.
AZ heeft ook al wel eens 1-2 van Sevilla FC gewonnen in Spanje. Sevilla is echt niet kansloos tegen Real.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:32 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Lachen.
Real Madrid - AZ 10-0.
Zolang de return maar 0-11 wordquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:32 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Lachen.
Real Madrid - AZ 10-0.
Er zijn een aantal clubs waarvan ik ze eigenlijk normaal gesproken nooit maar dan ook nooit zie winnen:quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:34 schreef lighted het volgende:
[..]
Dit AZ kan toch van iedereen winnen?
Dat is wel zo en ik denk dat AZ op elke positie een veel betere speler heeft dan destijds momenteelquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
AZ heeft ook al wel eens 1-2 van Sevilla FC gewonnen in Spanje. Sevilla is echt niet kansloos tegen Real.
Um, had toch liever Arveladze en Koevermans in de spits zien staan dan Mounir en Moussa.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:55 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Dat is wel zo en ik denk dat AZ op elke positie een veel betere speler heeft dan destijds momenteel
11-0quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:49 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Zolang de return maar 0-11 word
Eén doelpunt verschil?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:09 schreef wallofdolls het volgende:
We kijken wel met veel weemoed terug, maar toch zijn ze bij AZ individueel nooit productiever geweest in de eredivisie dan Mounir
Shota:
2005/06 Vlag van Nederland Nederland AZ Eredivisie 31 22
2006/07 Vlag van Nederland Nederland AZ Eredivisie 29 14
Mounir:
2008/09 AZ Alkmaar Nederland Nederland Eredivisie 30 23
2009/10 AZ Alkmaar Nederland Nederland Eredivisie 4 5
Koevermans:
2005/06 Nederland AZ Eredivisie 21 9
2006/07 Nederland AZ Eredivisie 31 22
Je snapt toch wat ik begrijp?quote:
Nee maar goed, we doen net alsof ze zo veel meer scoorden. En samen deden ze dat inderdaad ook wel, maar individueel dus niet. En volgens mij heeft mounir nog aardig wat assists op zn naam staan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eén doelpunt verschil?![]()
Met als belangrijkste dat Arveladze en Koevermans *samen* absolute doelpuntmachines waren, omdat ze niet egoïstisch waren. Als je Mounir in de spits hebt staan, weet je bijna zeker dat de andere spits nooit zoveel zal scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |