nicooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:03 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dacht al bijna dat ik hier voor Jan Joker topics zat te openen...
is het alleen bij de poging wagen tot gebleven?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:15 schreef DjRex89 het volgende:
Net nog 1,5 uur een poging tot sportief doen gewaagd
luctor!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nicoooooooooooooooooooooooooooooooooo
Laatste keer was voor de vakantie dus het ging niet zo goed meerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
is het alleen bij de poging wagen tot gebleven?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Laatste keer was voor de vakantie dus het ging niet zo goed meer
Dat deed ik laatst in 1 dag. Weegschaal spoort volgens mij niet helemaal.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:23 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ben gewoon al 2 kilo kwijt ik 4 dagen![]()
Maarja.. ik heb er ook genoeg om kwijt te raken
Well donequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:23 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ben gewoon al 2 kilo kwijt ik 4 dagen![]()
Maarja.. ik heb er ook genoeg om kwijt te raken
OH NOES... MY LIFEquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik kwam een hele tijd niet op FOK!![]()
inderdaad.quote:
quote:Schijnt een hackert achtig te zijn
Danny te pestenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad.
[..]
waarom zou je FOK! willen hacken?
Oe, jaquote:
Deanquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:03 schreef The_Dean het volgende:
Luc
Ik ga denk ik vandaag maar eens wat opruimen en schoonmaken hierzo.
nee...quote:
Maar ik ben dan ook een enorme autogekquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dean, iedere week?Ik heb mijn auto pas één keer gewassen sinds ik 'em heb.
Meestal had mijn vader 'em al gewassen, omdat hij de zijne ook deed.
![]()
motor
nicooooooooooooooooooo
rex
Ik neem ze sowieso met een rotgang, tussen mijn huis en de baas liggen zelfs 4 waar ik mensen kan inhalen óp de rontondequote:Op zondag 23 augustus 2009 12:41 schreef DjRex89 het volgende:
Vannacht nog bijna met 80km/h over een rotonde gevlogen![]()
Blijkbaar vond de gemeente het nodig om tijdens mijn vakantie daar opeens een rotonde aan te leggen maar ik had hem niet verwacht en hij was ook niet verlichtUiteindelijk vol op de rem gegaan en nog net met een rotgang de rotonde kunnen nemen..
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:49 schreef Psychonikeo het volgende:
je hebt wel lichten op je auto toch?
oh ja.. auto's met verlagingquote:Op zondag 23 augustus 2009 13:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook een enorme autogek
Moet nog wel een wielkastrand er weer op zetten [lang leve verlaging] en dan nog uitmesten en wachten op een set banden zodat ik weer 4 gelijke velgen eronder heb
Is een 80km/h die overgaat op een 50km/h weg. Om mensen af te remmen hebben ze dus blijkbaar een rotonde gemaakt..quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
En sinds wanneer heb je op 80 km/h-wegen rotondes?
quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh ja.. auto's met verlagingMoeten ze vervolgens met minder dan stapvoets over een drempel, omdat ze anders vast komen te zitten.
![]()
![]()
Ik had serieus 3 stapels T-shirts in m'n kast liggen. Elke stapel had denk ik wel 15 T-shirts.. Ook T-shirts van m'n werk met het oude logo. Die doe ik ook niet meer aan, omdat ik genoeg T-shirts heb met het nieuwe logo. Hoppa, in de zak van max. Verder neem ik een paar oude T-shirts mee naar Kalkoen en als die dan vies zijn, mik ik ze gewoon weg.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:45 schreef Bootje84 het volgende:
Goeiemiddag!
Spulletjes aan het pakken langzamerhand.. De tering, wat heb ik een sloot T-shirts
Goed, Het weer ziet er prachtig uit, dus ik ga eens de tuin een beetje bijwerken.quote:
Hoi!quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
TVP voor dit topic, lees wel even bij als ik uit de trein ben! (daar is gewoon tijd voor... Langzaam dat het gaat op dit moment...!)
Mijn neus lekt het hele jaar door. Het zou misschien kunnen, maar dan zou ik het niet merken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:49 schreef DjRex89 het volgende:
Het wordt vandaag weer een warme dag las ik..
Zolang het maar geen 36 graden wordtHeb trouwens sinds gisteren mega last van hooikoorts
Meer mensen die dat ook opeens hebben?
Haaalllllooooo L.no! Alles goed daar waar jij woont?quote:
Lekker hoor geniet er maar vanquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:31 schreef L.no het volgende:
8 september begint mijn school pas en de 9e heb ik gewoon les via de lesrooster.![]()
Eergisteren had ik juist een kutdag.
Wat het ook is, sterkte Nico.
Jup, met mijn woonplaats gaat het goed.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Haaalllllooooo L.no! Alles goed daar waar jij woont?
Zeer herkenbaar. Zo ben ik best vaak.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Lekker hoor geniet er maar van
iedereen geeft zijn mindere dagen.. Gaat wel beter nu hoor.. Waren gewoon wat stomme dingen in mijn hoofd die eigenlijk anders waren dan de werkelijkheid.. Toch een beetje onzekerheid denk ik
Nou, nu gaat het soms langzaam en dan weer snel en soms moet ik weer refreshen..quote:
* Houniet-fan meldtquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:49 schreef Houniet het volgende:
Iedereen die mijn shit waardeert, even het volgende:
Iedereen die mijn nieuwe set wil hebben, even mij PMen en je komt op de lijst.
Dan krijg je de nieuwe set in 320 via een snelle server (geen megaupload etc) met de volledige tracklist.
Dus PM voor intresse.
Van de week ga ik hem opnemen.
.
Ik heb geen woonplaats op het moment...!quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup, met mijn woonplaats gaat het goed.Hoe gaat het met jouw woonplaats?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb geen woonplaats op het moment...!na 4 jaar op mezelf wonen woon ik weer bij mn ouders in de middle of fucking nowhere...
![]()
Gelukkig maar.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:15 schreef Houniet het volgende:
De langzaamheid zal zich vanzelf weer oplossen. Hulde aan GlowMouse en omstanders.
In the middle of nowhere kan ook leuk zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb geen woonplaats op het moment...!na 4 jaar op mezelf wonen woon ik weer bij mn ouders in de middle of fucking nowhere...
![]()
gelukkig genoeg is dat niet Friesland!quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gelukkig genoeg is dat niet Friesland!
Dat is klotequote:Op maandag 24 augustus 2009 21:05 schreef Bootje84 het volgende:
Hey!
Werkeloze meldt zich weer
"Tom, ik heb slecht nieuws voor je. Jouw functie is komen te vervallen"..
Like wtf![]()
Moet je het Dean ook niet laten doenquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:06 schreef Daph_ het volgende:
De TT's van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze geweest zijn
Ik kan me niet herinneren dat ik Dean ergens toestemming voor gegeven hebquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet je het Dean ook niet laten doen
eenschquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:06 schreef Daph_ het volgende:
De TT's van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze geweest zijn
Yeah, fine, whatever, do it yourselfquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik Dean ergens toestemming voor gegeven heb
Nee hoor, maar wel 1 cm kortquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:07 schreef L.no het volgende:
Cool Nico, ik wil ook wel mee.![]()
Bootje, het is iig geen rood kapsel toch?![]()
Mogguh peeps.
We moeten gewoon 8 uur op een dag werken. Dus 8 uur lang in de auto zitten. Dat is niet het meest fijne denk ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:07 schreef L.no het volgende:
Cool Nico, ik wil ook wel mee.![]()
Bootje, het is iig geen rood kapsel toch?![]()
Mogguh peeps.
Zoo kort.quote:
Boeiend, ik moest 16 uur in de bus zitten (wel met pauzes though) toen ik naar Wenen moest gaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
We moeten gewoon 8 uur op een dag werken. Dus 8 uur lang in de auto zitten. Dat is niet het meest fijne denk ik
truequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Boeiend, ik moest 16 uur in de bus zitten (wel met pauzes though) toen ik naar Wenen moest gaan.![]()
Ik bedoel.. je gaat naarParijs
nee hoor.. ik zou alleen niet weten wat ik over jouw pittige kapsel zou moeten zeggenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:33 schreef Bootje84 het volgende:
Negeer je me nou Nico of beeld ik het me in?
Goedzo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
true
Heb er ook wel veel zin in hoor
Je denkt teveel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:33 schreef Bootje84 het volgende:
Negeer je me nou Nico of beeld ik het me in?
True true..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee hoor.. ik zou alleen niet weten wat ik over jouw pittige kapsel zou moeten zeggen
Het mag welquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:33 schreef Houniet het volgende:
We hoeven toch niet allemaal te reageren?
Beetje oud nieuws héquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:44 schreef Psychonikeo het volgende:
Wat zijn vrouwen af en toe irritaaaaaaaaaaaaaaaaaaaant!
compleet zinloze discussie en boos worden om de stomste dingen.. Ik snap het ff niet meer
Wel een beetje respecteren eh. Jij mag het wel dom vinden, maar misschien vind(en) zij het heel belangrijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:44 schreef Psychonikeo het volgende:
Wat zijn vrouwen af en toe irritaaaaaaaaaaaaaaaaaaaant!
compleet zinloze discussie en boos worden om de stomste dingen.. Ik snap het ff niet meer
true en truequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Beetje oud nieuws hé. Al kunnen wij er ook wat van hoor.
het feit dat ik een tennisles wil afzeggen om haar te zien? of dat ze opeens niet tof vind dat ik motorrij, terwijl ze dat altijd al wist en zelfs wel eens achterop wilde?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Wel een beetje respecteren eh. Jij mag het wel dom vinden, maar misschien vind(en) zij het heel belangrijk.![]()
Ik ben weg.
Je moet ook niets vertrouwen dat 7 dagen bloedt en niet sterft...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
true en true
[..]
het feit dat ik een tennisles wil afzeggen om haar te zien? of dat ze opeens niet tof vind dat ik motorrij, terwijl ze dat altijd al wist en zelfs wel eens achterop wilde?
Maar goed.. laten we het er maar op houden dat ze ongesteld is
Ja hoezo?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:28 schreef Houniet het volgende:
Iemand hier wel eens op het vliegveld van Brussel geweest?
Dat je er nog trots op bent ook...quote:
Valt mee, kan me niet herinneren dat ik het slecht kon vinden daarbinnen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:01 schreef Houniet het volgende:
Is het groot? Ik ga er donderdag even heen namelijk.
Had ik je gepmt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:54 schreef Houniet het volgende:
Vanavond gaat mijn set de lucht in.
Ik kan jammergenoeg wel pas morgen luisteren ga vanavond even naar noorderzon in Groningenquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat je er nog trots op bent ook...
Ah, oke, dat is wat anders.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
true en true
[..]
het feit dat ik een tennisles wil afzeggen om haar te zien? of dat ze opeens niet tof vind dat ik motorrij, terwijl ze dat altijd al wist en zelfs wel eens achterop wilde?
Maar goed.. laten we het er maar op houden dat ze ongesteld is
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je moet ook niets vertrouwen dat 7 dagen bloedt en niet sterft...
Heineken 12 pack blikjes bij Dirk deze week 5.99quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:12 schreef DjRex89 het volgende:
Zul je net zien, geef ik zaterdag een feestje is er nergens een goede bieraanbieding
Blikjesquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heineken 12 pack blikjes bij Dirk deze week 5.99
Grolsch kratje voor 8.99 bij AH
Dan drinken ze toch iets anders, als ze het niet lekker genoeg vinden? Houd je nog wat over voor volgende gelegenheden ook.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Blikjes![]()
![]()
En Grolsch zal bij een deel van mn vrienden (ja ik vind dat ook onzin) niet echt goed vallenNormaal hebben we Hertog Jan thuis maar is wel duurder... Dus waarschijnlijk wordt het Heineken dan.
Dat is voor mij alleen maar moeilijker want het grootste deel drinkt bierquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan drinken ze toch iets anders, als ze het niet lekker genoeg vinden? Houd je nog wat over voor volgende gelegenheden ook.
Zal je wel even piccás sturen morgenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:45 schreef The_Dean het volgende:
Nice! Wat voor ICE heb je er allemaal in hangen?
Ik luister je set morgen even, zo eerst slapen
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:04 schreef DjRex89 het volgende:
* DjRex is eindelijk geen tiener meer
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:04 schreef DjRex89 het volgende:
Feli ouwe bok!*O*quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:04 schreef DjRex89 het volgende:
het ligt niet aan jou.. had ik eerst ook.. linkje kapt afquote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Feli ouwe bok!*O*
Houniet, die url werkt niet bij mij? Hij verwijst direct door naar speedbit.nl
never mind
Ik had het een beetje anders gelezen in de zin van:quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het ligt niet aan jou.. had ik eerst ook.. linkje kapt af
juist, had ik ookquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik had het een beetje anders gelezen in de zin van:
Dit is de url en dit is de filenaam.. Maar goed. We've got it
Ik zei it.. niet himquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
juist, had ik ook
[ afbeelding ]
Hay.quote:
Mijn mp4 heeft tenminste nog speakers waardoor het niet boeit als ik het vergeet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:57 schreef Psychonikeo het volgende:
kut.. oordopjes vergeten.. nu kan ik die mix niet luisteren op mijn werk
Hahaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:57 schreef Psychonikeo het volgende:
kut.. oordopjes vergeten.. nu kan ik die mix niet luisteren op mijn werk
ik heb ook speakers, maar ik ga niet iedereen lastigvallen met mijn muziekquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Hay.![]()
[..]
Mijn mp4 heeft tenminste nog speakers waardoor het niet boeit als ik het vergeet.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Haha.
Iemand anders van FOK! had op zijn werk Houniet - Chillmodus aangezet.
In het eerste nummer gaat daar een telefoon over (Siemens beltoon) en iedereen greep naar de telefoon.
Gewoon als een tokkie in een bus muziek spelen.. gewoon zachtjes doen en zeggen dat je geen oordopjes hebt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb ook speakers, maar ik ga niet iedereen lastigvallen met mijn muziek
Dat doen alleen Anti'squote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Gewoon als een tokkie in een bus muziek spelen.. gewoon zachtjes doen en zeggen dat je geen oordopjes hebt.
Ga eens vaker de openbaar vervoer gebruiken.quote:
Leukquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:34 schreef DjRex89 het volgende:
Net een cadeaupakket van mn werk gehad
Vet grappig, had ik niet verwacht
En niet vertellen wat er in zit?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:34 schreef DjRex89 het volgende:
Net een cadeaupakket van mn werk gehad
Vet grappig, had ik niet verwacht
Flugelquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En niet vertellen wat er in zit?
LOL!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Flugel
Bier (11 verschillende soorten)
Zak snoep
FHM
en nog wat flauw kinderspeelgoed maar dat was te verwachten
Toen er vorige week iemand wegging bij het bedrijf kreeg ie een 6,5" buttplug, dus mij hoor je niet klagen
neem wat merk kleding voor de stage SC mee!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
LOL!
Lekkere mensen daar..
Goed, ik ga naar Den haag CS toe, daarna schiphol, daarna Turkije.
Toedels!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:01 schreef DjRex89 het volgende:
Toen er vorige week iemand wegging bij het bedrijf kreeg ie een 6,5" buttplug, dus mij hoor je niet klagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Leuk bedrijf hequote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:49 schreef Californium het volgende:
Hoi! Californium, Bachelor of Applied sciences
Hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je moet je borsten natmaken voordat hij dat praatje gaat doen of daarna?![]()
Join the club, had ik vanochtend ookquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:22 schreef Psychonikeo het volgende:
Trouwens.. ik word altijd zo chagrijnig als ik iets programmeer en dat werkt voor de helft. En dan vooral als dat gedeelte dat niet werkt, om totaal onlogische en niet te verzinnen redenen niet werkt
Als je bedoeld nieuw in dit topic, dan welquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:37 schreef Californium het volgende:
dankjewhehe.... voor het praatje .... hoop ik
Hoi Djrexben jij nieuw?
even het programma opnieuw opstarten kan soms een oplossing zijn..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Join the club, had ik vanochtend ookTotaal onverklaarbaar en nog steeds geen oplossing..
Heb vanochtend zelfs heel de server opnieuw opgestart zonder resultaatquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
even het programma opnieuw opstarten kan soms een oplossing zijn..
* Psychonikeo keeps fingers crossed
nee idd.. misschien is dat wel de uitvinding van de eeuw dan!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb vanochtend zelfs heel de server opnieuw opgestart zonder resultaatMijn programma presteert het om verschillende data op hetzelfde adres weg te schrijven. Als je dat bewust probeert lukt/kan dat volgens mij niet eens
Ben nu in C# een applicatie aan het maken die hetzelfde doet maar waarin het wel werkt. Die roep ik dan vanuit mijn C++ applicatie als DLL weer aan. NIet echt optimaal, maar het werkt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee idd.. misschien is dat wel de uitvinding van de eeuw dan!
Opnieuw opstarten van het programma werkt niet. De bestandjes 1 voor 1 toevoegen, eerst met originele bestandsnaam weer te geven en daarna pas te renamen is wel de oplossing
soms zijn omwegen onvermijdelijk lijkt het welquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ben nu in C# een applicatie aan het maken die hetzelfde doet maar waarin het wel werkt. Die roep ik dan vanuit mijn C++ applicatie als DLL weer aan. NIet echt optimaal, maar het werkt.
ja.. zelfde hier alleen dan zonder verjaardagquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:10 schreef DjRex89 het volgende:
Ach zo leer ik ook weer eens wat nieuws want nog nooit met C# gewerkt
Nog maar 20min te gaan en dan eindelijk thuis mn verjaardag vieren
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
naja.. ik loop dan ook geen stage meerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:27 schreef DjRex89 het volgende:
Gelukkig maar, anders heb je er ook niet veel aan he
Nu op weg naar huis
dat blijft lastigquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:22 schreef The_Dean het volgende:
Ja, daar maak je je toch niet druk om?
*snapt vrouwen nooit
Jij zit je vast ook dagelijks af te vragen van welke punkband je een t-shirt aan moet doen naar je werk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:22 schreef The_Dean het volgende:
*snapt vrouwen nooit
dat ik belangrijk! daar worden foto's van gemaakt en je wil er beter uitzien dan iedereen daarquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:22 schreef The_Dean het volgende:
*snapt vrouwen nooit
Dat is mij ook best goed gelukt zonder al te veel nadenken over mijn kleding.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:26 schreef Californium het volgende:
[..]
dat ik belangrijk! daar worden foto's van gemaakt en je wil er beter uitzien dan iedereen daar
Haha nou, dat valt je mee. Had vandaag een Korn shirt aan, en toen kreeg ik van een collega de vraag of ik veel naar 'harde muziek' luisterde... en kwam tot de ontdekking dat ik voor het eerst in zeven weken een bandshirt aan had naar de baas...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jij zit je vast ook dagelijks af te vragen van welke punkband je een t-shirt aan moet doen naar je werk.
Nee, iddquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha nou, dat valt je mee. Had vandaag een Korn shirt aan, en toen kreeg ik van een collega de vraag of ik veel naar 'harde muziek' luisterde... en kwam tot de ontdekking dat ik voor het eerst in zeven weken een bandshirt aan had naar de baas...
Verder trek ik gewoon het eerste beste droge shirt van het wasrek, zo moeilijk hoeft dat niet te zijn.
Ik let er ook weinig op, maar denk toch niet dat het erg gewaardeerd wordt als ik in bepaalde bandshirts op mijn werk kom. Meestal vrij neutraal dus. Maar gelukkig wel gewoon in spijkerbroek en t-shirt, daar ben ik wel erg blij om.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha nou, dat valt je mee. Had vandaag een Korn shirt aan, en toen kreeg ik van een collega de vraag of ik veel naar 'harde muziek' luisterde... en kwam tot de ontdekking dat ik voor het eerst in zeven weken een bandshirt aan had naar de baas...
Verder trek ik gewoon het eerste beste droge shirt van het wasrek, zo moeilijk hoeft dat niet te zijn.
Ik mag toch hopen dat als ik later werk dat ik ook nog wel wat bij leer hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
naja.. ik loop dan ook geen stage meer
truequote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat als ik later werk dat ik ook nog wel wat bij leer hoor
Op zich is het wel belangrijk wat voor kleren je aandoet, maar je kunt natuurlijk ook overdrijven
Kunt beter teveel hebben dan te weinig. De meeste zijn nogal flinke bierdrinkers maar nu bijna 12 flessen bier de man. Als ze dan nog niet genoeg hebben schop ik ze het huis uitquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:12 schreef PieterBas het volgende:
Beetje veel.. maar ik ben niet zo flinke bier drinker
Dat is bij mij altijd heel simpel. Ik heb bier, fris en wijn en als je wat anders wil moet je het zelf maar meenemenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:23 schreef Psychonikeo het volgende:
beter bierdrinkers dan al die bacardi-zuipers bij mij.. Dat is pas duur
Je zou toch gewoon eerlijk kunnen zeggen dat je nog op een reactie wacht van een ander bedrijf en dat je die binnen X aantal dagen verwacht? Volgens mij is dat niks raars zolang het niet over een te lange periode gaat natuurlijk (lijkt me niet het geval).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:51 schreef EddyAlbena het volgende:
Hier een situatie waar ik geen ervaring mee heb.
Vandaag sollicitatiegesprek gehad bij een bedrijf. Allemaal heel positief en zou daar ook graag stage lopen.
Vrijdag heb ik een sollicitatiegesprek bij een ander bedrijf, die in mijn ogen de leukste opdracht hebben. Daarnaast betalen ze 450 in de maand, bruto. Niet veel natuurlijk, maar veel meer dan de gemiddelde stagevergoeding. Pluspunten dus.
Bij beide bedrijven zou ik graag stage lopen, die laatste net iets meer.
Stel dat ik wordt gebeld (of dat nou voor of na dat gesprek bij het andere bedrijf is doet er niet toe) met de mededeling dat ik daar mag stage lopen, is het dan normaal om bedenktijd te vragen en dus te wachten op de reactie van het andere bedrijf?
Ik zit sowieso al heel krap aangezien ik officieel voor 14september moet beginnen en daarnaast komt het niet heel positief op het bedrijf over.
Joah daarom. Maar zulke erge bandshirts heb ik dan ook niet. Heb eigenlijk niet eens zo veel bandshirts, moet eens verandering in komen. Tel nu 2 Korn, 1 Metallica, 1 Conorach.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik let er ook weinig op, maar denk toch niet dat het erg gewaardeerd wordt als ik in bepaalde bandshirts op mijn werk kom. Meestal vrij neutraal dus. Maar gelukkig wel gewoon in spijkerbroek en t-shirt, daar ben ik wel erg blij om.
Nee.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:10 schreef DjRex89 het volgende:
Dilemma!
Zaterdag mijn verjaardag en er komen 13 bierdrinkers.. Ik zat te denken aan 6 kratten bier, lijkt me toch wel genoeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Als dat gewoon is dan is dat gewoon en zal ik het ook gewoon melden. Ik weet niet hoe dat in z'n werk gaat, maar ik zit daar eerst enthousiast te vertellen dat het bedrijf mij heel erg trekt en ik er graag zou willen stage lopen, om vervolgens te zeggen dat ik nog even na wil denken als puntje bij paaltje komt. Komt op mij wat raar over.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je zou toch gewoon eerlijk kunnen zeggen dat je nog op een reactie wacht van een ander bedrijf en dat je die binnen X aantal dagen verwacht? Volgens mij is dat niks raars zolang het niet over een te lange periode gaat natuurlijk (lijkt me niet het geval).
Dat klopt, maar denk jij dat er ooit iemand sollicitatie komt doen en gaat zeggen dat het bedrijf hem eigenlijk niks lijkt maar dat hij er toch wil komen werken?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:08 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Als dat gewoon is dan is dat gewoon en zal ik het ook gewoon melden. Ik weet niet hoe dat in z'n werk gaat, maar ik zit daar eerst enthousiast te vertellen dat het bedrijf mij heel erg trekt en ik er graag zou willen stage lopen, om vervolgens te zeggen dat ik nog even na wil denken als puntje bij paaltje komt. Komt op mij wat raar over.
Beiden bedankt, ik weet voldoende en zal de 'bedenktijd' gewoon vragen.
Het een sluit het ander niet uit. Je kunt het bedrijf leuk vinden, maar een ander bedrijf ook. Om een goede afweging te kunnen maken wil je nog even het andere bedrijf afwachten. Niets te nadele van het eerste bedrijf waar je gesolliciteerd hebt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:08 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Als dat gewoon is dan is dat gewoon en zal ik het ook gewoon melden. Ik weet niet hoe dat in z'n werk gaat, maar ik zit daar eerst enthousiast te vertellen dat het bedrijf mij heel erg trekt en ik er graag zou willen stage lopen, om vervolgens te zeggen dat ik nog even na wil denken als puntje bij paaltje komt. Komt op mij wat raar over.
Beiden bedankt, ik weet voldoende en zal de 'bedenktijd' gewoon vragen.
en aan het schoonmakenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is bij mij altijd heel simpel. Ik heb bier, fris en wijn en als je wat anders wil moet je het zelf maar meenemenWant stel dat je dan bacardi hebt dan moet de helft van de bierdrinkers ook opeens bacardi etc.. Dan blijf je aan de gang.
Geeft dat zo'n troep dan? Heb er geen ervaring meequote:
Herkenbare situatie. Geef je zelf alleen niet een te lange bedenktijd en een deadline waarbij je het zeker weet welke je kiest..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:51 schreef EddyAlbena het volgende:
Hier een situatie waar ik geen ervaring mee heb.
Vandaag sollicitatiegesprek gehad bij een bedrijf. Allemaal heel positief en zou daar ook graag stage lopen.
Vrijdag heb ik een sollicitatiegesprek bij een ander bedrijf, die in mijn ogen de leukste opdracht hebben. Daarnaast betalen ze 450 in de maand, bruto. Niet veel natuurlijk, maar veel meer dan de gemiddelde stagevergoeding. Pluspunten dus.
Bij beide bedrijven zou ik graag stage lopen, die laatste net iets meer.
Stel dat ik wordt gebeld (of dat nou voor of na dat gesprek bij het andere bedrijf is doet er niet toe) met de mededeling dat ik daar mag stage lopen, is het dan normaal om bedenktijd te vragen en dus te wachten op de reactie van het andere bedrijf?
Ik zit sowieso al heel krap aangezien ik officieel voor 14september moet beginnen en daarnaast komt het niet heel positief op het bedrijf over.
Ik ken wel een paar verjaardagen waar Bier + Barcadi een boel rommel maakte.. dan heb ik het niet alleen over het afval maar ook over hetquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geeft dat zo'n troep dan? Heb er geen ervaring mee
Dat hoeven ze hier niet te proberen en dat weten ze ook welquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar verjaardagen waar Bier + Barcadi een boel rommel maakte.. dan heb ik het niet alleen over het afval maar ook over het![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit. Je kunt het bedrijf leuk vinden, maar een ander bedrijf ook. Om een goede afweging te kunnen maken wil je nog even het andere bedrijf afwachten. Niets te nadele van het eerste bedrijf waar je gesolliciteerd hebt.
Bij ons belde laatst ook een stagiair met een dergelijk verhaal, daar werd ook helemaal niet moeilijk over gedaan.
Nee dat is ook wel logisch. Ik zie vanzelf wel hoe het loopt. Met de andere gesprekken die ik had, in het achterhoofd, zou ik niet eens veel vertrouwen mogen hebben in een ja-woord van hun kantquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar denk jij dat er ooit iemand sollicitatie komt doen en gaat zeggen dat het bedrijf hem eigenlijk niks lijkt maar dat hij er toch wil komen werken?Het is toch ook niet onmogelijk dat twee bedrijven je erg leuk lijken, denk niet dat ze daar heel moeilijk over zullen doen als je dat gewoon zegt..
vol krijgen.. nog lastig zat somsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zullen we proberen dit topic vandaag vol te krijgen?
dat is kut jaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:56 schreef DjRex89 het volgende:
Net een (kut)mail gehad van die meid waar ik het laatst over heb gehad
Een hele hele hele korte samenvatting: Super leuke jongen, weinig gezien, gevoel weg, ligt niet aan jou, hopelijk vrienden blijven..
Voel me echt belabberd nu, dit wordt een lange werkdag ben ik bang
Dat mailde ik dus ook terug. Ze zei zelf ook al " Ik weet niet of het ligt aan de hele situatie waarbij we elkaar iedere keer een dagje zien en dan weer een aantal weken niet of dat 'het' er gewoon niet is bij mij." dus heb gemailed dat mijn idee was om van voorafaan te beginnen om te kijken of het weer net zo wordt als voor de vakantie.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is kut ja
Snap best dat dat gevoel wat kan wegebben als je elkaar een tijdje niet ziet, maar dat zou dan toch weer terug moeten komen als je elkaar dan wel weer vaker gaat zien? Daar zou je je voor moeten inzetten, maar dit is een beetje snel afgekapt dan..
tja.. ik weet niet of het wel verstandig is om haar dan nu nog op andere gedachten te willen brengen. Iets zegt me dat het dan eerder is om je gewoon zonder je al te veel pijn te willen doen van gedachte te willen laten veranderen. Als ze het echt had gewild, dan had ze zelf ook wel met dat idee gekomen denk ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat mailde ik dus ook terug. Ze zei zelf ook al " Ik weet niet of het ligt aan de hele situatie waarbij we elkaar iedere keer een dagje zien en dan weer een aantal weken niet of dat 'het' er gewoon niet is bij mij." dus heb gemailed dat mijn idee was om van voorafaan te beginnen om te kijken of het weer net zo wordt als voor de vakantie.
Maar ze is op vakantie dus zal niet snel reageren
Geen idee wat er in haar hoofd rondgaat, vrouwen hequote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. ik weet niet of het wel verstandig is om haar dan nu nog op andere gedachten te willen brengen. Iets zegt me dat het dan eerder is om je gewoon zonder je al te veel pijn te willen doen van gedachte te willen laten veranderen. Als ze het echt had gewild, dan had ze zelf ook wel met dat idee gekomen denk ik.
De moeite moet ook wel een beetje van haar kant komen.
Heb je helemaal gelijk in, alleen was dit de eerste keer dat ik echt voor iemand ben gegaan en er ook tegen iedereen open over ben geweest. Omdat het voor mijn gevoel niet mis zou kunnen gaan..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:44 schreef Psychonikeo het volgende:
idd.. vrouwen..
Maar goed, sowieso lijkt het persoonlijk er over praten een stuk beter ja. Hopelijk komt het allemaal goed en zo niet.. dan zijn er nog genoeg vrouwn
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
die Repeatecht, wat een kansloze vent is het toch ook
quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:59 schreef yvonne het volgende:
remake, doorgaan na waarschuwing, maand weg
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Kloont weer, nog een week erbij. Banduur staat nu op 7 weken.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:51 schreef remlof het volgende:
[..]
En nog een kloon, Remake staat nu op een ban van twee maanden.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:03 schreef remlof het volgende:
[..]
9 weken nu, een ban is sneller gezet dan een kloon is aangemaakt
Sterkte.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:53 schreef DjRex89 het volgende:
pff zit al uren te wachten tot het half 6 isSchiet niet echt op zo. Kan nu ook niet heel veel doen omdat maandag mijn stage begint en ik dan aan een nieuwe opdracht moet beginnen.
ah.. dan was het dus gewoon een onbegrepen one-linerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik snap de link ook niet, ik had 't over Repeat en zijn debiele opmerkingen in SES zo af en toe.. was gewoon een oneliner
Dat is ook wel de bedoeling. Volgende week weer een 5km loopje doen in mijn oude dorpje.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:55 schreef PieterBas het volgende:
Als ik zo op de meldingen pagina van Facebook kijk, ben je de laatste tijd goed bezig![]()
Is er al gelootquote:
Ik heb ook nike+ ja, maar dat hebben mijn vriendin dan weer nietquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:59 schreef PieterBas het volgende:
Je zal eerst caloriën verbranden en dan gaat het vet.. nou ja onverbrand energiepas weg..
Heb je ook NikePlus... dan kan je vrienden uitdagen..
Jup.. zijn net klaar volgens mij..quote:
je verbruikt toch calorieen? Kijk eens hoe die hardlopers eruit zienquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:10 schreef DjRex89 het volgende:
Hardlopen is toch alleen goed voor je conditie en niet zo zeer voor het afvallen?
Altijd beter dan thuis op de bank zitten met een zak chipsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je verbruikt toch calorieen? Kijk eens hoe die hardlopers eruit zien
Maar goed, ligt in principe een beetje aan je hartslag enzo, maar beweging is sowieso goed toch?
Arsenal kunnen wel leuke wedstrijden worden. Arsenal speelt mooi en aanvallend voetbal, AZ kan erg scherp counteren en speelt ook regelmati zeer vermakelijk voetbal. Arsenal is een klasse beter, maar kan wel leuk worden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:03 schreef Psychonikeo het volgende:
Arsenal zal niets worden, maar kans op een 2e plek is er wel..
Sinds wanneer is naar de kroeg gaan geen goed idee?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Altijd beter dan thuis op de bank zitten met een zak chips![]()
Heb zin om vanavond naar de kroeg te gaan maar lijkt me niet zo'n goed idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |