Schiphol jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:45 schreef Meddo het volgende:
Hier eentje die ik zelf ook niet weet:
[ afbeelding ]
Utrecht?
NOG niet moeilijk genoeg. Hmmmquote:
En dat ik nou Socios het punt toe ken op een foto van Meddo? zoiets?quote:
Spoor 11/12, mijn vast rookplekkie leunend tegen die pillaar en een Beck's biertje uit de bistro... makkelijk!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOG niet moeilijk genoeg. Hmmm
Seatsniffer +1
Nou, ik weet dan nog wel eentje:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOG niet moeilijk genoeg. Hmmm
Seatsniffer +1
oh dat schiet lekker op idd jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:54 schreef Igen het volgende:
Ik zal erbij verklappen dat dit station binnen 100 km van Nederland ligt.
Of ik die het zelf?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat ik nou Socios het punt toe ken op een foto van Meddo? zoiets?![]()
Vetschau?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Of ik die het zelf?Socios + 1.
[ afbeelding ]
Mss is het wat als we de mensen met 3 en minder punten in sub-tags zetten?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:05 schreef Crientj het volgende:
Lijstje! Ik heb dr nog wel zo mn best op gedaan. ;{
Be my guest.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mss is het wat als we de mensen met 3 en minder punten in sub-tags zetten?
Doh. ;o Maar het plaatje weet ik niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee coolMaar we doen niet om de 5 posts die lijst hoor, eerst weer ff een paar plaatjes raden nu
Vooruit, hier een ander plaatje van dat Duitse station:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ook niet, en die Duitse weet ik helemaal nietdat kunnen wel zeker honderd stations zijn.
Misschien op weg van Enschede naar het WB Movie Park in Bottrop? Anders schat ik de kans gering in.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik betwijfel of ik er ooit ook maar langsgereden ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |