Bloemkoolwolken ten westen van Dordrecht. Ook zichtbaar op de buienradar nu.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:24 schreef Againzender het volgende:
Ja, er is iets aan het ontstaan. Wel klein, maar je moet ergens beginnen
Zou ergens bij Dordrecht moeten zitten als ik het goed zie?
Nog wel ja. Lijntje loopt wel zoals het KNMI dat voorspelde.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lijntje is wel mooi en alles, maar weinig rood...
de noordwaardse richting is wel opgehouden niet gaat tie haast alleen maar heel langzaam oosterlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lijntje is wel mooi en alles, maar weinig rood...
Lees je dan eerst eens in en zie dat de laatste 5 weeralarmen terecht waren volgens de criteria.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb het KNMI nooit serieus genomen met de weeralarm dingen
Verkapte kijk mij een Mercedes hebben postquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:26 schreef denthemen het volgende:
Ik ga straks toch maar niet met de auto naar A'dam, toch maar de treinIk rij in een Mercedes Sprinter, die is dus hoog en zal veel wind vangen
ze zullen ongetwijfeld terecht zijn, maar het zijn dingen die ik als simpel mens, zonder ook maar enig verstand van weer ook kan bedenkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:29 schreef -0- het volgende:
[..]
Lees je dan eerst eens in en zie dat de laatste 5 weeralarmen terecht waren volgens de criteria.
quote:
yep, gaat recht op Rotterdam af zo te zien?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:28 schreef swopfile het volgende:
[..]
Bloemkoolwolken ten westen van Dordrecht. Ook zichtbaar op de buienradar nu.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:30 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij een Mercedes hebben post
Tegenwoordig denken veel mensen niet meer voor zichzelf, maar verwachten dat anderen dan voor hen doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze zullen ongetwijfeld terecht zijn, maar het zijn dingen die ik als simpel mens, zonder ook maar enig verstand van weer ook kan bedenken
quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:31 schreef DemonRage het volgende:
De eerste bui is getriggerd en die trekt richting Rotterdam.
quote:
Meh, kan het niet een uurtje uitgesteld worden? Ik moet nog boodschappen doenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
yep, gaat recht op Rotterdam af zo te zien?
Ja de storm is zo groot in omvang nu boven Nederland. De buienradar kan het niet meer aanquote:
En Goudaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:31 schreef DemonRage het volgende:
Al die potentiële energie in de atmosfeer kan nou loskomen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:31 schreef DemonRage het volgende:
Al die potentiële energie in de atmosfeer kan nou loskomen.
ja die gaat net langs mijquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:31 schreef DemonRage het volgende:
Vanmorgen hier wel een paar dikke druppen en als ik de sproeier in de tuin zet heel plaatselijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:31 schreef Ladidadida het volgende:
Hier (Drenthe) is het inmiddels volledig bewolkt, maar nog te lichtWe zullen nog wel even moeten wachten tot de buien hier eindelijk zijn...
Ergens anders al regen?
Nou echt, het is de hel gelijk hier.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:33 schreef Radio-silence het volgende:
[ afbeelding ]
Groningen wordt ook even flink getroffen
Feyenoord speelt vandaag ook niet....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:34 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik hoor nog geen gedonder in Rotterdam
We hebben het over het weer, niet over voetbalquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:35 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Feyenoord speelt vandaag ook niet....
Wordt een heftig nachtje danquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:35 schreef shmoopy het volgende:
En mijn verkering is kamperen met m''n zoon.
Hier ook, heb een afspraak staan voor volgende maand om uitgedeukt te worden, gelukkig!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:36 schreef FicoF het volgende:
De deuken in mijn auto zitten er nog in van de vorige hagelbui, dus een paar meer of minder maakt ook niet uit.
quote:
ach weet je, het is niet alleen links of rechts toch? Als er weeralarmen worden uitgegeven worden er fouten gemaakt. Het weer is geen exacte wetenschap, zeker niet bij onstabiele atmosferen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is dus de domme menigte die vergeten is dat ze zelf na kunnen denken
Mocht je ze nooit meer zien, PM me dan maar ff.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:35 schreef shmoopy het volgende:
Die vliegen in zee met zo windstoot van 110 km per uurquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:38 schreef JaJoah het volgende:
[..]
je ziet nog steeds mensen op de achtergrond in zee wandelen.
Daar in het westen ontstaat een buitjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:33 schreef Radio-silence het volgende:
[ afbeelding ]
Groningen wordt ook even flink getroffen
Ik zal ze maar vast als vermist opgeven met dit naderend noodweerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:35 schreef shmoopy het volgende:
Idd, maar zo is het al de hele dag hier, bewolking maar niet donker..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Hier (Delft) enkel bewolkt, inmiddels ook een beetje koele wind
Jah. "Ach, we zien wel hoe het gaat."quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:36 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Wordt een heftig nachtje dan
Niets mannelijker dan een vuurtje stoken naast je tent in een helse storm.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:35 schreef shmoopy het volgende:
Als dat dan ook via de webcam te zien isquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:38 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Die vliegen in zee met zo windstoot van 110 km per uur
Sinds wanneer zitten er commercials voor de filmpjes op YT??quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:40 schreef Ame_thyst het volgende:
Bekijk deze YouTube-video dat komt eraan
Beetje te ergquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:40 schreef Ame_thyst het volgende:
Bekijk deze YouTube-video dat komt eraan
En je verkering in dat lullige tentje maakt niet uit?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:41 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jah. "Ach, we zien wel hoe het gaat."
Nu zit ik in tweestrijd, ik ben gek op knalweer, dat kan me niet woest genoeg zijn, maar je kind in een lullig tentje hebben zitten is ook geen lekker gevoel.
Mensen moeten zelf weer eens leren op de lucht te letten. Eerder gaf het KNMI ook geen weeralarm maar voorspelden ze gewoon het weer en dan schatte je zelf in wat handig was om te doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach weet je, het is niet alleen links of rechts toch? Als er weeralarmen worden uitgegeven worden er fouten gemaakt. Het weer is geen exacte wetenschap, zeker niet bij onstabiele atmosferen.
hoe meer informatie je hebt hoe groter je verantwoordelijkheid om te waarschhuwen, dan maar af en toe voor niets. Als ze niet waarschuwen en het gebeurt wel, dan staat iedereen klaar om ze neer te sabelen....
Rustig daarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:42 schreef Impry het volgende:
Zandvoort - 14:40 - 15:40 - 16:40u.
[ afbeelding ]
Wss trekt het net ten oosten langs. Ik zit nu midden in een zware regenbui met een intensiteit van 10 druppels per minuut, woon in Krimpen.quote:
Snuiven!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat betekent het als het een lijntje vormt?.
Da's een reus, die blijft in Katrina nog overeind.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:42 schreef Lkw het volgende:
[..]
En je verkering in dat lullige tentje maakt niet uit?![]()
Maar ga ze halen dan, miisschien ben je net op tijd.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:43 schreef Radio-silence het volgende:
Vorming van een lijntje?
[ afbeelding ]
Hmm dan zit je dat buitje die net langs Rotterdam zweeftquote:
of de rails.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niets mannelijker dan een vuurtje stoken naast je tent in een helse storm.
Overigens wiebelt de tram enger dan normaal, maar ik ben er nog niet uit of dat aan de wind of de chauffeur ligt.
Hier in het Zuidwesten niks bijzondersquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:48 schreef -0- het volgende:
Het ontploft hier nu echt in het zuiden en oosten
quote:Weeralarm wordt ingetrokken. Verdere voortzetting van tropische temperaturen in het vooruitzicht
Gefeliciteerd, u gaat door voor de meest voorspelbare gebeurtenis sinds Jezus' wederopstanding-braadpan.quote:
Inderdaad. Het is nu al weer bijna voorbij.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hmm dan zit je dat buitje die net langs Rotterdam zweeft
Geen bui nog hierquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:47 schreef Radio-silence het volgende:
Groningen meldt donder in de lucht, waarschijnlijk de bui bij assen!
Goeie kans op een fiks neerslaggebied met onweer... een dun rood lijntje op de buienradar is altijd leukquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat betekent het als het een lijntje vormt?.
Ik hoor niets. Waar zit jij?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:47 schreef Radio-silence het volgende:
Groningen meldt donder in de lucht, waarschijnlijk de bui bij assen!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u gaat door voor de meest voorspelbare gebeurtenis sinds Jezus' wederopstanding-braadpan.
Die heb ik eerder gezien vandaag.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:51 schreef Ladidadida het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DRUPPELS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gouda centrum nu ook, voor 1 minuutquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:51 schreef Ladidadida het volgende:
Kortom,quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:30 schreef RealZeus het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar bij elk weeralarm heb ik zoiets van:
Da's begonnen bij de verschrikkelijke sneeuwval waaruit maar liefst 3 vlokken sneeuw vielen terwijl de echt gigantische sneeuwbuien van 5 maart 2005 en 25 november 2005 niet eens een alarm hadden.
Laatst zou er ook gigantisch veel neerslag vallen en toen viel het ook mee. En in mei was er geen weeralarm en toen hadden we een gigantisch onweer.
Dus eerst zien dan geloven.
Ik zit om precies te zijn in Waddinxveenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:49 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Centrum Gouda nog gewoon zon
Ik geloof er niet mee rinquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Kak, Rotterdam zuid was spannender dan noord, weersgewijs. Ik wil nu verdomme onweer ook. Over een halfuurtje dan.
hier ook, net ongesteld gewordenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:51 schreef Ladidadida het volgende:
Dan ga jij toch lekker het weer voorspellen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:55 schreef MeetMeHalfway het volgende:
KNMI.
He laatste ietsjepeitsje geloofwaardigheid dat ze nog hadden is compleet weg. Wat een prutsers.
Mijn bier, wat doe jequote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:55 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
hier ook, net ongesteld geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wordt steeds maar uitgesteldquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:56 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar even een nieuwe update.
Ik hoor het nu idd ook beginnen te rommelen. Ook centrumquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:51 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Centrum, hoorde 5 minuten geleden een rommel van verweg!
mijn voorspelling is gewoon kei nauwkeurigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:57 schreef Skwish het volgende:
[..]
wordt steeds maar uitgesteld![]()
knmi
Zo kan ik het weer ook wel voorspellen natuurlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:57 schreef Skwish het volgende:
[..]
wordt steeds maar uitgesteld![]()
knmi
Waar de wind naar west is geruimd zal er niet veel meer gebeuren. Wat een slap zooitje.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:56 schreef AcidTrance het volgende:
Niemand gelooft er meer in maar we blijven toch dit topic volgen![]()
Op KNMI zie ik bij actuele temperaturen dat het in het westen al dermate is afgekoeld dat het dan toch niet meer kan activeren?
Het is 30+ graden, hoe wil je dan mooi voetballen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:59 schreef INViCTuS het volgende:
Dat wordt dus laat in de avond voor het hier in de achterhoek is. Kan ik nog mooi voetballen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:57 schreef RealZeus het volgende:
[PANIEK] Ik zal maar gauw de computer afsluiten en alle stekkers uit er uit halen want we gaan er aan[/PANIEK]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kom uit limburg! en ben er godverdomme trots op!
ik zou mezelf eerder zorgen maken over anderhalf uur over een veld gaan liggen rennen bij 30+quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:59 schreef INViCTuS het volgende:
Dat wordt dus laat in de avond voor het hier in de achterhoek is. Kan ik nog mooi voetballen.
Ik moet vanavond ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou mezelf eerder zorgen maken over anderhalf uur over een veld gaan liggen rennen bij 30+
Ja, nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:59 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Het is 30+ graden, hoe wil je dan mooi voetballen.
Wel lachen dat de eerste bui in Groningen wordt gesignaleerd.quote:Volgens het KNMI trekken de buien in de komende uren over het land. De buien komen vanuit het zuidwesten opzetten, maar ze kunnen boven land ook spontaan ontstaan, aldus een woordvoerder van het KNMI.
pics?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:02 schreef Ploertendoder het volgende:
Windhoos in Zwijndrecht.
zo zie je maar, er gaat niets boven Groningenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:02 schreef FicoF het volgende:
[..]
Wel lachen dat de eerste bui in Groningen wordt gesignaleerd.
Delfzijl.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
zo zie je maar, er gaat niets boven Groningen
Yup, die zon komt niet meer terug, gok ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:02 schreef dronkeykong het volgende:
Begint nu wel donkerder te worden hier in Amsterdam
Flauw, maar het was maar mijn fantasiequote:
Op die rooie lijn zit 1 buitje..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:06 schreef Radio-silence het volgende:
Ontstaan van de buienlijn.
[ afbeelding ]
Van weerwoord
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:07 schreef Klonk het volgende:
waarom moest ik nu aan dit boek denken ?
[ afbeelding ]
check buienradar nu dan maar eens.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Op die rooie lijn zit 1 buitje..
whehe...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:07 schreef Klonk het volgende:
waarom moest ik nu aan dit boek denken ?
[ afbeelding ]
ik hoorde hem ook in de Watergraafsmeerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:10 schreef breedbekkie het volgende:
Amsterdam-oost meldt een eerste bliksem en een donder(tje)
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:10 schreef Radio-silence het volgende:
Over 15 a 20 minuten zal der een hele lijn gevormd zijn vanaf de eilanden tot aan Belgie!
Goed gezien, dat wordt hem!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:06 schreef Radio-silence het volgende:
Ontstaan van de buienlijn.
[ afbeelding ]
Van weerwoord
Picsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:11 schreef shmoopy het volgende:
Veel Amsterdammers uit Oost-Watergraafsmeer hier.
En ik lach lekker iedereen uit die dacht dat ik overdreef met het weeralarm.
Lekker buitje nu.
Die buien van tegenwoordig.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:12 schreef Grimli het volgende:
Vreemde is dat de buienradar niets laat zien over Amsterdam
Het kan nog voor Zeeland hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:14 schreef Rabieluh het volgende:
Dus Zeeland mist alle pret, fijn hoor. bah.
In Zwijndrecht nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
En ondertussen in Dordrecht schijnt de zon
Ik zou zeggen SNUIVENquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.buienradar.nl/ns.aspx
Lijntje activeert boven België
moet ik mijn was al binnen halen ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:16 schreef Meike26 het volgende:
<< Woon net buiten Maarssen, kan de bui zien aankomen![]()
Jep, hij kan nog minimaler trouwens!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:18 schreef kikoooooo het volgende:
Je kunt n iet meer zoomen op BR of wel? Staat dat ding in de minimaal-stand ofzo?
Ja, dat doen ze natuurlijk om de servers te sparenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:18 schreef kikoooooo het volgende:
Je kunt n iet meer zoomen op BR of wel? Staat dat ding in de minimaal-stand ofzo?
wel hoor, kijk nu maar eens.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:12 schreef Grimli het volgende:
Vreemde is dat de buienradar niets laat zien over Amsterdam
ja, om te voorkomen dat de boel plat gaatquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:18 schreef kikoooooo het volgende:
Gelukkig welquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:19 schreef Xenwolfie het volgende:
Oeh het laatste beeld is erg belovend voor Zuid-Holland.
Dat denk ik niet, want er ontstaat een buienlijn dat nu boven Amsterdam ligt en die trekt naar het oostenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:21 schreef Studiotje het volgende:
Amersfoort zal wel weer overgeslagen worden, zoals gewoonlijk...
schuin naar boven jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, want er ontstaat een buienlijn dat nu boven Amsterdam ligt en die trekt naar het oosten
Er zit ook nog wat in het westen hequote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
schuin naar boven jadie komt never nooit over Amersfoort
Natte sneeuw?quote:
faalhazenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |