Mooi hoor, jammer dat de foto zo onduidelijk is.quote:
DIE SCHERPE KNIEËNquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
Ik weet het niet met dat giletje eroverheen, ik heb 'm al maanden en nog nooit aangehadwaar zouden jullie 'm mee combineren
? Met een strak shirtje eronder lijkt me beter staan.. Meningen please
!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtaps trash denim als ik me niet vergis?quote:
classquote:
nicequote:
welke jas bedoel je ?quote:Op zondag 13 september 2009 23:02 schreef unioz het volgende:
info on jas? Jeans zijn van Neighborhood denk ik zo?
[..]
wtaps trash denim als ik me niet vergis?
overhemd onder een hoodie kom op... als dat overhemd zonder hoodie was was er niks mis meequote:Op zondag 13 september 2009 18:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat overhemd?Oh wacht, omdat het roze is?
Ik word er vrolijk van.quote:Op zondag 13 september 2009 23:47 schreef Breathtaking het volgende:
Meerdere outfits vandaag:
[ afbeelding ]
Waar heb je deze broek gekocht ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
Ik weet het niet met dat giletje eroverheen, ik heb 'm al maanden en nog nooit aangehadwaar zouden jullie 'm mee combineren
? Met een strak shirtje eronder lijkt me beter staan.. Meningen please
!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihiquote:
Zara, een jaar of 3 geledenquote:Op maandag 14 september 2009 00:04 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Waar heb je deze broek gekocht ?
Ziet er goed uit zegquote:Op zondag 13 september 2009 23:47 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
van river island!quote:Op zondag 13 september 2009 00:48 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Nice shoes! Wat voor merk / waar gekocht?
adembenemend!quote:Op zondag 13 september 2009 23:47 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
mooiquote:Op zondag 13 september 2009 23:47 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, tenzij alles daar hard is veranderd afgelopen tijd.quote:Op maandag 14 september 2009 15:17 schreef bbaadd het volgende:
[..]
je weet neem ik aan wel wat sufu en wat hb inhouden he
Doe normaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |