Nee hoor, maar wel 1 cm kortquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:07 schreef L.no het volgende:
Cool Nico, ik wil ook wel mee.![]()
Bootje, het is iig geen rood kapsel toch?![]()
Mogguh peeps.
We moeten gewoon 8 uur op een dag werken. Dus 8 uur lang in de auto zitten. Dat is niet het meest fijne denk ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:07 schreef L.no het volgende:
Cool Nico, ik wil ook wel mee.![]()
Bootje, het is iig geen rood kapsel toch?![]()
Mogguh peeps.
Zoo kort.quote:
Boeiend, ik moest 16 uur in de bus zitten (wel met pauzes though) toen ik naar Wenen moest gaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
We moeten gewoon 8 uur op een dag werken. Dus 8 uur lang in de auto zitten. Dat is niet het meest fijne denk ik
truequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Boeiend, ik moest 16 uur in de bus zitten (wel met pauzes though) toen ik naar Wenen moest gaan.![]()
Ik bedoel.. je gaat naarParijs
nee hoor.. ik zou alleen niet weten wat ik over jouw pittige kapsel zou moeten zeggenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:33 schreef Bootje84 het volgende:
Negeer je me nou Nico of beeld ik het me in?
Goedzo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
true
Heb er ook wel veel zin in hoor
Je denkt teveel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:33 schreef Bootje84 het volgende:
Negeer je me nou Nico of beeld ik het me in?
True true..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee hoor.. ik zou alleen niet weten wat ik over jouw pittige kapsel zou moeten zeggen
Het mag welquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:33 schreef Houniet het volgende:
We hoeven toch niet allemaal te reageren?
Beetje oud nieuws héquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:44 schreef Psychonikeo het volgende:
Wat zijn vrouwen af en toe irritaaaaaaaaaaaaaaaaaaaant!
compleet zinloze discussie en boos worden om de stomste dingen.. Ik snap het ff niet meer
Wel een beetje respecteren eh. Jij mag het wel dom vinden, maar misschien vind(en) zij het heel belangrijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:44 schreef Psychonikeo het volgende:
Wat zijn vrouwen af en toe irritaaaaaaaaaaaaaaaaaaaant!
compleet zinloze discussie en boos worden om de stomste dingen.. Ik snap het ff niet meer
true en truequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Beetje oud nieuws hé. Al kunnen wij er ook wat van hoor.
het feit dat ik een tennisles wil afzeggen om haar te zien? of dat ze opeens niet tof vind dat ik motorrij, terwijl ze dat altijd al wist en zelfs wel eens achterop wilde?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Wel een beetje respecteren eh. Jij mag het wel dom vinden, maar misschien vind(en) zij het heel belangrijk.![]()
Ik ben weg.
Je moet ook niets vertrouwen dat 7 dagen bloedt en niet sterft...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
true en true
[..]
het feit dat ik een tennisles wil afzeggen om haar te zien? of dat ze opeens niet tof vind dat ik motorrij, terwijl ze dat altijd al wist en zelfs wel eens achterop wilde?
Maar goed.. laten we het er maar op houden dat ze ongesteld is
Ja hoezo?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:28 schreef Houniet het volgende:
Iemand hier wel eens op het vliegveld van Brussel geweest?
Dat je er nog trots op bent ook...quote:
Valt mee, kan me niet herinneren dat ik het slecht kon vinden daarbinnen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:01 schreef Houniet het volgende:
Is het groot? Ik ga er donderdag even heen namelijk.
Had ik je gepmt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:54 schreef Houniet het volgende:
Vanavond gaat mijn set de lucht in.
Ik kan jammergenoeg wel pas morgen luisteren ga vanavond even naar noorderzon in Groningenquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat je er nog trots op bent ook...
Ah, oke, dat is wat anders.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
true en true
[..]
het feit dat ik een tennisles wil afzeggen om haar te zien? of dat ze opeens niet tof vind dat ik motorrij, terwijl ze dat altijd al wist en zelfs wel eens achterop wilde?
Maar goed.. laten we het er maar op houden dat ze ongesteld is
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je moet ook niets vertrouwen dat 7 dagen bloedt en niet sterft...
Heineken 12 pack blikjes bij Dirk deze week 5.99quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:12 schreef DjRex89 het volgende:
Zul je net zien, geef ik zaterdag een feestje is er nergens een goede bieraanbieding
Blikjesquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heineken 12 pack blikjes bij Dirk deze week 5.99
Grolsch kratje voor 8.99 bij AH
Dan drinken ze toch iets anders, als ze het niet lekker genoeg vinden? Houd je nog wat over voor volgende gelegenheden ook.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Blikjes![]()
![]()
En Grolsch zal bij een deel van mn vrienden (ja ik vind dat ook onzin) niet echt goed vallenNormaal hebben we Hertog Jan thuis maar is wel duurder... Dus waarschijnlijk wordt het Heineken dan.
Dat is voor mij alleen maar moeilijker want het grootste deel drinkt bierquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan drinken ze toch iets anders, als ze het niet lekker genoeg vinden? Houd je nog wat over voor volgende gelegenheden ook.
Zal je wel even piccás sturen morgenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:45 schreef The_Dean het volgende:
Nice! Wat voor ICE heb je er allemaal in hangen?
Ik luister je set morgen even, zo eerst slapen
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:04 schreef DjRex89 het volgende:
* DjRex is eindelijk geen tiener meer
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:04 schreef DjRex89 het volgende:
Feli ouwe bok!*O*quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:04 schreef DjRex89 het volgende:
het ligt niet aan jou.. had ik eerst ook.. linkje kapt afquote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Feli ouwe bok!*O*
Houniet, die url werkt niet bij mij? Hij verwijst direct door naar speedbit.nl
never mind
Ik had het een beetje anders gelezen in de zin van:quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het ligt niet aan jou.. had ik eerst ook.. linkje kapt af
juist, had ik ookquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik had het een beetje anders gelezen in de zin van:
Dit is de url en dit is de filenaam.. Maar goed. We've got it
Ik zei it.. niet himquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
juist, had ik ook
[ afbeelding ]
Hay.quote:
Mijn mp4 heeft tenminste nog speakers waardoor het niet boeit als ik het vergeet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:57 schreef Psychonikeo het volgende:
kut.. oordopjes vergeten.. nu kan ik die mix niet luisteren op mijn werk
Hahaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:57 schreef Psychonikeo het volgende:
kut.. oordopjes vergeten.. nu kan ik die mix niet luisteren op mijn werk
ik heb ook speakers, maar ik ga niet iedereen lastigvallen met mijn muziekquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Hay.![]()
[..]
Mijn mp4 heeft tenminste nog speakers waardoor het niet boeit als ik het vergeet.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Haha.
Iemand anders van FOK! had op zijn werk Houniet - Chillmodus aangezet.
In het eerste nummer gaat daar een telefoon over (Siemens beltoon) en iedereen greep naar de telefoon.
Gewoon als een tokkie in een bus muziek spelen.. gewoon zachtjes doen en zeggen dat je geen oordopjes hebt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb ook speakers, maar ik ga niet iedereen lastigvallen met mijn muziek
Dat doen alleen Anti'squote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Gewoon als een tokkie in een bus muziek spelen.. gewoon zachtjes doen en zeggen dat je geen oordopjes hebt.
Ga eens vaker de openbaar vervoer gebruiken.quote:
Leukquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:34 schreef DjRex89 het volgende:
Net een cadeaupakket van mn werk gehad
Vet grappig, had ik niet verwacht
En niet vertellen wat er in zit?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:34 schreef DjRex89 het volgende:
Net een cadeaupakket van mn werk gehad
Vet grappig, had ik niet verwacht
Flugelquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En niet vertellen wat er in zit?
LOL!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Flugel
Bier (11 verschillende soorten)
Zak snoep
FHM
en nog wat flauw kinderspeelgoed maar dat was te verwachten
Toen er vorige week iemand wegging bij het bedrijf kreeg ie een 6,5" buttplug, dus mij hoor je niet klagen
neem wat merk kleding voor de stage SC mee!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
LOL!
Lekkere mensen daar..
Goed, ik ga naar Den haag CS toe, daarna schiphol, daarna Turkije.
Toedels!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:01 schreef DjRex89 het volgende:
Toen er vorige week iemand wegging bij het bedrijf kreeg ie een 6,5" buttplug, dus mij hoor je niet klagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Leuk bedrijf hequote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:49 schreef Californium het volgende:
Hoi! Californium, Bachelor of Applied sciences
Hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:49 schreef Californium het volgende:
Hoi! Californium, Bachelor of Applied sciences
gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je moet je borsten natmaken voordat hij dat praatje gaat doen of daarna?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |