overhemd onder een hoodie kom op... als dat overhemd zonder hoodie was was er niks mis meequote:Op zondag 13 september 2009 18:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat overhemd?Oh wacht, omdat het roze is?
Ik word er vrolijk van.quote:Op zondag 13 september 2009 23:47 schreef Breathtaking het volgende:
Meerdere outfits vandaag:
[ afbeelding ]
Waar heb je deze broek gekocht ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
Ik weet het niet met dat giletje eroverheen, ik heb 'm al maanden en nog nooit aangehadwaar zouden jullie 'm mee combineren
? Met een strak shirtje eronder lijkt me beter staan.. Meningen please
!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihiquote:
Zara, een jaar of 3 geledenquote:Op maandag 14 september 2009 00:04 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Waar heb je deze broek gekocht ?
Ziet er goed uit zegquote:Op zondag 13 september 2009 23:47 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
van river island!quote:Op zondag 13 september 2009 00:48 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Nice shoes! Wat voor merk / waar gekocht?
adembenemend!quote:Op zondag 13 september 2009 23:47 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
mooiquote:Op zondag 13 september 2009 23:47 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, tenzij alles daar hard is veranderd afgelopen tijd.quote:Op maandag 14 september 2009 15:17 schreef bbaadd het volgende:
[..]
je weet neem ik aan wel wat sufu en wat hb inhouden he
Doe normaal.quote:
ik vind die fit niet echt onder hb of sufu vallen.quote:Op maandag 14 september 2009 15:23 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ja, tenzij alles daar hard is veranderd afgelopen tijd.
ziet er goed uitquote:
voor pumpkin is het een saaie dag qua kleding jah zijn we niet van je gewend met al die creaties en setjes die hier voorbij komen van jouquote:Op maandag 14 september 2009 18:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag is een stomme dag. maar ik heb wel een nieuwe tas
ja weet ik, vandaag was ik een beetje door de war. maar die tas is lekker groot jaquote:Op maandag 14 september 2009 18:38 schreef ASroma het volgende:
[..]
voor pumpkin is het een saaie dag qua kleding jah zijn we niet van je gewend met al die creaties en setjes die hier voorbij komen van jou![]()
Gewoon lekker casual niks mis mee hoor
grooote tas!
jah stiekem wel de winnaar van vandaag wat betreft de casual outfits, dat lumberjack-achtige vest maakt het af met perfecte linnen tas die goed afkleedquote:
liiszle altijd elegant natuurlijk, accesoires en tijgerprint haarband passen goed bij het zwart maar euh spijker rokjes zijn wel moeilijk qua kont zeg maarquote:Op maandag 14 september 2009 19:34 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon lekker op de simpel tour
en ja, sorry voor de kutte foto.
is het een LV neverfull Damier Ebene?quote:Op maandag 14 september 2009 18:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
troll detectedquote:Op maandag 14 september 2009 19:47 schreef ASroma het volgende:
liiszle altijd elegant natuurlijk
Jaaquote:Op maandag 14 september 2009 19:51 schreef electronique het volgende:
[..]
is het een LV neverfull Damier Ebene?![]()
Rijke ouders of leen je veel?quote:Op maandag 14 september 2009 21:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jaa
Ik wou eigenlijk een Noe halen, maar die was helemaal uitverkocht. Maar deze is ook
eerste, lenen is niet goedquote:Op maandag 14 september 2009 21:33 schreef AardappelAnders. het volgende:
[..]
Rijke ouders of leen je veel?
Jaquote:Op zondag 13 september 2009 23:47 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Gave tasquote:Op maandag 14 september 2009 18:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind deze leuker, grote tassen ftwquote:Op maandag 14 september 2009 21:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jaa
Ik wou eigenlijk een Noe halen, maar die was helemaal uitverkocht. Maar deze is ook
opzich is je idee goed, alleen krijg ik een net niet gevoel....quote:
haha je moet hem gewoon echt een keer kopen, als je hem hebt zal je er geen spijt van hebben. maar waarom twijfel je dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:17 schreef electronique het volgende:
[..]
ik vind deze leuker, grote tassen ftw
ik wil nog steeds een LV speedy in monogram, maar ik twijfel telkens dus haal eerst een alexander mcqueen skull scarf![]()
Leuk setje, maar vind die tas er niet bij passen..quote:
de tas is vrij klassiek, en ik ben bang dat ik m niet vaak ga gebruiken omdat het niet echt bij mijn stilj pastquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
haha je moet hem gewoon echt een keer kopen, als je hem hebt zal je er geen spijt van hebben. maar waarom twijfel je dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |