quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:47 schreef Chan het volgende:
Linda niet om je te ontmoedigen hoor, maar wcpapier heb ik juist de eerste week helemaal niet gebruikt![]()
Ik zou van die ingevroren kant-en-klaar-aardappelschotels van Aviko halen, mits ze die in Duitsland hebben uiteraard..
Ik denk het!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:53 schreef ymme het volgende:
Zijn het dan mijn hormonen, die ook mijn ogen overnemen
Super Leo, thnx! En wat is vol au vent?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Lasagne? Macaroni met kaas en ham? Vol au vent? Balletjes in tomatensaus? Hesperolletjes?
Vlees in de diepvries zodat je niet meer moet gaan winkelen
Idem dito met brood (al vind ik dat niet altijd zo lekker)
En diepvriesgroentenHeb ik hier ook altijd zitten
Prei, spinazie, paprika
![]()
Ik ben iemand die nogal makkelijk dubbele porties maakt om het dan in te vriezen. Hoef ik minder te koken
Euh... ja, wat is dat? Kip met champignons en gehaktballetjes in witte saus. En op restaurant krijg je het in zo'n bladerdeegje.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:01 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Super Leo, thnx! En wat is vol au vent?
Ik denk dat ik nu voor een maand mn vriezer kan vullen
Nee, dat weet ik wel, maar zo raar vond ik de opmerking van Ymme desondanks ook niet, althans niet zo raar dat ik het nodig achtte dat iedereen haar spreekwoordelijke oren probeert te wassenquote:
Ze gaan hier uit van: zeggen dat het pijn doet, garandeert dat het pijn doetquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:02 schreef het-is-mij het volgende:
@ Linda, hehehehe goed voorgelicht daar in Duitsland
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:23 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb net na lang wachten toestemming van mijn lief gehad om iets leuks voor frummel te halen hier op lowlands... Dat hoefde maar 1 keer gezegd te worden is nu een kwartier later en vier rompertjes rijker zit ik weer tevreden te F5-en
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Ymme, weet je wat het is... Jouw leven is nu al verandert en dat van je partner is nog steeds hetzelfde. Hij voelt het niet, hoort het niet en ziet het niet (ja echt zo zijn ze! Die van mij ook!) en weet alleen maar van horen zeggen dat ie papa gaat worden. Als je wat met je gevoel wilt zul je het hem zelf moeten vertellen, anders weet hij nooit wat er in je hoofd om gaat.
Succes!
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:11 schreef Saffier het volgende:
En? En? En?
Jammer dat t toch nog geen gebroken vliezen bleken Duch... Maaruh.. Weet je nog hoe Chan 3 weekjes geleden ook eerst weer naar huis gestuurd werd en niet al te lang daarna weer terug kon met weeën!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:23 schreef DuchessX het volgende:
Ja helaasch![]()
En ik wil echt niet zeuren, maar de pijn wordt wel steeds erger. Blegh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |