abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72094262
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 16:47 schreef Chan het volgende:
Linda niet om je te ontmoedigen hoor, maar wcpapier heb ik juist de eerste week helemaal niet gebruikt

Ik zou van die ingevroren kant-en-klaar-aardappelschotels van Aviko halen, mits ze die in Duitsland hebben uiteraard..
Mijn baby heeft een inimini-hoofdje dat je op kan pompen als ze eruit is, engerd Bevallen doet geen pijn, dat kietelt alleen maar. Toch? Plies?!
Lotte!
Noah!
pi_72094277
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 16:53 schreef ymme het volgende:
Zijn het dan mijn hormonen, die ook mijn ogen overnemen
Ik denk het!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 16:59:20 #53
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72094307
Linda ja, jouw baby heeft een heeeeel klein hoofdje en bevallen jeukt een klein beetje en is zelfs orgasmisch orgastisch!!! En daarna kun je gelijk weer poepen en plassen en maatje 36 skinny jeans aan

lily, Ca.ra is nog geen 37 wk
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72094338
ca.ra, goed dat je toch even gebeld hebt hoor als je t niet vertrouwd. Ik ben heel benieuwd! En ook nog geen nieuws van Duch dus? Heerlijk spannend hier!

Ik ben hier nu écht klaar met t zwangeren... Heb zojuist mn pinpas maar laten blokkeren nadat ik tot de conclusie kwam dat ik m in de parkeerautomaat had laten zitten... Gottegottegot, hahaha! Het was zelfs zo erg dat ik bij t blokkeren aan de telefoon aan die jongen uit ging leggen dat ik zwanger was... Je hoorde m denken gewoon

ik kom later weer ff inchecken! Heb mn F5 knopje vast opgepoetst
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_72094355
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 16:56 schreef leonieke het volgende:

[..]

Lasagne? Macaroni met kaas en ham? Vol au vent? Balletjes in tomatensaus? Hesperolletjes?
Vlees in de diepvries zodat je niet meer moet gaan winkelen
Idem dito met brood (al vind ik dat niet altijd zo lekker)
En diepvriesgroenten Heb ik hier ook altijd zitten Prei, spinazie, paprika

Ik ben iemand die nogal makkelijk dubbele porties maakt om het dan in te vriezen. Hoef ik minder te koken
Super Leo, thnx! En wat is vol au vent?

Ik denk dat ik nu voor een maand mn vriezer kan vullen

@ Rocka, bedankt voor de bemoedigende woorden, zo klinkt het al veel leuker
Lotte!
Noah!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 17:01:58 #56
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_72094367
Wow, wat een spanning hier!

Voor de 1e bevallers en speciaal voor Linda, nee joh bevallen doet echt geen pijn. Een keer niezen en dat was het dan.
*voorzichtig weer bij de roze wolk vandaan loopt *
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_72094388
@ Linda, hehehehe goed voorgelicht daar in Duitsland

@ Poppedein, hehehe, das ook een goeie.
Ik stelde straks ook een hele domme vraag aan mn mannetje waarvan hij me ook aankeek en zei dat ie hoopte dat dat tijdelijk was haha.

Heerlijk, lang leve de hormonen.
pi_72094396
Mag ik even van mij af spuien hier?

Zit er even doorheen, zo ineens eigenlijk.
heeft sinds een paar weken een andere rit gekregen met de vrachtwagen.
Hij is hierdoor s nachts al van huis (03.00 uur) en is vaak s middags tegen 18.00 uur weer thuis.
Hij werkt ook op zaterdag (vind hij leuk en een extra centje is natuurlijk altijd welkom).
En nu vraagt zijn broer constant of hij op zondag kan helpen, op de nieuwe boederij, die helemaal verbouwd wordt.. Zijn broer woont hier 2,5 uur rijden vandaan en is z'n goedzak, om steeds ja te zeggen.

Terwijl we hier in huis natuurlijk ook nog druk zijn, en onze tuin een puinhoop is. is begonnen aan de tuin, maar zo schiet het natuurlijk niet op.

Zojuist belde hij dus weer of het goed was, dat hij morgen met de bus, dakpannen op ging halen en deze naar zijn broer wilde brengen. En of ik dan mee ging. Ik heb weer ja gezegd, maar heb eigenlijk ook zoveel behoefte om eens een keer samen, thuis te zijn. Rust en eens aan ons zelf denken, en de baby. En niet steeds aan andere

Nu weet ik alleen dus niet of het door die k*t hormonen komt dat ik zo denk, of dat het niet meer dan normaal is dat ik zo denk.

Ook mijn excuus voor mijn hormonale gedrag zojuist hiervoor.

Sorry hoor. Moest het ff kwijt.
pi_72094398
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 17:01 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Super Leo, thnx! En wat is vol au vent?

Ik denk dat ik nu voor een maand mn vriezer kan vullen
Euh... ja, wat is dat? Kip met champignons en gehaktballetjes in witte saus. En op restaurant krijg je het in zo'n bladerdeegje.
Koninginnehapje?
Ik heb echt geen idee hoe ik het anders moet noemen

En dan heb je natuurlijk ook nog stoofvlees dat in de diepvries kan. En appelmoes kan er ook makkelijk in als je er eens te veel maakt Met frietjes erbij heb je direct een complete maaltijd
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 17:04:19 #60
190853 RockabeIIa
pi_72094430
omg dutchie
omg poppedein

pi_72094446
En nu heb ik zin in vol au vent
pi_72094451
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 16:59 schreef RockabeIIa het volgende:
lily, Ca.ra is nog geen 37 wk
Nee, dat weet ik wel, maar zo raar vond ik de opmerking van Ymme desondanks ook niet, althans niet zo raar dat ik het nodig achtte dat iedereen haar spreekwoordelijke oren probeert te wassen

Maar laten we maar over ophouden, ik blaas het nu alleen maar onnodig verder op
pi_72094453
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 17:02 schreef het-is-mij het volgende:
@ Linda, hehehehe goed voorgelicht daar in Duitsland

Ze gaan hier uit van: zeggen dat het pijn doet, garandeert dat het pijn doet
Maar ok, ik weet dat bevallen zeer doet (of naja, weten, ik kan het me zo voorstellen). Maar de mededeling dat het teveel zeer doet om de eerste week wc-papier te gebruiken was niet echt iets wat ik me al gerealiseerd had, zullen we maar zeggen

@Poppedein, lekker bezig! Krijg je nu wel snel een nieuwe pas, of zit je uit voorzorg de rest van je zwangerschap zonder?
Lotte!
Noah!
pi_72094489
Poppedein Ik kan het me al helemaal voorstellen dat je het aan de telefoon nog wil uitleggen. Had eigenlijk graag die zijn gezicht willen zien
Ik ben er gisteren in geslaagd om ipv een mail te forwarden naar een collega met (weliswaar vriendelijke) commentaar op de "reply-toets" te drukken zodat hij terug bij afzender (student) kwam. Kreeg ik vandaag een mail met de mededeling dat die mail waarschijnlijk niet voor hem bedoeld was Vanaf nu misschien extra goed opletten dat ik geen onnozele zaken meer in mijn mails zet
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 17:08:50 #65
190853 RockabeIIa
pi_72094516
Ymme, weet je wat het is... Jouw leven is nu al verandert en dat van je partner is nog steeds hetzelfde. Hij voelt het niet, hoort het niet en ziet het niet (ja echt zo zijn ze! Die van mij ook!) en weet alleen maar van horen zeggen dat ie papa gaat worden. Als je wat met je gevoel wilt zul je het hem zelf moeten vertellen, anders weet hij nooit wat er in je hoofd om gaat.
Succes!
pi_72094578
Dat wat Rocka zegt idd Ymme! Ik ben nu 36 weken en nu pas begint m'n vriend langzaam aan te beseffen dat het echt is. Hij wil nu ook vaker thuis zijn, zelfs van zn werk, omdat hij nu eigenlijk vindt dat ze er al echt bij hoort en tijd met zn meisjes wil doorbrengen. Hiervoor maakte het 'm veel minder uit, gingie 6 dagen in de week werken, op zn vrije uurtjes naar de sportschool en op zn vrije dag naar vrienden. Bij die kerels duurt het gewoon allemaal wat langer

En Leo, thnx! Ik ga wel even googlen op een receptje, het klinkt lekker!
Lotte!
Noah!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 17:14:06 #67
190853 RockabeIIa
pi_72094608
Linda, wat ik ook lekker vind is rijst met ragout (evt. kant en klaar) en dan gewoon een pot doppertjes en wortels erdoor heen. Hoef je niet eens in te vriezen, is 10 min werk nog niet eens

</receptenboekje>

omg ik weet er nog wel een paar zo...
pi_72094820
Ymme voor de hormoontjes! Het klinkt idd alsof je vent nog niet realiseert wat er te wachten staat en wat er nu al allemaal met jou gebeurd...

Ik heb net na lang wachten toestemming van mijn lief gehad om iets leuks voor frummel te halen hier op lowlands... Dat hoefde maar 1 keer gezegd te worden is nu een kwartier later en vier rompertjes rijker zit ik weer tevreden te F5-en
pi_72094854
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 17:23 schreef Lijnloos het volgende:

Ik heb net na lang wachten toestemming van mijn lief gehad om iets leuks voor frummel te halen hier op lowlands... Dat hoefde maar 1 keer gezegd te worden is nu een kwartier later en vier rompertjes rijker zit ik weer tevreden te F5-en
We zijn ook allemaal hetzelfde hè? Zijn het band-rompertjes?
Lotte!
Noah!
pi_72094882
Memmel, moet ikje smssen?
ik zit op mijn vakantiebestemming, gelykkig met iphone
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:01:49 #71
35189 Troel
scherp en bot
pi_72094914
En en en?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72094971
Oeh, oeh!
Fok doet het weer!

Kom maar BEebie-boy en Duchess-meisje.
Hardloper.
IG @webkim
pi_72094973
Hoe bedoel je verslaafd!?!?!
En? Any news?????
pi_72094993
Nieuws?? Of niet
pi_72095009
Nog niks....?
pi_72095035
huu, dat was nagelbijten!

maarreh niets?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:08:56 #77
35189 Troel
scherp en bot
pi_72095067
Ik kreeg een beetje ET en Swets flashbacks
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72095068
Aah, het lag dus niet aan mij, maar wat een timing hoor. De middag dat er 3 meiden op knappen staan gaat fok plat?! Maar goed, we zijn er weer en dus nieuws of beebs????

Oh en nee het zijn geen band rompertjes maar gewoon leuke kleuren met leuke teksten (vind ik)!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:09:13 #79
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_72095073
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 17:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Ymme, weet je wat het is... Jouw leven is nu al verandert en dat van je partner is nog steeds hetzelfde. Hij voelt het niet, hoort het niet en ziet het niet (ja echt zo zijn ze! Die van mij ook!) en weet alleen maar van horen zeggen dat ie papa gaat worden. Als je wat met je gevoel wilt zul je het hem zelf moeten vertellen, anders weet hij nooit wat er in je hoofd om gaat.
Succes!

Rocka, je slaat inderdaad de spijker op zijn kop!

Struisvogelpolitiek ten top.

Die vent van mij krijgt straks ook de schok van zijn leven als blijkt dat datgene waarop ik hem probeer voor te bereiden en wat ik al máánden aan den lijve ondervind, toch echt bestaat.
In mijn geval: Ik ben was zelf nogal een stapper, lekker kroegen en bieren, en Manlief ook. Manlief kon nog elke week uit zijn dak gaan terwijl ik thuis op de bank met een identiteitscrisis zat. Want wat je doet, dan ben je een beetje. En ik kon niet meer doen wat ik deed, en hij wel. Dat had hij pas door toen hij na het derde weekend een zielig hoopje zwangere vrouw op de bank aantrof.....

Ymme, ik kan niet anders zeggen dan , hopelijk kun je tot hem doordringen voor sommige momenten!!!

Oh en voor de rest van de dames
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:11:11 #80
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72095123
En? En? En?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:12:41 #81
190853 RockabeIIa
pi_72095168
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 21:11 schreef Saffier het volgende:
En? En? En?

We hebben een update-topic hoor!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:13:37 #82
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_72095211
Dat krijg je er nou van met dat geF5 van jullie, dan gaat FOK! down
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:13:43 #83
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_72095214
iedereen zitten F5-en of fok alweer online was
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_72095335
jeumig ja zo blijft het wel spannend zelfs als er heul niks te melden valt

Poppedein met je pinpas hahaha

en over mannen met struisvogelneigingen... mijn lief had daar niet echt last van, misschien ook omdat we vlak na de positieve test verhuisden omwille van komende baby enzo en gelijk aan de klus moesten voor de babykamer; dan wordt het snel echter I guess.
Waar hij wel last van had was dat ie echt echt echt gerekend had op de 18e en nu vindt ie het allemaal maar veel te lang duren, dat afwachten vindt ie maar muf
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72095339
Ha, kan ik eindelijk mijn post van vanmiddag plaatsen

Nog steeds geen nieuws van Duchess en Juup?? Spannend hoor!

Asy, jij dus ook al! Naar en irritant, maar mijn middagslaapje heb ik tegenwoordig echt nodig helaas. Ben later trouwens weer gaan liggen en werd pas om 5 uur weer wakker door de telefoon. Maar niet meer hoeven kotsen gelukkig.

BE, alsof je nog niet genoeg heb moeten wachten sinds je laatste NOD in zicht kwam mag je nu fijn nog wat extra geduld opbrengen

Ca.ra, jij moet vanavond gewoon lekker gaan BBQ'en met zelfgemaakte sateetjes enzo, bevallen is zeker nog niet het plan!

Ymme, wat Rocka zegt: mannen kunnen (helaas en ook gelukkig) nog altijd geen gedachten en verlangens lezen. Nou zijn zwangere vrouwen vaak sowieso wat lastiger te peilen, extra duidelijkheid geven is vaak echt wel nodig! Gewoon duidelijk uitspreken wat je wel of niet wil en wat je dwarszit, veel beter en gezonder dan de boel opkroppen. En dat je goede bedoelingen hebt daar twijfelt niemand aan hoor!

Lijnloos, vroeger toen ik nog veel naar festivals ging (Lowlands, Dynamo enzo) zag ik op Graspop in Belgie elk jaar weer dat babyshirt met de tekst "Ik ben een Graspopje" en elk jaar smolt ik weer. Helaas, toen de babywens echt actief ten uitvoer gebracht werd ging ik niet meer naar meerdaagse festivals toe.
En nu ik dit typ voel ik me ineens zo'n oud wijf ... En ben ik heel benieuwd naar je aanwinsten!!
.... met gevoel voor drama....
pi_72095398
Sjongejonge, nét op het moment dat ik wilde posten vanmiddag, ging FOK plat Ik was net aan het bijlezen! Tssss....

Nou hier nog geen beeb Wel veel pijnlijke harde buiken.
Ik ben dus weer thuis. In het ziekenhuis heb ik een (pijnlijk) inwendig onderzoek gehad, er was sprake van heel erg veel slijmproductie en ze wilden tevens controleren of de vliezen gebroken waren, dus hebben ze een monster afgenomen. Daarna mocht ik weer aan de CTG, met de beeb alles goed en bij mij onregelmatige weeënactiviteit. (Die nu nog meer aanwezig is). Uit het onderzoek bleek dat er geen sprake was van vruchtwaterverlies dus mocht ik weer naar huis nadat ze bloeddruk en temp. gemeten hadden.
Thuis nog veel slijm verloren, ook met bloed maar dat wijt ik aan het inwendige onderzoek, was pijnlijk ivm vaginale kloofjes. Ben naar bed gegaan want ik voelde me echt beroerd.
Oh ja ook al de hele dag diarree. Dat kon toch ook een teken van voorbereiding zijn hé.

Het is dus maar weer afwachten en ondertussen afleiding zoeken van de buikkrampen.

Ik moet nog even bijlezen, ik las van Ca.ra dat ze mss vruchtwater verliest? Oooh wat spannend en van BE las ik iets dat ze geen weeën had...

Ga even mee-F5'en met jullie!

Wie weet lukt het wel om een datumdrieling te produceren met Ca.ra en BE? You never know...
#geen
pi_72095445
Nog ff geduld dus Duch...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72095477
Ja helaasch
En ik wil echt niet zeuren, maar de pijn wordt wel steeds erger. Blegh.
#geen
pi_72095532
Hè duch, wat jammer en zeker het pijnlijke onderzoek. Maar hopelijk is het niet voor niets en komt jullie meisje vannacht toch. Ook onregelmatige activiteit is activiteit zullen we maar denken!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:25:36 #90
190853 RockabeIIa
pi_72095541
ik hoop dat het straks gewoon es lekker doorzet Duchess! Zo ist ook niks.
pi_72095598
BE... hoe is het nu?

En Ca.ra, is de vk al geweest en heb je nog geBBQd?

Duch, hopelijk zet het gewoon door, komt er regelmaat en dan beeb
Fake it till you make it...
pi_72095635
Jammer Duchess
Ga lekker even rusten, eventueel met een paracetamolletje, hopelijk zet het gauw goed door!

En waar is BE????
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:29:11 #93
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72095659
Duchess ik hoop voor je dat het lekker wat centimeters oplevert. Hou vol hoor!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_72095695
oh alweer een nieuwe, jeumig jullie gaan snel. Spannend hier, en jammer Duchess.
BE is niet meer gezien?

Mijn uitgerekende datum is 26 april, loop wel een heel eind achter op de rest zeg!
pi_72095801
Duch gelukkig gaat met je meisje alles goed. Misschien is het inderdaad een aanloop. Balen dat het onderzoek pijnlijk was, maar ze hebben je goed onderzocht.

Ca.ra, spannend zeg. Hopen dat je nog wat tijd krijgt om je voor te bereiden voor het echt van start gaat.

En in afwachting van het nieuws van BE hier dat we met het kamertje zijn begonnen haha. Alleen nog maar leeg geruimd, maar het moet eerst leeg voor dat het verbouwd enzo kan worden, dus het begin is er

Overigens heb ik een soort van vervellen op mijn buik, kan misschien exceem zijn maar het jeukt niet. Komt het iemand bekend voor? Heb sinds een paar dagen een positiebroek aan. Zou het van die band kunnen komen?
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:34:35 #96
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72095816
Nog geen nieuws dus..jammer!
Huup hoe gaat het nu met je puddingbenen en je trilhandjes?
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72095828
He wat ontzettend balen Duchess! Zo duurt het wachten wel heel lang he. En dan ook nog zo´n pijnlijk onderzoek, bah. Nou ik duim voor je dat het nu toch echt door gaat zetten hoor!

Ben benieuwd naar hoe het met BE en Cara gaat!

Oh en Linda, over dat wc papier he, hier moest ik na het plassen spoelen met water ivm de hechtingen enzo. En daarna gewoon voorzichtig wat deppen. Maar dat was meer om dus gewoon voorzichtig met die hechtingen om te gaan dan dat het echt pijnlijk was ofzo. Het ging alleen wel wat moeilijk in het begin, maar zo veel last had ik daarna in elk geval niet hoor. Valt best mee
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:39:19 #98
35189 Troel
scherp en bot
pi_72095987
Ik ben gewoon na het plassen telkens onder de douche gaan staan om het schoon te spoelen, kon ik eindelijk die hele stapel kleine handdoekjes gebruiken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72096150
Oeh, kleine handdoekjes. Lijkt me best handig idd!

Duch, wat balen joh! Nu maar hopen dat het snel doorzet en je je meiske straks heerlijk in je armen hebt!
pi_72096197
Sjongejonge wat een Fok!stress... Niet eens even bij kunnen lezen is drama voor mijn zwanger hart, en nu zijn we eindelijk weer online hebben de update plichtige dames t maar voor gezien gehouden door de onderbreking... spanning alom!
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 21:23 schreef DuchessX het volgende:
Ja helaasch
En ik wil echt niet zeuren, maar de pijn wordt wel steeds erger. Blegh.
Jammer dat t toch nog geen gebroken vliezen bleken Duch... Maaruh.. Weet je nog hoe Chan 3 weekjes geleden ook eerst weer naar huis gestuurd werd en niet al te lang daarna weer terug kon met weeën!
Ik hoop voor jou en Juup gauw op duidelijkheid!
Probeer anders nog even 2 Pmolletjes te nemen en een warme douche en nog even wat slaap te pakken nu het in ieder geval nog enigzins te doen is.. je dag is in ieder geval al enerverend genoeg geweest en als het wél door gaat zetten gaat t je straks in ieder geval niet meer lukken om te slapen, terwijl je interne klokje daar wel om gaat zeuren!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')