Ja, ook Silent Disco en omkleden. En ik vond het niet overhyped. Niemand kon het meezingen daarom was het een beetje jammer, maar ze waren echt wel goed.. je kan niet anders verwachten van 3 muzikale meesterbreinen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tussen The Prodigy en Tiga niks?
Vond Joost van Bellen trouwens een stuk beter dan Crookers![]()
TCV was wel vet maar zo zwaar overhyped
Whut?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:19 schreef Marurk het volgende:
't Is hier hetzelfde gewoon hetzelfde gebleven.
Ze waren inderdaad goed maar ze werden echt gehyped als DE nieuwe muzieklegende en dat vind ik nou toch iets te veel verering voor ze.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ook Silent Disco en omkleden. En ik vond het niet overhyped. Niemand kon het meezingen daarom was het een beetje jammer, maar ze waren echt wel goed.. je kan niet anders verwachten van 3 muzikale meesterbreinen.
Dan heb jij mensen gezien die ik niet gezien heb óf gewoon achterlijke vrienden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze waren inderdaad goed maar ze werden echt gehyped als DE nieuwe muzieklegende en dat vind ik nou toch iets te veel verering voor ze.
De Silent Disco was echt gaaf, op Werchter vermeden omdat het er weinig boeiend uitzag (dat was ergens binnen) maar hier toch maar even geprobeerd. Vooral het feit dat je 2 kanalen had, de een zong mee met Vamos a la playa terwijl de andere los ging op Alles naar de klote
Ik post het net 3 minuten na jouw postquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:24 schreef Marurk het volgende:
[..]
WTF ik lees het nu pas
Zal wel door het bier komen ofzo
Alles goed met jou trouwens?
quote:
Welke?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga naar de film, groeten thuis.
Public Enemies ofzo, geen idee waar die over gaat maar iemand vroeg of ik meeging.quote:
Ik luister alles wat je post, honey.quote:
Johnny Depp.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Public Enemies ofzo, geen idee waar die over gaat maar iemand vroeg of ik meeging.
Oh?quote:
Wat?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan heb jij mensen gezien die ik niet gezien heb óf gewoon achterlijke vrienden.
O ja?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Komt doordat je veel te veel vette oliebollen eet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |