Wat is er mis met dat overhemd?quote:Op zondag 13 september 2009 13:21 schreef Klapjostie het volgende:
[..]
waarom.....dat overhemd kom op waarom!
Een overhemd met een hoodie erover is net iets te.quote:Op zondag 13 september 2009 18:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat overhemd?Oh wacht, omdat het roze is?
Maar dat het roze-witgestreept is speelt ook wel mee.quote:Op zondag 13 september 2009 18:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Een overhemd met een hoodie erover is net iets te.
Ik zie die shit wel vaker over straat lopen, met die sjaaltjes enzo.quote:Op zondag 13 september 2009 18:33 schreef ASroma het volgende:
nah voordeel van de twijfel, beter dan dat eerste setje met die zwerverslook van Tjeerd.
Mooie hakken, hoge hakken.quote:Op zondag 13 september 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
Moeilijk richten die zelfontspanner, te lui om m'n statief te pakkenmaar goed ik sta in beeld:
[ afbeelding ]
tanktop en spijkerbroek is sowiesoquote:Op zondag 13 september 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
Moeilijk richten die zelfontspanner, te lui om m'n statief te pakkenmaar goed ik sta in beeld:
[ afbeelding ]
Je hakken.quote:Op zondag 13 september 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjequote:
Whehe, onder een simpele outfit vind ik het altijd goed kunnen zelf.quote:Op zondag 13 september 2009 19:18 schreef ASroma het volgende:
[..]
tanktop en spijkerbroek is sowiesode naaldhakken zijn wel moelijk
gewaagd in ieder geval.
Mooi zijn ze hequote:
Super!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
Ik weet het niet met dat giletje eroverheen, ik heb 'm al maanden en nog nooit aangehadwaar zouden jullie 'm mee combineren
? Met een strak shirtje eronder lijkt me beter staan.. Meningen please
!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je bent sexyyquote:Op zondag 13 september 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
H&M kinderafdelingquote:Op zondag 13 september 2009 20:55 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Super!!
Leuke broek, waar heb je die gekocht?
(rest ook leuk trouwens, maar was benieuwd naar die broek :p)
Euhm, dankje, I guessquote:
Mooi hoor, jammer dat de foto zo onduidelijk is.quote:
DIE SCHERPE KNIEËNquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
Ik weet het niet met dat giletje eroverheen, ik heb 'm al maanden en nog nooit aangehadwaar zouden jullie 'm mee combineren
? Met een strak shirtje eronder lijkt me beter staan.. Meningen please
!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtaps trash denim als ik me niet vergis?quote:
classquote:
nicequote:
welke jas bedoel je ?quote:Op zondag 13 september 2009 23:02 schreef unioz het volgende:
info on jas? Jeans zijn van Neighborhood denk ik zo?
[..]
wtaps trash denim als ik me niet vergis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |