En of het crisis is... (en zeker als Dries er is, tot zijn 65ste)quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:19 schreef ikweethetookniet het volgende:Nu moet ik zeker tot mijn 65ste doorzingen", aldus Roelvink.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:32 schreef MaxPower het volgende:
Hoe kwam Dries in 2001 al aan 1 miljoen? Verdient een marginale zangcarriere al zó goed?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:52 schreef Mindstate het volgende:
Die gast schnabbelt zoveel, elke avond optreden
Dacht ik ook al, zeker uit louche zaakjes.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:32 schreef MaxPower het volgende:
Hoe kwam Dries in 2001 al aan 1 miljoen? Verdient een marginale zangcarriere al zó goed?
quote:
Bel Bos, Obama, Bernake en het FED!!! We hebben de oplossing voor de crisis: Dries gaat een wereldtour maken langs alle grote beurzen in de wereld waar hij dit nummer non-stop op gaat voeren en stopt wanneer de stand met een bepaald aantal punten gestegen is.quote:
Ik zou het eerder typeren als ongepaste zelfverheerlijking van een bijzonder matige zanger. Hoe gemaakt ook.in die clip; wat acteurs die "doorfeesten" in een crappy cafe. Dries zogenaamd helemaal in z'n element.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 08:15 schreef pberends het volgende:
Alhoewel ik op langere termijn zeer bearish ben over de economie, is dit nummer echt geweldig. Lekker alles negeren en doorfeesten
.
Zeker, het is extreem commercieel. Men verdient zeer goed aan dit soort zingpartijen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:15 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Ik zou het eerder typeren als ongepaste zelfverheerlijking van een bijzonder matige zanger. Hoe gemaakt ook.in die clip; wat acteurs die "doorfeesten" in een crappy cafe. Dries zogenaamd helemaal in z'n element.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:01 schreef Chain_Reaction het volgende:
Op de 1 of andere manier doet die clip me denken aan een zoektocht van Bassie en Adriaan op een onduidelijk Grieks eiland..
Iddquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:01 schreef Chain_Reaction het volgende:
Op de 1 of andere manier doet die clip me denken aan een zoektocht van Bassie en Adriaan op een onduidelijk Grieks eiland..
Bassie en adriaan en de huilende zangerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:01 schreef Chain_Reaction het volgende:
Sterker nog; Als we goed kijken zien we @ 48 seconde in de clip B2 met een nieuwe hoed en hema-zonnebril..quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:01 schreef Chain_Reaction het volgende:
Maar daar verdien je ook geen miljoen mee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Circa 1998 werkte hij nog op de sportschool als personal trainer
Geel trainingsbroekjequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Circa 1998 werkte hij nog op de sportschool als personal trainer
Vriendelijke kerel, dat wel.
miljoen GULDEN (450.000 euro)quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:52 schreef Cynix ® het volgende:
Onbegrijpelijk dat zelfs iemand als Dries een miljoen bij elkaar weet te harken.
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:24 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb het liedje precies 2 keer gehoord, bij RTL Boulevard en via YouTube. De meeste radiozenders hebben de kwaliteiten van dit nummer nog niet ontdekt volgens mij.
Maak je maar geen zorgen. Het is slechts een kwestie van tijd voordat grote, onafhankelijke muziekkenners als Giel Beelen deze beeldschone compositie zullen ontdekken en ermee via de radio menig arbeider, autobestuurder etc. zal plezieren.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:24 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb het liedje precies 2 keer gehoord, bij RTL Boulevard en via YouTube. De meeste radiozenders hebben de kwaliteiten van dit nummer nog niet ontdekt volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |