mwoah. het trilt niet meerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nog geen nieuws dus..jammer!
Huup hoe gaat het nu met je puddingbenen en je trilhandjes?
En gewoon minder was omdat je ze toch maar 1 keer gebruikt en ze stukken kleiner zijn dan gewone handdoekenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:56 schreef Jelief het volgende:
kleine handdoekjes is fijn! ook om ff tussen je benen te houden tijdens het afdrogen na het douchen.(minder rotzooi op je handdoek)
BE Ca.Ra en duches, succes meiden!
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Weet je Poppedein, ik had ook langdurig gebroken vliezen bij mijn eerste en baal gewoon dat jij toen niet fokte! Je bent zo veel duidelijker dan de VK die ik toen had. Ik was gewoon elk uur banger en banger door haar.
BE bellen!
Ach meis, ik ben jou totally vergeten te feliciteren! Hoera!!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:30 schreef sterrenmunt het volgende:
oh alweer een nieuwe, jeumig jullie gaan snel. Spannend hier, en jammer Duchess.
BE is niet meer gezien?
Mijn uitgerekende datum is 26 april, loop wel een heel eind achter op de rest zeg!
Gevalletje speaking of the devil... ze is net geweest.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:51 schreef Poppedein het volgende:
Ik zou gewoon ff bellen hoor BE.. dan weet je waar je aan toe bent en staat je VK straks ook niet met een schuldgevoel voor een donker huis!
Lijkt me niet meer dan normaal dat je lekker op tijd je bedje in wil duiken als de kans zeer zeer groot is dat je vannacht of morgen een bevalling voor de boeg hebt!
Maakt t je zenuwachtig nu je er écht zo expliciet op moet wachten?
Spannend! Fijn dat je ons op de hoogte houdt SQquote:Op zondag 23 augustus 2009 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
We zijn weer up, wilde even mededelen dat DuchessX vannacht om half drie naar het ziekenhuis is vertrokken met 2 cm ontsluiting, ik las het op haar Hyves maar er zijn verder nog geen updates bekend
Go Juup en Duchquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:04 schreef Juupzonderc het volgende:
Zo FOK! is weer bereikbaar
Wij zijn vannacht om 02:30 uur, nadat wij een verloskundige hadden laten komen die 2cm ontsluiting constateerde, naar het zkh gegaan. Om 04:30 uur had DuchessX 7cm ontsluiting en rond 05:30 uur 8cm. Toen heeft de verloskundige de vliezen gebroken. Helaas ging de ontsluiting niet verder en kon DuchessX de pijn niet meer wegpuffen. Zij heeft om 09:00 uur alsnog een ruggeprik gekregen tegen de pijn, en krijgt nu ook een weëen opwekkend middel. De ontsluiting is weer op gang gekomen, dus als het goed gaat wordt onze kleine meid snel geboren.
Tot zover de update vanaf mijn GSM vanuit het ziekenhuis.
Wordt vervolgd.
Oh man... ik hoop voor d'r van niet. Ze was echt een beetje van slag geloof ik. Arm dingquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:18 schreef leonieke het volgende:
Straks post Ca.ra hier nog als eerste een foto met haar kindje
Vind het ook verdacht stil, spannend.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:57 schreef seilram het volgende:
Is Cara al bevallen? Het blijft zo stil ineens...
Spannend is het zeker. Ik heb dit topic lang niet meer zo gevolgd als nuquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:04 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Vind het ook verdacht stil, spannend.
Is dit tegen mijquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:51 schreef leonieke het volgende:
Is dat al zo lang geleden dat je mij vertelde wie je eigenlijk was achter die kloon?![]()
Ik denk echt dat jullie daar soms gewoon een paar weken bijlappen want zo vlug kan het toch écht niet gaan
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:16 schreef Lois het volgende:
Ja hoor Huup is lekker een rondje gaan wandelen.
Oh, ik dacht alleen gisteravond downtime, die heb ik sowieso helemaal gemist door mn werkquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Poppejans, we zijn nauwelijks een uurtje up dus effe afwachten nog
ROFL eeksquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Twinkly, ik krijg gelijk zo'n beeld van een chihuahua die puppies krijgt samen met een St. Bernard![]()
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:45 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, ik heb gegoogled voor een foto van de vk, maar ik kan 'r niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |