Jeetje Fok down op het moment dat er eindelijk actie is
maar wat goed dat de mama's op ons gewacht hebben !
@Duchess; toch nog doorgezet dus! inmiddels ben je misschien wel bijna bevallen! wat spannend zeg! dat wordt idd F5en vandaag!
@BE; daar relatief rustig nog steeds? lijkt me lastig dat afwachten... heb je van8 nog een beetje kunnen slapen?
@poppedein; ik moest stiekem wel ff lachen om je pinpasverhaal
@Ymme;

voor de frustratie en irritatie, ik denk dat je het gewoon bespreekbaar moet maken en uit moet leggen hoe jij je erbij voelt. dat je wat meer tijd en aandacht nodig hebt nu je zwanger bent, en dat je de zwangerschap ook graag met vriendlief wil beleven en delen...
@happy, wat fijn dat je een beginnetje aan het maken bent met de babykamer! Wij gaan het 1e weekend van oktober pas behangen, dus dat duurt nog wel ff....
@Icantrix; dus ook gister bij babydump geweest? ik ook, maar viel me wel een beetje tegen vergeleken bij Babypark...
wel een paar spenen, kleertjes, sokjes en dekentje gescoord...
@de rest; fijne zondag allemaal!
en morgen gaan we lekker op vakantie!!! de voorbereidingen zijn in volle gang, want morgen rond de middag zitten we al in het vliegtuig! heerlijk een weekje naar Corfu.. hebben er wel erg veel zin in...
en gisteravond een gezellig avondje gehad, met vrienden gebowld en lekker ergens een drankje gedaan...(lees 4 uur ofzo op een terras gezeten en gekletst)...