Op de tweede foto zie je iets wat lijkt op 'West' dus heb ik maar ff alle stations opgezocht met 'West' op het eind.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, ook zo'n plek waar ik dagelijks kom
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:28 schreef Crientj het volgende:
Zal ik trouwens, omdat ik eigenlijk niet veel te doen heb alle punten op gaan tellen?;')
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:29 schreef CasB het volgende:
Op de tweede foto zie je iets wat lijkt op 'West' dus heb ik maar ff alle stations opgezocht met 'West' op het eind.
Hoe doe je het? Per geposte foto kijken wie hem het eerst had?quote:
Tadaa. Ja, kijken wie de post geraden had.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:04 schreef Meddo het volgende:
[..]
Hoe doe je het? Per geposte foto kijken wie hem het eerst had?
Misschien zijn er nog wel ongeraden stations![]()
Oeh, en echt wel smerig dik bovenaan ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:16 schreef Crientj het volgende:
[..]
Zie de OP. Jij staat notabene nog bovenaan ook.
Really? Ik had het eruit gehaald dat ie voor haar is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
En dan te bedenken dat die van MissBliss eigenlijk ook van mij was![]()
Ik was vrijdagavond op bezoek bij haar en haar vriend, en ze hebben maar 2 browsers. Hij is onder IE ingelogd en zij onder FF. Ik had geen zin om apart uit te loggen. Haaksbergen ging het om he?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:19 schreef Crientj het volgende:
[..]
Really? Ik had het eruit gehaald dat ie voor haar is.
oh, mijn stoomtreinquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was vrijdagavond op bezoek bij haar en haar vriend, en ze hebben maar 2 browsers. Hij is onder IE ingelogd en zij onder FF. Ik had geen zin om apart uit te loggen. Haaksbergen ging het om he?
Correct!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:37 schreef Modus het volgende:
Da's toch Hoek van Holland Haven?
Maar goed ook dat ie opgeheven is danquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:42 schreef Socios het volgende:
Haha, toch zeker. In de tijd dat er nog een VIRM rechtstreeks van Amsterdam CS naar Hoek van Holland Haven reed. Heb er nog ingezeten voordat ´ie opgeheven werd. Die trein was het laatste stukje dat overgebleven was van alle mooie internationale verbindingen vanaf dat station.
Zeg maar wat je wilt doen met dat ene puntje. ;oquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was vrijdagavond op bezoek bij haar en haar vriend, en ze hebben maar 2 browsers. Hij is onder IE ingelogd en zij onder FF. Ik had geen zin om apart uit te loggen. Haaksbergen ging het om he?
Modus +1quote:
Tellenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:53 schreef Crientj het volgende:
[..]
Zeg maar wat je wilt doen met dat ene puntje. ;o
Hello Kitty? ;o Zeg ik ben een alto. Mag het ook een Spongebob ballon zijn?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Kudo's en een HelloKitty gasballon voor Crientj voor de OP
MissBliss 0, Dr_Flash 26, ik kan jouw post niet edittenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:55 schreef Crientj het volgende:
[..]
Telling staat een post boven je, ga je gang.
Nee tuurlijk niet, maar kopieren en plakken kan je wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MissBliss 0, Dr_Flash 26, ik kan jouw post niet editten![]()
Spongebob ballon granted
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |