Jaaquote:Op maandag 14 september 2009 19:51 schreef electronique het volgende:
[..]
is het een LV neverfull Damier Ebene?![]()
Rijke ouders of leen je veel?quote:Op maandag 14 september 2009 21:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jaa
Ik wou eigenlijk een Noe halen, maar die was helemaal uitverkocht. Maar deze is ook
eerste, lenen is niet goedquote:Op maandag 14 september 2009 21:33 schreef AardappelAnders. het volgende:
[..]
Rijke ouders of leen je veel?
Jaquote:Op zondag 13 september 2009 23:47 schreef Breathtaking het volgende:
Meerdere outfits vandaag:
[ afbeelding ]
Gave tasquote:Op maandag 14 september 2009 18:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag is een stomme dag. maar ik heb wel een nieuwe tas
ik vind deze leuker, grote tassen ftwquote:Op maandag 14 september 2009 21:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jaa
Ik wou eigenlijk een Noe halen, maar die was helemaal uitverkocht. Maar deze is ook
opzich is je idee goed, alleen krijg ik een net niet gevoel....quote:
haha je moet hem gewoon echt een keer kopen, als je hem hebt zal je er geen spijt van hebben. maar waarom twijfel je dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:17 schreef electronique het volgende:
[..]
ik vind deze leuker, grote tassen ftw
ik wil nog steeds een LV speedy in monogram, maar ik twijfel telkens dus haal eerst een alexander mcqueen skull scarf![]()
Leuk setje, maar vind die tas er niet bij passen..quote:
de tas is vrij klassiek, en ik ben bang dat ik m niet vaak ga gebruiken omdat het niet echt bij mijn stilj pastquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
haha je moet hem gewoon echt een keer kopen, als je hem hebt zal je er geen spijt van hebben. maar waarom twijfel je dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |