Op de tweede foto zie je iets wat lijkt op 'West' dus heb ik maar ff alle stations opgezocht met 'West' op het eind.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, ook zo'n plek waar ik dagelijks kom
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:28 schreef Crientj het volgende:
Zal ik trouwens, omdat ik eigenlijk niet veel te doen heb alle punten op gaan tellen?;')
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:29 schreef CasB het volgende:
Op de tweede foto zie je iets wat lijkt op 'West' dus heb ik maar ff alle stations opgezocht met 'West' op het eind.
Hoe doe je het? Per geposte foto kijken wie hem het eerst had?quote:
Tadaa. Ja, kijken wie de post geraden had.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:04 schreef Meddo het volgende:
[..]
Hoe doe je het? Per geposte foto kijken wie hem het eerst had?
Misschien zijn er nog wel ongeraden stations![]()
Oeh, en echt wel smerig dik bovenaan ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:16 schreef Crientj het volgende:
[..]
Zie de OP. Jij staat notabene nog bovenaan ook.
Really? Ik had het eruit gehaald dat ie voor haar is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
En dan te bedenken dat die van MissBliss eigenlijk ook van mij was![]()
Ik was vrijdagavond op bezoek bij haar en haar vriend, en ze hebben maar 2 browsers. Hij is onder IE ingelogd en zij onder FF. Ik had geen zin om apart uit te loggen. Haaksbergen ging het om he?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:19 schreef Crientj het volgende:
[..]
Really? Ik had het eruit gehaald dat ie voor haar is.
oh, mijn stoomtreinquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was vrijdagavond op bezoek bij haar en haar vriend, en ze hebben maar 2 browsers. Hij is onder IE ingelogd en zij onder FF. Ik had geen zin om apart uit te loggen. Haaksbergen ging het om he?
Correct!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:37 schreef Modus het volgende:
Da's toch Hoek van Holland Haven?
Maar goed ook dat ie opgeheven is danquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:42 schreef Socios het volgende:
Haha, toch zeker. In de tijd dat er nog een VIRM rechtstreeks van Amsterdam CS naar Hoek van Holland Haven reed. Heb er nog ingezeten voordat ´ie opgeheven werd. Die trein was het laatste stukje dat overgebleven was van alle mooie internationale verbindingen vanaf dat station.
Zeg maar wat je wilt doen met dat ene puntje. ;oquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was vrijdagavond op bezoek bij haar en haar vriend, en ze hebben maar 2 browsers. Hij is onder IE ingelogd en zij onder FF. Ik had geen zin om apart uit te loggen. Haaksbergen ging het om he?
Modus +1quote:
Tellenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:53 schreef Crientj het volgende:
[..]
Zeg maar wat je wilt doen met dat ene puntje. ;o
Hello Kitty? ;o Zeg ik ben een alto. Mag het ook een Spongebob ballon zijn?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Kudo's en een HelloKitty gasballon voor Crientj voor de OP
MissBliss 0, Dr_Flash 26, ik kan jouw post niet edittenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:55 schreef Crientj het volgende:
[..]
Telling staat een post boven je, ga je gang.
Nee tuurlijk niet, maar kopieren en plakken kan je wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MissBliss 0, Dr_Flash 26, ik kan jouw post niet editten![]()
Spongebob ballon granted
dus jij komt elke dag op het station? leuke moyenne moet ik zeggen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, ook zo'n plek waar ik dagelijks kom
Welke? Die ene die al Hoek van Holland Haven was?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:00 schreef Crientj het volgende:
xD. Ga je dat treinstation nog raden?
Die op de vorige pagina. Maar als dat die is, dan zoek ik wel een nieuwe.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welke? Die ene die al Hoek van Holland Haven was?
Je kent echt teveel plaatsen.quote:
Hmmhmm. Ik dacht, ik pak eens de eerste de beste uit de A lijst van CTA bakken die ik heb gemaakt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Naja, noblesse oblige![]()
Ik bedoel, een mens moet ERGENS goed in zijn niewaar?
Akkrum heb ik trouwens nog heel goed in me kunnen opnemen toen we daar tijdens Rondje Nederland strandden door een seinstoring![]()
Dr_Flash 27quote:
Dat was ik niet, hoor, die daar mee kwam.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
weer naar de exif gekeken en oude PTA topics opgezocht waar ik toen was?
Bij mij beweegt altijd alles, ook in het licht.quote:
Nope.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:05 schreef CasB het volgende:
Gouda goverwelle?
Inderdaad.quote:
Omdat een paar andere, waarvan ik dacht dat ze makkelijker waren, nogal best behoorlijk moeilijk bleken. Daarom.quote:
Tsja, er zijn maar weinig stations in 't noorden bij kilometer 10.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:55 schreef Socios het volgende:
Juist, ja! Sick hoor. Denk beetje verwarring scheppen met een DM ´90 erbij, maar neen.
Hij komt me wel ergens bekend van voor, maar ik heb geen idee waarvan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:41 schreef Gutz het volgende:
[ afbeelding ]
zal niet zo moeilijk zijn...
Lage Zwaluwe?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:41 schreef Gutz het volgende:
[ afbeelding ]
zal niet zo moeilijk zijn...
Jep, Het meest deprimerende station in Nederland volgens mij...quote:
Ijmuiden of Velsen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:11 schreef Socios het volgende:
Waar kunnen we dit trouwens vinden? (Nog uit het vorige deel, of heb ik het antwoord gemist?)
[ afbeelding ]
Oh ja idd, dat zal hem wel zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:22 schreef JDude het volgende:
Achterzijde van station Dordrecht toch?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:22 schreef JDude het volgende:
Achterzijde van station Dordrecht toch?
Velsen-IJmuiden Oost?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:11 schreef Socios het volgende:
Waar kunnen we dit trouwens vinden? (Nog uit het vorige deel, of heb ik het antwoord gemist?)
[ afbeelding ]
Krijg je steeds die hele rij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:37 schreef Crientj het volgende:Pas die puntentelling dan aan. Even c/p'en is toch niet zo moeilijk.
Ja hoe moeten wij dat nou weten? Maar goed, ik waag een gokje: precies 70 jaar geleden was die trein net vertrokken van station Baarn, richting Amsterdam Centraal.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:37 schreef Socios het volgende:
Vanaf welk station vertrok deze trein 70 jaar geleden?
[ afbeelding ]
Nee, wacht daar nog maar even mee iddquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:09 schreef Igen het volgende:
[..]
Dan zal ik niet nu alvast verklappen dat Delden fout is.
quote:
Pittig wijffie, die Crientjquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:37 schreef Crientj het volgende:
Pas die puntentelling dan aan. Even c/p'en is toch niet zo moeilijk.
Lochemquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:43 schreef Igen het volgende:
K*t, te laat.
Dan maar een nieuwe:
[ afbeelding ]
Als ik stationweb kijk zeg ik ja! (tegen Scheemda dan)quote:
Iemand enig idee welke trein (+nummer) dit is? Ik heb hem nooit zien rijdenquote:
Die speciale bestickering was vanwege "De 300ste Intercity Dubbeldekker". Misschien dat je daarmee het treinnummer kan uitvogelen. Maar hij ziet er intussen vast weer net zo uit als alle andere dubbeldekkers.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:27 schreef ytram het volgende:
ff offtopic
[..]
Iemand enig idee welke trein (+nummer) dit is? Ik heb hem nooit zien rijden
Ontopic:
Jullie gaan veel te snel, ik kan het niet meer bijhouden
Osnabrück?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi weer in..........
Schiphol jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:45 schreef Meddo het volgende:
Hier eentje die ik zelf ook niet weet:
[ afbeelding ]
Utrecht?
NOG niet moeilijk genoeg. Hmmmquote:
En dat ik nou Socios het punt toe ken op een foto van Meddo? zoiets?quote:
Spoor 11/12, mijn vast rookplekkie leunend tegen die pillaar en een Beck's biertje uit de bistro... makkelijk!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOG niet moeilijk genoeg. Hmmm
Seatsniffer +1
Nou, ik weet dan nog wel eentje:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOG niet moeilijk genoeg. Hmmm
Seatsniffer +1
oh dat schiet lekker op idd jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:54 schreef Igen het volgende:
Ik zal erbij verklappen dat dit station binnen 100 km van Nederland ligt.
Of ik die het zelf?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat ik nou Socios het punt toe ken op een foto van Meddo? zoiets?![]()
Vetschau?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Of ik die het zelf?Socios + 1.
[ afbeelding ]
Mss is het wat als we de mensen met 3 en minder punten in sub-tags zetten?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:05 schreef Crientj het volgende:
Lijstje! Ik heb dr nog wel zo mn best op gedaan. ;{
Be my guest.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mss is het wat als we de mensen met 3 en minder punten in sub-tags zetten?
Doh. ;o Maar het plaatje weet ik niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee coolMaar we doen niet om de 5 posts die lijst hoor, eerst weer ff een paar plaatjes raden nu
Vooruit, hier een ander plaatje van dat Duitse station:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ook niet, en die Duitse weet ik helemaal nietdat kunnen wel zeker honderd stations zijn.
Misschien op weg van Enschede naar het WB Movie Park in Bottrop? Anders schat ik de kans gering in.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik betwijfel of ik er ooit ook maar langsgereden ben
yesquote:
Heel veel stations ken ik gewoon doordat ik er geweest ben.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:31 schreef GladdeGerard het volgende:
Hoe kunne jullie dit nou wetenZijn er hier conducteurs actief ofzo?
jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:31 schreef GladdeGerard het volgende:
Hoe kunne jullie dit nou wetenZijn er hier conducteurs actief ofzo?
Dat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heel veel stations ken ik gewoon doordat ik er geweest ben.
ja, hoewel ik het weleens moeilijk heb met stations die vanaf de straatkant gefotografeerd zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heel veel stations ken ik gewoon doordat ik er geweest ben.
Hahaha, jij bent conducteur?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, hoewel ik het weleens moeilijk heb met stations die vanaf de straatkant gefotografeerd zijnAls ik al ooit ergens uitstap, kom ik meestal niet het perron af
quote:
Mwoa. Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
jaMaar die zitten in de degradatiezone
![]()
Deze staat nog open. Immenbergerweg langs de VSMlijn?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:59 schreef Socios het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat niet ergens op het 'lightrail' traject Alphen - Gouda?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:59 schreef Socios het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze staat nog open. Immenbergerweg langs de VSMlijn?
Daar hangt toch een waslijn?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:31 schreef Aap_2 het volgende:
Is dat niet ergens op het 'lightrail' traject Alphen - Gouda?
Hint ! ;oquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:59 schreef Socios het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zeer sporadisch zeker?quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:37 schreef Socios het volgende:
Hoe begroeid ook, het station is gewoon in gebruik!
Yep.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij een museumlijn toch wel??
Weinig ja, maar wel conform een dienstregeling.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:39 schreef joers1 het volgende:
zeer sporadisch zeker?
Helaasch.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:01 schreef MassimO het volgende:
Ik vindt 'm moeilijk. Gokje , Stiens?
Nk heeft van die geluidschermen of iets dergelijksquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:25 schreef thatsme het volgende:
nijkerk?
Was toch geen gek idee danquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:56 schreef Socios het volgende:
Ja!
Lachen he, zat je al in de buurt met Vetschau. Voor de puntentelling: Dr_Flash +1.
Zover komen we niet vanuit zwollequote:
Dat gebeurt in ieder geval niet op Krabbendijkequote:Op maandag 24 augustus 2009 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Op welk station wordt je moeder geneukt?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat gebeurt in ieder geval niet op Krabbendijke
Zover was ik alquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee, het is in België. In Franstalig België zelfs. Maar dat kan iedereen wel bedenken ongeveer
Atocha is goedquote:
T is in Brabant. Maar wmb kan het net zo goed Bergen op Zoom als Geldrop zijn, dus ik pas maarquote:
HOTquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
T is in Brabant. Maar wmb kan het net zo goed Bergen op Zoom als Geldrop zijn, dus ik pas maar
is dat niet Geldrop?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:28 schreef joers1 het volgende:
koekfabrikant Peijnenburg komt er vandaan ....;)
blijkbaarquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch moeten Geerd en ik nogeens goed in Almelo gaan kijken
NICEquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:38 schreef MassimO het volgende:
Dan weet je deze ook wel denk ik
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:38 schreef MassimO het volgende:
Dan weet je deze ook wel denk ik
[ afbeelding ]
Goede gokquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:26 schreef Igen het volgende:
Limoges.
Maar dat was puur gokken en een hoop Google Images.
Nou idd zegquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:14 schreef Aap_2 het volgende:
Bristol Temple Meads?
Sow! Waar kom jij ineens vandaan dan???quote:
Puur gelukquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sow! Waar kom jij ineens vandaan dan???
Nietus!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:32 schreef Igen het volgende:
Heilbronn?
O nee, Karlsruhe. Als ik nou gauw edit ben ik nog eerste.
En nog een punt voor bork.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:45 schreef bork het volgende:
Bremen Hbf
quote:
Helemaal goed!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:54 schreef Aap_2 het volgende:
[..]
Was even zoeken maar volgens mij is het York
Nee, meer richting Duitsland.quote:
Warmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |