BJ, ik vond het om eerlijk te zijn ook een beetje tegenvallen, maar we hebben in elk geval die doos gescoord en even kunnen kijken naar wiegenstandaards (de wieg waarin lief en zijn zus hebben gelegen wordt opnieuw bekleed, maar het onderstel is echt belachelijk laag dus we willen kijken of we er een nieuwe onder kunnen kopen).. Babypark heb ik overigens nog niet gezien, dat komt vast ook nog wel een keertje.. Maar vandaag eerst maar eens de gamma
Ik ben zo benieuwd, we hebben net bij het berekenen van de hoeveelheid verf en behang die we nodig hebben nog even snel het complete plan omgegooid, het thema blijft hetzelfde, maar er wordt nu een hele andere muur op het thema ingericht en de tweede muur die ook licht met het thema 'besmet' zou worden krijgt dat ook wel, maar dan weer héél anders, met andere kleuren enzo.. Lief wordt een beetje gek van me geloof ik, maar hij ziet wel in dat wat we nu op papier hebben gewoon veel mooier is

Mefke, wiew, ook al aan het gerommel? Jémig!

Hou het inderdaad die twee weekjes nog maar even vol dan hoor

Zeker als je ouders er ook niet zijn, lijkt me idd niet leuk!
Ymme, ik zag iets voorbij komen over je lief die veel weg is. Ik denk dat je hormonen het gevoel wel versterken, maar als je lief zo veel weg was geweest zonder de zwangerschap is het denk ik ook vrij logisch dat je hem op een gegeven moment gewoon mist. Ik zou het zeggen/bespreken hoor, mijn ervaring met míjn liefje is dat als ik zulke dingen aangeef, hij vaak een soort van 'helder ogenblik' krijgt en er vervolgens achter komt dat hij zich precies zo voelt, en zijn schema erop aanpast. Just say the word, girl!
BE, heel spannend en tegelijk dus een beetje stilte voor de storm zeg maar.. Ik hoop voor je dat het nu snel doorzet hoor, laat het dan maar uit zichzelf komen nu! BEeeeeebiiiieeeee, kooooom nou! Misschienn helpt een

voor jou!

Martine, mijlpaal!

Dat gaat wel heel snel dan he? Wauw

Happy, ook al beginnen met de babykamer, onwíjs leuk is dat

Heel veel plezier alvast..
En verders iedereen een

, ik ga weer aan de slag!