Oh ja idd, dat zal hem wel zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:22 schreef JDude het volgende:
Achterzijde van station Dordrecht toch?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:22 schreef JDude het volgende:
Achterzijde van station Dordrecht toch?
Velsen-IJmuiden Oost?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:11 schreef Socios het volgende:
Waar kunnen we dit trouwens vinden? (Nog uit het vorige deel, of heb ik het antwoord gemist?)
[ afbeelding ]
Krijg je steeds die hele rij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:37 schreef Crientj het volgende:Pas die puntentelling dan aan. Even c/p'en is toch niet zo moeilijk.
Ja hoe moeten wij dat nou weten? Maar goed, ik waag een gokje: precies 70 jaar geleden was die trein net vertrokken van station Baarn, richting Amsterdam Centraal.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:37 schreef Socios het volgende:
Vanaf welk station vertrok deze trein 70 jaar geleden?
[ afbeelding ]
Nee, wacht daar nog maar even mee iddquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:09 schreef Igen het volgende:
[..]
Dan zal ik niet nu alvast verklappen dat Delden fout is.
quote:
Pittig wijffie, die Crientjquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:37 schreef Crientj het volgende:
Pas die puntentelling dan aan. Even c/p'en is toch niet zo moeilijk.
Lochemquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:43 schreef Igen het volgende:
K*t, te laat.
Dan maar een nieuwe:
[ afbeelding ]
Als ik stationweb kijk zeg ik ja! (tegen Scheemda dan)quote:
Iemand enig idee welke trein (+nummer) dit is? Ik heb hem nooit zien rijdenquote:
Die speciale bestickering was vanwege "De 300ste Intercity Dubbeldekker". Misschien dat je daarmee het treinnummer kan uitvogelen. Maar hij ziet er intussen vast weer net zo uit als alle andere dubbeldekkers.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:27 schreef ytram het volgende:
ff offtopic
[..]
Iemand enig idee welke trein (+nummer) dit is? Ik heb hem nooit zien rijden
Ontopic:
Jullie gaan veel te snel, ik kan het niet meer bijhouden
Osnabrück?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi weer in..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |