Jij zou niet naar de overgewaarde Snoop Dogg gaan zei je.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vrijdag: White Lies, Bon Iver, Beirut, Faith No More, The Prodigy , Tiga, Crookers, random dude van de Silent Disco.
Zaterdag: Health, Them Crooked Vultures (omfg wat was dat tof), Basement Jaxx, Fever Ray, night of comedy... best weinig maar ik had echt vrij weinig zin in iets en dat was ook de avond dat shit gejat werd.
Zondag: Vampire Weekend, Snoop Dogg, Eagles of Death Metal, Bloc Party, Arctic Monkeys, Benga, Boys Noize en nog zo'n random dude van de Silent Disco.
![]()
Ahaa, klinkt vet, was ik er maar.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Fever Ray was echt ziekelijk goed, alleen de bass stond veeeeels te hard.. ik had bloedende oren. En ik ging niet naar GJ omdat ik die niet ken en omdat ik toch vooraan wilde staan bij Arctic Monkeys en niet weg wilde bij Bloc Party want dat liep uit
Ik stond er ook maar 5 minuten want toen moesten we drinken halen om te campen bij het voorvak voor Eagles Of Death Metal, waar ik vooraan stond en iedereen heb gebeukt die ik kon vinden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij zou niet naar de overgewaarde Snoop Dogg gaan zei je.
Pics van je blauwe plekken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik stond er ook maar 5 minuten want toen moesten we drinken halen om te campen bij het voorvak voor Eagles Of Death Metal, waar ik vooraan stond en iedereen heb gebeukt die ik kon vinden.
Ik ben niet chagrijnig, maar ik zeg gewoon niet zoveel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben ook niet aan te spreken in de ochtend.
Ik ook niet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet chagrijnig, maar ik zeg gewoon niet zoveel.!
Zal ik morgen voor zorgen. Als ik er erg in heb.quote:
Elke nachtelijke ochtend...quote:
Gaarne.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal ik morgen voor zorgen. Als ik er erg in heb.
[..]
Elke nachtelijke ochtend...
Kreeg nog 3 condooms waar ik niks mee gedaan hebquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kreeg nog 3 condooms waar ik niks mee gedaan heb![]()
Met dezelfde persoon, al héél lang.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ah, jij bent er zo eentje die het zonder doet.
Nee, je had het uitgemaakt of dat wilde je iig.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Met dezelfde persoon, al héél lang.
Toch niet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, je had het uitgemaakt of dat wilde je iig.
Op de minuut af weten hoelang je gaat slapenquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
Nu ga ik even 20 minuten slapen.
Ga eens luisteren danquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn dump was beter en ik heb niet eens geluisterd!!!111
Tussen The Prodigy en Tiga niks?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vrijdag: White Lies, Bon Iver, Beirut, Faith No More, The Prodigy , Tiga, Crookers, random dude van de Silent Disco.
Zaterdag: Health, Them Crooked Vultures (omfg wat was dat tof), Basement Jaxx, Fever Ray, night of comedy... best weinig maar ik had echt vrij weinig zin in iets en dat was ook de avond dat shit gejat werd.
Zondag: Vampire Weekend, Snoop Dogg, Eagles of Death Metal, Bloc Party, Arctic Monkeys, Benga, Boys Noize en nog zo'n random dude van de Silent Disco.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |