quote:
Jeej!! Na 2 jaar doen ze nog steeds zo moeilijk?!quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Tering man. Ik ben bang voor een wijf![]()
![]()
. Gisteren bedreigd enzo, om iets wat ik op 8-jarige leeftijd heb gedaan (oke, het leven van haar een beetje geruïneerd enzo). Ze heeft een broer die me "gaat vermoorden als hij me ziet".... Ze woont 1 straat verderop
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jeej!! Na 2 jaar doen ze nog steeds zo moeilijk?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zou wel goed zijn trouwens, dan is mijn grammatica beter dan mensen die járen ouder dan me zijn
.
Karma.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Tering man. Ik ben bang voor een wijf![]()
![]()
. Gisteren bedreigd enzo, om iets wat ik op 8-jarige leeftijd heb gedaan (oke, het leven van haar een beetje geruïneerd enzo). Ze heeft een broer die me "gaat vermoorden als hij me ziet".... Ze woont 1 straat verderop
.
Gast, het is een wijf, ik kan dan wel haar leven een beetje verpest hebben, ik ga geen meiden in elkaar slaanquote:
K had het dan ook over steken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:54 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Gast, het is een wijf, ik kan dan wel haar leven een beetje verpest hebben, ik ga geen meiden in elkaar slaan.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:56 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik had wel wapens bij me (al is het dan geen eerlijk gevecht meer), maar dan nog.
Jeweettoch, allochtonen-image moet ik hooghouden, ik kan toch niet als eerlijke burger door het leven gaan?quote:
Dus? Neersteken die handelquote:Op maandag 24 augustus 2009 02:56 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik had wel wapens bij me (al is het dan geen eerlijk gevecht meer), maar dan nog.
Ik zou op je 1e schooldag gewoon gaan ragen en iedereen neerpoppen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:59 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Jeweettoch, allochtonen-image moet ik hooghouden, ik kan toch niet als eerlijke burger door het leven gaan?
Zeker man, ik zal zometeen op /b/ even een aankondiging posten, maar moet eerst ff 7 proxies aanzetten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik zou op je 1e schooldag gewoon gaan ragen en iedereen neerpoppen.
/b/? doe het gewoon hier, joh.quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:02 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zeker man, ik zal zometeen op /b/ even een aankondiging posten, maar moet eerst ff 7 proxies aanzetten.
Breng d'r in je pooier-BMW-cabrio naar de lokale afwerkplaats en zet d'r voor je aan het werk!quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:56 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
FOK is het nieuwe 4chan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:03 schreef Sjaaknelis het volgende:
[..]
/b/? doe het gewoon hier, joh.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:02 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zeker man, ik zal zometeen op /b/ even een aankondiging posten, maar moet eerst ff 7 proxies aanzetten.
Ja.. Geen mods, dat werkt echt goed. Dat zag je zonet wel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:08 schreef Sjaaknelis het volgende:
Goed idee, fok 't nieuwe 4chan. Dan wil ik dat er een /b/ komt zonder mods.
Ja, /b/ loopt ook zo vloeiend en netjes, daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja.. Geen mods, dat werkt echt goed. Dat zag je zonet wel.
Vaak wel ja.quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:10 schreef Sjaaknelis het volgende:
[..]
Ja, /b/ loopt ook zo vloeiend en netjes, daar heb je gelijk in.
Jezus, download een leven ofzoquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:01 schreef gers het volgende:
DOORDAT FOK GEHAKT WAS HEB IK ME DE TYFUS VERVEELD
waarquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jezus, download een leven ofzo
Ik las het vanochtend pad
dankjequote:Op maandag 24 augustus 2009 10:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Klik hierIk heb hem zelf ook
www.ikbeneenkanslozewankerenwileenlevendownloaden.com
In je FoBoquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:10 schreef gers het volgende:
[..]
dankje![]()
even nog een andere vraag waar moet ik naaktfotos posten van de vriendin van een goede vriend van mij
Leeft 'ie nog?quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:35 schreef NoelGallagher het volgende:
snoop dogg was kankerstoer op lowlands.
Ah, waar was je heen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
vakantiewas zo lang weg dat ik al vergeten ben hier
nu weer weg
Nou, ik vanmorgen op die startknop drukken. Vraagt dat ding ineens om een wachtwoordquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:09 schreef Adelante het volgende:
Doet de BMW het weer of was die ook gehackt?
Ik moest lachen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, ik vanmorgen op die startknop drukken. Vraagt dat ding ineens om een wachtwoord![]()
Datdoetieandersnooit
Maar gelukkig ben ik heel goed met cheats, dus ik zoeken op the interwebzquote:
In de meeste gevallen wel, maar soms niet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:06 schreef RickoKun het volgende:
Bovendien wie is dat voor faalhaas dat ie bang is voor een wijf? Vrouwen zijn lichamelijk minderwaardig aan de man, hoe groot en lomp zo'n doos ook is
quote:
demba onze zweedse vriendquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:26 schreef gers het volgende:
[..]
die spits van jullie is trouwens best goed
Alleen die naam al doet me meer denken aan een kinderspeelparadijs, dan een voetbalclubquote:
Ik hoop het ook voor jequote:Op maandag 24 augustus 2009 12:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar gelukkig ben ik heel goed met cheats, dus ik zoeken op the interwebz![]()
Blijkt dat ik eerst een liedje moest spelen op de toeter, de motorkap moest openen, weer dichtdoen, daarna de kofferbak open, accu eruit halen, rondje op de auto lopen met die accu, accu weer terug, kofferbak dicht, lichtshow geven met de mistlampen, trommelen op het stuur en dashboard, en toensjes op de startknop drukken.
En toen ging hij wel aan![]()
Hoop maar dat ik het goed onthouden heb, wil vanmiddag nog wel naar huis toe
Waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:35 schreef LudoSanders het volgende:
Ik gok er op dat FOK! er zo weer uit ligt.
Fok! is een beetje traagquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je!
[..]
Waar haal je die wijsheid vandaan?
Het gaat alsmaar langzamer, pagina's opvragen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:37 schreef Breathtaking het volgende:
Waar haal je die wijsheid vandaan?
De baggeraars zijn terug van vakantiequote:Op maandag 24 augustus 2009 12:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het gaat alsmaar langzamer, pagina's opvragen?
Mountainbiken is wel tof. Ik heb er ook lang over getwijfeld zelf een fiets aan te schaffen, maar mezelf een beetje kennende zou ik zodra ik zo'n fiets heb het slechts sporadisch doen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:41 schreef Maisnon het volgende:
't Is te warm hier
Ik was gisteren gaan mountainbiken
Ja is dat niet bij iedereen zoquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mountainbiken is wel tof. Ik heb er ook lang over getwijfeld zelf een fiets aan te schaffen, maar mezelf een beetje kennende zou ik zodra ik zo'n fiets heb het slechts sporadisch doen.
Zo traag was het voorheen niet hoor?quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
De baggeraars zijn terug van vakantie
Vast wel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja is dat niet bij iedereen zo!
Uhuhquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja is dat niet bij iedereen zo!
Dan mag je nu wel met die cheat beginnenquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar gelukkig ben ik heel goed met cheats, dus ik zoeken op the interwebz![]()
Blijkt dat ik eerst een liedje moest spelen op de toeter, de motorkap moest openen, weer dichtdoen, daarna de kofferbak open, accu eruit halen, rondje op de auto lopen met die accu, accu weer terug, kofferbak dicht, lichtshow geven met de mistlampen, trommelen op het stuur en dashboard, en toensjes op de startknop drukken.
En toen ging hij wel aan![]()
Hoop maar dat ik het goed onthouden heb, wil vanmiddag nog wel naar huis toe
Een soort regendans maar dan andersquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dan mag je nu wel met die cheat beginnen
Je kunt die cheat trouwens korter maken door ipv een rondje een driehoekje op de auto te lopen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een soort regendans maar dan anders
Echtquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je kunt die cheat trouwens korter maken door ipv een rondje een driehoekje op de auto te lopen.
Zoiets jaquote:
Kut natuurlijk, wat dacht je andersquote:
Super gaaf. En ik heb NG gespot. Incognito.quote:
Ja, godverquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Super gaaf. En ik heb NG gepost. Incognito.
En McFearless.
Alleen maar handig toch.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ben ik eens een weekendje weg, knalt FOK! eruit.
Mis ik nog niets
Whehehe, wanneer heeft ie die gepost danquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:16 schreef remlof het volgende:
reetveter, goatse, 48 uur.
Ikquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:06 schreef RickoKun het volgende:
ik heb me gewoon kankerhard afgetrokken al die tijd.
Bovendien wie is dat voor faalhaas dat ie bang is voor een wijf? Vrouwen zijn lichamelijk minderwaardig aan de man, hoe groot en lomp zo'n doos ook is
Klikklak kopen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:25 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik![]()
Maar het gaat er ook om dat ze een oudere broer heeft die mij gaat vermoorden ofzo, en aangezien ze 1 straat van me af woont is het nog mogelijk ook![]()
.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:25 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik![]()
Maar het gaat er ook om dat ze een oudere broer heeft die mij gaat vermoorden ofzo, en aangezien ze 1 straat van me af woont is het nog mogelijk ook![]()
.
Duur man, 600 voor 8mm en 800 voor 9mm mooier ding, ik heb wel genoeg geld jeweettoch, maar te duur man.quote:
Ja, ik heb wel vrienden, maar die zijn helaas geen sportschooltypes, maar gewoon gemiddelde mensen (dus geen WoW'ers ofzoquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
![]()
Je hebt vrienden, neem ik aan. Goed hard in elkaar hoeken die pauper.
Nee man, speciale aanbieding, voor vrienden toch.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:49 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Duur man, 600 voor 8mm en 800 voor 9mm mooier ding, ik heb wel genoeg geld jeweettoch, maar te duur man.
Ja, maar die vriend haalt het via iemand anders, die haalt het uit het buitenland, zitten allemaal tussenpersonen tussen = duur.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee man, speciale aanbieding, voor vrienden toch.
En wat is jouw probleem?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:49 schreef jordeeeh het volgende:
Everybody tells their problems, and nobody gives a fuck.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Vertel ik niet, cause nobody gives a shit!
Je bent toch ook moslim?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb per ongeluk halal noodles gekocht.
Niet dat ik weet.quote:
worstelenquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Godverdomme, kankergeniale worstelwedstrijd met echt een falend einde
Daarvoor kijk ik niet
Tuurlijk niet man, die zijn allang met pensioen!quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:19 schreef gers het volgende:
[..]
worstelen![]()
doet die hulk hogan of andre de giant nog steeds mee
de sting dan die kwam altijd met een knuppel op mijn n64 worstelspelletjequote:Op maandag 24 augustus 2009 16:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Tuurlijk niet man, die zijn allang met pensioen!
de sting zit bij TNA, niet meer bij WWEquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:26 schreef gers het volgende:
[..]
de sting dan die kwam altijd met een knuppel op mijn n64 worstelspelletje
Whehehe jouw vriend heeft dus een kleine piemelquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een slangetje door mijn neus gehad.
Dat deed best zeer.
WWF geloof ik wel, maar dat weet ik niet zekerquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:29 schreef gers het volgende:
bestaat de wwf nog ?
en ik speelde altijd prikkeldraad wedstrijden omdat dat altijd lekker bloederig was
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Whehehe jouw vriend heeft dus een kleine piemel
Mijn kno arts is vrouwelijkquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik had het niet voor het zeggenquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:45 schreef gers het volgende:
mensen die naar een vrouwelijke arts gaan![]()
je hebt toch geen doodswens
ow noesquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had het niet voor het zeggen![]()
Het kon idd misgaan, hersenperforatie ftw.
Gefeliciteerd, u bent de 999.999e persoon die dit filmpje postquote:Op maandag 24 augustus 2009 02:02 schreef jordeeeh het volgende:
Op zich een kutnummer, maar t klinkt wel lekker.
Geweldig, jwzquote:
Whehequote:Op maandag 24 augustus 2009 16:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
lowlandsmeisjesquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u bent de 999.999e persoon die dit filmpje post![]()
[..]
Geweldig, jwz
WWEquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
de sting zit bij TNA, niet meer bij WWE
Ik kijk nu WWE Summerslam 2209
Nee helaas nietquote:
Wij hadden WWF Attitude. Daar hadden ik en mn broertje Mario en Luigi mee gemaakt als custom mannetjesquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:41 schreef gers het volgende:
ik zit nu een cagematch te spelen op mijn n64 emulator
quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wij hadden WWF Attitude. Daar hadden ik en mn broertje Mario en Luigi mee gemaakt als custom mannetjes
Inderdaad, die van rottend paardenvlees vind ik ook niet zo lekker persoonlijkquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Negerzoenen![]()
Die van chocolade dan he
Racistquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Inderdaad, die van rottend paardenvlees vind ik ook niet zo lekker persoonlijk
Daar was ik nog niet bekend meequote:Op maandag 24 augustus 2009 17:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Welke emulator heb je?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:41 schreef gers het volgende:
ik zit nu een cagematch te spelen op mijn n64 emulator
Eierdooier!quote:
Stewardessen in helicoptersquote:
E = een door de EU goedgekeurde hulpstof.quote:
In de herfst.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik probeer er achter te komen wanneer het herfstvakantie is..
quote:
Ik moet vliegtickets en ik wil niet in de herfstvakantie, omdat het dan een stuk duurder is.quote:
Moeilijk he, het internetquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik probeer er achter te komen wanneer het herfstvakantie is..
Je moet vliegtickets?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet vliegtickets en ik wil niet in de herfstvakantie, omdat het dan een stuk duurder is.
Waar ga je heen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet vliegtickets en ik wil niet in de herfstvakantie, omdat het dan een stuk duurder is.
DOODDOENER!quote:
Ja, zwemmen gaat niet.quote:
Engeland.quote:
quote:
Dan gaat zwemmen nog wel hoorquote:
Ik zat op iemand te wachten die het voor me intikte.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Moeilijk he, het internet
http://lmgtfy.com/?q=herfstvakantie+2009
http://lmgtfy.com/?q=herfstvakantie+2009+wiki
Ik heb geen conditie.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Dan gaat zwemmen nog wel hoor![]()
Alhoewel je misschien beter een motorbootje kan regelen
Gezellig.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga misschien ook rond die periode...
quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezellig.![]()
Ik weet alleen nog niet precies hoe ik ga, want er zou ook een bus gaan![]()
Bussen![]()
Groningenquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:19 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga naar leeuwarden over een weekje voor 10 maand![]()
![]()
(nouja ik woon dan in groningen maar moet ik daar stage doen![]()
)
Ik nietquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Flikker op met je bus.
Ik ga met de auto.
Ik ga denk ik via Rotterdam, niet Schipholquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:28 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
1 cent-vlucht van Ryanair is chill
Maar uiteraard weer belasting van 60 euro erbij he
Ryanair is Eindhoven, niet Schipholquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga denk ik via Rotterdam, niet Schiphol
Ohhh dat wist ik nietquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ryanair is Eindhoven, niet Schiphol
Ik.quote:
Logica.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heeik wilde je nog smsen maar ik dacht je komt vanzelf wel weer terug
!
En hallo allemaal!
Want?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet vanavond vroeg naar bed.
Bah.
Naar Canada betaal je iets van 350 euro taxquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:28 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
1 cent-vlucht van Ryanair is chill
Maar uiteraard weer belasting van 60 euro erbij he
Dat doet me goed.quote:
Maar dan is ze geen onbegrepen genie meerquote:
Enkel een genie, ja.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar dan is ze geen onbegrepen genie meer
Ik moet om 7 uur op mn werk zijn.quote:
Waarom moet je in hemelsnaam om 7 uur op je werk zijn?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet om 7 uur op mn werk zijn.
Daarvoor ben ik niet gemaakt.
Ik fiets denk ik morgenochtend de gracht in.
Okeeeee....quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Naar Canada betaal je iets van 350 euro tax
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet om 7 uur op mn werk zijn.
Daarvoor ben ik niet gemaakt.
Ik fiets denk ik morgenochtend de gracht in.
Omdat ik vroege dienst heb.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom moet je in hemelsnaam om 7 uur op je werk zijn?
Bouwvakkert.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom moet je in hemelsnaam om 7 uur op je werk zijn?
Dat kan ik ook wel, maar dan ga ik s middags instorten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik lig nooit eerder dan 02:00. a 03:00 uur. Of ik er vroeg uit moet of niet.
Daar heb ik dan geen last van.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel, maar dan ga ik s middags instorten.
Tenzij ik bezig blijf
De clip was vetter dan t liedje.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Luister godverdomme mijn liedje, bitches.
Ik ben dan ook oud.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar heb ik dan geen last van.
Waar doel je op?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:25 schreef Broekpaling het volgende:
Fas, laten wij eens een weekje een stontmachine, kwijlporem, aso, en fosiel onder handen nemen.
True.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
De clip was vetter dan t liedje.
Godverdomme zeg, en jij bent al zo'n zonnestraaltje in de ochtend, dat wordt genieten voor je collega's.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik vroege dienst heb.
En eigenlijk ben ik nog blij dat ik niet om 6 uur aanwezig moet zijn.
Collega van mij begint om 4 uur.!
Het was allebei tof.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
De clip was vetter dan t liedje.
Haha jullie zijn beroofd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
Lowlands ownde moeders. Zwetende lange jongemannen bij The Prodigy ownde mij als een van de weinige meisjes in de pit. Rare geluiden maken in je tent laat mensen denken dat je verkracht wordt. Kutmongool die ons kamp lekker heeft beroofd van een camera en honderdnegentig euro. Oranje was dat bandje. 5 uur drum'n'bass'en. Silent disco bleren. Arctic Monkeys waren eindelijk wat meer bezig met het publiek. Een traantje wegpinken bij Bon Iver. En nu ben ik kaaaaanker moe. Maar het was zo tof.
Klinkt goedquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
Lowlands ownde moeders. Zwetende lange jongemannen bij The Prodigy ownde mij als een van de weinige meisjes in de pit. Rare geluiden maken in je tent laat mensen denken dat je verkracht wordt. Kutmongool die ons kamp lekker heeft beroofd van een camera en honderdnegentig euro. Oranje was dat bandje. 5 uur drum'n'bass'en. Silent disco bleren. Arctic Monkeys waren eindelijk wat meer bezig met het publiek. Een traantje wegpinken bij Bon Iver. En nu ben ik kaaaaanker moe. Maar het was zo tof.
Lijkt me een puik plan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een uitzending met niks anders dan gekanker.
Was om 14:00 uur al thuis. Met de auto wel te verstaan.quote:
Welke optredens heb je gezien?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was om 14:00 uur al thuis. Met de auto wel te verstaan.
Mijn dump was beter en ik heb niet eens geluisterd!!!111quote:
Die collega's moeten vooral niet zo veel zeggen, dan komt alles goed.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, en jij bent al zo'n zonnestraaltje in de ochtend, dat wordt genieten voor je collega's.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die collega's moeten vooral niet zo veel zeggen, dan komt alles goed.
Vrijdag: White Lies, Bon Iver, Beirut, Faith No More, The Prodigy , Tiga, Crookers, random dude van de Silent Disco.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welke optredens heb je gezien?
Hoe vond je Fever Ray? Waarom ben je niet naar Grace Jones geweest? Die schijnt geweldig te zijn geweest.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vrijdag: White Lies, Bon Iver, Beirut, Faith No More, The Prodigy , Tiga, Crookers, random dude van de Silent Disco.
Zaterdag: Health, Them Crooked Vultures (omfg wat was dat tof), Basement Jaxx, Fever Ray, night of comedy... best weinig maar ik had echt vrij weinig zin in iets en dat was ook de avond dat shit gejat werd.
Zondag: Vampire Weekend, Snoop Dogg, Eagles of Death Metal, Bloc Party, Arctic Monkeys, Benga, Boys Noize en nog zo'n random dude van de Silent Disco.
![]()
Fever Ray was echt ziekelijk goed, alleen de bass stond veeeeels te hard.. ik had bloedende oren. En ik ging niet naar GJ omdat ik die niet ken en omdat ik toch vooraan wilde staan bij Arctic Monkeys en niet weg wilde bij Bloc Party want dat liep uitquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe vond je Fever Ray? Waarom ben je niet naar Grace Jones geweest? Die schijnt geweldig te zijn geweest.
Jij zou niet naar de overgewaarde Snoop Dogg gaan zei je.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vrijdag: White Lies, Bon Iver, Beirut, Faith No More, The Prodigy , Tiga, Crookers, random dude van de Silent Disco.
Zaterdag: Health, Them Crooked Vultures (omfg wat was dat tof), Basement Jaxx, Fever Ray, night of comedy... best weinig maar ik had echt vrij weinig zin in iets en dat was ook de avond dat shit gejat werd.
Zondag: Vampire Weekend, Snoop Dogg, Eagles of Death Metal, Bloc Party, Arctic Monkeys, Benga, Boys Noize en nog zo'n random dude van de Silent Disco.
![]()
Ahaa, klinkt vet, was ik er maar.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Fever Ray was echt ziekelijk goed, alleen de bass stond veeeeels te hard.. ik had bloedende oren. En ik ging niet naar GJ omdat ik die niet ken en omdat ik toch vooraan wilde staan bij Arctic Monkeys en niet weg wilde bij Bloc Party want dat liep uit
Ik stond er ook maar 5 minuten want toen moesten we drinken halen om te campen bij het voorvak voor Eagles Of Death Metal, waar ik vooraan stond en iedereen heb gebeukt die ik kon vinden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij zou niet naar de overgewaarde Snoop Dogg gaan zei je.
Pics van je blauwe plekken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik stond er ook maar 5 minuten want toen moesten we drinken halen om te campen bij het voorvak voor Eagles Of Death Metal, waar ik vooraan stond en iedereen heb gebeukt die ik kon vinden.
Ik ben niet chagrijnig, maar ik zeg gewoon niet zoveel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben ook niet aan te spreken in de ochtend.
Ik ook niet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet chagrijnig, maar ik zeg gewoon niet zoveel.!
Zal ik morgen voor zorgen. Als ik er erg in heb.quote:
Elke nachtelijke ochtend...quote:
Gaarne.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal ik morgen voor zorgen. Als ik er erg in heb.
[..]
Elke nachtelijke ochtend...
Kreeg nog 3 condooms waar ik niks mee gedaan hebquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kreeg nog 3 condooms waar ik niks mee gedaan heb![]()
Met dezelfde persoon, al héél lang.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ah, jij bent er zo eentje die het zonder doet.
Nee, je had het uitgemaakt of dat wilde je iig.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Met dezelfde persoon, al héél lang.
Toch niet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, je had het uitgemaakt of dat wilde je iig.
Op de minuut af weten hoelang je gaat slapenquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
Nu ga ik even 20 minuten slapen.
Ga eens luisteren danquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn dump was beter en ik heb niet eens geluisterd!!!111
Tussen The Prodigy en Tiga niks?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
![]()
Ja, ook Silent Disco en omkleden. En ik vond het niet overhyped. Niemand kon het meezingen daarom was het een beetje jammer, maar ze waren echt wel goed.. je kan niet anders verwachten van 3 muzikale meesterbreinen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tussen The Prodigy en Tiga niks?
Vond Joost van Bellen trouwens een stuk beter dan Crookers![]()
TCV was wel vet maar zo zwaar overhyped
Whut?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:19 schreef Marurk het volgende:
't Is hier hetzelfde gewoon hetzelfde gebleven.
Ze waren inderdaad goed maar ze werden echt gehyped als DE nieuwe muzieklegende en dat vind ik nou toch iets te veel verering voor ze.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ook Silent Disco en omkleden. En ik vond het niet overhyped. Niemand kon het meezingen daarom was het een beetje jammer, maar ze waren echt wel goed.. je kan niet anders verwachten van 3 muzikale meesterbreinen.
Dan heb jij mensen gezien die ik niet gezien heb óf gewoon achterlijke vrienden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze waren inderdaad goed maar ze werden echt gehyped als DE nieuwe muzieklegende en dat vind ik nou toch iets te veel verering voor ze.
De Silent Disco was echt gaaf, op Werchter vermeden omdat het er weinig boeiend uitzag (dat was ergens binnen) maar hier toch maar even geprobeerd. Vooral het feit dat je 2 kanalen had, de een zong mee met Vamos a la playa terwijl de andere los ging op Alles naar de klote
Ik post het net 3 minuten na jouw postquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:24 schreef Marurk het volgende:
[..]
WTF ik lees het nu pas
Zal wel door het bier komen ofzo
Alles goed met jou trouwens?
quote:
Welke?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga naar de film, groeten thuis.
Public Enemies ofzo, geen idee waar die over gaat maar iemand vroeg of ik meeging.quote:
Ik luister alles wat je post, honey.quote:
Johnny Depp.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Public Enemies ofzo, geen idee waar die over gaat maar iemand vroeg of ik meeging.
Oh?quote:
Wat?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan heb jij mensen gezien die ik niet gezien heb óf gewoon achterlijke vrienden.
O ja?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Komt doordat je veel te veel vette oliebollen eet.
\quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
\
Ik dacht antwoorden te vinden in de sc![]()
Negerzoenen?quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik luister alles wat je post, honey.
Veel plezier ervan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:55 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een dikke vette bromvlieg gevangen. Hij zit nu in een doosje.
Volgens mij was het horney.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]nu moet ik aan dat honey honey nummer denken
![]()
Ik laat hem daar dood gaan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Veel plezier ervan.
Hier opeten of meenemen?
Wilt u er een tasje bij?
Is het een cadeautje?
U heeft 1 jaar garantie op uw bromvlieg.
Nee niet aan die, maar aan dat Patty Brard / Luv achtige nummerquote:
Oh.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee niet aan die, maar aan dat Patty Brard / Luv achtige nummerik weet niet van wie het precies is
quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]nu moet ik aan dat honey honey nummer denken
![]()
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:58 schreef Maisnon het volgende:
Japsnars, groen of peren?
Als je groen hebt heb je of andere peren of achterlijke vrienden
quote:
Doe mij maar de normale.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik heb van die mini's, wit, melk en puur.
Will do.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Nou oke, doe maar.
Bromvliegen zijn toch irritant.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ongesteld tot op het uur scherp?
Gelukkig ben ik onwetend.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, je hebt ze er soms tussen zitten.
Nouja...niet al te plezant in het zwembad.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik onwetend.
Dat is beter voor mij en de omgeving.
Je hebt zo'n nieuwe uitvinding...quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nouja...niet al te plezant in het zwembad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |