En of het crisis is... (en zeker als Dries er is, tot zijn 65ste)quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:19 schreef ikweethetookniet het volgende:Nu moet ik zeker tot mijn 65ste doorzingen", aldus Roelvink.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:32 schreef MaxPower het volgende:
Hoe kwam Dries in 2001 al aan 1 miljoen? Verdient een marginale zangcarriere al zó goed?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:52 schreef Mindstate het volgende:
Die gast schnabbelt zoveel, elke avond optreden
Dacht ik ook al, zeker uit louche zaakjes.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:32 schreef MaxPower het volgende:
Hoe kwam Dries in 2001 al aan 1 miljoen? Verdient een marginale zangcarriere al zó goed?
quote:
Bel Bos, Obama, Bernake en het FED!!! We hebben de oplossing voor de crisis: Dries gaat een wereldtour maken langs alle grote beurzen in de wereld waar hij dit nummer non-stop op gaat voeren en stopt wanneer de stand met een bepaald aantal punten gestegen is.quote:
Ik zou het eerder typeren als ongepaste zelfverheerlijking van een bijzonder matige zanger. Hoe gemaakt ook.in die clip; wat acteurs die "doorfeesten" in een crappy cafe. Dries zogenaamd helemaal in z'n element.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 08:15 schreef pberends het volgende:
Alhoewel ik op langere termijn zeer bearish ben over de economie, is dit nummer echt geweldig. Lekker alles negeren en doorfeesten
.
Zeker, het is extreem commercieel. Men verdient zeer goed aan dit soort zingpartijen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:15 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Ik zou het eerder typeren als ongepaste zelfverheerlijking van een bijzonder matige zanger. Hoe gemaakt ook.in die clip; wat acteurs die "doorfeesten" in een crappy cafe. Dries zogenaamd helemaal in z'n element.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:01 schreef Chain_Reaction het volgende:
Op de 1 of andere manier doet die clip me denken aan een zoektocht van Bassie en Adriaan op een onduidelijk Grieks eiland..
Iddquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:01 schreef Chain_Reaction het volgende:
Op de 1 of andere manier doet die clip me denken aan een zoektocht van Bassie en Adriaan op een onduidelijk Grieks eiland..
Bassie en adriaan en de huilende zangerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:01 schreef Chain_Reaction het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |